SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. quote:El Mundo Deportivo: "De school van Ajax is springlevend. Het is een genot om in het korset van het huidige voetbal teams te zien die trouw blijven aan hun historie. Het is een vrolijke en aantrekkelijke ploeg."quote:El Periódico: "Ajax is een ploeg met jonge jongens die uit dezelfde bron hebben gedronken als de spelers van Barcelona. Ze waren niet alleen oppermachtig in passing en controle van de bal, maar ook in elk individueel duel."SPOILER: Klaassen _0_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Veltman _0_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blind _0_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.![]()
Dat hij uit Smurfenland komt.quote:Op maandag 9 december 2013 14:36 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Hij heeft zo'n blauw kleurtje, wat houdt dat in dan.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Die goal van hoesen tegen barca is wel mooi hoor, zo nonchalant ingeschoten.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
In X2 zal ook nog wel value zitten. Bizar hoge odds.quote:So confused when you're lost in the groove![]()
Ik ga het er wel weer op wagen. Beetje vertrouwen heb ik er ook wel in.quote:Op maandag 9 december 2013 14:40 schreef The_Groove het volgende:
[..]
In X2 zal ook nog wel value zitten. Bizar hoge odds.
Zei ze stoer.![]()
gewoon een paar barkies op ajax zetten, gaat helemaal goed komen.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Hoe kan je eigenlijk de kansen zien/berekenen die zij aan iedere uitkomst hangen?
Als ik het ff simpel in excel zet kom ik tot 58% kans dat ac milan wint, en 21% gelijk, 21% Ajax wint. Maarja dat is dus onder de aanname dat de kans dat ze gelijk spelen of winnen gelijk aan elkaar is.
Edit: Ah al manier gevonden, 59% kans dat AC Milan wint, 24% Gelijkspel, 17% Ajax wint.
Schatten ze het toch wat moeilijker in dan wij hier. (op twee na die 15-20% kans zeiden)
[ Bericht 9% gewijzigd door MouzurX op 09-12-2013 15:13:09 ]When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Tegen. Barca had ik 2-1 winst voorspeld maar heb nu een minder goed gevoel.
2x stunten gebeurt nauwelijks en ik zie Milan sowieso een keer scoren.
1-3 dan maar
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Als het geen 0-3 wordt, dan eerder 1-1. Veltman is een aderlating. Sinds zijn eerste wedstrijd veruit de beste centrale verdediger van de eredivisie. Ik denk dat Frank een spiritueel opvolger van zichzelf heeft gevonden. Jammer voor Horny Mike, maar die heeft weer andere hobbies..![]()
![]()
Inderdaad, maar ook echt een inschattingsfout van Veltman zelf. Die paar fouten die Ajax gemaakt heeft blijven erg zonde.quote:![]()
Ik voorzie gewoon een herhaling van 2010, Frankies debuut. Een reeds geplaatst Milan (wat vaker verliest in de laatste ronde indien geplaatst) ging met zeer dominant spel totaal onderuit. Werd gewoon vernederd daar. Denk dat we nu weer zoiets gaan zien, en dan loopt iedereen weer te haten van "Milan is uit vorm, bla bla bla". Bitchesquote:Op maandag 9 december 2013 16:11 schreef huffderobot het volgende:
Als het geen 0-3 wordt, dan eerder 1-1. Veltman is een aderlating. Sinds zijn eerste wedstrijd veruit de beste centrale verdediger van de eredivisie. Ik denk dat Frank een spiritueel opvolger van zichzelf heeft gevonden. Jammer voor Horny Mike, maar die heeft weer andere hobbies..Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Milan is nog niet geplaatst en Balo heeft dit weekend twee keer gescoord. Die was er toen niet bij.quote:Op maandag 9 december 2013 16:19 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik voorzie gewoon een herhaling van 2010, Frankies debuut. Een reeds geplaatst Milan (wat vaker verliest in de laatste ronde indien geplaatst) ging met zeer dominant spel totaal onderuit. Werd gewoon vernederd daar. Denk dat we nu weer zoiets gaan zien, en dan loopt iedereen weer te haten van "Milan is uit vorm, bla bla bla". Bitches![]()
Nee toen was Zlatan erbij. En zeg ik ergens dat Milan al geplaatst is?....quote:Op maandag 9 december 2013 16:19 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Milan is nog niet geplaatst en Balo heeft dit weekend twee keer gescoord. Die was er toen niet bij.Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Als hij dat al tegen Barcelona doet.. We doen toch altijd volle pressie? Het zou juist goed zijn om dat in uitgerekend deze wedstrijd niet anders te doen.quote:Op maandag 9 december 2013 13:35 schreef inslagenreuring het volgende:
Celtic heeft Milan helemaal zoek gespeeld in Milan. Ik smeek god (Frank dus) op mijn blote knietjes dat we ons niet zullen "aanpassen" aan Milan. Hij heeft dan wel 'gestate' dat we het eigen spelletje gaan spelen maar heeft hij de ballen om gewoon volle pressie te spelen? Doubtful...![]()
En alsnog spelen ze 2-2 tegen een degradatiekandidaat.quote:Op maandag 9 december 2013 16:19 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Milan is nog niet geplaatst en Balo heeft dit weekend twee keer gescoord. Die was er toen niet bij.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Klopt. Nee. En sorry nog. Sterkte woensdag.quote:Op maandag 9 december 2013 16:21 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee toen was Zlatan erbij. En zeg ik ergens dat Milan al geplaatst is?....![]()
![]()
Ronald de Boer zei gisteren dat Ajax vijftig procent kans had om door te gaan.. Beetje optimistisch.![]()
Hoe groot achten jullie de kans dat we daadwerkelijk gaan winnen? Ik denk toch dat als het puntje bij paaltje komt dat we het toch gaan afleggen tegen de fysieke kracht en de ervaring van Milan![]()
![]()
Hij zei "Ik schat de kans fifty-fifty, maar het wordt heel moeilijk." Ik denk niet dat rekenen zijn sterkste punt is.quote:Op maandag 9 december 2013 16:28 schreef Rosario het volgende:
Ronald de Boer zei gisteren dat Ajax vijftig procent kans had om door te gaan.. Beetje optimistisch.![]()
![]()
Tja.. Ik had ook gedacht dat ons middenveld volledig overlopen zou worden door het middenveld van Barçaquote:Op maandag 9 december 2013 16:28 schreef Gruisman het volgende:
Hoe groot achten jullie de kans dat we daadwerkelijk gaan winnen? Ik denk toch dat als het puntje bij paaltje komt dat we het toch gaan afleggen tegen de fysieke kracht en de ervaring van Milan. We kunnen echt van iedereen winnen. Ik schat de kans dat we doorgaan toch al gauw op 60/70% hoor.
![]()
Oh ja, goeie.quote:Op maandag 9 december 2013 16:29 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Hij zei "Ik schat de kans fifty-fifty, maar het wordt heel moeilijk." Ik denk niet dat rekenen zijn sterkste punt is.![]()
![]()
Nouja, zij zijn wel sterk, maar niet zo heel snel meer. Als we fel zijn kan er best wat gebeuren.quote:Op maandag 9 december 2013 16:28 schreef Gruisman het volgende:
Hoe groot achten jullie de kans dat we daadwerkelijk gaan winnen? Ik denk toch dat als het puntje bij paaltje komt dat we het toch gaan afleggen tegen de fysieke kracht en de ervaring van Milan
Ik durf niets over de uitslag te zeggen, maar we zijn verre van kansloosHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Voor mijn gevoel moet je in de 85ste minuut minimaal twee doelpunten voor staan om te winnen. Het gaat gewoon erg lastig worden.quote:Op maandag 9 december 2013 16:28 schreef Gruisman het volgende:
Hoe groot achten jullie de kans dat we daadwerkelijk gaan winnen? Ik denk toch dat als het puntje bij paaltje komt dat we het toch gaan afleggen tegen de fysieke kracht en de ervaring van Milan
Mensen vergeten wel eens dat zulke teams in de CL een stuk hoger niveau kunnen halen dan in de desbetreffende competitie.![]()
Milaan heeft Kaka. Ajax Klaassen. Genoeg gezegd.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Ik vind het al heel wat dat ik nu denk: je weet nooit, terwijl ik bij Barcelona vooraf dacht hoeveel gaan we verliezen.![]()
Ach, Milan had ook kunnen verliezen in Amsterdam en Glasgow.quote:Op maandag 9 december 2013 16:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Mensen vergeten wel eens dat zulke teams in de CL een stuk hoger niveau kunnen halen dan in de desbetreffende competitie.![]()
quote:Op maandag 9 december 2013 16:39 schreef ejfaar het volgende:
Voor mijn gevoel moet je er gewoon minimaal 1 meer maken dan milan![]()
![]()
Berlusconi wil grotere rol: "Milan heeft mijn hulp nodig":bronquote:Voorzitter Silvio Berlusconi wil zich meer met AC Milan gaan bemoeien. De flamboyante Italiaan ziet zichzelf als de uitgelezen kandidaat om de Rossoneri uit het sportieve dal te trekken. Milan staat in de Serie A slechts in de middenmoot. Bovendien is een vervolg in de Champions League geen zekerheid.
"Het team heeft mijn hulp nodig", zegt Berlusconi onbescheiden. "Vorig seizoen beleefden we ook een verschrikkelijke eerste seizoenshelft. Daarna ging ik me meer bezighouden met de club en werden we toch nog derde." Berlusconi greep vorige maand al in door Adriano Galliani aan te houden bij Milan. De vice-voorzitter wilde eigenlijk vertrekken na kritiek van Barbara Berlusconi - de dochter van Silvio - op zijn functioneren.
De 77-jarige Berlusconi haalde de voorbije weken ook al om andere redenen het nieuws. De oud-premier is vanwege zijn veroordeling voor belastingfraude namelijk niet meer welkom in het Italiaanse parlement.
Cruijff: "AC Milan stuk nerveuzer dan Ajax"
Bronquote:Johan Cruijff kijkt met vertrouwen uit naar de laaatste groepswedstrijd van Ajax in de Champions League. De Amsterdamse club hoopt zich op bezoek bij AC Milan te verzekeren van de knock-outfase. Alleen een overwinning in San Siro volstaat.
Cruijff stelt vast dat Ajax de laatste weken ongeacht de tegenstander de juiste instelling heeft een duel in winst om te zetten. De ploeg van trainer Frank de Boer maakte indruk met de zege op FC Barcelona, maar rekende daarna ook in de competitie af met ADO Den Haag en NAC Breda. "Ajax begrijpt steeds beter hoe het aan de top werkt", aldus Cruijff in zijn column in De Telegraaf. "Inclusief het besef dat als je na de 2-0 meteen voor de derde goal gaat, je voorkomt dat je extra energie moet verspelen als de tegenstander op 2-1 komt."
Deze ontwikkeling laat Cruijff geloven dat de regerend kampioen van de Eredivisie ook in Italië een goed resultaat kan behalen. "Ik denk dat AC Milan een stuk nerveuzer is dan Ajax. Dat op zich vind ik wel geinig. Natuurlijk wil dat niet zeggen dat je in Milaan gaat winnen, maar ook dit kan straks een voordeel zijn."![]()
Ja en ze kregen er ook twee tegen tegen de nummer 16 uit de Serie A. Zo kun je alles wel uit context halenquote:Op maandag 9 december 2013 16:19 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Milan is nog niet geplaatst en Balo heeft dit weekend twee keer gescoord. Die was er toen niet bij.
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Schets jij anders even de gehele context. In denk niet dat Ajax iets me maken heeft met de nummer 16 uit de Serie A. Wel met Balotelli.quote:Op maandag 9 december 2013 16:45 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja en ze kregen er ook twee tegen tegen de nummer 16 uit de Serie A. Zo kun je alles wel uit context halen![]()
Balowie?quote:Op maandag 9 december 2013 16:46 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Schets jij anders even de gehele context. In denk niet dat Ajax iets me maken heeft met de nummer 16 uit de Serie A. Wel met Balotelli.![]()
Als je zegt dat Balotelli er twee heeft gescoord komt dat over alsof je zegt dat hij in vorm is.quote:Op maandag 9 december 2013 16:46 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Schets jij anders even de gehele context. In denk niet dat Ajax iets me maken heeft met de nummer 16 uit de Serie A. Wel met Balotelli.
Dan kun je dus ook zeggen dat de verdediging uit vorm is omdat ze twee goals geďncasseerd hebben tegen de nummer 16.
Dat houdt dan in dat we op moeten passen voor Balotelli, maar dat er mogelijkheden liggen om zelf te scoren.
Waar het eigenlijk in principe op neerkomt is dat al die vergelijkingen slaan als een lul op een drumstel. Je moet gewoon uitgaan van je eigen kracht en niet gaan kijken naar hoe goed de tegenstander in vorm is etc.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
quote:Op maandag 9 december 2013 16:51 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Als je zegt dat Balotelli er twee heeft gescoord komt dat over alsof je zegt dat hij in vorm is.
Dan kun je dus ook zeggen dat de verdediging uit vorm is omdat ze twee goals geďncasseerd hebben tegen de nummer 16.
Dat houdt dan in dat we op moeten passen voor Balotelli, maar dat er mogelijkheden liggen om zelf te scoren.
Waar het eigenlijk in principe op neerkomt is dat al die vergelijkingen slaan als een lul op een drumstel. Je moet gewoon uitgaan van je eigen kracht en niet gaan kijken naar hoe goed de tegenstander in vorm is etc.![]()
![]()
Zo, anders wordt huffderobot even hard in het poepertje genomen met deze reactie.quote:Op maandag 9 december 2013 16:51 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Als je zegt dat Balotelli er twee heeft gescoord komt dat over alsof je zegt dat hij in vorm is.
Waar het eigenlijk in principe op neerkomt is dat al die vergelijkingen slaan als een lul op een drumstel. Je moet gewoon uitgaan van je eigen kracht en niet gaan kijken naar hoe goed de tegenstander in vorm is etc.![]()
Ik weet man, hoop niet dat hij zich aanpast. Zoals Barca uit zet hij Boilesen linksbuiten enzo. Ander verhaal nu, ik voel, hoop juist dat we zoals altijd spelen en geen rekening houden met Milan.quote:Op maandag 9 december 2013 16:23 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als hij dat al tegen Barcelona doet.. We doen toch altijd volle pressie? Het zou juist goed zijn om dat in uitgerekend deze wedstrijd niet anders te doen.Charlie: How's it going in there?
quote:Op maandag 9 december 2013 16:28 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Klopt. Nee. En sorry nog. Sterkte woensdag.
Charlie: How's it going in there?
Okee, Milan is volgens jou verdedigend zwak. Dat is in ieder geval iets.quote:Op maandag 9 december 2013 16:51 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
![]()
Ik eis zes hechtingen.quote:Op maandag 9 december 2013 16:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zo, anders wordt huffderobot even hard in het poepertje genomen met deze reactie.![]()
![]()
quote:Op maandag 9 december 2013 16:57 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Okee, Milan is volgens jou verdedigend zwak. Dat is in ieder geval iets.
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Niet zo groot, ik denk dat het gelijkspel wordt.quote:Op maandag 9 december 2013 16:28 schreef Gruisman het volgende:
Hoe groot achten jullie de kans dat we daadwerkelijk gaan winnen? Ik denk toch dat als het puntje bij paaltje komt dat we het toch gaan afleggen tegen de fysieke kracht en de ervaring van MilanIk smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Mocht je nou toch geen tweede worden, dan kun je in de EL toch eigenlijk een heel eind verder komen? Vraag me af of dat financieel niet ook aantrekkelijker is.![]()
Ik weet wel zeker van niet, FdB gaat wel zorgen dat het alles of niets is. Een gelijkspel hebben we niets aan. Winst of niks.quote:Op maandag 9 december 2013 17:16 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Niet zo groot, ik denk dat het gelijkspel wordt.Ájax heeft vorig jaar meer geld binnengeharkt in europa dan de winnaar van de EL. Zegt genoeg.quote:Op maandag 9 december 2013 17:18 schreef Rosario het volgende:
Mocht je nou toch geen tweede worden, dan kun je in de EL toch eigenlijk een heel eind verder komen? Vraag me af of dat financieel niet ook aantrekkelijker is.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Denswil sowieso, hoesen lijkt me nog niet zeker.quote:Op maandag 9 december 2013 17:21 schreef Elan het volgende:
Gaan Hoesen en Denswil morgen spelen tegen Milan?Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Tenzij je clubs als juventus loot, of steaua of man utd, of spartak moskouquote:Op maandag 9 december 2013 17:18 schreef Rosario het volgende:
Mocht je nou toch geen tweede worden, dan kun je in de EL toch eigenlijk een heel eind verder komen? Vraag me af of dat financieel niet ook aantrekkelijker is.
hhhhh![]()
Engelse clubs liggen ons behoorlijk goed en buiten de aanval bestaat dat United uit alleen maar lompe houthakkers. Tegen een Russische club zie ik ons niks klaarspelen en tegen Juventus zullen we inderdaad ook kansloos zijn. Maar met een gunstige loting kunnen we echt wel bij de beste 8 komen in de EL.quote:Op maandag 9 december 2013 17:22 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Tenzij je clubs als juventus loot, of steaua of man utd, of spartak moskou
![]()
Denk dat Frank met Bojan in de spits begint.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Ik weet dat een amateurfout is (nooit wedden op wedstrijden waar je emotionele belangen bij hebt die je oordeelsvermogen ondermijnen), maar hoppa toch even 15 euro ingezet op een overwinning van ajax woensdag. Laat een historische avond worden.![]()
Ik heb ook een weddenschap lopen, kan 12 euro winnen als Ajax wint.quote:Op maandag 9 december 2013 17:55 schreef AmaninFull het volgende:
Ik weet dat een amateurfout is (nooit wedden op wedstrijden waar je emotionele belangen bij hebt die je oordeelsvermogen ondermijnen), maar hoppa toch even 15 euro ingezet op een overwinning van ajax woensdag. Laat een historische avond worden.Een vriend van me die had toen Ajax tegen Barça moest geld op Barça gezet, ook al is hij Ajacied in hart en nieren. Hij zei tegen mij: ''Als Ajax wint kan ik blij zijn en als Barça wint kan ik ook blij zijn omdat ik dan geld win.''
Learn how to eat in the jungle full of hyenas![]()
En bij gelijkspel?quote:Op maandag 9 december 2013 18:02 schreef Spinosaurus het volgende:
[..]
Ik heb ook een weddenschap lopen, kan 12 euro winnen als Ajax wint.Een vriend van me die had toen Ajax tegen Barça moest geld op Barça gezet, ook al is hij Ajacied in hart en nieren. Hij zei tegen mij: ''Als Ajax wint kan ik blij zijn en als Barça wint kan ik ook blij zijn omdat ik dan geld win.''
![]()
![]()
De Klaasbaas rost er gewoon 2 in tegen Milan
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.![]()
Dat is tegen Barcelona eigenlijk gewoon ook een overwinning vanuit Ajax-perspectief.quote:
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ik hoop het. Maar ook Hoesen heeft zo zijn voordelen.quote:Op maandag 9 december 2013 17:35 schreef Seam het volgende:
Denk dat Frank met Bojan in de spits begint.![]()
3 gratis punten.twitter:thijsslegers twitterde op maandag 09-12-2013 om 18:17:30Schaars mist ook Ajax-PSV op 19 januari. En Wijnaldum gaat dat duel normaal gesproken ook niet halen reageer retweet
Met dank aan Ajacied422 natuurlijk![]()
![]()
AC Milan gaat de voorsprong vast verdedigen. Dan heb je meer aan Bojan in de kleine ruimtes. Zodra we voorkomen gaat AC Milan volledig op de aanval. Hopelijk kunnen we dan genoeg druk zetten zodat AC Milan niet in het spel komt. Lukt dat niet dan plan B met de snellere Hoesen en counteren.![]()
19 januari alweer tegen psv?! Wat vliegt de tijd zeg. Als we deze keer verliezen hequote:Op maandag 9 december 2013 18:44 schreef Heeinz het volgende:
3 gratis punten.twitter:thijsslegers twitterde op maandag 09-12-2013 om 18:17:30Schaars mist ook Ajax-PSV op 19 januari. En Wijnaldum gaat dat duel normaal gesproken ook niet halen reageer retweet
![]()
![]()
![]()
Thuis is psv de laatste jaren zoiezo 3 punten met of zonder schaars en wijnalbumquote:Op maandag 9 december 2013 18:44 schreef Heeinz het volgende:
Maar dit helpt wel mee met een lekker grote uitslag
hhhhh![]()
Wat? Juist zonde dat hij er niet bij is, maakt het alleen maar makkelijker.quote:Op maandag 9 december 2013 18:44 schreef Heeinz het volgende:
![]()
http://www.elfvoetbal.nl/(...)teken-in-punt-aanvalquote:AC Milan heeft vraagteken in punt aanval
Eén groot vraagteken bij AC Milan. Kan Alessandro Matri meespelen of niet woensdag?
Foto
Foto: Orange Pictures
Dan ontvangen de Rossoneri in eigen huis Ajax. De winnaar van het afsluitende groepsduel in de Champions League plaatst zich voor de knock-out fase. Bij een gelijkspel zijn de Italianen toch door. Maar of Matri daarin een bijdrage kan leveren?
De aanvaller trainde vandaag (maandag) niet mee. Matri, in de zomer overgekomen van Juventus, bleef binnen met griep. Woensdag wordt er om 20.45 uur afgetrapt in San Siro.![]()
Valt in de Jupiler League niet echt op.quote:Op maandag 9 december 2013 19:00 schreef handboek het volgende:
Hoe is het tegenwoordig eigenlijk met Van der Hoorn?![]()
Vind het anders wel een goede voetballer, erg belangrijk bij PSV op het middenveld iig.quote:Op maandag 9 december 2013 18:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat? Juist zonde dat hij er niet bij is, maakt het alleen maar makkelijker.![]()
quote:EXCLUSIVE TMW - Udinese and Ajax vie for the jewel Anocic
Many observers attended the meeting on Saturday between Dinamo Zagreb and Osijek ('97). In particular, the objectives of the Italian club were on Silvio Anocic and Ante Curic. For the first Udinese have tried to anticipate the competition moving with great advance compared to other Italian, but Ajax is currently in the lead. Faced with the same offer (FIFA parameter from EUR 250 thousand), the Dutch have upped the ante on how to engage the player.![]()
Helaas laat hij dat nog niet in zijn spel zien. Maar goed, het is ook lastig uitblinken bij Jong Ajax.quote:Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Toch heeft hij iets. In zijn loophouding, bal aanname. Klasse. komt er niet helemaal uit zoals je terecht zegt. Maar die jongen gaan we nog lol aan hebben.quote:Op maandag 9 december 2013 19:15 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Helaas laat hij dat nog niet in zijn spel zien. Maar goed, het is ook lastig uitblinken bij Jong Ajax.Charlie: How's it going in there?
Na 6 minutenquote:
Jong PSV doet het de laatste tijd een stuk beter dan het eerste
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ja, tijdens het kopiëren hebben ze daar toch iets fout gedaan.quote:Op maandag 9 december 2013 20:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Na 6 minuten
Jong PSV doet het de laatste tijd een stuk beter dan het eerste![]()
Klopt, beter kunnen ze divisies ruilen.quote:Op maandag 9 december 2013 20:13 schreef FireFox1 het volgende:
Jong PSV doet het de laatste tijd een stuk beter dan het eerste![]()
Of gewoon Manolev ipv Arias.quote:Op maandag 9 december 2013 20:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Klopt, beter kunnen ze divisies ruilen.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Niks aan te doen meer, dit elftal is de lul door alle verschuivingen.quote:Op maandag 9 december 2013 21:15 schreef Burrito het volgende:
Ik kijk niet heel vaak Jong Ajax maar wat een matig spel zeg
Na de winterstop verwacht spelers van de A1 in Jong Ajax.![]()
Gelijkspel is alsnog een half miljoen toch? Ik denk niet dat ze open huis gaan houden in een hectische slotfase.quote:Op maandag 9 december 2013 17:21 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker van niet, FdB gaat wel zorgen dat het alles of niets is. Een gelijkspel hebben we niets aan. Winst of niks.
[..]
Ájax heeft vorig jaar meer geld binnengeharkt in europa dan de winnaar van de EL. Zegt genoeg.Life is what you make it.![]()
quote:Klaassen: 'Milan staat er toch wel'
Davy Klaassen blikte maandag in gesprek met de NOS vooruit op AC Milan - Ajax. 'Ik denk dat we niet te veel naar Milan moeten kijken', sprak de middenvelder. 'Het is een team dat als het er om gaat, dan staan ze er toch wel. We moeten gewoon winnen daar. Misschien is het ook wel goed dat we moeten, dan komt het beste in ons naar boven.'
'Tegen Barcelona speel je tegen topspelers. En ja, als ze het tegen hun kan, moet je het ook tegen andere teams kunnen opbrengen', aldus de man in vorm in de Amsterdamse selectie."Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
nee, financieel sowieso ook niet, daarbij krijg je bonuspunten voor de coëfficient als je de groepsfase CL overleeft. Wil je die punten halen in de EL dan moet je minstens halve finale halen daar.quote:Op maandag 9 december 2013 17:18 schreef Rosario het volgende:
Mocht je nou toch geen tweede worden, dan kun je in de EL toch eigenlijk een heel eind verder komen? Vraag me af of dat financieel niet ook aantrekkelijker is.![]()
Hoesen is toch niet zo snel als Bojanquote:Op maandag 9 december 2013 18:49 schreef Mavcovic het volgende:
AC Milan gaat de voorsprong vast verdedigen. Dan heb je meer aan Bojan in de kleine ruimtes. Zodra we voorkomen gaat AC Milan volledig op de aanval. Hopelijk kunnen we dan genoeg druk zetten zodat AC Milan niet in het spel komt. Lukt dat niet dan plan B met de snellere Hoesen en counteren.![]()
Bojan kan denk ik nog geen 90min aan. Dus Hoesen zal wel beginnen sowieso. Misschien 1 helft Bojan"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
half miljoen heb je niets aanquote:Op maandag 9 december 2013 21:37 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Gelijkspel is alsnog een half miljoen toch? Ik denk niet dat ze open huis gaan houden in een hectische slotfase.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
quote:Ajax beloont doorbraak talenten met verbeterd contract
De Ajax-directie gaat de contracten van de dit seizoen doorgebroken talenten opwaarderen. De betreffende spelers liggen al voor langere tijd vast, maar de meesten tekenden hun contracten in een periode dat ze nog niet in het eerste elftal speelden.
'We willen hun salaris aanpassen aan hun nieuwe situatie', legt voetbaldirecteur Marc Overmars uit aan Voetbal International. 'De jonge spelers die het goed doen, moeten op financieel gebied op hetzelfde niveau komen te zitten. We willen sowieso dat de salarissen binnen de selectie een beetje bij elkaar in de buurt blijven. Anders krijg je scheve gezichten in de kleedkamer.'
Daarmee breekt Ajax met het verleden. Ten tijde van de vorige directies waren de salarisverschillen groot, waarbij aangekochte spelers aanmerkelijk meer verdienden dan zelfopgeleide talenten. Vorige week opende Ajax de gesprekken met Stefano Denswil, wiens huidige verbintenis loopt tot medio 2015, met een eenzijdige optie tot 2016.
Hoewel Overmars geen namen wil noemen, is het duidelijk dat ook Davy Klaassen en Joël Veltman (foto) kandidaat zijn om een verbeterd contract te krijgen. Beide jongelingen maken de laatste weken indruk bij de landskampioen. Klaassen signeerde eind 2011 een contract tot medio 2016, Veltman tekende een half jaar geleden bij tot de zomer van 2017.![]()
20:28 – Valter Birsa, aanvallende middenvelder van AC Milan, heeft een dijbeenblessure opgelopen, waardoor hij een maand uit de roulatie zal zijn. Dit bevestigde Milan maandagavond, al zal er nog een definitieve prognose gemaakt worden. Zodoende mist de 27-jarige Sloveen waarschijnlijk onder meer het cruciale Champions League-duel met Ajax van aanstaande woensdag.
Birsa liep de kwetsuur op in het gelijkspel tegen Livorno (2-2) van afgelopen zaterdag. Het gaat om een spierblessure in het rechterdijbeen van de Sloveen.
Is die Birsa een beetje belangrijk?![]()
Nooit van gehoord, dus denk het nietquote:Op maandag 9 december 2013 22:51 schreef Adames het volgende:
20:28 – Valter Birsa, aanvallende middenvelder van AC Milan, heeft een dijbeenblessure opgelopen, waardoor hij een maand uit de roulatie zal zijn. Dit bevestigde Milan maandagavond, al zal er nog een definitieve prognose gemaakt worden. Zodoende mist de 27-jarige Sloveen waarschijnlijk onder meer het cruciale Champions League-duel met Ajax van aanstaande woensdag.
Birsa liep de kwetsuur op in het gelijkspel tegen Livorno (2-2) van afgelopen zaterdag. Het gaat om een spierblessure in het rechterdijbeen van de Sloveen.
Is die Birsa een beetje belangrijk?
Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Nee. De hele ploeg draait om Kaka en Balotelli. De Jong is ook iedereen enthousiast over maar die richt aanvallend weinig uit.quote:
El Sharaawy is dan nog een goeie maar die is net terug van maanden blessureleed.![]()
Maar als je met je lul op een drumstel slaat dan ben je toch gewoon aan het trommelen?quote:Op maandag 9 december 2013 16:51 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 december 2013 23:26 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Maar als je met je lul op een drumstel slaat dan ben je toch gewoon aan het trommelen?
So confused when you're lost in the groove![]()
Ik ben ook fan van Montolivo, en ondanks dat El Sharaawy net terug is is die 10 keer beter dan die overschatte Balotelli.quote:Op maandag 9 december 2013 23:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee. De hele ploeg draait om Kaka en Balotelli. De Jong is ook iedereen enthousiast over maar die richt aanvallend weinig uit.
El Sharaawy is dan nog een goeie maar die is net terug van maanden blessureleed.![]()
Jammer genoeg vandaag en donderdag tentamen dus tijd kan me niet langzaam genoeg gaan. Altijd Ajax in belangrijke tentamen wekenquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:06 schreef Heeinz het volgende:
Godverdomme nog 1 dag. Ik heb er zoveel zin in..
Op het Milan forum denken ze allemaal dat ze Ajax gaan vernietigen... ik hoop zo dat Ajax gewoon met 1-3 wint ofzo
het zou zomaar kunnen natuurlijk. Vraag ma af wat er van de flow overblijft als je daar met 4-0 op de broek krijgt...quote:Op dinsdag 10 december 2013 09:51 schreef _NZT_ het volgende:
Op het Milan forum denken ze allemaal dat ze Ajax gaan vernietigen... ik hoop zo dat Ajax gewoon met 1-3 wint ofzoA gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ik denk bar weinigquote:Op dinsdag 10 december 2013 10:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vraag ma af wat er van de flow overblijft als je daar met 4-0 op de broek krijgt...Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Dat ligt er een beetje aan hoe. Als je strijdend ten onder gaat (kan ook bij een 4-0 pak slaag) dan hoeft dat niet de flow te doorbreken. Gebeurt het kansloos, dan moet je hopen op een matig Cambuur want anders ga je het daar zelfs nog lastig krijgen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het zou zomaar kunnen natuurlijk. Vraag ma af wat er van de flow overblijft als je daar met 4-0 op de broek krijgt...'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Update over de gevallen supporter:http://www.ajax.nl/Ajax-N(...)dia+by+SocialManagerquote:De familie van de supporter die tijdens Ajax - FC Barcelona van de tribune is gevallen laat weten dat zijn toestand inmiddels stabiel is. Als gevolg van de val liep de 46-jarige man ernstig hoofdletsel op. De familie voegt daaraan toe dat hij buiten direct levensgevaar is, maar intensieve zorg nodig heeft en daarom nog op de intensive care verblijft.
Ajax zal contact houden met de familie van het slachtoffer. Mochten er nieuwe ontwikkelingen zijn, dan zal Ajax hier in samenspraak met de familie melding van maken via de officiële Ajax-kanalen.![]()
Tuurlijk. Ik hoop gewoon, enorme open deur, dat ze de kansen die ze krijgen er gewoon inrossen. Je loopt sowieso tegen een tegengoal op denk ik, dus je moet enorm effectief zijn, dan heb je een kans.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
quote:'Ajax-fan buiten direct levensgevaar'
De toestand van de supporter die tijdens Ajax - FC Barcelona van de tribune viel, is inmiddels stabiel, zo laat zijn familie weten. De 46-jarige fan liep als gevolg van de val ernstig hoofdletsel op.
De familie stelt dat de man buiten direct levensgevaar is, maar intensieve zorg nodig heeft en daarom nog op de intensive care verblijft, zo meldt Ajax op de eigen website.
Het ongeluk gebeurde twee weken geleden tijdens het Champions League-duel tussen de Amsterdammers en de Catalanen. De fan viel een aantal meter naar beneden vanaf de F-side.![]()
en omdat je een stroomstoring had en was gehackt.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:23 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Vooruit, we houden het er maar op dat je mijn post niet kon lezen omdat je internet eruit lagHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
![]()
3000 fans naar Milaan
quote:Ajax staat er woensdagavond in Milaan bepaald niet alleen voor. Het elftal van Frank de Boer kan tegen AC Milan rekenen op massale steun van meegereisde supporters.
Ajax zal wordt gesteund door 2880 fans in het uitvak en nog eens 200 supporters op de hoofdtribune. De Amsterdammers moeten winnen om – voor het eerst sinds 2003 – de knock-outfase van de Champions League te bereiken.
De Boer bewaart goede herinneringen aan Milaan. In zijn eerste wedstrijd als opvolger van Martin Jol werd AC Milan in december 2010 met 0-2 verslagen.![]()
Denk koude-oorlogs-voering: Nigel de Jong kan morgen mogelijk niet meedoen. Vandaag laatste test.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Heb het gedownload, nog niet gezien.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:32 schreef WhateverWhatever het volgende:
Iemand trouwens de docu The King al gezien over Litmanen?![]()
Okay, ik kon hem nog niet vinden, waar heb je hem gedownload?quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heb het gedownload, nog niet gezien.![]()
Je kan iemand die zoiets zegt gewoon echt niet serieus nemen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:39 schreef WhateverWhatever het volgende:
PSV houdt rekening met degradatievoetbal
![]()
Nou, het zou kunnen, maar 4 punten op Cambuur hoor die 16e staat... hahaquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:40 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Je kan iemand die zoiets zegt gewoon echt niet serieus nemen.![]()
quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:39 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Okay, ik kon hem nog niet vinden, waar heb je hem gedownload?
[ Bericht 19% gewijzigd door DonRaja op 10-12-2013 11:45:49 (Geen links naar torrents) ]![]()
Ach man, uiteindelijk is PSV uit die dip en kunnen ze zo weer derde staan.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:41 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nou, het zou kunnen, maar 4 punten op Cambuur hoor die 16e staat... haha![]()
Meest erge vind ik dat bij PSV nu alweer om versterking wordt gesmeekt. Die club is zo Vitesse aan het worden i.p.v. het ideaalbeeld: AFC Ajax.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Nou, ik denk (hoop) dat PSV niet zomaar uit hun dip komen!quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:42 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ach man, uiteindelijk is PSV uit die dip en kunnen ze zo weer derde staan.![]()
![]()
Ik hoop het ook niet, maar als wij ze eenmaal afgeslacht hebben begin januari, mogen ze van mij wel in vorm raken om onze concurrenten te pakkenquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:45 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nou, ik denk (hoop) dat PSV niet zomaar uit hun dip komen!![]()
![]()
Ik moet er ook wel om lachen maar een beetje concurrentie is toch ook wel prettig, in die zin is het wel droevigquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:45 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nou, ik denk (hoop) dat PSV niet zomaar uit hun dip komen!![]()
Nee joh, laat ze maar lekker degraderenquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:45 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik hoop het ook niet, maar als wij ze eenmaal afgeslacht hebben begin januari, mogen ze van mij wel in vorm raken om onze concurrenten te pakken![]()
![]()
Heb je het nou weer genoeg over PSV gehad hierquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:53 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nee joh, laat ze maar lekker degraderen?
![]()
Nu zeg jij het woord weer!quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heb je het nou weer genoeg over PSV gehad hier?
![]()
![]()
Want torrents zijn altijd illegaal?quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:46 schreef DonRaja het volgende:
Mannen, doe die links naar torrents niet hier aub.![]()
![]()
Mooiquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:34 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
3000 fans naar Milaan
[..]
Verhalen over mogelijke komst van Elia naar Ajax in de winterstop steken weer de kop op.Bron: Ajax Showtime/Sport 1quote:Eljero Elia acht het mogelijk dat hij in januari naar Ajax verkast. 'Ja, ik ben in de zomer door Ajax benaderd, maar Werder Bremen liet me gewoon niet gaan', zei hij maandagavond tegen Sport1. 'Een transfer in januari? Alles is mogelijk.'
'Maar ik denk dat ik hier op mijn plek zit. Als Ajax mij echt wil hebben, zullen ze er vast alles aan doen om mij te overtuigen. Maar ik zit goed bij Werder, zit lekker in mijn vel en ik heb nog een contract voor twee jaar. Maar ik zeg nooit nooit', aldus Elia.
Hij staat er voor open, maar voelt zich goed bij Weder. Laat hem maar lekker daar in Bremen als je mij vraagt. Zo'n problemem puber hebben we niet nodigIk smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:23 schreef _NZT_ het volgende:
Verhalen over mogelijke komst van Elia naar Ajax in de winterstop steken weer de kop op.
[..]
Bron: Ajax Showtime
Hij staat er voor open, maar voelt zich goed bij Weder. Laat hem maar lekker daar in Bremen als je mij vraagt. Zo'n problemem puber hebben we niet nodigHij is meer dan welkom! Maar ik denk niet dat hij komt.
![]()
Hij komt denk ik ook niet, beter maar...quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:23 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]Hij is meer dan welkom! Maar ik denk niet dat hij komt.
Elia is volgens mij geen lastige jongenquote:Op dinsdag 10 december 2013 13:23 schreef _NZT_ het volgende:
Verhalen over mogelijke komst van Elia naar Ajax in de winterstop steken weer de kop op.
[..]
Bron: Ajax Showtime/Sport 1
Hij staat er voor open, maar voelt zich goed bij Weder. Laat hem maar lekker daar in Bremen als je mij vraagt. Zo'n problemem puber hebben we niet nodig![]()
Situatie gevallen Ajax-fan onveranderd
AMSTERDAM - De toestand van de Ajax-fan die tijdens de wedstrijd tegen Barcelona in de gracht van de Arena viel, is ongewijzigd, maar wel stabiel. De 46-jarige man uit Kortenhoef zal mogelijk blijvend letsel aan zijn val overhouden. Dat meldt de Telegraaf dinsdag.
Het was voor de politie in eerste instantie moeilijk om te achterhalen wat de identiteit van de man was omdat hij alleen naar de wedstrijd was en geen vaste bezoeker van de F-side is.
De familie van de man meldt aan Ajax dat hij buiten direct levensgevaar is, maar nog wel op de intensive care verblijft.
De man heeft zwaar hersenletsel en ook zijn gezicht is ernstig gehavend. Zijn kaken, neus en al zijn tanden zijn gebroken. Er wordt gevreesd dat de man blijvende schade heeft opgelopen door zijn val.
Bron
![]()
![]()
Als je elia haalt zul je fischer en schone op de bank moeten zetten, en siggy. Siem elia en bojan als aanval met klaassen blind en serero/duarte is wel goed dan.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Ik zou eerder voor een rechtsbuiten gaan dan een linksbuiten, niet dat ik er zo snel eentje weetquote:Op dinsdag 10 december 2013 13:36 schreef Smoofie het volgende:
Als je elia haalt zul je fischer en schone op de bank moeten zetten, en siggy. Siem elia en bojan als aanval met klaassen blind en serero/duarte is wel goed dan.![]()
Ola John.quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zou eerder voor een rechtsbuiten gaan dan een linksbuiten, niet dat ik er zo snel eentje weet![]()
Bronquote:AC Milan heeft de laatste wedstrijd voor het belangrijke Champions League-duel met Ajax, komende woensdag, niet in winst kunnen omzetten. I Rossoneri bleven zaterdag op 2-2 steken in de uitwedstrijd tegen Livorno.
Dat Milan niet onderuit ging in Toscane, was te danken aan Mario Balotelli. De aanvaller opende in de zevende minuut de score en redde in de slotfase het punt met een schitterende vrije trap. Kort daarna was Balotelli ook nog dicht bij de 2-3, maar dit maal raakte zijn uithaal de lat.
Luca Siligardi en Paulinho hadden Livorno tussendoor op een 2-1 voorsprong gezet. Siligardi was trefzeker met een uithaal vanaf de rand van het strafschopgebied, Paulinho schoof binnen na een perfecte steekpass van Siligardi
AC Milan staat met achttien punten uit vijftien duels achtste in de Serie A. De club uit de modestad moet woensdag tegen Ajax minimaal gelijkspelen in het eigen San Siro, anders rest een vervolg in de Europa League en gaan de Amsterdammers, samen met FC Barcelona, naar de achtste finales in het kampioenenbal.
Ook Napoli kwam niet tot winst: 3-3 in het thuisduel met Udinese. De formatie van trainer Rafael Benitez ging matig van start, maar twee bevliegingen van Goran Pandev vlak voor de pauze leken in eerste instantie genoeg (2-0). Door een eigen goal van Federico Fernandez op slag van rust beloofde het echter toch een spannende tweede helft te worden en dat was inderdaad het geval.
In de zeventigste minuut kwam Udinese op gelijke hoogte via Bruno Fernandes, die de bal van afstand fraai over keeper Rafael lobde. Napoli kon niet beschikken over eerste doelman Pepe Reina. Die kampt met een lichte blessure en met het oog op de Champions League-kraker tegen Arsenal van komende woensdag nam Benitez geen enkel risico.
Blerim Dzemaili zette Napoli een minuut na de gelijkmaker weer op voorsprong, door in de rebound alert te reageren op een gekeerd schot van Gonzalo Higuain. Udinese bleef er desondanks in geloven en dat bleek terecht. Dusan Basta bepaalde tien minuten voor tijd uit een hoekschop de eindstand op 3-3. Daar kon de ingevallen Dries Mertens (ex-PSV) niets meer aan veranderen.
Door het gelijkspel ziet Napoli de top van de Serie A steeds verder uit beeld raken. I Azzurri staan met 32 punten op de derde plaats. Koploper Juventus, dat vrijdag met 0-2 won bij Bologna, heeft al veertig punten. AS Roma bezet met 34 punten de tweede plek, maar speelt nog wel thuis tegen subtopper Fiorentina.
AS Livorno staat 18e in de serie A, ik krijg steeds meer hoopzin in morgen!!
![]()
Bale? Robben?quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zou eerder voor een rechtsbuiten gaan dan een linksbuiten, niet dat ik er zo snel eentje weet![]()
Hee succes he, morgen. Deugnieten.Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?![]()
prioriteitenquote:Op dinsdag 10 december 2013 15:07 schreef Class het volgende:
Moet ik gvd naar de premiere van the hobbit morgen___________________
![]()
Voor werk?quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:07 schreef Class het volgende:
![]()
Bojan rechtsbuiten, zonde om hem op de bank te houden. Of je moet Siem op de bank zetten.quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zou eerder voor een rechtsbuiten gaan dan een linksbuiten, niet dat ik er zo snel eentje weetAFCA
Bojan moet je niet op rechtsbuiten zetten dat ging bar slechtquote:Op dinsdag 10 december 2013 15:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Bojan rechtsbuiten, zonde om hem op de bank te houden. Of je moet Siem op de bank zetten.![]()
Wat een kutleven. Meld je ziekquote:Op dinsdag 10 december 2013 15:07 schreef Class het volgende:
![]()
The Hobbit
Ajax![]()
Kortom, afzeggen en een dag later gaan.
Ik heb morgen een ALV van een vereniging waar ik bij aangesloten zit. Die ga ik ook vroegtijdig verlaten.Cuz I'm Mr. Brightside![]()
MOET?quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:07 schreef Class het volgende:
Wat is nou belangrijker joh.![]()
Ik denk niet dat de premiere ook nog een dag later isquote:Op dinsdag 10 december 2013 15:25 schreef Neo-Mullen het volgende:
Kortom, afzeggen en een dag later gaan.![]()
![]()
De premiere niet, maar hij draait wel een dag later.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de premiere ook nog een dag later isCuz I'm Mr. Brightside![]()
Dat is waar. Mis je alleen de 'BN'ers'quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:27 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
De premiere niet, maar hij draait wel een dag later.![]()
OK je mist dus eigenlijk niks.![]()
Elia hoeft van mij niet te komen
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?![]()
Een film die je later nog kunt kijken of AC Milan - Ajax, een wedstrijd die het seizoen prachtig kan maken..AFCA
Uiteindelijk zijn ze beide even onbelangrijk natuurlijkquote:Op dinsdag 10 december 2013 15:26 schreef Karina het volgende:
[..]
MOET?
Wat is nou belangrijker joh.![]()
In het gehele universum is het inderdaad onbelangrijk.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Uiteindelijk zijn ze beide even onbelangrijk natuurlijk![]()
Dat zou wel een hele domme krant zijn dan.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:31 schreef WhateverWhatever het volgende:
Donderdag als kop in de krant:
``Geniale Ajax vernederd Milaan in eigen huis``![]()
Haha, iddquote:Op dinsdag 10 december 2013 15:34 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dat zou wel een hele domme krant zijn dan.![]()
![]()
Geniale is ook niet goed ...quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:34 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dat zou wel een hele domme krant zijn dan.
'Geniaal Ajax vernedert Milan in eigen huis'![]()
Telegraaf zeker. Spelvaut, alles.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:31 schreef WhateverWhatever het volgende:
``Geniale Ajax vernederd Milaan in eigen huis``Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?![]()
Liever:quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:31 schreef WhateverWhatever het volgende:
``Geniale Ajax vernederd Milaan in eigen huis``
"Balotelli veroorzaakt penalty en krijgt rood, verdiende winst oppermachtig Ajax in blessuretijd"What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ik was nog niet klaarquote:Op dinsdag 10 december 2013 15:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Geniale is ook niet goed ...
'Geniaal Ajax vernedert Milan in eigen huis'![]()
![]()
![]()
Als er maar staat dat Ajax gewonnen heeftquote:Op dinsdag 10 december 2013 15:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Liever:
"Balotelli veroorzaakt penalty en krijgt rood, verdiende winst oppermachtig Ajax in blessuretijd"![]()
![]()
Weet iemand wie Ajax mogelijk kan treffen in de 2e ronde?quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:36 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Als er maar staat dat Ajax gewonnen heeftWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Is toch simpel? De groepswinnaars van elke andere poulequote:Op dinsdag 10 december 2013 15:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Weet iemand wie Ajax mogelijk kan treffen in de 2e ronde?![]()
![]()
Alle poulewinnaars..quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Weet iemand wie Ajax mogelijk kan treffen in de 2e ronde?
Bayern
Barça
Man Utd (die moet te pakken zijn)
Real Madrid
PSG
Chelsea
Arsenal, Napoli of Dortmund
Atletico Madrid![]()
Hopelijk loten we Barca.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alle poulewinnaars..
Bayern
Barça
Real Madrid
PSG
Chelsea
Atletico Madrid![]()
Waarom zou United te pakken zijn? Die hebben ook meer dan genoeg kwaliteit om 2 keer heel simpel van ons te winnenquote:Op dinsdag 10 december 2013 15:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alle poulewinnaars..
Bayern
Barça
Real Madrid
PSG
Chelsea
Atletico Madrid![]()
Zolang het maar geen Bayern München isquote:
City, United en dat soort clubs is redelijk te doen voor Ajax. Bayern Munchen niet.![]()
Eigenlijk sowieso geen Duitse clubs
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alle poulewinnaars..
Bayern
Barça
Man Utd (die moet te pakken zijn) Shaktar Donetsk
Real Madrid
PSG
Chelsea
Atletico Madrid![]()
Dat is zijn zus ook.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Sorry schatErg he als een vrouw je voor is
Ja, vooral jij met je ninja-skillsquote:Op dinsdag 10 december 2013 15:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Sorry schatErg he als een vrouw je voor is
Barcelona kan nietquote:Op dinsdag 10 december 2013 15:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alle poulewinnaars..
Bayern
Barça
Real Madrid
PSG
Chelsea
Atletico Madrid![]()
![]()
Je hebt ze al een keer bijna gepakt, die draaien verschrikkelijk in de competitie... Er zijn slechtere momenten om tegen United te spelen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom zou United te pakken zijn? Die hebben ook meer dan genoeg kwaliteit om 2 keer heel simpel van ons te winnen
Van dat rijtje ben je tegen alle ploegen de onderliggende partij. Gezien de laatste jaren zou een Engelse tegenstander ideaal zijn. Loot Bayern en je moet blij zijn dat het daar onder de 5-0 blijft.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Realistischer scenario, tegen wie moeten we in de EL?.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:06 schreef HeatWave het volgende:
![]()
![]()
Een beetje hoop doet levenquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:06 schreef HeatWave het volgende:
Tuurlijk, ik hoop het uiteraard ook gewoon maar de kans is ook gewoon aanwezig dat je het niet redt. Was een gelijkspel nou voldoende geweest ok, maar Milan kan gewoon de tent Tiramisu-stijl dichttimmeren.quote:A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Er is altijd wel een gaatje te vinden.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik hoop het uiteraard ook gewoon maar de kans is ook gewoon aanwezig dat je het niet redt. Was een gelijkspel nou voldoende geweest ok, maar Milan kan gewoon de tent Tiramisus-stijl dichttimmeren.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Yep, en dan hebben zij Balotelli, Kaka en el Sharawy om die ene benodigde goal te makenquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Er is altijd wel een gaatje te vinden..
Kijk, Ajax is echt niet kansloos, maar ik ga er niet blindelings vanuit dat we al doorzijn.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ik sluit me bij je aan.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Yep, en dan hebben zij Balotelli, Kaka en el Sharawy om die ene benodigde goal te maken.
Kijk, Ajax is echt niet kansloos, maar ik ga er niet blindelings vanuit dat we al doorzijn.
![]()
Ajax is idd duidelijk de onderliggende partij van elk van die ploegen....quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:02 schreef Da_Sandman het volgende:
Je hebt ze al een keer bijna gepakt, die draaien verschrikkelijk in de competitie... Er zijn slechtere momenten om tegen United te spelen.
Van dat rijtje ben je tegen alle ploegen de onderliggende partij. Gezien de laatste jaren zou een Engelse tegenstander ideaal zijn. Loot Bayern en je moet blij zijn dat het daar onder de 5-0 blijft.
Er zijn idd weinig betere momenten om Man Utd te treffen, maar normaal gesproken verlies je ook dat kansloos.
Maar sws waarom over na gaan denken, ze gaan ja toch niet door in de CL![]()
Maar mócht het zo zijn, zal het hoe dan ook een fantastische prestatie zijn.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Yep, en dan hebben zij Balotelli, Kaka en el Sharawy om die ene benodigde goal te maken.
Tuurlijk moeten ajacieden beetje hoop hebben, maar dit is dus de reden waarom buiten die aantal ajaciedjes mensen in NL Ajax walgelijk vinden. Arrogant en geen greintje realisme.
De kans dat je wint van Ac Milan is nog geen 10%. Mss eens 1% kans.
Ac Milan is in elk op zicht beter dan Ajax, met een heel groot verschil.![]()
Ah, de oppertroll.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:28 schreef bianconeri het volgende:
Tuurlijk moeten ajacieden beetje hoop hebben, maar dit is dus de reden waarom buiten die aantal ajaciedjes mensen in NL Ajax walgelijk vinden. Arrogant en geen greintje realisme.
Ac Milan is in elk op zicht beter dan Ajax, met een heel groot verschil.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Oke manquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:28 schreef bianconeri het volgende:
Ac Milan is in elk op zicht beter dan Ajax, met een heel groot verschil.![]()
dan heb je geen enkele voetbalwedstrijd dit seizoen gekeken als je dit durft te beweren.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:28 schreef bianconeri het volgende:
Ac Milan is in elk op zicht beter dan Ajax, met een heel groot verschil.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
nu je het zo zegt man, fuck ajax. Welke club is leuk om voor te zijn? Ik dacht al aan feyenoord maar die gaan niet echt kampioen worden ofsow. denk dan maar vitesse.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:28 schreef bianconeri het volgende:
Ac Milan is in elk op zicht beter dan Ajax, met een heel groot verschil.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Juist wel, juist als je een wedstrijd hebt gezien zeg je dat.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:30 schreef Seam het volgende:
dan heb je geen enkele voetbalwedstrijd dit seizoen gekeken als je dit durft te beweren.
Of wil je zeggen dat ajax kwalitatief beter is? Of dat Ajax zogenaamd beter speelt?
Ajax staat niet eens 1e in de Eredivisie man....Ah een ajaciedje. Kan het niet hebben zeker? Ajax is zogenaamd het allerbeste team natuurlijk?quote:Wat is er troll aan het zeggen dat Ac Milan beter is en normaal gewoon wint?quote:
Jij zegt het ook. Dus jij bent ook een troll!![]()
quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:30 schreef Catch22- het volgende:
[..]
nu je het zo zegt man, fuck ajax. Welke club is leuk om voor te zijn? Ik dacht al aan feyenoord maar die gaan niet echt kampioen worden ofsow. denk dan maar vitesse.
Wie kampioen wordt zal me worst wezen haha.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:30 schreef Catch22- het volgende:
nu je het zo zegt man, fuck ajax. Welke club is leuk om voor te zijn? Ik dacht al aan feyenoord maar die gaan niet echt kampioen worden ofsow. denk dan maar vitesse.
Vitesse heeft wel de beste ploeg idd.
Ik zeg toch niet dat je niet voor Ajax moet zijn?
Ik zeg alleen dat je realistisch moet zijn.... Kwalitatief is Ac Milan gewoon veel sterker en spelen thuis. Dat win je normaal gesproken niet![]()
Je bent vermoeiend.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:32 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Juist wel, juist als je een wedstrijd hebt gezien zeg je dat.
Of wil je zeggen dat ajax kwalitatief beter is? Of dat Ajax zogenaamd beter speelt?
Ajax staat niet eens 1e in de Eredivisie man....
[..]
Ah een ajaciedje. Kan het niet hebben zeker? Ajax is zogenaamd het allerbeste team natuurlijk?
[..]
Wat is er troll aan het zeggen dat Ac Milan beter is en normaal gewoon wint?
Jij zegt het ook. Dus jij bent ook een troll!What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Mag je vinden.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:33 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wie kampioen wordt zal me worst wezen haha.
Vitesse heeft wel de beste ploeg idd.
Ik zeg toch niet dat je niet voor Ajax moet zijn?
Ik zeg alleen dat je realistisch moet zijn.... Kwalitatief is Ac Milan gewoon veel sterker en spelen thuis. Dat win je normaal gesproken niet
Maar we winnen ook van Barca en AC Milan verliest van Livorno. Dus er is een kans en die is groter dan 10%.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Altijd grappig hoe ajacieden gaan lopen bashen en huilen tegen iemand die realistisch is
Zelfs als het zelf een ajacied is wordt die afgekraakt.![]()
Jammer he, dat je een realistische Ajacied treft. Ik hoop voor die nerden zoals jij dat Ajax morgen Milan een jantje geeft. Lijkt me prachtig om die smoeltjes dan te zienquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:26 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ajax is idd duidelijk de onderliggende partij van elk van die ploegen....
Er zijn idd weinig betere momenten om Man Utd te treffen, maar normaal gesproken verlies je ook dat kansloos.
Maar sws waarom over na gaan denken, ze gaan ja toch niet door in de CL.
'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Je heb me overtuigd.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:36 schreef bianconeri het volgende:
Altijd grappig hoe ajacieden gaan lopen bashen en huilen tegen iemand die realistisch is
Zelfs als het zelf een ajacied is wordt die afgekraakt.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Waarom zou die kans groter zijn dan 10%? Elke wedstrijd staat alleen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:35 schreef Catch22- het volgende:
Mag je vinden.
Maar we winnen ook van Barca en AC Milan verliest van Livorno. Dus er is een kans en die is groter dan 10%.
Barca trad sowieso al niet met het sterkste elftal aan, en dat was nou typisch zo'n wedstrijd van die minder dan 10% kans hebben om te winnen en toch winnen. Soms gebeuren wonderen, betekent niet dat dat elke wedstrijd zo is.
Ac Milan heeft gewoon een veel sterker elftal dus normaal win je gewoon. Ook al bestaat er een zeer kleine kans dat Ajax wint.![]()
Jawel.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:36 schreef JanCees het volgende:
AC Milan is kwalitatief helemaal niet sterker.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Ajax ook nietquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:37 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Waarom zou die kans groter zijn dan 10%? Elke wedstrijd staat alleen.
Barca trad sowieso al niet met het sterkste elftal aan, en dat was nou typisch zo'n wedstrijd van die minder dan 10% kans hebben om te winnen en toch winnen. Soms gebeuren wonderen, betekent niet dat dat elke wedstrijd zo is.
Ac Milan heeft gewoon een veel sterker elftal dus normaal win je gewoon. Ook al bestaat er een zeer kleine kans dat Ajax wint..
'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Je moet gewoon je calimero-toon dimmen met je waarom IE-DER-EEN Ajax haat, joodjes dit, kut-amsterdammers dat.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:36 schreef bianconeri het volgende:
Zelfs als het zelf een ajacied is wordt die afgekraakt.
Niemand heeft het over je voetbalmening.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Bianconeri komt alleen trollen, zieken.
En met je constanteword je al helemaal niet serieus genomen. Je formulering en schrijfstijl is ook niet best.
![]()
Jammer? Nee dat is juist top. Een realistische Ajacied is een zeer zeldzaam ras.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:37 schreef Da_Sandman het volgende:
Jammer he, dat je een realistische Ajacied treft. Ik hoop voor die nerden zoals jij dat Ajax morgen Milan een jantje geeft. Lijkt me prachtig om die smoeltjes dan te zien.
Wat kan mij het nou schelen of Ajax wint of verliest? Zal me een zorg wezen. Ik zeg alleen dat Ajax normaal gesproken niet wint.Mahahahaquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:36 schreef JanCees het volgende:
AC Milan is kwalitatief helemaal niet sterker.
Nee natuurlijk is Ac Milan kwalitatief niet sterker! Ac Milan mag bidden voor spelers als een Serero, Klaassen, de Jong, Denswil, Moisander of Cillessen.
Serieus kerel.... Ajax mocht willen dat ze de spelers van Ac Milan had, dan waren ze nu al kampioen geweest.![]()
Volgens mij doet het je best wat als Ajax weer van een Europese topploeg wint. Zachtjes snikken 's avonds in je bed en zulks.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:40 schreef bianconeri het volgende:
Wat kan mij het nou schelen of Ajax wint of verliest?'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Calimero gedrag? Uhu goeie grap.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:39 schreef HeatWave het volgende:
Je moet gewoon je calimero-toon dimmen met je waarom IE-DER-EEN Ajax haat, joodjes dit, kut-amsterdammers dat.
Niemand heeft het over je voetbalmening.
Ik zeg niet dat iedereen haat, ik zei dat dat arrogante en onrealistisch gedrag is waarom iedereen die Ajax haat ze haat. Echt walgelijk dat gedrag.
Joodjes zou ik nooit zeggen, en kut amsterdammers ook niet....![]()
quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:32 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Juist wel, juist als je een wedstrijd hebt gezien zeg je dat.
Ajax staat niet eens 1e in de Eredivisie man....
[..]
Ah een ajaciedje. Kan het niet hebben zeker? Ajax is zogenaamd het allerbeste team natuurlijk?
[..]
Wat is er troll aan het zeggen dat Ac Milan beter is en normaal gewoon wint?
Jij zegt het ook. Dus jij bent ook een troll!__!!
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Nee ik zei alleen dat normaal gesproken Ac Milan wint.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Bianconeri komt alleen trollen, zieken.
Als dat al trollen en zieken is.....
Oh vergeten dit is het Ajax topic. Hier mag je alleen zeggen dat Ajax allerbeste ploeg ter wereld is.
Als je alleen al zegt dat 1 ploeg beter is word je afgeknald en ben je een troll![]()
Nee hoor. Je hoeft alleen niet in iedere post te melden dat Ajax gaat verliezen morgen. Is troll.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:42 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee ik zei alleen dat normaal gesproken Ac Milan wint.
Als dat al trollen en zieken is.....
Oh vergeten dit is het Ajax topic. Hier mag je alleen zeggen dat Ajax allerbeste ploeg ter wereld is.
Als je alleen al zegt dat 1 ploeg beter is word je afgeknald en ben je een troll'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Het is een Nederlandse ploeg dus voor Nederland zou het alleen maar beter zijn!quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:41 schreef Da_Sandman het volgende:
Volgens mij doet het je best wat als Ajax weer van een Europese topploeg wint. Zachtjes snikken 's avonds in je bed en zulks.
Als Ajax wint prima joh, lekker puntjes binnen. Heb niets voor of tegen Ajax.
Als Ajax verliest dan lach ik me wel dood haha, dan hoor je dat arrogante gedrag weer de kop ingedrukt worden. Dan lach ik me dood dat die arrogante Ajacieden voor gek staan.
Dat is nou eenmaal wat dat arrogante gedrag opwekt....![]()
Naast Balotelli en Kaka valt het allemaal wel mee met dat "grote" Milan.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:40 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Jammer? Nee dat is juist top. Een realistische Ajacied is een zeer zeldzaam ras.
Wat kan mij het nou schelen of Ajax wint of verliest? Zal me een zorg wezen. Ik zeg alleen dat Ajax normaal gesproken niet wint.
[..]
Mahahaha
Nee natuurlijk is Ac Milan kwalitatief niet sterker! Ac Milan mag bidden voor spelers als een Serero, Klaassen, de Jong, Denswil, Moisander of Cillessen.
Serieus kerel.... Ajax mocht willen dat ze de spelers van Ac Milan had, dan waren ze nu al kampioen geweest.![]()
Ik zei 1 post waar dat in stond...quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Nee hoor. Je hoeft alleen niet in iedere post te melden dat Ajax gaat verliezen morgen. Is troll.
Daarna reageerde ik alleen op mensen![]()
Ac Milan heeft ten minste nog grote namen.....quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:44 schreef JanCees het volgende:
Naast Balotelli en Kaka valt het allemaal wel mee met dat "grote" Milan.
Bij Ajax moet je zogenaamd oppassen voor naampjes als Klaassen, Serero en de Jong.
Ook al is de rest van dat elftal geen wereldtop, nog altijd veel beter dan de namen die totaal niets zeggen Europees van Ajax. Denk je dat iemand ook maar 1 speler van Ajax kent?
Mensen kennen Ac Milan wel.![]()
Het moet gewoon heel erg mee zitten morgen om van ze te winnen, het grote Milan bestaat nier meer maar het grote Ajax natuurlijk ook nietquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:44 schreef JanCees het volgende:
[..]
Naast Balotelli en Kaka valt het allemaal wel mee met dat "grote" Milan.![]()
Nee hoor, bij reactie op mijn post kon je het ook weer niet laten.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:44 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik zei 1 post waar dat in stond...
Daarna reageerde ik alleen op mensen
Je zit hier nu al een tijdje he. Valt het je niet op dat men hier redelijk realistisch is over morgen? Natuurlijk denken we al verder. Dromen mag altijd. Maar nee, geen enkele Ajacied die denkt dat we morgen maar even gaan winnen. Hoe graag je dat ook wil, hoe mooi dat ook in je vooroordelen past, het is niet zo.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Maar je hebt niets tegen Ajax hoor. Kleuteresk.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:45 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ac Milan heeft ten minste nog grote namen.....
Bij Ajax moet je zogenaamd oppassen voor naampjes als Klaassen, Serero en de Jong.
Ook al is de rest van dat elftal geen wereldtop, nog altijd veel beter dan de namen die totaal niets zeggen Europees van Ajax. Denk je dat iemand ook maar 1 speler van Ajax kent?
Mensen kennen Ac Milan wel.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Overigens is het juist door zulke gastjes wel weer leuk om gewoon te roepen: na morgen kent Europa die naampjes van Klaassen, Serero en De Jong wel hooor!'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Barcelona kent zequote:Op dinsdag 10 december 2013 16:45 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ac Milan heeft ten minste nog grote namen.....
Bij Ajax moet je zogenaamd oppassen voor naampjes als Klaassen, Serero en de Jong.![]()
![]()
Nee heb ik niet.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar je hebt niets tegen Ajax hoor. Kleuteresk.
Hoezo dat dik gedrukt? Omdat ik zeg dat je moet oppassen voor Serero, Klaassen en de Jong?
Nou dat zijn toch de spelers die Ajax heeft? Wat moet ik dan zeggen: Pas op voor Ibra, Messi en Ronaldo?Valt onder daarna reageerde ik op mensen hequote:Op dinsdag 10 december 2013 16:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Nee hoor, bij reactie op mijn post kon je het ook weer niet laten.Kijk eens naar de topic over de wedstrijd... Wat voor resultaten er gegeven worden, wat de poll zegt.quote:Je zit hier nu al een tijdje he. Valt het je niet op dat men hier redelijk realistisch is over morgen? Natuurlijk denken we al verder. Dromen mag altijd. Maar nee, geen enkele Ajacied die denkt dat we morgen maar even gaan winnen. Hoe graag je dat ook wil, hoe mooi dat ook in je vooroordelen past, het is niet zo.
En de reactie van Ajacieden ook net hier. 99% van alle ajacieden denkt gewoon dat Ajax wel fftjes gaat winnen...
Dus doe dan niet alsof een ajacied realistisch is, daar zijn er maar een paar van.
Tegen de hoop om te winnen heb ik niets nee. Dat is logisch!
Maar zeg dan: Ik verwacht dat Ac Milan wint, maar ik hoop dat Ajax wint.
Maar nee iedereen zegt: Ajax wint!![]()
In ieder geval niet op achterstand komen in het begin want dan is het helemaal overquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het moet gewoon heel erg mee zitten morgen om van ze te winnen, het grote Milan bestaat nier meer maar het grote Ajax natuurlijk ook nietRED ONS HENNIEGOD![]()
Dan winnen ze een keertje wordt er even over gesproken en dan is het weer terug naar de realiteit en kent niemand ze....quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Overigens is het juist door zulke gastjes wel weer leuk om gewoon te roepen: na morgen kent Europa die naampjes van Klaassen, Serero en De Jong wel hooor!
Leuk dat je me zo noemt
Juist door die walgelijke arrogantie wordt het lachen als Ajax keihard op de bek gaat.
En als ze winnen top! NL weer wat punten binnen, hard nodig!![]()
Kom maar door met die quotes. Er is niemand die denkt dat Ajax wel fftjes gaat winnen. Hoogstens mensen die kansen zien. En die zijn er ook trouwens.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:51 schreef bianconeri het volgende:
En de reactie van Ajacieden ook net hier. 99% van alle ajacieden denkt gewoon dat Ajax wel fftjes gaat winnen...'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Welke walgelijke arrogantie? Je bent iets aan het zoeken dat er niet is knul.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:52 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dan winnen ze een keertje wordt er even over gesproken en dan is het weer terug naar de realiteit en kent niemand ze....
Leuk dat je me zo noemt
Juist door die walgelijke arrogantie wordt het lachen als Ajax keihard op de bek gaat.
En als ze winnen top! NL weer wat punten binnen, hard nodig!'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Zoals ik al zei kijk maar in die Ac milan-Ajax topic.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Kom maar door met die quotes. Er is niemand die denkt dat Ajax wel fftjes gaat winnen. Hoogstens mensen die kansen zien. En die zijn er ook trouwens.
Er is een verschil in denken en hopen.
Kansen zijn er idd, is minder dan 10% maar de kansen zijn er.![]()
Terugkijkend is het eigenlijk jammer dat morgen nog zo lastig gaat worden.
Aan Milan thuis had je al drie punten over moeten houden en bij Celtic had verliezen ook echt niet gehoeven.. Dan zag het er allemaal anders uit.![]()
![]()
Nee, je zegt letterlijk dat je het ook over hier hebt. Nou niet terugkrabbelen he.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:55 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Zoals ik al zei kijk maar in die Ac milan-Ajax topic.
Kansen zijn er idd, is minder dan 10% maar de kansen zijn er.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Goh nee Ajax staat er om bekend dat het arrogante supporters heeft, maar neee dat is er niet.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Welke walgelijke arrogantie? Je bent iets aan het zoeken dat er niet is knul.
Denk aan het elke wedstrijd tegen een veel sterker elftal dat het ff winnen wordt! Geen probleem, winst is binnen!![]()
Kijk jij nou maar effe lekker uit dat Juve vanavond niet keihard klop krijgt.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:55 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Zoals ik al zei kijk maar in die Ac milan-Ajax topic.
Kansen zijn er idd, is minder dan 10% maar de kansen zijn er.![]()
![]()
Kom eens met bewijzen dan, in plaats van met 'dat we bekend staan om'. Feijenoord staat ook bekend om hun trouwe Legioen, maar dat is ook maar een fabel.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:55 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Goh nee Ajax staat er om bekend dat het arrogante supporters heeft, maar neee dat is er niet.
Denk aan het elke wedstrijd tegen een veel sterker elftal dat het ff winnen wordt! Geen probleem, winst is binnen!'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
En tegen Barcelona dan? Mag je dan niet een beetje arrogant zijn?quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:55 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Goh nee Ajax staat er om bekend dat het arrogante supporters heeft, maar neee dat is er niet.
Denk aan het elke wedstrijd tegen een veel sterker elftal dat het ff winnen wordt! Geen probleem, winst is binnen!![]()
Waarom besteed iemand aandacht aan dit mannetje
Ik kan morgen de wedstrijd niet zien. Ben aan het trouwens
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"![]()
Aan Ac Milan thuis had je geen 3 punten moeten overhoudenquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:55 schreef Rosario het volgende:
Terugkijkend is het eigenlijk jammer dat morgen nog zo lastig gaat worden.
Aan Milan thuis had je al drie punten over moeten houden en bij Celtic had verliezen ook echt niet gehoeven.. Dan zag het er allemaal anders uit.
Ze hadden al mazzel dat Ac Milan niet best speelde, en zelfs dan hadden ze niet moeten winnen.
Tegen Barca pak je 3 punten teveel. Tegen Celtic is 3/6 prima resultaat.Ik krabbel niet terug? Ik noem alleen maar 1 ding.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Nee, je zegt letterlijk dat je het ook over hier hebt. Nou niet terugkrabbelen he.![]()
Je krabbelt wel terug. Je roept dat hier users op walgelijk arrogante wijze verkondigen dat Ajax wel eens even zal winnen morgen. Als er om quotes daarvan gevraagd wordt, verwijs je naar een ander topic. Waar ze ook niet staan, trouwens, maar dat terzijde.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:57 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Aan Ac Milan thuis had je geen 3 punten moeten overhouden
Ze hadden al mazzel dat Ac Milan niet best speelde, en zelfs dan hadden ze niet moeten winnen.
Tegen Barca pak je 3 punten teveel. Tegen Celtic is 3/6 prima resultaat.
[..]
Ik krabbel niet terug? Ik noem alleen maar 1 ding.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Ik kan totaal niet tegen arrogantie nee....quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:57 schreef WhateverWhatever het volgende:
En tegen Barcelona dan? Mag je dan niet een beetje arrogant zijn?
Wees gewoon realistisch, als je tegen een veel zwakkere ploeg moet mag je wat neerbuigend doen over ze... Van dit winnen we makkelijk.
Maar wees gewoon realistisch... Van barca win je 1x op de 100 wedstrijden. Geniet daar van.Als niet feyenoorder vind ik dat legioen anders wel heel trouw hoor.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Kom eens met bewijzen dan, in plaats van met 'dat we bekend staan om'. Feijenoord staat ook bekend om hun trouwe Legioen, maar dat is ook maar een fabel.
Ook in de afgelopen lastige jaren. Dat is heel wat anders dan de ajacieden.Die kans is nog kleiner dan dat Ajax gaat winnen van Ac Milan....quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:56 schreef Rosario het volgende:
Kijk jij nou maar effe lekker uit dat Juve vanavond niet keihard klop krijgt.
Kwaliteits verschil Gala-Juve is nog veel groter dan Ajax-Ac Milan.![]()
PSV. Kansloos natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:06 schreef HeatWave het volgende:
![]()
![]()
Jij zit echt te redeneren vanuit de namen van Barcelona en Milan.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:57 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Aan Ac Milan thuis had je geen 3 punten moeten overhouden
Tegen Barca pak je 3 punten teveel. Tegen Celtic is 3/6 prima resultaat.
Een strafschop in de allerlaatste minuut tegen, dat is gewoon dikke pech en een wedstrijd die je eigenlijk had moeten winnen. Eén helft lang Barcelona overklassen en daarna een andere helft met tien man standhouden, dat is niet drie punten teveel. En afgeleid aan het spelbeeld is 3/6 geen prima resultaat.![]()
Bekijk de bezoekersaantallen nog maar eens goed. En als je tijd te veel hebt, zoek die van eind jaren '80/begin jaren '90 maar eens op toen het écht niet zo goed ging met Feijenoord.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:59 schreef bianconeri het volgende:
Als niet feyenoorder vind ik dat legioen anders wel heel trouw hoor.
Ook in de afgelopen lastige jaren. Dat is heel wat anders dan de ajacieden.
Maar verder heb je weinig last van vooroordelen hoor......'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Je hebt mij nooit horen zeggen van dit winnen we ff, en ik geniet er ook van, nog steeds en we waren gewoon beter dan een fucking Barcelona nou dan mag je van mij arrogant zijn!quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:59 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik kan totaal niet tegen arrogantie nee....
Wees gewoon realistisch, als je tegen een veel zwakkere ploeg moet mag je wat neerbuigend doen over ze... Van dit winnen we makkelijk.
Maar wees gewoon realistisch... Van barca win je 1x op de 100 wedstrijden. Geniet daar van.
[..]
[..]
Die kans is nog kleiner dan dat Ajax gaat winnen van Ac Milan....
Elke wedstrijd is 11 man tegen 11 man, met 2 doelen en 1 bal.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:37 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Waarom zou die kans groter zijn dan 10%? Elke wedstrijd staat alleen.
Ac Milan heeft gewoon een veel sterker elftal dus normaal win je gewoon. Ook al bestaat er een zeer kleine kans dat Ajax wint.
Ajax won de afgelopen jaren van Man City, Barca en Man U met een redelijk weinig geld, geld en kwaliteit zijn maar 2 punten.![]()
Ahhhhhh een Feyenoord fan dus, je begint meteen met dat je geen Feyenoord fan bent wat je verdacht maakt.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:59 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik kan totaal niet tegen arrogantie nee....
Maar wees gewoon realistisch... Van barca win je 1x op de 100 wedstrijden. Geniet daar van.
[..]
[..]
Die kans is nog kleiner dan dat Ajax gaat winnen van Ac Milan....
Zucht....quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:03 schreef wickedmen het volgende:
Ahhhhhh een Feyenoord fan dus, je begint meteen met dat je geen Feyenoord fan bent wat je verdacht maakt.
Nee dat zeg ik alvast vantevoren! Meestal gaan ajacieden direct lopen janken van ohhh jij bent voor Feyenoord of Psv of wat dan ook.
Ik heb heel weinig met het Nederlandse voetbal, alleen met Fc Grunn gewoon omdat het een sympathieke club is en ik daar vandaan kom en woon. (prov Grunn)Elke wedstrijd weer inderdaad.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:02 schreef wickedmen het volgende:
Elke wedstrijd is 11 man tegen 11 man, met 2 doelen en 1 bal.
Ajax won de afgelopen jaren van Man City, Barca en Man U met een redelijk weinig geld, geld en kwaliteit zijn maar 2 punten.
Jij doet net alsof een eerder gewonnen wedstrijd tegen een grote club de kansen verhoogt.
Dat maakt Ajax echt niet ineens kwalitatief een veel beter elftal.
Het is een alleen staande wedstrijd. En op papier is Ac Milan veel en veel sterker dan Ajax.
Maar wat die wedstrijden die jij aanhaalt wel aantonen is dat ook al is de kans onder de 10%, dat je toch kan winnen.
En op dat moet een ajacied maar hopen.![]()
Haha de Italiaanse mamakindjes poepen in hun broek voor het machtige Ajax:
Berlusconi komt de manschappen wat moed inspreken.Gourmetten of steengrillen?![]()
Welke wereldsterren gaan het doen dan?quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:07 schreef bianconeri het volgende:
Het is een alleen staande wedstrijd. En op papier is Ac Milan veel en veel sterker dan Ajax.
Maar wat die wedstrijden die jij aanhaalt wel aantonen is dat ook al is de kans onder de 10%, dat je toch kan winnen.
Of komt hij wat minderjarige hoeren brengenquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:09 schreef Silenus het volgende:
[ afbeelding ]
Berlusconi komt de manschappen wat moed inspreken.![]()
![]()
Knap hoe jij altijd zoveel bullshit in één post kan stoppen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:07 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Zucht....
Nee dat zeg ik alvast vantevoren! Meestal gaan ajacieden direct lopen janken van ohhh jij bent voor Feyenoord of Psv of wat dan ook.
Ik heb heel weinig met het Nederlandse voetbal, alleen met Fc Grunn gewoon omdat het een sympathieke club is en ik daar vandaan kom en woon. (prov Grunn)
[..]
Elke wedstrijd weer inderdaad.
Jij doet net alsof een eerder gewonnen wedstrijd tegen een grote club de kansen verhoogt.
Vorig seizoen al een discussie met hem gehad, toen vond hij Juventus veel en veel beter dan Bayern Munchenquote:![]()
![]()
Op papier is Milaan ook sterker dan AS Livorno, ze kwamen niet verder dan 2-2quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:07 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Zucht....
Ik heb heel weinig met het Nederlandse voetbal, alleen met Fc Grunn gewoon omdat het een sympathieke club is en ik daar vandaan kom en woon. (prov Grunn)
[..]
Elke wedstrijd weer inderdaad.
En op dat moet een ajacied maar hopen.
AS Livorno (18e plaats Serie A) 2- 2 AC Milan![]()
Schijnt hij alleen bij grote wedstrijden te doen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:09 schreef Silenus het volgende:
[ afbeelding ]
Berlusconi komt de manschappen wat moed inspreken.![]()
Bronquote:AC Milan heeft in de laatste groepswedstrijd van de Champions League tegen Ajax aan een gelijkspel voldoende om de knock-outfase te bereiken. Trainer Massimiliano Allegri stelt echter dat de Rossoneri woensdagavond meer willen pakken dan slechts één punt.
"We hebben uiteraard het voordeel dat we verder bekeren bij twee van de drie uitslagen", weet Allegri. "Maar we zullen niet op 0-0 gaan spelen. Daarvoor is het belang van deze wedstrijd te groot. We gaan voor de overwinning." De steun van de fans zal volgens de oefenmeester een belangrijke rol gaan spelen. "Want ook de supporters beseffen dat een ticket voor de laatste zestien op het spel staat."
Dat Ajax de stijgende lijn heeft te pakken, is Allegri niet ontgaan. De Amsterdammers waren in de vorige speelronde verrassend te sterk voor FC Barcelona en boekten daarna ook in de Eredivisie klinkende zeges. "Ajax verkeert in goede vorm", geeft Allegri toe. "Ze spelen goed, maar wij zijn de thuisploeg. We moeten agressief en competitief zijn om de wedstrijd te winnen."![]()
precies!quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:02 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Elke wedstrijd is 11 man tegen 11 man, met 2 doelen en 1 bal.
Ajax won de afgelopen jaren van Man City, Barca en Man U met een redelijk weinig geld, geld en kwaliteit zijn maar 2 punten.![]()
Gewoon winst, slechte generale afgelopen weekend voor Milaan.. Ajax in de flow, vol in de aanval en de aanvallen van Milaan gelijk storen snelle counter en hangen!quote:![]()
![]()
El sharaawy terug, Balo in vorm en kaka in vorm. Milaan uit vorm betekend niet dat ze niks kunnen. Milan heeft altijd nog persoonlijke klasse wat het verschil kan maken.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:40 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Gewoon winst, slechte generale afgelopen weekend voor Milaan.. Ajax inde flow, vol in de aanval en de aanvallen van Milaan gelijk storen snelle counter en hangen!Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Klopt, maar verpest mijn positiviteit nou niet!quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:44 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
El sharaawy terug, Balo in vorm en kaka in vorm. Milaan uit vorm betekend niet dat ze niks kunnen. Milan heeft altijd nog persoonlijke klasse wat het verschil kan maken.![]()
![]()
Die wedstrijden zijn allemaal verkocht. Dat weten wij allemaal toch?quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:17 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Op papier is Milaan ook sterker dan AS Livorno, ze kwamen niet verder dan 2-2
AS Livorno (18e plaats Serie A) 2- 2 AC Milan![]()
![]()
Ajax heeft veel meer persoonlijke klasse, en veeeeeeeel meer teamklasse.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:44 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
El sharaawy terug, Balo in vorm en kaka in vorm. Milaan uit vorm betekend niet dat ze niks kunnen. Milan heeft altijd nog persoonlijke klasse wat het verschil kan maken.![]()
quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:47 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Ajax heeft veel meer persoonlijke klasse, en veeeeeeeel meer teamklasse.![]()
![]()
En Klaaaaaasssssssen. Die heeft ook klasse zat. Bovendien denkt iedereen opeens dat hij Dennis Bergkamp is.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:47 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Ajax heeft veel meer persoonlijke klasse, en veeeeeeeel meer teamklasse.
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: