Klopt het zo?quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:22 schreef indaha het volgende:
Oognip als je nog een beetje tijd vindt
kun je dan de ontvangen pakjes bijwerken, mijn lieve kind![]()
Ik wil graag weten wie allemaal al pakjes heeft ontvangen
en wie er nog naar moet verlangen
+1quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:32 schreef indaha het volgende:
Ik denk het wel, anders moet diegene waarvan het niet klopt zich maar meldenthanks
Dat heeft ze inderdaad niet gehad, wel een mail via lootjestrekken.nl, maar dit is allemaal al prive besproken. Zodra het pakketje retour bij de verzender is mag ze het ophalen bij de verzender.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:36 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
+1
Maar Puala's pakketje is dus retourgezonden naar haar gever?
Kan het zijn dat ze geen briefje heeft gehad dat er ergens een pakket voor haar is om op te halen of praat ik nou poep voor mijn beurt?
Oh ok. Nou ja dan wacht ik wel een bericht af.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:27 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat heeft ze inderdaad niet gehad, wel een mail via lootjestrekken.nl, maar dit is allemaal al prive besproken. Zodra het pakketje retour bij de verzender is mag ze het ophalen bij de verzender.
Dat hebben we letterlijk zo afgesproken via de appquote:Op zondag 15 december 2013 15:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh ok. Nou ja dan wacht ik wel een bericht af.
Mijn wedervraag was toen waar het opgehaald moest worden en toen was jouw antwoord "even overleggen". Maar mijn vraag blijft staan. Ik zou het zeer prettig vinden om te weten waar ik mogelijk deze week heen kan rijden ivm 3 kerstborrels en ziekenhuisafspraken.quote:Op zondag 15 december 2013 15:51 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat hebben we letterlijk zo afgesproken via de app
Ik doe wel even een DM.quote:Op zondag 15 december 2013 15:58 schreef Puala het volgende:
[..]
Mijn wedervraag was toen waar het opgehaald moest worden en toen was jouw antwoord "even overleggen". Maar mijn vraag blijft staan. Ik zou het zeer prettig vinden om te weten waar ik mogelijk deze week heen kan rijden ivm 3 kerstborrels en ziekenhuisafspraken.
Dat Santa de cadeautjes zo mooi heeft ingepakt bedoel je? Ja, ze staan al goed onder de boom!quote:Op zondag 15 december 2013 21:53 schreef Oognip het volgende:
Super leuk Candaasje! En wat een leuk idee van jouw Santa ook!
Het was het idee van jouw santa om ze onder de boom te leggen toch? Leuk ideequote:Op zondag 15 december 2013 21:56 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Dat Santa de cadeautjes zo mooi heeft ingepakt bedoel je? Ja, ze staan al goed onder de boom!
Oh zo!quote:Op zondag 15 december 2013 22:37 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het was het idee van jouw santa om ze onder de boom te leggen toch? Leuk idee
Naar mij. Als ik het terug heb. Tot nu toe niks meer gehoord.quote:Op zondag 15 december 2013 15:58 schreef Puala het volgende:
[..]
Mijn wedervraag was toen waar het opgehaald moest worden en toen was jouw antwoord "even overleggen". Maar mijn vraag blijft staan. Ik zou het zeer prettig vinden om te weten waar ik mogelijk deze week heen kan rijden ivm 3 kerstborrels en ziekenhuisafspraken.
Het spijt me zo van dit gedoequote:Op maandag 16 december 2013 12:33 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Naar mij. Als ik het terug heb. Tot nu toe niks meer gehoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |