Eanquote:Op donderdag 12 december 2013 21:22 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb ook een DO!!! riep Ean uit. Pakketje is binnen.
Oognip misschien een valse afzender.
Ach dan moet de rest maar raden wie jou heeftquote:Op donderdag 12 december 2013 21:18 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]dus jij hoeft de 21ste niet meer te raden , maar het kadootje blijft spannend toch.
Daar heb ik een truucje voor wat ik natuurlijk (nog) niet ga verradenquote:Op donderdag 12 december 2013 21:24 schreef indaha het volgende:
[..]
Ach dan moet de rest maar raden wie jou heeft![]()
Toen mijn man het pakketje op het postkantoor afleverde bleven ze dat ook vragen maar toen hij uitlegde dat het geheim moest blijven snapten ze het , alleen als het niet bezorgd kon worden konden ze het nergens naar terugsturen .
Dat ze de pakjes maar gewoon bezorgen , geen flauwekul van die pakketbezorgersquote:Op donderdag 12 december 2013 21:25 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Daar heb ik een truucje voor wat ik natuurlijk (nog) niet ga verraden
O , ik weet niet of ik me zou kunnen beheersenquote:Op donderdag 12 december 2013 21:27 schreef Oognip het volgende:
[..]
Er staat een postcode bij ja! Die ik natuurlijk absoluut niet ga opzoeken
Niet doen en jij kan dat echt! (ik zou op mijn handen moeten zitten)quote:Op donderdag 12 december 2013 21:27 schreef Oognip het volgende:
[..]
Er staat een postcode bij ja! Die ik natuurlijk absoluut niet ga opzoeken
Uhhh inc afzender? laat me raden iemand heeft mijn naam daar neergekwakt.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:13 schreef Oognip het volgende:
Ik heb ook een pakketje ontvangeninclusief afzender
waaaarom?
O mis ik hier ietsquote:Op donderdag 12 december 2013 21:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
Uhhh inc afzender? laat me raden iemand heeft mijn naam daar neergekwakt.
Dankzij jou post op mijn FB denkt men serieus dat ik met kerst bij nou ben.
Hihiquote:
Whehe is dat verder nog ergens te lezen op FB?quote:Op donderdag 12 december 2013 21:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
Uhhh inc afzender? laat me raden iemand heeft mijn naam daar neergekwakt.
Dankzij jou post op mijn FB denkt men serieus dat ik met kerst bij nou ben.
nee mijn apps staan niet op FB en werkmailtjes ook niet. Laatste dagen is mijn liefdesleven ineens belangrijker dan klanten helpen lijkt het wel......quote:Op donderdag 12 december 2013 21:40 schreef Oognip het volgende:
[..]
Whehe is dat verder nog ergens te lezen op FB?
Oke , uiteindelijk kom ik er wel achter hoor , Sherlock is my middle namequote:
Indaha Sherlock Holmesquote:Op donderdag 12 december 2013 21:46 schreef indaha het volgende:
[..]
Oke , uiteindelijk kom ik er wel achter hoor , Sherlock is my middle name![]()
Oh niet...quote:Op donderdag 12 december 2013 21:43 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee mijn apps staan niet op FB en werkmailtjes ook niet. Laatste dagen is mijn liefdesleven ineens belangrijker dan klanten helpen lijkt het wel......
Nou je wachttijd is bijna om,heb geen vreesquote:Op donderdag 12 december 2013 17:55 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Ik zit al helemaal klaar, gepoetst, gewassen en al
in afwachting van mijn pakje, wat vast snel komen zal
mijn bezorger is zo leuk en zo trouw
dus het pakje van jou
komt zeker weten hier waar jij het naar toe stuurt
enkel is het zo vreselijk lang dat het duurt
dat we uit mogen pakken
dus jouw pakket blijft aan me plakken
HHH zal er aan blijven snuffelen zo van : pak et nou eens uit
met haar nieuwsgierige snuit
dus als het er is zet ik het even op de zolder
zo voorkomen HHH en ik de kolder
om ongezien ons te orienteren en even te knijpen
in het pakje, volkomen te begrijpen
Ik verheug me op 21-12, dan mogen we slopen
en ik weet zeker, er is een boel leuks om op te hopen.
Alvast dank voor je moeite en het resultaat
wat vast in de nummer 1 van leuke giften staat.
En ik al mijn ijver ga ik aan iets voorbij
wat lief dat jij dat doet voor mij![]()
Oh, dan komt mijn grote vriend.quote:Op donderdag 12 december 2013 22:27 schreef SmellyKloon het volgende:
[..]
Nou je wachttijd is bijna om,heb geen vrees
Ik heb bericht gehad van de track and trace
Morgen tussen 1 en 3 ,
komt een man/vrouw van de TNT
Dan is het jouw pakket
als je tenminste een handtekening zet .
Het komt hopelijk allemaal goed
en dan is het pakje waar het wezen moet .
Misschien ook een tip om dan even via lootjestrekken te melden dat het onderweg is en bijv een trac en trace code mee te geven.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:17 schreef Oognip het volgende:
Ik heb even een huishoudelijke mededeling.
Laten we afspreken dat als je bericht hebt gehad dat je je pakketje bij een afhaalpunt op kunt halen, je dat dan ook binnen enkele dagen doet. Nu is dat niet gebeurt en is het pakketje na een week retour gestuurd. Dit is niet tof voor degene die zijn/haar best voor dit pakketje heeft gedaan.
Dus graag allemaal braaf naar mij luisteren
Dat kan, maar als je een mail hebt gehad dat je je pakketje op kan halen moet dat ook voldoende zijn. Maar zo kan het ook, ja.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:23 schreef Adnap het volgende:
[..]
Misschien ook een tip om dan even via lootjestrekken te melden dat het onderweg is en bijv een trac en trace code mee te geven.
niet iedereen lees mail even snel, maar ben met je eens dat een week wel genoeg moet zijn.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:40 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat kan, maar als je een mail hebt gehad dat je je pakketje op kan halen moet dat ook voldoende zijn. Maar zo kan het ook, ja.
Tracktracecode doorgeven aan mijn lootje via lootjestrekken heb ik ook gedaan maar de bezorgers hebben het zo druk dat het beoogde tijdvak echt niet haalbaar is.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:40 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat kan, maar als je een mail hebt gehad dat je je pakketje op kan halen moet dat ook voldoende zijn. Maar zo kan het ook, ja.
Lootjestrekken IS via de mailquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:09 schreef Adnap het volgende:
[..]
niet iedereen lees mail even snel, maar ben met je eens dat een week wel genoeg moet zijn.
Vreten nijntjes naaldbomen op?quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:45 schreef Candaasje het volgende:
Ik heb een boom hoor, waar de pakjes onder kunnen.Nu nog even wachten op Chris, dan kunnen we hem in z'n mand en op het krukje zetten. (Nu staat hij in de keuken, met een hekje eromheen, anders blijft er zo weinig boom over vrees ik
)
En dan morgen versieren!
Dat zal je altijd zien, net als je er heel even niet bent/op de wc zit/noem het maar komen ze pakjes brengen...quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:30 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik heb online bij post.nl een nieuwe afspraak voor bezorging dus morgen zijn man of ik de hele dag thuis, ik kan niet wachten, het is nogal kaal onder mijn kerstboom, het enige wat daar ligt is HHH
Excuus aan mijn SS, net in dat luttele kwartiertje...![]()
Ik zei nog tegen de assistente (moest alleen even een prik laten zetten) dat ik blij was dat ze niet uitliep omdat ik een pakketje verwachtte, ik ben ook half met de broek naar beneden (spuit moet in bovenbeen) de praktijk uitgehold maar dus net te laat![]()
Diva in elk geval welquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:46 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Vreten nijntjes naaldbomen op?
Ik moest voor het pakje tekenen dus daarom niet bij de buren (we zijn elkaars pakjesbewaarders hier)quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:46 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Dat zal je altijd zien, net als je er heel even niet bent/op de wc zit/noem het maar komen ze pakjes brengen...
Ik had het geluk dat ze het bij de benedenbuurvrouw hebben gebracht.
Ik heb (de gruwel) sinds vorig jaar een nep-boom, wel een mooie maar toch. HHH liep er de naalden uit en neigde nog wel eens zo'n naald binnen te krijgen met alle gevolgen van dien, kotsen op het kleed en zo.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:47 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Diva in elk geval wel, die vond het vorig jaar lekker. (Toen had ik een wat grotere boom, niet op een krukje, maar met oud&nieuw zat mevrouw binnen. Ze heeft haar kans gegrepen....
)
Op zich is het niet giftig (ik heb niet het idee dat deze bomen bespoten zijn, we halen ze bij iemand met veldje naast het huis...) maar het staat zo lelijk.
Vreten ze de onderste takken dan kaal? Overigens zag ik de foto, wat een beauties, die passen qua kleur ook leuk in mijn huis, HHH is een complete mismatch wat dat betreft maar toen we haar kregen hadden we veel hout in huis en toen kleurde ze welquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:47 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Diva in elk geval wel, die vond het vorig jaar lekker. (Toen had ik een wat grotere boom, niet op een krukje, maar met oud&nieuw zat mevrouw binnen. Ze heeft haar kans gegrepen....
)
Op zich is het niet giftig (ik heb niet het idee dat deze bomen bespoten zijn, we halen ze bij iemand met veldje naast het huis...) maar het staat zo lelijk.
Jammer dat de pakjesman het pakje weer heeft meegenomenquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:11 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik was braaf de hele dag thuis maar had een afspraak bij de huisarts. Kom ik net de dijk oprijden, rijdt een bestelbus weg. Dat bleek dus gezien het briefje in de bus de bezorger (niet onze vaste bezorger, die kent mijn auto dus die zou absoluut meteen gestopt zijn). Ik er nog achteraan maar een tractor versperde de dijk dus kon de goede man niet meer vinden.
Maar morgen blijf ik lekker de hele dag achter de voordeur wachten want dan komt de bezorger weer![]()
Zal je net zien, ik was wel een hele 15 minuutjes weg, er was een handtekening vereist anders had de hele straat het pakketje wel aangenomen
Maar gaat helemaal goed komen![]()
Ja mamquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:17 schreef Oognip het volgende:
Laten we afspreken dat als je bericht hebt gehad dat je je pakketje bij een afhaalpunt op kunt halen, je dat dan ook binnen enkele dagen doet. Nu is dat niet gebeurt en is het pakketje na een week retour gestuurd. Dit is niet tof voor degene die zijn/haar best voor dit pakketje heeft gedaan.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:17 schreef Oognip het volgende:
Geloof mij, geen haar op mijn hoofd wat ook maar de allerkleinste neiging heeft om morgen de sponde te verlaten, no way,ik lig vanaf 05.00 uur op de deurmat, met HHH en echt, met haar naast me is de bel bepaald niet te missenquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:26 schreef SmellyKloon het volgende:
[..]
Jammer dat de pakjesman het pakje weer heeft meegenomen
maar het is in ieder geval al in jouw dorp aangekomen
Volgens de nieuwe track and trace
is het morgen weer feest![]()
Tussen half 11 en half 1
komt de beste man weer heen
Hopelijk is er iemand die het aannemen kan
want ik heb geen idee wat er anders gebeurt dan![]()
Terugsturen gaat niet want er zit geen afzender bij![]()
een tranendal wordt het dan bij mij
Cas is een bontkleurtje (wit, bruintinten, zwart), maar Diva past inderdaad perfect in je interieur. Die is echt zwart-witquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:56 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Vreten ze de onderste takken dan kaal? Overigens zag ik de foto, wat een beauties, die passen qua kleur ook leuk in mijn huis, HHH is een complete mismatch wat dat betreft maar toen we haar kregen hadden we veel hout in huis en toen kleurde ze wel
Oh das ook handig jaquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:49 schreef Rewimo het volgende:
Gelukkig houden ze bij de postbus pakjes 3 weken vast. Alleen krijg je dan weer geen bericht dat er eentje ligt. Of wel maar dat ligt dan in de postbusEen mededeling dat je een pakje kunt afhalen aan de balie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |