Ik had een ander 4 letter woord in mijn hoofdquote:
Ik geloof het wel, toch?quote:Op maandag 9 december 2013 19:46 schreef superniger het volgende:
is dit ook die knul met gekke oren?
Goede vraagquote:
Zal wel normaal zijn, ik zat toen voornamelijk achter de computerquote:Op maandag 9 december 2013 19:47 schreef Grunge. het volgende:
Uit en een vriendinnetje op je dertiende?
Toen ik dat tien jaar geleden was was dat echt niet normaal hoor.quote:Op maandag 9 december 2013 19:48 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Zal wel normaal zijn, ik zat toen voornamelijk achter de computer
ditquote:Op maandag 9 december 2013 19:48 schreef alors het volgende:
Ik mocht echt nog niet uit op mijn 13e en 99% van mijn vrienden ook niet.
Niet eens dat het niet mocht (al mocht het niet denk ik) wij dachten daar uberhaupt niet eens aan.quote:Op maandag 9 december 2013 19:48 schreef alors het volgende:
Ik mocht echt nog niet uit op mijn 13e en 99% van mijn vrienden ook niet.
Grote diepe wondenquote:
Volgens mij was ik op mijn dertiende voor het eerst straalbezopen, dus wat dat betreft is er in de afgelopen twintig jaar niet veel veranderd.quote:Op maandag 9 december 2013 19:48 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Zal wel normaal zijn, ik zat toen voornamelijk achter de computer
waarvan?quote:
Ja. Wilde ik net ook postenquote:Op maandag 9 december 2013 19:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet eens dat het niet mocht (al mocht het niet denk ik) wij dachten daar uberhaupt niet eens aan.
Ze worden al jaren door camera's achterna gezeten.quote:
of nog erger: TLCquote:
Ach, vrouwenhumor zullen we maar zeggenquote:Op maandag 9 december 2013 19:50 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ok, jij maakt hem ook zie ik nu? Allebei even flauw.
Is juist slim. Moest er iets gebeuren is hij waarschijnlijk de enige in zijn omgeving die voorbereid is.quote:
Precies die jongen had anders gewoon lekker boven een chemie doos gehangen.quote:Op maandag 9 december 2013 19:50 schreef Monolith het volgende:
En dit is dus waar de aftakeling van Discovery Channel toe leidt.
Lekker spelen met het chloor en zwavelzuurquote:Op maandag 9 december 2013 19:51 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Precies die jongen had anders gewoon lekker boven een chemie doos gehangen.
Probleem hiermee is dat je je nog zo goed kunt voorbereiden maar 1 idioot met een geweer die jouw eten wil hebben wint het dan toch.quote:Op maandag 9 december 2013 19:51 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is juist slim. Moest er iets gebeuren is hij waarschijnlijk de enige in zijn omgeving die voorbereid is.
Nog een leuk idee: elke dag een foto nemen van gras, zodat je dat als het ware kunt zien groeien.quote:
Dat kun je automatiserenquote:Op maandag 9 december 2013 19:52 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nog een leuk idee: elke dag een foto nemen van gras, zodat je dat als het ware kunt zien groeien.
Inderdaad. Dan was ik vroeger ook bouwvakker, soldaatquote:Op maandag 9 december 2013 19:52 schreef Bosbeetle het volgende:
Zin hebben in fikkie stoken en buiten zijn heet preppen tegenwoordig
Dan was ik ook een prepper, heb heel veel dingen in de fik geprept!
Bolle snoet iddquote:Op maandag 9 december 2013 19:52 schreef Remzz het volgende:
Iets te vaak naar de MC geweest die Kamiel
Je moet je ook niet alleen voorbereiden door eten in te slaan, maar ook door te leren welke planten en insecten je kunt eten en dergelijke.quote:Op maandag 9 december 2013 19:52 schreef wdn het volgende:
[..]
Probleem hiermee is dat je je nog zo goed kunt voorbereiden maar 1 idioot met een geweer die jouw eten wil hebben wint het dan toch.
Of oefenen op de hei indien de Duitsers dat geintje nog eens proberen te flikken.quote:Op maandag 9 december 2013 19:51 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Precies die jongen had anders gewoon lekker boven een chemie doos gehangen.
quote:Op maandag 9 december 2013 19:54 schreef Pandaplint het volgende:
Het lijkt me wel een interessante serie
Dat doet Ajax ook.quote:Op maandag 9 december 2013 19:54 schreef superniger het volgende:
gvd. Dit is gewoon ordinair misbruik maken van kinderen
Wel als ze die kinderen levenslang zouden volgen en niet alleen tot hun 18e.quote:Op maandag 9 december 2013 19:54 schreef Pandaplint het volgende:
Dat wordt de nieuwe Virginia van Meneer Kaktus.quote:Op maandag 9 december 2013 19:55 schreef NoCigar het volgende:
Melissa zit lomp te vloeken op TV. Bah!
De Duitse versie is wel heel tofquote:Op maandag 9 december 2013 19:55 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Wel als ze die kinderen levenslang zouden volgen en niet alleen tot hun 18e.
Laat Poetin het maar niet horen.quote:Op maandag 9 december 2013 19:56 schreef marcodej het volgende:
Ja joh, praat haar gewoon ff een lesbische relatie aan.
quote:Op maandag 9 december 2013 19:56 schreef marcodej het volgende:
Precies Marco, zeg het ze.quote:Op maandag 9 december 2013 19:56 schreef marcodej het volgende:
Ken je Up? Die is ook erg interessant. In Engeland interviewen ze elke 7 jaar een aantal kinderen. Door de jaren heen zie je de karaktertrekken terugkomen. Sociologisch zéér interessant.quote:Op maandag 9 december 2013 19:54 schreef Pandaplint het volgende:
Jup, die was ook wel ok.quote:Op maandag 9 december 2013 19:57 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ken je Up? Die is ook erg interessant. In Engeland interviewen ze elke 7 jaar een aantal kinderen. Door de jaren heen zie je de karaktertrekken terugkomen. Sociologisch zéér interessant.
quote:
Professioneel Twitteraar.quote:Op maandag 9 december 2013 19:58 schreef marcodej het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat ik wil worden.
Ja, net als 'iets met mensen' of 'iets met de natuur'.quote:Op maandag 9 december 2013 19:58 schreef Van_Poppel het volgende:
Iets creatiefs...dat klinkt wel heel erg vaag
Dit vond ik nog wel een aardige opmerking.quote:Op maandag 9 december 2013 19:57 schreef Cynix ® het volgende:
Sylvana zei weer iets!
Oh nee, weer niet.
Het kan erger.quote:
Ik ook, slimme jongen ook volgens mij.quote:
Jij hebt ook een berg aluminiumfolie onder je kussen?quote:Op maandag 9 december 2013 20:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik ook, slimme jongen ook volgens mij.
Surinamers.quote:Op maandag 9 december 2013 20:01 schreef Ambrosius het volgende:
Hier kijkt niemand vrijwillig naar neem ik aan.
Hij heeft igg meer fantasie dan die gene die iets creatiefs wilde doen.quote:Op maandag 9 december 2013 20:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij hebt ook een berg aluminiumfolie onder je kussen?
Die doet dat altijd goed.quote:
Wow.quote:Op maandag 9 december 2013 20:02 schreef Specularium het volgende:
Dit was dus alles, hele CIDI over de zeik.
.
Ja, prachtig, en dat stekelvarkentjequote:Op maandag 9 december 2013 20:02 schreef Karina het volgende:
Oepsie.
Die 2 is mooi vind ik. Het schilderij.
Je mag niks over joden zeggenquote:Op maandag 9 december 2013 20:02 schreef marcodej het volgende:
Wat was er precies fout aan die uitspraken?
quote:
+ 2**100000quote:
En wat een fake kut-accent.quote:
Bagger. Dat haal ik maar moeizaam met eten.quote:
Dan moet VI ook een half uur naar voren!quote:
Volgens mij welquote:Op maandag 9 december 2013 20:06 schreef Postbus100 het volgende:
Sophia (Sofia?) Dragt, heeft zij ook meegedaan aan De Beste Singer-Songwriter? Ging zij toen niet in de voorrondes eruit?
Ja. Ze komt mij ook bekend voor, ik denk dan daarvan.quote:Op maandag 9 december 2013 20:06 schreef alors het volgende:
Deed zij nou mee aan Be Beste Singersongwriter? Ze komt me zo bekend voor...
Ja.quote:Op maandag 9 december 2013 20:06 schreef alors het volgende:
Deed zij nou mee aan Be Beste Singersongwriter? Ze komt me zo bekend voor...
Een keigrote kaasgaaf ?quote:
Ik vind het wel prima. Vaak heb ik tussen zeven en acht wel even tijd voor tv en is er tussen zeven en half acht echt geen zak op.quote:
En Spangas.quote:Op maandag 9 december 2013 20:06 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dan moet VI ook een half uur naar voren!
Ik haat vooral mensen die zichzelf "singer-songwriter" noemenquote:Op maandag 9 december 2013 20:06 schreef NoCigar het volgende:
Eigenlijk haat ik elke singer-songwriter die na 1975 is geboren.
Ja, misschien is het dat wel.quote:Op maandag 9 december 2013 20:07 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik haat vooral mensen die zichzelf "singer-songwriter" noemen
Pardoel-itempje is wel matig.quote:
Het ontging me bijna!quote:Op maandag 9 december 2013 20:09 schreef Specularium het volgende:
Zag je dat Cynix?
Sylvana zei weer bijna iets!
QFTquote:
mis je niks aan.quote:Op maandag 9 december 2013 20:09 schreef Karina het volgende:
Ik versta er geen woord van wat die Pardoes zingt.
Die Eminem parodie was vrij hilarisch.quote:
de hamster van Sybquote:Op maandag 9 december 2013 20:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die Eminem parodie was vrij hilarisch.
Die zullen we wellicht in Liwwadde zien.quote:
Tan jat inmiddels de kijkers van Jeroen en Paul dus dit zou gewoon best kunnen allemaal.quote:Op maandag 9 december 2013 20:11 schreef Grunge. het volgende:
Het zou toch hilarisch zijn als DWDD kijkcijfers verliest omdat mensen liever RTL Boulevard kijken ().
Met sybquote:Op maandag 9 december 2013 20:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die zullen we wellicht in Liwwadde zien.
quote:Op maandag 9 december 2013 20:11 schreef Postbus100 het volgende:
Paulien is echt leuk. Zij heeft intelligente humor
Ja dat vind ik ook zo leuk, vooral al die taal weetjes en grapjes.quote:Op maandag 9 december 2013 20:11 schreef Postbus100 het volgende:
Paulien is echt leuk. Zij heeft intelligente humor
quote:Op maandag 9 december 2013 20:11 schreef Postbus100 het volgende:
Paulien is echt leuk mwoa. Zij heeft intelligente vrouwen 'humor'
Denk het niet, want dan komt Syb niet meer. Die heeft namelijk ook een nummer gemaakt voor het goede doelquote:Op maandag 9 december 2013 20:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die zullen we wellicht in Liwwadde zien.
die heeft prepverkering met z'n prepvriendje.quote:Op maandag 9 december 2013 20:12 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ja, die hebben toch al verkering en gaan toch al uit.
Behalve die prepper dan.
Syb gewoon eerder laten komen.quote:Op maandag 9 december 2013 20:12 schreef alors het volgende:
[..]
Denk het niet, want dan komt Syb niet meer. Die heeft namelijk ook een nummer gemaakt voor het goede doel
Vinkook.quote:Op maandag 9 december 2013 20:12 schreef Njosnavelin het volgende:
Hm Arjan is vanavond wat minder leuk dan normaal.
geil.quote:Op maandag 9 december 2013 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Syb gewoon eerder laten komen.
In 2 millennia zelfs.....quote:Op maandag 9 december 2013 20:13 schreef MilaNL het volgende:
Ik heb tot nu toe ook in twee eeuwen geleefd.
iksdeequote:
Vrouwen hebben geen humor, puntquote:Op maandag 9 december 2013 20:13 schreef alors het volgende:
[..]
VrouwenhumorDat is meer Sara Kroos en aanverwanten.
Laatst nog een show van haar gezien (niet in het echt gelukkigquote:Op maandag 9 december 2013 20:13 schreef alors het volgende:
[..]
Kloptquote:Op maandag 9 december 2013 20:13 schreef alors het volgende:
[..]
Als ie eind achttiende eeuw geboren is, dan is het feitelijk juist inderdaad.quote:
Ik ben laatst nog bij haar show geweest, 90% wijven en allemaal janken van het lachenquote:Op maandag 9 december 2013 20:14 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Laatst nog een show van haar gezien (niet in het echt gelukkig) en het was ECHT erg. Ongemakkelijk gewoon.
Duh.quote:Op maandag 9 december 2013 20:16 schreef Bosbeetle het volgende:
Totdat je ziet dat de deur als hij open staat precies voor de koffieautomaat staat.
Valerioquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |