SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Patoshik op 09-12-2013 17:07:20 ]
Jouw kerstavatarquote:Op maandag 9 december 2013 16:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Zelf pizza bouwen.Hopelijk helpt het bij de giev pizza nu-bui.
Eens zien wanneer dat in de planning past.
Naar aanleiding van die post ging ik eens kijken naar mijn totaalscore. Dat was even bizar.quote:Op maandag 9 december 2013 17:05 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik bleek zojuist 7 kilo kwijt te zijn. Ik schrok er zelf een beetje van
quote:Op maandag 9 december 2013 16:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Een halve marathon van 14km is geen halve marathon.![]()
En ik heb bizar veel zin in een pizza of ander zooivoer, maar het staat niet in de planning, dus ik heb pech. Helemaal omdat de boel eindelijk eens niet naar boven schommelt en de enige echte verandering was gewoon braaf groente als avondeten de afgelopen paar weken.
Ik zie dat je de 13,7 hebt en de 21quote:Op maandag 9 december 2013 16:49 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Hoe ken dat nou! Een marathon is altijd 42.nogwat km, dus een halve is altijd 21
Verder klinkt t goed, dat je sporten zo lekker vindt.
Nice! Ik doe met je mee. Ga vanaaf maar ff naar de sportschool stukkie rennen.quote:Op maandag 9 december 2013 16:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je hebt mij in ieder geval geīnspireerd om vanavond een rondje te gaan waggelen.
Naar buiten jij.quote:Op maandag 9 december 2013 19:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Oe, nu komt een cruciaal moment van de avond, zo na het diner (wat lékker was). Nietinslaapvallennietinslaapvallennietinslaapvallen.
quote:Op maandag 9 december 2013 20:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik kon je natuurlijk niet teleurstellen. En lekker dat het ging
.
BAM.
Topdag!
Ah ok. Voor mij zou het ook niet werken denk ik. Dan kom ik de derde dag aan en ga ik weer schransen.quote:Op maandag 9 december 2013 15:16 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Die discussie is al vaker gevoerd. HiZ weegt zich inderdaad elke ochtend. Voor sommigen hier (zoals ik) werkt dat niet, omdat we ons te snel druk maken om schommelingen of juist te obsessief met ons gewicht bezig zijn. Voor HiZ werkt het wel, zegtie, dus dan vinden we dat prima
Ik heb zin in ongezonde meuk, maar heb een appel bij me. Twijfel tussen niks eten, want geen zin in die appel, of toch maar iets eten, want anders boodschappen doen op een lege maag....
Oeh. Die ga ik onthouden!quote:Op maandag 9 december 2013 20:21 schreef Zeester het volgende:
[..]
Pasta met tonijn, kappertjes en broccoli.
Ik vind in het donker lopen lekker omdat donker en weinig mensen en social awkwardnessquote:Op maandag 9 december 2013 21:14 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik ga altijd hardlopen voor het eten, zodat ik er na het eten niet meer uithoef en gewoon kan chillenof het moet echt niet anders kunnen
Ja, dat had ik in het begin ook hoor. Maar ik heb soms nog steeds het gevoel alsof ik aan het sterven ben, maar ik geef geen fuck meer haha. Ik kan ook niet aan een stuk doorlopen en als ik dan andere hardlopers tegenkom, wandel ik met een big smile langs.quote:Op maandag 9 december 2013 21:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik vind in het donker lopen lekker omdat donker en weinig mensen en social awkwardness. Maar nu er werkelijk overal bladeren liggen vind ik het wel tricky. Ik zie mezelf al finaal op m'n bek gaan namelijk. Nu het niet meer voelt alsof ik aan het sterven ben tijdens het lopen, wil ik het vaker overdag doen, ook om de reden die jij noemt.
Prima toch? Manier A werkt voor Piet, manier B voor Klaas.quote:Op maandag 9 december 2013 21:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh en ik weeg ook iedere dag. Hecht niet zoveel waarde aan het daadwerkelijke getal, maar het houdt me scherp. Als ik niet weeg steek ik m'n kop namelijk in het zand. Voor mij werkt het dus ook.
Ik kreeg laatst voor het eerst een bemoedigende smile van een tegenliggende loperquote:Op maandag 9 december 2013 21:22 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, dat had ik in het begin ook hoor. Maar ik heb soms nog steeds het gevoel alsof ik aan het sterven ben, maar ik geef geen fuck meer haha. Ik kan ook niet aan een stuk doorlopen en als ik dan andere hardlopers tegenkom, wandel ik met een big smile langs.
Haha, 20 minuten aan een stuk haal ik nietquote:Op maandag 9 december 2013 21:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst voor het eerst een bemoedigende smile van een tegenliggende loper. Of nou ja, het viel me voor het eerst op, want normaal kijk ik heel hard weg als ik iemand zie
.
Ik liep vandaag 3x5 minuten, einde van de week hopelijk 20 minuten zonder stop.
En Qwea, daar is niets slechts aan!!
Ik vond het ook niet slechtquote:Op maandag 9 december 2013 21:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst voor het eerst een bemoedigende smile van een tegenliggende loper. Of nou ja, het viel me voor het eerst op, want normaal kijk ik heel hard weg als ik iemand zie
.
Ik liep vandaag 3x5 minuten, einde van de week hopelijk 20 minuten zonder stop.
En Qwea, daar is niets slechts aan!!
Ik begon ook met 1 minuut rennen -1 minuut OHMIJNGODIKGADOOD -1 minuut wandelen - 1 minuut rennen.quote:Op maandag 9 december 2013 21:27 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Haha, 20 minuten aan een stuk haal ik nietik loop interval.
Lekkerquote:Op maandag 9 december 2013 21:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vond het ook niet slecht30 min was wel het max. Wil het nu opbouwen naar 40 min achtereen.
Ik weet dat je net zei dat je twee fysio's hebt, maar ik ga toch ook even waarschuwen, het feit dat je het conditioneel vol houdt wil niet zeggen dat je lijf het ook aan kan he. Je pezen en spieren moeten enorm wennen aan dit soort belasting.quote:Op maandag 9 december 2013 21:22 schreef Qwea het volgende:
3,8 km in 30 min.
Vond ik niet heel slecht
Ik loop al bijna een jaarquote:Op maandag 9 december 2013 21:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik begon ook met 1 minuut rennen -1 minuut OHMIJNGODIKGADOOD -1 minuut wandelen - 1 minuut rennen.
Interval heb ik al gedaan, evyquote:Op maandag 9 december 2013 21:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Lekker. Ik zat net te kijken naar 5 to 10KM-programma's, omdat ik graag vooruit loop op de zaken
. Intervaltraining dus, die uiteindelijk opbouwt naar een uur (grofweg 10 km) lopen. Is dat ook niet wat voor jou? Of doe je gewoon elke keer net ietsje langer?
Ik weets. Zei de fysio ook al. We gaan ook de looptechniek verbeteren. En het goed in de gaten houden ook ivm mijn reuma.quote:Op maandag 9 december 2013 21:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik weet dat je net zei dat je twee fysio's hebt, maar ik ga toch ook even waarschuwen, het feit dat je het conditioneel vol houdt wil niet zeggen dat je lijf het ook aan kan he. Je pezen en spieren moeten enorm wennen aan dit soort belasting.
Er zijn er veel, heel veel, het hardlooptopic binnen gekomen die alle tips vwb opbouwen lachend wegwuifden, want ze liepen met gemak 5km in een half uurtje en zo hop 2-3 keer per week aan de slag en die dan binnen een maand met een lopersknie oid zaten.
Zelfs al ben je gewend aan binnen op de loopband lopen, de impact van buiten lopen is niet te vergelijken en moet je zeker niet onderschatten.
En loop eens een hardloopwinkel binnen voor goeie schoenen als je aan serieuze afstanden denkt!
En verder all the power to ya! Ik zou je een bazin vinden als je idd een echte Halve Marathon (dus 21km en een beetje) zou lopen.
Hahahahaquote:Op maandag 9 december 2013 21:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ah, dat wist ik niet. Negeer mijn hele lap dan maar.
Ik dacht dat je uit het niets een half uur was gaan hardlopen.
Fuck je ninja editquote:Op maandag 9 december 2013 21:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ah, dat wist ik niet. Negeer mijn hele lap dan maar.
Ik dacht dat je uit het niets een half uur was gaan hardlopen.
Ik heb ook overwogen om voor de halve te gaan, maar dat vergt echt een andere aanpak, zo'n 10km kan ik gewoon zelf, zonder extra gels (voor voedingsstoffen etc) en water mee te moeten nemen, lopen.
En de training kost gewoon ook enorm veel tijd en die heb ik nu simpelweg niet. Dus wie weet ooit, als de kinders groter zijn ofzo, maar nu hou ik het bij de 10.
Als ik weer ga lopen, want al 3 wk niet wegens snot...
quote:Op maandag 9 december 2013 21:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Hardlopen.Ik ben er van overtuigd dat ik daardoor de meeste kilo's ben kwijtgeraakt.
Nu aan het opbouwen naar 10 voor februari.
(en hopelijk dan ook een maatje kleiner nog.
)
Smileys.
Hier door gewoon lopen. Gewoon maar wandelen. De hele fucking dag door. Overal maar heen. En vooral ook nergens heenquote:Op maandag 9 december 2013 21:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Hardlopen.Ik ben er van overtuigd dat ik daardoor de meeste kilo's ben kwijtgeraakt.
Nu aan het opbouwen naar 10 voor februari.
(en hopelijk dan ook een maatje kleiner nog.
)
Smileys.
Jammer dat de inhoud van mijn kast je ook niet gaat passen.quote:Op maandag 9 december 2013 22:09 schreef douche-eendje het volgende:
Ik wil ook weer lopen maar mn knie is nog altijd met vlagen een beetje aan het klooien, vooral in Nepal wel weer even last van gehad. Dus blijf lekker bootcampen, dat bevalt verder ook prima. Zolang ik maar niet binnen moet sporten![]()
O: 2 sneden zuurdesembrood met pindakaas
T: 2 mandarijnen
3: 3 sneden zuurdesembrood met smeerkaas. Stuk komkommer, wat tomaatjes
T: banaan, rijstwafel
D: boerenkoolstamppot op de vegetarische manier
T: stukje pure chocolade.
Vandaag weer gewerkt dus dan gelijk mn lijstje maar weer netjes gegooid. Morgen weer sporten.
Ik ga volgende week naar een gothicfeestje dus ging even kijken wat ik dan aan zou trekken/wat nog past. Nou,3 corsetten. Te groot. Teveel stof, niks meer om in te snoeren. Nu weet ik dus niet wat ik aan moet trekken
Uhuquote:Op maandag 9 december 2013 22:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jammer dat de inhoud van mijn kast je ook niet gaat passen.
Verleidelijk, maar het was al iets te gek qua concerten afgelopen tijd.quote:
Leuk!! Denk dat die jou heel leuk staat. Ik heb deze:quote:Op maandag 9 december 2013 22:13 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
UhuT is echt een beetje suf, ga met een paar vriendinnen naar Amstelveen toe (combichrist, flinke takkeherrie
) en we zouden allemaal een beetje leuk gekleed in stijl. Maarja. Ik kom nu niet verder dan een zwart tshirt.
Ik ga in de loop van de week wel even langs de h&m dan. Dit zou wel moeten lukken...![]()
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2013/1SV%200179083%20004%2066%200055.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=3&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Het was heerlijk, en supersnel klaar.quote:
Ah super!! Ik denk dat ik het vanavond gelijk ga maken!quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:45 schreef Zeester het volgende:
[..]
Het was heerlijk, en supersnel klaar.
Uitje gefruit, knoflook geperst en wat italiaanse kruiden/chili flakes erbij. Daarbij het blikje tonijn, een pakje tomaten passata en wat kappertjes. Dan een bord vol met broccoli en pasta en de saus daaroverheen. Superlekker, en echt in 10 minuutjes klaar!
quote:Op dinsdag 10 december 2013 07:02 schreef PatriQue89 het volgende:
En de weegschaal zat me keihard te trollen vandaag. Hij gaf iets van -3 aan t.o.v. vorige weekDaarna kreeg ik een aantal verschillende gewichten te zien.. Maar op den duur gaf hij 3 x op rij hetzelfde aan.
128.9Gewoon 1.7 eraf! Dus ik zit onder de 130 (dat was het doel voor deze week..) En onder de 128 voor het eind van het jaar komt nu ook heel dichtbij (dan ben ik 10 kg kwijt).
Idem. Die 25 graden tijdens mn vakantie was een stuk prettigerquote:Op dinsdag 10 december 2013 06:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
God, wat voel ik veel haat voor de winter.
Zit dat puur in het bijhouden of ligt het nog ergens anders aan? Eet je bijvoorbeeld te weinig, waardoor je snaaizin krijgt? Of heb je veel feestjes of andere social gatherings waar je moeilijk nee kunt zeggen?quote:Op dinsdag 10 december 2013 08:15 schreef HiZ het volgende:
116 en het besluit om weer gedetailleerd bij te gaan houden wat ik eet. Vanaf afgelopen vrijdag is het een zootje geweest qua eten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en homemade pizza.
Vanavond voor het eerst in jaren agv met gekookte aardappels, een kipsaucijs en worteltjes. Zo bizar, heb er opeens zin in, terwijl ik jarenlang echt gruwelde van gekookte aardappels...K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:05 schreef Lonaa het volgende:
Goedemorgen.
Ik had gisteren eindelijk eens een goede dag! Yay!
Verder, sluit ik me aan bij de winterhaat.
Reumalijf. Reumalijf heeft graag warmte.quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:17 schreef Tink89 het volgende:
[..]voor je goede dag! Waarom winterhaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |