abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134085096
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Gezond slank. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Patoshik op 09-12-2013 17:07:20 ]
pi_134085217
Zelf pizza bouwen. :9 Hopelijk helpt het bij de giev pizza nu-bui.

Eens zien wanneer dat in de planning past. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_134085458
Heeft iemand een lekker en snel chili-recept?
  maandag 9 december 2013 @ 17:05:06 #4
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_134085506
Ik bleek zojuist 7 kilo kwijt te zijn. Ik schrok er zelf een beetje van :P
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_134085519
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 16:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Zelf pizza bouwen. :9 Hopelijk helpt het bij de giev pizza nu-bui.

Eens zien wanneer dat in de planning past. :')
Jouw kerstavatar :D
pi_134085621
Ik heb m'n ticker maar eens aangepast na lange tijd. Alweer -4 kilo met de laatste keer. :D
pi_134085657
Gaat echt lekker hier met iedereen de laatste tijd *O*
Ben benieuwd hoeveel nieuwe mensen er in januari weer bij komen.
pi_134085660
quote:
2s.gif Op maandag 9 december 2013 17:05 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik bleek zojuist 7 kilo kwijt te zijn. Ik schrok er zelf een beetje van :P
Naar aanleiding van die post ging ik eens kijken naar mijn totaalscore. Dat was even bizar. :')

En kersthaisuli is baas. :7
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_134085671
Probeer eens het paleo dieet, is mega lekker en je voelt je op alle fronten beter. :)
Theelauw voor de ziel.
pi_134085813
Ik ben ook benieuwd of ik weer resultaat boek deze week. Het gaat tot nu toe medium-goed, in ieder geval niet slecht. En mijn lijf heeft wel bewezen dat het met medium-goed ook prima afvalt, dus daar duim ik voor.
  maandag 9 december 2013 @ 18:03:54 #11
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_134087408
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 16:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Een halve marathon van 14km is geen halve marathon. :P

En ik heb bizar veel zin in een pizza of ander zooivoer, maar het staat niet in de planning, dus ik heb pech. Helemaal omdat de boel eindelijk eens niet naar boven schommelt en de enige echte verandering was gewoon braaf groente als avondeten de afgelopen paar weken. :')
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 16:49 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Hoe ken dat nou! Een marathon is altijd 42.nogwat km, dus een halve is altijd 21 :P

Verder klinkt t goed, dat je sporten zo lekker vindt.
Ik zie dat je de 13,7 hebt en de 21 :D

Lol. Ik wist niet eens dat er 2 waren :D Nou , ik zie tzt wel welke ik ga doen :P

quote:
14s.gif Op maandag 9 december 2013 16:54 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Je hebt mij in ieder geval geīnspireerd om vanavond een rondje te gaan waggelen *O*.
Nice! Ik doe met je mee. Ga vanaaf maar ff naar de sportschool stukkie rennen.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_134089059
Hier zit de beweging voor vandaag er ook weer op *O*

Nu lekker vegeteren op mn bank en wensen dat het zomer was *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_134089551
Oe, nu komt een cruciaal moment van de avond, zo na het diner (wat lékker was :9). Nietinslaapvallennietinslaapvallennietinslaapvallen.
pi_134089601
Ik val hier ook bijna in slaap op de bank. Maar goed dat ik over een uurtje nog moet gaan sporten (en dan kan ik natuurlijk niet meer slapen van de energie).
pi_134089616
quote:
9s.gif Op maandag 9 december 2013 19:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Oe, nu komt een cruciaal moment van de avond, zo na het diner (wat lékker was :9). Nietinslaapvallennietinslaapvallennietinslaapvallen.
Naar buiten jij.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_134090141
Ik moet nog boodschappen doen en koken. Gelukkig al wel besloten wat ik ga maken, en das lekker én gezond én snel, maar nu nog de kracht verzamelen om te gaan.
pi_134091937
Wat ga je maken Zeester?
pi_134093075
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 19:59 schreef Sarabi het volgende:
Wat ga je maken Zeester?
Pasta met tonijn, kappertjes en broccoli.
pi_134093285
Lekker! en gezond :Y
pi_134094459
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 19:12 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Naar buiten jij.
Ik kon je natuurlijk niet teleurstellen O+. En lekker dat het ging O+.

BAM.

Topdag!
pi_134094530
quote:
14s.gif Op maandag 9 december 2013 20:48 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik kon je natuurlijk niet teleurstellen O+. En lekker dat het ging O+.

BAM.

Topdag!
*O*

:D
pi_134095647
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 15:16 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Die discussie is al vaker gevoerd. HiZ weegt zich inderdaad elke ochtend. Voor sommigen hier (zoals ik) werkt dat niet, omdat we ons te snel druk maken om schommelingen of juist te obsessief met ons gewicht bezig zijn. Voor HiZ werkt het wel, zegtie, dus dan vinden we dat prima :)

Ik heb zin in ongezonde meuk, maar heb een appel bij me. Twijfel tussen niks eten, want geen zin in die appel, of toch maar iets eten, want anders boodschappen doen op een lege maag....
Ah ok. Voor mij zou het ook niet werken denk ik. Dan kom ik de derde dag aan en ga ik weer schransen. :')
pi_134095696
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 20:21 schreef Zeester het volgende:

[..]

Pasta met tonijn, kappertjes en broccoli.
Oeh. Die ga ik onthouden!
pi_134095705
Ik ga altijd hardlopen voor het eten, zodat ik er na het eten niet meer uithoef en gewoon kan chillen O+ of het moet echt niet anders kunnen
  Moderator maandag 9 december 2013 @ 21:20:33 #25
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_134096029
quote:
7s.gif Op maandag 9 december 2013 21:13 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

Denk dat ik dat wel durf :@
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_134096045
En ik ging net stiekem wegen. Beter dan verwacht *O* Maar daarna moest ik nog eten, dus benieuwd wat de weegschaal morgen doet!
pi_134096095
quote:
17s.gif Op maandag 9 december 2013 21:14 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik ga altijd hardlopen voor het eten, zodat ik er na het eten niet meer uithoef en gewoon kan chillen O+ of het moet echt niet anders kunnen
Ik vind in het donker lopen lekker omdat donker en weinig mensen en social awkwardness :'). Maar nu er werkelijk overal bladeren liggen vind ik het wel tricky. Ik zie mezelf al finaal op m'n bek gaan namelijk. Nu het niet meer voelt alsof ik aan het sterven ben tijdens het lopen, wil ik het vaker overdag doen, ook om de reden die jij noemt.
pi_134096099
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 21:20 schreef Renesite het volgende:

[..]

Denk dat ik dat wel durf :@
Ksstt.. jij hoeft niet af te vallen. Weggg hier! ~O>
  maandag 9 december 2013 @ 21:22:12 #29
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_134096125
3,8 km in 30 min.

Vond ik niet heel slecht :P
pi_134096162
quote:
14s.gif Op maandag 9 december 2013 21:21 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik vind in het donker lopen lekker omdat donker en weinig mensen en social awkwardness :'). Maar nu er werkelijk overal bladeren liggen vind ik het wel tricky. Ik zie mezelf al finaal op m'n bek gaan namelijk. Nu het niet meer voelt alsof ik aan het sterven ben tijdens het lopen, wil ik het vaker overdag doen, ook om de reden die jij noemt.
Ja, dat had ik in het begin ook hoor. Maar ik heb soms nog steeds het gevoel alsof ik aan het sterven ben, maar ik geef geen fuck meer haha. Ik kan ook niet aan een stuk doorlopen en als ik dan andere hardlopers tegenkom, wandel ik met een big smile langs.
pi_134096166
Oh en ik weeg ook iedere dag. Hecht niet zoveel waarde aan het daadwerkelijke getal, maar het houdt me scherp. Als ik niet weeg steek ik m'n kop namelijk in het zand. Voor mij werkt het dus ook.
pi_134096241
quote:
14s.gif Op maandag 9 december 2013 21:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh en ik weeg ook iedere dag. Hecht niet zoveel waarde aan het daadwerkelijke getal, maar het houdt me scherp. Als ik niet weeg steek ik m'n kop namelijk in het zand. Voor mij werkt het dus ook.
Prima toch? Manier A werkt voor Piet, manier B voor Klaas. :)
pi_134096343
quote:
10s.gif Op maandag 9 december 2013 21:22 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Ja, dat had ik in het begin ook hoor. Maar ik heb soms nog steeds het gevoel alsof ik aan het sterven ben, maar ik geef geen fuck meer haha. Ik kan ook niet aan een stuk doorlopen en als ik dan andere hardlopers tegenkom, wandel ik met een big smile langs.
Ik kreeg laatst voor het eerst een bemoedigende smile van een tegenliggende loper O+. Of nou ja, het viel me voor het eerst op, want normaal kijk ik heel hard weg als ik iemand zie :').

Ik liep vandaag 3x5 minuten, einde van de week hopelijk 20 minuten zonder stop.

En Qwea, daar is niets slechts aan!!
pi_134096377
quote:
14s.gif Op maandag 9 december 2013 21:26 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik kreeg laatst voor het eerst een bemoedigende smile van een tegenliggende loper O+. Of nou ja, het viel me voor het eerst op, want normaal kijk ik heel hard weg als ik iemand zie :').

Haha, 20 minuten aan een stuk haal ik niet :D ik loop interval.
  maandag 9 december 2013 @ 21:31:53 #35
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_134096613
quote:
14s.gif Op maandag 9 december 2013 21:26 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik vond het ook niet slecht :D 30 min was wel het max. Wil het nu opbouwen naar 40 min achtereen.
pi_134096700
quote:
10s.gif Op maandag 9 december 2013 21:27 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Haha, 20 minuten aan een stuk haal ik niet :D ik loop interval.
Ik begon ook met 1 minuut rennen -1 minuut OHMIJNGODIKGADOOD -1 minuut wandelen - 1 minuut rennen.
pi_134096886
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 21:31 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik vond het ook niet slecht :D 30 min was wel het max. Wil het nu opbouwen naar 40 min achtereen.
Lekker :9. Ik zat net te kijken naar 5 to 10KM-programma's, omdat ik graag vooruit loop op de zaken :'). Intervaltraining dus, die uiteindelijk opbouwt naar een uur (grofweg 10 km) lopen. Is dat ook niet wat voor jou? Of doe je gewoon elke keer net ietsje langer?
  maandag 9 december 2013 @ 21:36:43 #38
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_134096902
quote:
14s.gif Op maandag 9 december 2013 21:22 schreef Qwea het volgende:
3,8 km in 30 min.

Vond ik niet heel slecht :P
Ik weet dat je net zei dat je twee fysio's hebt, maar ik ga toch ook even waarschuwen, het feit dat je het conditioneel vol houdt wil niet zeggen dat je lijf het ook aan kan he. Je pezen en spieren moeten enorm wennen aan dit soort belasting.
Er zijn er veel, heel veel, het hardlooptopic binnen gekomen die alle tips vwb opbouwen lachend wegwuifden, want ze liepen met gemak 5km in een half uurtje en zo hop 2-3 keer per week aan de slag en die dan binnen een maand met een lopersknie oid zaten.
Zelfs al ben je gewend aan binnen op de loopband lopen, de impact van buiten lopen is niet te vergelijken en moet je zeker niet onderschatten.
En loop eens een hardloopwinkel binnen voor goeie schoenen als je aan serieuze afstanden denkt! ;)

En verder all the power to ya! Ik zou je een bazin vinden als je idd een echte Halve Marathon (dus 21km en een beetje) zou lopen. :Y
pi_134096958
quote:
10s.gif Op maandag 9 december 2013 21:33 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik begon ook met 1 minuut rennen -1 minuut OHMIJNGODIKGADOOD -1 minuut wandelen - 1 minuut rennen.
Ik loop al bijna een jaar
  maandag 9 december 2013 @ 21:47:57 #40
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_134097439
quote:
14s.gif Op maandag 9 december 2013 21:36 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Lekker :9. Ik zat net te kijken naar 5 to 10KM-programma's, omdat ik graag vooruit loop op de zaken :'). Intervaltraining dus, die uiteindelijk opbouwt naar een uur (grofweg 10 km) lopen. Is dat ook niet wat voor jou? Of doe je gewoon elke keer net ietsje langer?
Interval heb ik al gedaan, evy :Y ik doe nu telkens stukje langer.
pi_134097496
hardlopen zou ik best graag ook nog eens oppakken, maar het komt er steeds niet van mezelf er toe te zetten. Ik zou het ook nooit buiten durven, aangezien ik dan om de haverklap op mijn plaat zou gaan denk ik en op het moment heb ik geen sportschoolabo, dus ik stel het nog maar weer even uit *O*
  maandag 9 december 2013 @ 21:50:35 #42
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_134097596
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 21:36 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik weet dat je net zei dat je twee fysio's hebt, maar ik ga toch ook even waarschuwen, het feit dat je het conditioneel vol houdt wil niet zeggen dat je lijf het ook aan kan he. Je pezen en spieren moeten enorm wennen aan dit soort belasting.
Er zijn er veel, heel veel, het hardlooptopic binnen gekomen die alle tips vwb opbouwen lachend wegwuifden, want ze liepen met gemak 5km in een half uurtje en zo hop 2-3 keer per week aan de slag en die dan binnen een maand met een lopersknie oid zaten.
Zelfs al ben je gewend aan binnen op de loopband lopen, de impact van buiten lopen is niet te vergelijken en moet je zeker niet onderschatten.
En loop eens een hardloopwinkel binnen voor goeie schoenen als je aan serieuze afstanden denkt! ;)

En verder all the power to ya! Ik zou je een bazin vinden als je idd een echte Halve Marathon (dus 21km en een beetje) zou lopen. :Y
Ik weets. Zei de fysio ook al. We gaan ook de looptechniek verbeteren. En het goed in de gaten houden ook ivm mijn reuma.

Laatste x dat ik buiten liep kreeg ik achilles blessure. Vandaar de loopband. Vorig jaar hebben de fysio en ik buiten gelopen samen. Maar eens weer aanhalen.
  maandag 9 december 2013 @ 21:50:47 #43
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_134097613
[quote]1s.gif Op maandag 9 december 2013 21:47 schreef Qwea het volgende:

[..]

Interval heb ik al gedaan, evy :Y ik doe nu telkens stukje langer.
[/quote]Ah, dat wist ik niet. Negeer mijn hele lap dan maar. :@
Ik dacht dat je uit het niets een half uur was gaan hardlopen. ;)

:*
Ik heb ook overwogen om voor de halve te gaan, maar dat vergt echt een andere aanpak, zo'n 10km kan ik gewoon zelf, zonder extra gels (voor voedingsstoffen etc) en water mee te moeten nemen, lopen.
En de training kost gewoon ook enorm veel tijd en die heb ik nu simpelweg niet. Dus wie weet ooit, als de kinders groter zijn ofzo, maar nu hou ik het bij de 10.
Als ik weer ga lopen, want al 3 wk niet wegens snot... -O-
  maandag 9 december 2013 @ 21:53:41 #44
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_134097775
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 21:50 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ah, dat wist ik niet. Negeer mijn hele lap dan maar. :@
Hahahaha :D neeeeej! Nee joh! Men, dan zou ik nu dood zijn. Neeeee. :P ik doe al poosje wat hardlopen. Als cardio onderdeel. Niks serieus hoor, maar ik heb wel de opbouw gehad :Y
  maandag 9 december 2013 @ 21:54:28 #45
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_134097822
^O^
  maandag 9 december 2013 @ 21:55:50 #46
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_134097907
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 21:50 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ah, dat wist ik niet. Negeer mijn hele lap dan maar. :@

:*
Ik heb ook overwogen om voor de halve te gaan, maar dat vergt echt een andere aanpak, zo'n 10km kan ik gewoon zelf, zonder extra gels (voor voedingsstoffen etc) en water mee te moeten nemen, lopen.
En de training kost gewoon ook enorm veel tijd en die heb ik nu simpelweg niet. Dus wie weet ooit, als de kinders groter zijn ofzo, maar nu hou ik het bij de 10.
Als ik weer ga lopen, want al 3 wk niet wegens snot... -O-
Fuck je ninja edit :P

Ik heb ook geen idee of ik het ga redden hoor. Maar er voor trainen kan geen kwaad.

En anders loop ik wellicht de 13.
pi_134097977
Hardlopen. O+ Ik ben er van overtuigd dat ik daardoor de meeste kilo's ben kwijtgeraakt. :+ Nu aan het opbouwen naar 10 voor februari. *O* (en hopelijk dan ook een maatje kleiner nog. :9)

Smileys. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_134098104
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 21:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Hardlopen. O+ Ik ben er van overtuigd dat ik daardoor de meeste kilo's ben kwijtgeraakt. :+ Nu aan het opbouwen naar 10 voor februari. *O* (en hopelijk dan ook een maatje kleiner nog. :9)

Smileys. O+
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 21:56 schreef IJsdraakje het volgende:

Smileys. O+
Hier door gewoon lopen. Gewoon maar wandelen. De hele fucking dag door. Overal maar heen. En vooral ook nergens heen :')
pi_134098411
Oeh, met een beetje mazzel red ik nog een gave mijlpaal voor het einde van het jaar. :D Zeer weinig snaaien, braaf bewegen... In ieder geval het proberen waard. :9

Al zal nog twee kilo wel iets te hoog gegrepen zijn voor drie weken, maar ach.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_134098521
En simpel bewegen kan zo effectief zijn. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_134098772
Ik wil ook weer lopen maar mn knie is nog altijd met vlagen een beetje aan het klooien, vooral in Nepal wel weer even last van gehad. Dus blijf lekker bootcampen, dat bevalt verder ook prima. Zolang ik maar niet binnen moet sporten :r

O: 2 sneden zuurdesembrood met pindakaas
T: 2 mandarijnen
3: 3 sneden zuurdesembrood met smeerkaas. Stuk komkommer, wat tomaatjes
T: banaan, rijstwafel
D: boerenkoolstamppot op de vegetarische manier :+
T: stukje pure chocolade.

Vandaag weer gewerkt dus dan gelijk mn lijstje maar weer netjes gegooid. Morgen weer sporten :s).
Ik ga volgende week naar een gothicfeestje dus ging even kijken wat ik dan aan zou trekken/wat nog past. Nou, :W 3 corsetten. Te groot. Teveel stof, niks meer om in te snoeren. Nu weet ik dus niet wat ik aan moet trekken :')
pi_134098855
quote:
17s.gif Op maandag 9 december 2013 22:09 schreef douche-eendje het volgende:
Ik wil ook weer lopen maar mn knie is nog altijd met vlagen een beetje aan het klooien, vooral in Nepal wel weer even last van gehad. Dus blijf lekker bootcampen, dat bevalt verder ook prima. Zolang ik maar niet binnen moet sporten :r

O: 2 sneden zuurdesembrood met pindakaas
T: 2 mandarijnen
3: 3 sneden zuurdesembrood met smeerkaas. Stuk komkommer, wat tomaatjes
T: banaan, rijstwafel
D: boerenkoolstamppot op de vegetarische manier :+
T: stukje pure chocolade.

Vandaag weer gewerkt dus dan gelijk mn lijstje maar weer netjes gegooid. Morgen weer sporten :s).
Ik ga volgende week naar een gothicfeestje dus ging even kijken wat ik dan aan zou trekken/wat nog past. Nou, :W 3 corsetten. Te groot. Teveel stof, niks meer om in te snoeren. Nu weet ik dus niet wat ik aan moet trekken :')
Jammer dat de inhoud van mijn kast je ook niet gaat passen. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_134098996
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 22:11 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Jammer dat de inhoud van mijn kast je ook niet gaat passen. :')
Uhu -O- T is echt een beetje suf, ga met een paar vriendinnen naar Amstelveen toe (combichrist, flinke takkeherrie :9 ) en we zouden allemaal een beetje leuk gekleed in stijl. Maarja. Ik kom nu niet verder dan een zwart tshirt.

Ik ga in de loop van de week wel even langs de h&m dan. Dit zou wel moeten lukken... :')
pi_134099176
Combichrist. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_134099203
Yes. 20e in Amstelveen :9
pi_134099283
quote:
17s.gif Op maandag 9 december 2013 22:17 schreef douche-eendje het volgende:
Yes. 20e in Amstelveen :9
Verleidelijk, maar het was al iets te gek qua concerten afgelopen tijd. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_134105339
quote:
17s.gif Op maandag 9 december 2013 22:13 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Uhu -O- T is echt een beetje suf, ga met een paar vriendinnen naar Amstelveen toe (combichrist, flinke takkeherrie :9 ) en we zouden allemaal een beetje leuk gekleed in stijl. Maarja. Ik kom nu niet verder dan een zwart tshirt.

Ik ga in de loop van de week wel even langs de h&m dan. Dit zou wel moeten lukken... :')
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2013/1SV%200179083%20004%2066%200055.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=3&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Leuk!! Denk dat die jou heel leuk staat. Ik heb deze:

(niet mijn plaatje)

laatst gekocht. In een divided-L. Dat is een maat 40!
pi_134105369
quote:
7s.gif Op maandag 9 december 2013 21:13 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

Het was heerlijk, en supersnel klaar.

Uitje gefruit, knoflook geperst en wat italiaanse kruiden/chili flakes erbij. Daarbij het blikje tonijn, een pakje tomaten passata en wat kappertjes. Dan een bord vol met broccoli en pasta en de saus daaroverheen. Superlekker, en echt in 10 minuutjes klaar!
pi_134107387
God, wat voel ik veel haat voor de winter.
pi_134107406
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 00:45 schreef Zeester het volgende:

[..]

Het was heerlijk, en supersnel klaar.

Uitje gefruit, knoflook geperst en wat italiaanse kruiden/chili flakes erbij. Daarbij het blikje tonijn, een pakje tomaten passata en wat kappertjes. Dan een bord vol met broccoli en pasta en de saus daaroverheen. Superlekker, en echt in 10 minuutjes klaar!
Ah super!! Ik denk dat ik het vanavond gelijk ga maken! *O*
pi_134107411
En de weegschaal zat me keihard te trollen vandaag. Hij gaf iets van -3 aan t.o.v. vorige week :') Daarna kreeg ik een aantal verschillende gewichten te zien.. Maar op den duur gaf hij 3 x op rij hetzelfde aan.

128.9 8-) Gewoon 1.7 eraf! Dus ik zit onder de 130 (dat was het doel voor deze week..) En onder de 128 voor het eind van het jaar komt nu ook heel dichtbij (dan ben ik 10 kg kwijt).

*O*
pi_134107654
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 december 2013 07:02 schreef PatriQue89 het volgende:
En de weegschaal zat me keihard te trollen vandaag. Hij gaf iets van -3 aan t.o.v. vorige week :') Daarna kreeg ik een aantal verschillende gewichten te zien.. Maar op den duur gaf hij 3 x op rij hetzelfde aan.

128.9 8-) Gewoon 1.7 eraf! Dus ik zit onder de 130 (dat was het doel voor deze week..) En onder de 128 voor het eind van het jaar komt nu ook heel dichtbij (dan ben ik 10 kg kwijt).

*O*
*O*
pi_134107660
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 06:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
God, wat voel ik veel haat voor de winter.
Idem. Die 25 graden tijdens mn vakantie was een stuk prettiger O+

Zeester, die is ook leuk. Ga komend weekend even kijken, budget is even minimaal dus h&m moet dan nog net lukken :P

Patrique, goed bezig!

Mijn planning voor vandaag:
O: overnight oats met blauwe bessen
T: fruit
L: zuurdesembrood met smeerkaas. stuk komkommer, wat cherrytomaatjes
T: fruit + rijstwafel
D: leftover boerenkoolstamppot vegastijl van gisteren.
S: bootcamp
T: magere kwark met muesli
pi_134107798
116 en het besluit om weer gedetailleerd bij te gaan houden wat ik eet. Vanaf afgelopen vrijdag is het een zootje geweest qua eten.
  dinsdag 10 december 2013 @ 09:14:45 #65
319308 Tink89
To live is to dance
pi_134108343
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 08:15 schreef HiZ het volgende:
116 en het besluit om weer gedetailleerd bij te gaan houden wat ik eet. Vanaf afgelopen vrijdag is het een zootje geweest qua eten.
Zit dat puur in het bijhouden of ligt het nog ergens anders aan? Eet je bijvoorbeeld te weinig, waardoor je snaaizin krijgt? Of heb je veel feestjes of andere social gatherings waar je moeilijk nee kunt zeggen?

Ik had gisteren een goede dag, incl. een awesome vioolles
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en homemade pizza.

Vanavond voor het eerst in jaren agv met gekookte aardappels, een kipsaucijs en worteltjes. Zo bizar, heb er opeens zin in, terwijl ik jarenlang echt gruwelde van gekookte aardappels...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_134109020
De weegschaal was weer lief O+. Ik ga het voortaan bijhouden in excel, ik wil een mooi dalend grafiekje O+.

Planning:
O: havermout met kersen en tl suiker, koffie
L: 2 volkoren pistoletjes met kaas
T: worteltjes
D: pilav met spierziebonengehaktprut
T: magere kwark met bosbessen en een lepel jam.
pi_134109102
Goedemorgen.

Ik had gisteren eindelijk eens een goede dag! Yay!

Verder, sluit ik me aan bij de winterhaat.
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 10 december 2013 @ 10:06:05 #68
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_134109116
De weegschaal hier is tegenwoordig niet meer lief. Elke dag word hij verplaatst want we zijn aan het klussen _O- Ik moest lachen, hij gaf vandaag 80kg aan _O- Dat is 7kg meer dan 5 dagen geleden :D :'( :D

Maar hij kan nu tot rust komen, hij is klaar met verplaatsen :P Vind het wel grappig om te zien dat verplaatsen zoveel invloed kan hebben.

Ik zal ook maar weer eens een lijstje posten :

O : Magere kwark, magere yoghurt, muesli.
T : Niks
L : 4x spelt, dieethalvarine, 20+ kaas, 20+ smeerkaas, kalkoenfilet, runderrookvlees
T : Beschuitje 2x met 20+ smeerkaas of een appel
D : Rode bieten met uitje en teentje knoflook, aardappelen, varkenshaasje, jus, griekse yoghurt
T : Smoothie
T2 : Magere kwark, magere yoghurt, muesli met 2 mandarijnen erdoor
T3 : 2 beschuitjes met 20+ smeerkaas.

Geen idee of ik ga sporten, mijn nek loopt al 4 dagen te bitchen en zelfs diazepam lost het niet op, dus straks eerst naar de fysio.
  dinsdag 10 december 2013 @ 10:17:50 #69
319308 Tink89
To live is to dance
pi_134109325
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 december 2013 10:05 schreef Lonaa het volgende:
Goedemorgen.

Ik had gisteren eindelijk eens een goede dag! Yay!

Verder, sluit ik me aan bij de winterhaat.
*O* voor je goede dag! Waarom winterhaat?
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_134109336
Hmm, ik kom nog wat laag uit qua kcals, dus ik ga :9 hummus :9 maken en op crackers smeren zo.
pi_134109515
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 10:17 schreef Tink89 het volgende:

[..]

*O* voor je goede dag! Waarom winterhaat?
Reumalijf. Reumalijf heeft graag warmte.

Ik heb bijvoorbeeld al sinds vrijdag om onverklaarbare reden pijn in mijn linkerheup. Ik kon niet liggen, niet zitten, niet lopen. Het voelde alsof ik er heel hard opgevallen was, maar dat was niet zo.

De goede dag is goed, maar niet fantastisch. Ik had iig niet zakken chips, snoep en meuk. Ik had dingen die oke waren. En niet reteveel.
pi_134109633
Dat is wel vervelend Lonaa!

Ik hou echt van de herfst & winter O+ ben nu zo veel productiever en blijer dan toen het 25-30graden was.

Vanavond trouwens Sinterkerst met vriendinnen vieren O+
Voorgerecht garnalen met cocktailsaus, hoofdgerecht ragout en als toetje een appeltaartje.
Daarbij 1 glaasje gluhwein want ik moet nog terugrijden.
pi_134109673
Het probleem is, ik hou er wel van, op zich. Vallende blaadjes, wind, knusheid. O+

Ik merk alleen echt dat mijn lijf het er kut mee heeft. De zomermaanden voelde ik me top, lijf werkte mee. Nu ben ik al een aantal weken aan het kwakkelen. Heb ook weken pijn in mijn handen/vingers gehad. Mja, ach. :)

Ik heb net een zuurdesem boterham met vijgenjam op als ontbijt. En het was yum.
  dinsdag 10 december 2013 @ 10:37:20 #74
319308 Tink89
To live is to dance
pi_134109736
Ik ben hypermobiel en inmiddels al een keer of vier getest op reumawaarden in mijn bloed, maar steeds blijk ik acute reuma, een overbelasting of iets anders te hebben. Het plaatje is nooit compleet..

Vooral toen ik nog veel zwaarder was, speelde dit in mijn heupgewrichten, si-gewrichten en de gewrichten in vingers, handen, polsen, ellebogen en schouders. Nu ik veel kilo's kwijt ben, maakt dat veel verschil. Met name mijn vingers en si-gewrichten willen nog wel eens opspelen bij vochtig weer, maar het is al lang niet meer zo erg als het vroeger was.
pi_134109789
Is ook 1 van de redenen waarom ik graag wat gewicht zou verliezen. Natuurlijk is dat beter voor je gewrichten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')