Ik had een ander 4 letter woord in mijn hoofdquote:
Ik geloof het wel, toch?quote:Op maandag 9 december 2013 19:46 schreef superniger het volgende:
is dit ook die knul met gekke oren?
Goede vraagquote:
Zal wel normaal zijn, ik zat toen voornamelijk achter de computerquote:Op maandag 9 december 2013 19:47 schreef Grunge. het volgende:
Uit en een vriendinnetje op je dertiende?
Toen ik dat tien jaar geleden was was dat echt niet normaal hoor.quote:Op maandag 9 december 2013 19:48 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Zal wel normaal zijn, ik zat toen voornamelijk achter de computer
ditquote:Op maandag 9 december 2013 19:48 schreef alors het volgende:
Ik mocht echt nog niet uit op mijn 13e en 99% van mijn vrienden ook niet.
Niet eens dat het niet mocht (al mocht het niet denk ik) wij dachten daar uberhaupt niet eens aan.quote:Op maandag 9 december 2013 19:48 schreef alors het volgende:
Ik mocht echt nog niet uit op mijn 13e en 99% van mijn vrienden ook niet.
Grote diepe wondenquote:
Volgens mij was ik op mijn dertiende voor het eerst straalbezopen, dus wat dat betreft is er in de afgelopen twintig jaar niet veel veranderd.quote:Op maandag 9 december 2013 19:48 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Zal wel normaal zijn, ik zat toen voornamelijk achter de computer
waarvan?quote:
Ja. Wilde ik net ook postenquote:Op maandag 9 december 2013 19:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet eens dat het niet mocht (al mocht het niet denk ik) wij dachten daar uberhaupt niet eens aan.
Ze worden al jaren door camera's achterna gezeten.quote:
of nog erger: TLCquote:
Ach, vrouwenhumor zullen we maar zeggenquote:Op maandag 9 december 2013 19:50 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ok, jij maakt hem ook zie ik nu? Allebei even flauw.
Is juist slim. Moest er iets gebeuren is hij waarschijnlijk de enige in zijn omgeving die voorbereid is.quote:
Precies die jongen had anders gewoon lekker boven een chemie doos gehangen.quote:Op maandag 9 december 2013 19:50 schreef Monolith het volgende:
En dit is dus waar de aftakeling van Discovery Channel toe leidt.
Lekker spelen met het chloor en zwavelzuurquote:Op maandag 9 december 2013 19:51 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Precies die jongen had anders gewoon lekker boven een chemie doos gehangen.
Probleem hiermee is dat je je nog zo goed kunt voorbereiden maar 1 idioot met een geweer die jouw eten wil hebben wint het dan toch.quote:Op maandag 9 december 2013 19:51 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is juist slim. Moest er iets gebeuren is hij waarschijnlijk de enige in zijn omgeving die voorbereid is.
Nog een leuk idee: elke dag een foto nemen van gras, zodat je dat als het ware kunt zien groeien.quote:
Dat kun je automatiserenquote:Op maandag 9 december 2013 19:52 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nog een leuk idee: elke dag een foto nemen van gras, zodat je dat als het ware kunt zien groeien.
Inderdaad. Dan was ik vroeger ook bouwvakker, soldaatquote:Op maandag 9 december 2013 19:52 schreef Bosbeetle het volgende:
Zin hebben in fikkie stoken en buiten zijn heet preppen tegenwoordig
Dan was ik ook een prepper, heb heel veel dingen in de fik geprept!
Bolle snoet iddquote:Op maandag 9 december 2013 19:52 schreef Remzz het volgende:
Iets te vaak naar de MC geweest die Kamiel
Je moet je ook niet alleen voorbereiden door eten in te slaan, maar ook door te leren welke planten en insecten je kunt eten en dergelijke.quote:Op maandag 9 december 2013 19:52 schreef wdn het volgende:
[..]
Probleem hiermee is dat je je nog zo goed kunt voorbereiden maar 1 idioot met een geweer die jouw eten wil hebben wint het dan toch.
Of oefenen op de hei indien de Duitsers dat geintje nog eens proberen te flikken.quote:Op maandag 9 december 2013 19:51 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Precies die jongen had anders gewoon lekker boven een chemie doos gehangen.
quote:Op maandag 9 december 2013 19:54 schreef Pandaplint het volgende:
Het lijkt me wel een interessante serie
Dat doet Ajax ook.quote:Op maandag 9 december 2013 19:54 schreef superniger het volgende:
gvd. Dit is gewoon ordinair misbruik maken van kinderen
Wel als ze die kinderen levenslang zouden volgen en niet alleen tot hun 18e.quote:Op maandag 9 december 2013 19:54 schreef Pandaplint het volgende:
Dat wordt de nieuwe Virginia van Meneer Kaktus.quote:Op maandag 9 december 2013 19:55 schreef NoCigar het volgende:
Melissa zit lomp te vloeken op TV. Bah!
De Duitse versie is wel heel tofquote:Op maandag 9 december 2013 19:55 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Wel als ze die kinderen levenslang zouden volgen en niet alleen tot hun 18e.
Laat Poetin het maar niet horen.quote:Op maandag 9 december 2013 19:56 schreef marcodej het volgende:
Ja joh, praat haar gewoon ff een lesbische relatie aan.
quote:Op maandag 9 december 2013 19:56 schreef marcodej het volgende:
Precies Marco, zeg het ze.quote:Op maandag 9 december 2013 19:56 schreef marcodej het volgende:
Ken je Up? Die is ook erg interessant. In Engeland interviewen ze elke 7 jaar een aantal kinderen. Door de jaren heen zie je de karaktertrekken terugkomen. Sociologisch zéér interessant.quote:Op maandag 9 december 2013 19:54 schreef Pandaplint het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |