SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. quote:El Mundo Deportivo: "De school van Ajax is springlevend. Het is een genot om in het korset van het huidige voetbal teams te zien die trouw blijven aan hun historie. Het is een vrolijke en aantrekkelijke ploeg."quote:El Periódico: "Ajax is een ploeg met jonge jongens die uit dezelfde bron hebben gedronken als de spelers van Barcelona. Ze waren niet alleen oppermachtig in passing en controle van de bal, maar ook in elk individueel duel."SPOILER: Klaassen _0_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Veltman _0_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blind _0_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.![]()
Dat hij uit Smurfenland komt.quote:Op maandag 9 december 2013 14:36 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Hij heeft zo'n blauw kleurtje, wat houdt dat in dan.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Die goal van hoesen tegen barca is wel mooi hoor, zo nonchalant ingeschoten.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
In X2 zal ook nog wel value zitten. Bizar hoge odds.quote:So confused when you're lost in the groove![]()
Ik ga het er wel weer op wagen. Beetje vertrouwen heb ik er ook wel in.quote:Op maandag 9 december 2013 14:40 schreef The_Groove het volgende:
[..]
In X2 zal ook nog wel value zitten. Bizar hoge odds.
Zei ze stoer.![]()
gewoon een paar barkies op ajax zetten, gaat helemaal goed komen.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Hoe kan je eigenlijk de kansen zien/berekenen die zij aan iedere uitkomst hangen?
Als ik het ff simpel in excel zet kom ik tot 58% kans dat ac milan wint, en 21% gelijk, 21% Ajax wint. Maarja dat is dus onder de aanname dat de kans dat ze gelijk spelen of winnen gelijk aan elkaar is.
Edit: Ah al manier gevonden, 59% kans dat AC Milan wint, 24% Gelijkspel, 17% Ajax wint.
Schatten ze het toch wat moeilijker in dan wij hier. (op twee na die 15-20% kans zeiden)
[ Bericht 9% gewijzigd door MouzurX op 09-12-2013 15:13:09 ]When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Tegen. Barca had ik 2-1 winst voorspeld maar heb nu een minder goed gevoel.
2x stunten gebeurt nauwelijks en ik zie Milan sowieso een keer scoren.
1-3 dan maar
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Als het geen 0-3 wordt, dan eerder 1-1. Veltman is een aderlating. Sinds zijn eerste wedstrijd veruit de beste centrale verdediger van de eredivisie. Ik denk dat Frank een spiritueel opvolger van zichzelf heeft gevonden. Jammer voor Horny Mike, maar die heeft weer andere hobbies..![]()
![]()
Inderdaad, maar ook echt een inschattingsfout van Veltman zelf. Die paar fouten die Ajax gemaakt heeft blijven erg zonde.quote:![]()
Ik voorzie gewoon een herhaling van 2010, Frankies debuut. Een reeds geplaatst Milan (wat vaker verliest in de laatste ronde indien geplaatst) ging met zeer dominant spel totaal onderuit. Werd gewoon vernederd daar. Denk dat we nu weer zoiets gaan zien, en dan loopt iedereen weer te haten van "Milan is uit vorm, bla bla bla". Bitchesquote:Op maandag 9 december 2013 16:11 schreef huffderobot het volgende:
Als het geen 0-3 wordt, dan eerder 1-1. Veltman is een aderlating. Sinds zijn eerste wedstrijd veruit de beste centrale verdediger van de eredivisie. Ik denk dat Frank een spiritueel opvolger van zichzelf heeft gevonden. Jammer voor Horny Mike, maar die heeft weer andere hobbies..Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Milan is nog niet geplaatst en Balo heeft dit weekend twee keer gescoord. Die was er toen niet bij.quote:Op maandag 9 december 2013 16:19 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik voorzie gewoon een herhaling van 2010, Frankies debuut. Een reeds geplaatst Milan (wat vaker verliest in de laatste ronde indien geplaatst) ging met zeer dominant spel totaal onderuit. Werd gewoon vernederd daar. Denk dat we nu weer zoiets gaan zien, en dan loopt iedereen weer te haten van "Milan is uit vorm, bla bla bla". Bitches![]()
Nee toen was Zlatan erbij. En zeg ik ergens dat Milan al geplaatst is?....quote:Op maandag 9 december 2013 16:19 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Milan is nog niet geplaatst en Balo heeft dit weekend twee keer gescoord. Die was er toen niet bij.Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Als hij dat al tegen Barcelona doet.. We doen toch altijd volle pressie? Het zou juist goed zijn om dat in uitgerekend deze wedstrijd niet anders te doen.quote:Op maandag 9 december 2013 13:35 schreef inslagenreuring het volgende:
Celtic heeft Milan helemaal zoek gespeeld in Milan. Ik smeek god (Frank dus) op mijn blote knietjes dat we ons niet zullen "aanpassen" aan Milan. Hij heeft dan wel 'gestate' dat we het eigen spelletje gaan spelen maar heeft hij de ballen om gewoon volle pressie te spelen? Doubtful...![]()
En alsnog spelen ze 2-2 tegen een degradatiekandidaat.quote:Op maandag 9 december 2013 16:19 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Milan is nog niet geplaatst en Balo heeft dit weekend twee keer gescoord. Die was er toen niet bij.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Klopt. Nee. En sorry nog. Sterkte woensdag.quote:Op maandag 9 december 2013 16:21 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee toen was Zlatan erbij. En zeg ik ergens dat Milan al geplaatst is?....![]()
![]()
Ronald de Boer zei gisteren dat Ajax vijftig procent kans had om door te gaan.. Beetje optimistisch.![]()
Hoe groot achten jullie de kans dat we daadwerkelijk gaan winnen? Ik denk toch dat als het puntje bij paaltje komt dat we het toch gaan afleggen tegen de fysieke kracht en de ervaring van Milan![]()
![]()
Hij zei "Ik schat de kans fifty-fifty, maar het wordt heel moeilijk." Ik denk niet dat rekenen zijn sterkste punt is.quote:Op maandag 9 december 2013 16:28 schreef Rosario het volgende:
Ronald de Boer zei gisteren dat Ajax vijftig procent kans had om door te gaan.. Beetje optimistisch.![]()
![]()
Tja.. Ik had ook gedacht dat ons middenveld volledig overlopen zou worden door het middenveld van Barçaquote:Op maandag 9 december 2013 16:28 schreef Gruisman het volgende:
Hoe groot achten jullie de kans dat we daadwerkelijk gaan winnen? Ik denk toch dat als het puntje bij paaltje komt dat we het toch gaan afleggen tegen de fysieke kracht en de ervaring van Milan. We kunnen echt van iedereen winnen. Ik schat de kans dat we doorgaan toch al gauw op 60/70% hoor.
![]()
Oh ja, goeie.quote:Op maandag 9 december 2013 16:29 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Hij zei "Ik schat de kans fifty-fifty, maar het wordt heel moeilijk." Ik denk niet dat rekenen zijn sterkste punt is.![]()
![]()
Nouja, zij zijn wel sterk, maar niet zo heel snel meer. Als we fel zijn kan er best wat gebeuren.quote:Op maandag 9 december 2013 16:28 schreef Gruisman het volgende:
Hoe groot achten jullie de kans dat we daadwerkelijk gaan winnen? Ik denk toch dat als het puntje bij paaltje komt dat we het toch gaan afleggen tegen de fysieke kracht en de ervaring van Milan
Ik durf niets over de uitslag te zeggen, maar we zijn verre van kansloosHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Voor mijn gevoel moet je in de 85ste minuut minimaal twee doelpunten voor staan om te winnen. Het gaat gewoon erg lastig worden.quote:Op maandag 9 december 2013 16:28 schreef Gruisman het volgende:
Hoe groot achten jullie de kans dat we daadwerkelijk gaan winnen? Ik denk toch dat als het puntje bij paaltje komt dat we het toch gaan afleggen tegen de fysieke kracht en de ervaring van Milan
Mensen vergeten wel eens dat zulke teams in de CL een stuk hoger niveau kunnen halen dan in de desbetreffende competitie.![]()
Milaan heeft Kaka. Ajax Klaassen. Genoeg gezegd.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Ik vind het al heel wat dat ik nu denk: je weet nooit, terwijl ik bij Barcelona vooraf dacht hoeveel gaan we verliezen.![]()
Ach, Milan had ook kunnen verliezen in Amsterdam en Glasgow.quote:Op maandag 9 december 2013 16:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Mensen vergeten wel eens dat zulke teams in de CL een stuk hoger niveau kunnen halen dan in de desbetreffende competitie.![]()
quote:Op maandag 9 december 2013 16:39 schreef ejfaar het volgende:
Voor mijn gevoel moet je er gewoon minimaal 1 meer maken dan milan![]()
![]()
Berlusconi wil grotere rol: "Milan heeft mijn hulp nodig":bronquote:Voorzitter Silvio Berlusconi wil zich meer met AC Milan gaan bemoeien. De flamboyante Italiaan ziet zichzelf als de uitgelezen kandidaat om de Rossoneri uit het sportieve dal te trekken. Milan staat in de Serie A slechts in de middenmoot. Bovendien is een vervolg in de Champions League geen zekerheid.
"Het team heeft mijn hulp nodig", zegt Berlusconi onbescheiden. "Vorig seizoen beleefden we ook een verschrikkelijke eerste seizoenshelft. Daarna ging ik me meer bezighouden met de club en werden we toch nog derde." Berlusconi greep vorige maand al in door Adriano Galliani aan te houden bij Milan. De vice-voorzitter wilde eigenlijk vertrekken na kritiek van Barbara Berlusconi - de dochter van Silvio - op zijn functioneren.
De 77-jarige Berlusconi haalde de voorbije weken ook al om andere redenen het nieuws. De oud-premier is vanwege zijn veroordeling voor belastingfraude namelijk niet meer welkom in het Italiaanse parlement.
Cruijff: "AC Milan stuk nerveuzer dan Ajax"
Bronquote:Johan Cruijff kijkt met vertrouwen uit naar de laaatste groepswedstrijd van Ajax in de Champions League. De Amsterdamse club hoopt zich op bezoek bij AC Milan te verzekeren van de knock-outfase. Alleen een overwinning in San Siro volstaat.
Cruijff stelt vast dat Ajax de laatste weken ongeacht de tegenstander de juiste instelling heeft een duel in winst om te zetten. De ploeg van trainer Frank de Boer maakte indruk met de zege op FC Barcelona, maar rekende daarna ook in de competitie af met ADO Den Haag en NAC Breda. "Ajax begrijpt steeds beter hoe het aan de top werkt", aldus Cruijff in zijn column in De Telegraaf. "Inclusief het besef dat als je na de 2-0 meteen voor de derde goal gaat, je voorkomt dat je extra energie moet verspelen als de tegenstander op 2-1 komt."
Deze ontwikkeling laat Cruijff geloven dat de regerend kampioen van de Eredivisie ook in Italië een goed resultaat kan behalen. "Ik denk dat AC Milan een stuk nerveuzer is dan Ajax. Dat op zich vind ik wel geinig. Natuurlijk wil dat niet zeggen dat je in Milaan gaat winnen, maar ook dit kan straks een voordeel zijn."![]()
Ja en ze kregen er ook twee tegen tegen de nummer 16 uit de Serie A. Zo kun je alles wel uit context halenquote:Op maandag 9 december 2013 16:19 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Milan is nog niet geplaatst en Balo heeft dit weekend twee keer gescoord. Die was er toen niet bij.
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Schets jij anders even de gehele context. In denk niet dat Ajax iets me maken heeft met de nummer 16 uit de Serie A. Wel met Balotelli.quote:Op maandag 9 december 2013 16:45 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja en ze kregen er ook twee tegen tegen de nummer 16 uit de Serie A. Zo kun je alles wel uit context halen![]()
Balowie?quote:Op maandag 9 december 2013 16:46 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Schets jij anders even de gehele context. In denk niet dat Ajax iets me maken heeft met de nummer 16 uit de Serie A. Wel met Balotelli.![]()
Als je zegt dat Balotelli er twee heeft gescoord komt dat over alsof je zegt dat hij in vorm is.quote:Op maandag 9 december 2013 16:46 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Schets jij anders even de gehele context. In denk niet dat Ajax iets me maken heeft met de nummer 16 uit de Serie A. Wel met Balotelli.
Dan kun je dus ook zeggen dat de verdediging uit vorm is omdat ze twee goals geïncasseerd hebben tegen de nummer 16.
Dat houdt dan in dat we op moeten passen voor Balotelli, maar dat er mogelijkheden liggen om zelf te scoren.
Waar het eigenlijk in principe op neerkomt is dat al die vergelijkingen slaan als een lul op een drumstel. Je moet gewoon uitgaan van je eigen kracht en niet gaan kijken naar hoe goed de tegenstander in vorm is etc.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
quote:Op maandag 9 december 2013 16:51 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Als je zegt dat Balotelli er twee heeft gescoord komt dat over alsof je zegt dat hij in vorm is.
Dan kun je dus ook zeggen dat de verdediging uit vorm is omdat ze twee goals geïncasseerd hebben tegen de nummer 16.
Dat houdt dan in dat we op moeten passen voor Balotelli, maar dat er mogelijkheden liggen om zelf te scoren.
Waar het eigenlijk in principe op neerkomt is dat al die vergelijkingen slaan als een lul op een drumstel. Je moet gewoon uitgaan van je eigen kracht en niet gaan kijken naar hoe goed de tegenstander in vorm is etc.![]()
![]()
Zo, anders wordt huffderobot even hard in het poepertje genomen met deze reactie.quote:Op maandag 9 december 2013 16:51 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Als je zegt dat Balotelli er twee heeft gescoord komt dat over alsof je zegt dat hij in vorm is.
Waar het eigenlijk in principe op neerkomt is dat al die vergelijkingen slaan als een lul op een drumstel. Je moet gewoon uitgaan van je eigen kracht en niet gaan kijken naar hoe goed de tegenstander in vorm is etc.![]()
Ik weet man, hoop niet dat hij zich aanpast. Zoals Barca uit zet hij Boilesen linksbuiten enzo. Ander verhaal nu, ik voel, hoop juist dat we zoals altijd spelen en geen rekening houden met Milan.quote:Op maandag 9 december 2013 16:23 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als hij dat al tegen Barcelona doet.. We doen toch altijd volle pressie? Het zou juist goed zijn om dat in uitgerekend deze wedstrijd niet anders te doen.Charlie: How's it going in there?
quote:Op maandag 9 december 2013 16:28 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Klopt. Nee. En sorry nog. Sterkte woensdag.
Charlie: How's it going in there?
Okee, Milan is volgens jou verdedigend zwak. Dat is in ieder geval iets.quote:Op maandag 9 december 2013 16:51 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: