Morgen als het goed isquote:Op woensdag 18 december 2013 16:36 schreef knoblaucha6 het volgende:
Puala, heb je het pakketje nou al?
Het werd ook eens tijd, ik wist niet dat Duitsland zo ver weg wasquote:Op woensdag 18 december 2013 17:19 schreef Rewimo het volgende:
Volgens de laatste berichten wordt mijn pakket morgen geïmporteerd vanuit het verre buitenland
quote:Op woensdag 18 december 2013 17:33 schreef indaha het volgende:
Zo eindelijk de foto'seen beetje wazige kwaliteit helaas
![]()
De blauwe brief is het gedicht wat door mijn man nauwlettend in de gaten werd gehouden zodat ik niet even kon spieken![]()
Nog 3 nachtjes![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Eg welquote:Op woensdag 18 december 2013 17:34 schreef knoblaucha6 het volgende:
Het werd ook eens tijd, ik wist niet dat Duitsland zo ver weg was
Spannendquote:Op woensdag 18 december 2013 17:19 schreef Rewimo het volgende:
Volgens de laatste berichten wordt mijn pakket morgen geïmporteerd vanuit het verre buitenland
Volgens mij is het gewoon één heel groot wazig pakjequote:Op woensdag 18 december 2013 18:30 schreef knoblaucha6 het volgende:
Oe Indaha, hoe wazig en dus spannend![]()
Heb jij nou zo enorm veel pakjes of moet ik nodig naar de brillenboer![]()
En al dat allemaal voor een tientje of zo, Sloop de Santa-crisis, wij doen het
Geef nou maar toe dat die foto's gewoon je door emotie overmande, door tranen omfloerste blik weergevenquote:Op woensdag 18 december 2013 18:54 schreef indaha het volgende:
Nee het zijn veel kleine pakjes, maar mijn fotoskills zijn beroerd
quote:Op woensdag 18 december 2013 19:03 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Geef nou maar toe dat die foto's gewoon je door emotie overmande, door tranen omfloerste blik weergeven![]()
Ga je gewoon meegenieten en volgend jaar doe je gezellig meequote:Op woensdag 18 december 2013 19:04 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ja, ik lees meeIk wacht op het uitpakken der pakjes!
Kijk jij snapt hetquote:Op woensdag 18 december 2013 19:03 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Geef nou maar toe dat die foto's gewoon je door emotie overmande, door tranen omfloerste blik weergeven![]()
Gezelligquote:Op woensdag 18 december 2013 19:04 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ja, ik lees meeIk wacht op het uitpakken der pakjes!
wij allemaalquote:Op woensdag 18 december 2013 19:50 schreef Bamba het volgende:
Veel pakjes voor IndahaWie heeft er laatst Nike schoenen gekocht?
Nikequote:Op woensdag 18 december 2013 19:50 schreef Bamba het volgende:
quote:Op woensdag 18 december 2013 19:03 schreef knoblaucha6 het volgende:
Wie niet!quote:Op woensdag 18 december 2013 19:50 schreef Bamba het volgende:
Fantastischquote:Op woensdag 18 december 2013 19:56 schreef knoblaucha6 het volgende:
Lopen die van jou ook zo heerlijk?
Nieuwste model, rekbaar vanaf maat 35 t/m 43 (excl. sokken) Zo handig echt, zowel man als ik passen ze als een klokquote:Op woensdag 18 december 2013 19:57 schreef Rewimo het volgende:
[Sherlockmodus] Welke maat is het? [/Sherlockmodus]
Ikke, voor mijn nichtjequote:Op woensdag 18 december 2013 19:50 schreef Bamba het volgende:
Linda, John of Johnny?quote:Op woensdag 18 december 2013 20:00 schreef indaha het volgende:
[..]
Ikke, voor mijn nichtje![]()
Niets is wat het lijkt![]()
Indaha alias DE MOL
Oh, diequote:Op woensdag 18 december 2013 20:04 schreef indaha het volgende:
Nee de echte MOL![]()
http://www.tvnieuws.tv/mol-weer-race-gouden-televizier-ring/
Oeh spanning en sensaaaaaaaaaaaaaaatiequote:Op woensdag 18 december 2013 20:00 schreef indaha het volgende:
[..]
Ikke, voor mijn nichtje![]()
Niets is wat het lijkt![]()
Indaha alias DE MOL
Mocht je de doos ook al open maken? Want dan word het pas echt spannendquote:Op woensdag 18 december 2013 20:39 schreef Bamba het volgende:
Er komt tevoorschijn...En bol.com doosWie heeft er bij bol.com besteld?
![]()
Ikzelf
Nee, die moet nog dichtblijven. Denk ik. Ik laat 'm voor de zekerheid maar dichtquote:Op woensdag 18 december 2013 20:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Mocht je de doos ook al open maken? Want dan word het pas echt spannend![]()
Zo het pakje is aangekomen zie ikquote:Op zaterdag 14 december 2013 11:56 schreef knoblaucha6 het volgende:
![]()
![]()
![]()
heel mooi, zwaar en breekbaar pakje!
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nou nog een hele week nieuwsgierig zijn
Forum Opties | |
---|---|