viel tegen 4/10quote:Op zondag 8 december 2013 20:13 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Yes, het lange wachten wordt beloond. Het post-party topic van Braddie is er!![]()
Nu even lezen.
Vast niet. Anders had hij tegen die ene andere kerel gewoon ja kunnen zeggen ipv een topic daarover te openen.quote:Op zondag 8 december 2013 20:15 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Zijn er ook nog ladies geweest, Brad?
Ja, hij heeft altijd al moeite met afspraken.quote:Op zondag 8 december 2013 20:15 schreef trovey het volgende:
En je wacht tot 23.00 uur?Ik had hem al na een half uurtje afgeschreven.
Inderdaad, ik had eigenlijk een vervolg verwacht op dit topic: R&P / Vallen dit soort mensen te helpen? Of is het nutteloos?quote:
En dat accepteer je zonder problemen?quote:Op zondag 8 december 2013 20:16 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, hij heeft altijd al moeite met afspraken.
(Laatste x was met oud en nieuw vorig jaar, sprak met hem af om half 4 bij mij thuis, komt hij pas om kwart voor 9 aan....)
Dat accepteerde ik wel, maar dat was puur omdat ik geen zin had in gezeik op oudjaars avondquote:Op zondag 8 december 2013 20:17 schreef trovey het volgende:
[..]
En dat accepteer je zonder problemen?Hoppa, weg ermee.
Je moet niet zo over je heen laten lopen.quote:Op zondag 8 december 2013 20:18 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat accepteerde ik wel, maar dat was puur omdat ik geen zin had in gezeik op oudjaars avond
Dan zou ik als vriend zeggen zo van "ja jij spreekt niet eens fatsoenlijk Nederlands met je "afspreek" ik wil ook niks meer met jou te maken hebben hoor!" en daarna zou ik gaan knikkeren met m'n andere vriendjes. Leuk toch? Knikker jij ook wel eens, Braddie?quote:Op zondag 8 december 2013 20:19 schreef trovey het volgende:
[..]
Je moet niet zo over je heen laten lopen.Als iemand zo laat komt opdagen dan komt hij niet eens het huis meer in onder het motto "We hadden vanmiddag een afspreek, niet vanavond".
quote:Op zondag 8 december 2013 20:21 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Dan zou ik als vriend zeggen zo van "ja jij spreekt niet eens fatsoenlijk Nederlands met je "afspreek" ik wil ook niks meer met jou te maken hebben hoor!" en daarna zou ik gaan knikkeren met m'n andere vriendjes. Leuk toch? Knikker jij ook wel eens, Braddie?
Ben ook wel klaar met die gast nu, vanmiddag kwam hij dus .. omdat ik hem belde, en hij zou er met 5 minuten zijn, hoppa.. duurde ook 3 kwartier.quote:Op zondag 8 december 2013 20:19 schreef trovey het volgende:
[..]
Je moet niet zo over je heen laten lopen.Als iemand zo laat komt opdagen dan komt hij niet eens het huis meer in onder het motto "We hadden vanmiddag een afspreek, niet vanavond".
Gewoon even bij hem langs marcheren en verhaal halen dan.quote:Op zondag 8 december 2013 20:21 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ben ook wel klaar met die gast nu, vanmiddag kwam hij dus weer.. omdat ik hem belde, en hij zou er met 5 minuten zijn, hoppa.. duurde ook 3 kwartier.
(En het erge is nog, hij woont 300-400 meter bij mij vandaan.. dus dat is een kleine moeite)
We geven geen fuck.quote:Op zondag 8 december 2013 20:21 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ben ook wel klaar met die gast nu, vanmiddag kwam hij dus weer.. omdat ik hem belde, en hij zou er met 5 minuten zijn, hoppa.. duurde ook 3 kwartier.
(En het erge is nog, hij woont 300-400 meter bij mij vandaan.. dus dat is een kleine moeite)
Hopelijk voer je ook uit wat je hier nu neerzet, succes in ieder geval.quote:Op zondag 8 december 2013 20:21 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hij moest nog een half uur voor de spiegel staan voor je.quote:Op zondag 8 december 2013 20:21 schreef Braddie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 december 2013 20:22 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja met jou wil ik gewoon niks te maken hebben, daarom reageer ik steeds op je!
Heb hem net een berichtje gestuurd dat ik het jammer vind dat hij constant te laat komt, of gewoon niet komt opdagen, en dat ik voorlopig klaar ben met deze vriendschap, dat hij eerst maar eens moet leren afspraken na te komen.quote:Op zondag 8 december 2013 20:22 schreef trovey het volgende:
[..]
Hopelijk voer je ook uit wat je hier nu neerzet, succes in ieder geval.
Hij hoopt nu z'n theorie toch wel te halen, poging nr 50, hij heeft nou zo'n oplichtturk ingeschakeld maar zelfs die kan 'm niet helpen, triest wel.quote:
Dat voorlopig had ik weg gelaten.quote:Op zondag 8 december 2013 20:25 schreef Braddie het volgende:
[..]
Heb hem net een berichtje gestuurd dat ik het jammer vind dat hij constant te laat komt, of gewoon niet komt opdagen, en dat ik voorlopig klaar ben met deze vriendschap, dat hij eerst maar eens moet leren afspraken na te komen.
Dat zal 'm leren!quote:Op zondag 8 december 2013 20:25 schreef Braddie het volgende:
[..]
Heb hem net een berichtje gestuurd dat ik het jammer vind dat hij constant te laat komt, of gewoon niet komt opdagen, en dat ik voorlopig klaar ben met deze vriendschap, dat hij eerst maar eens moet leren afspraken na te komen.
altijdgeslaagd.nlquote:Op zondag 8 december 2013 20:25 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Hij hoopt nu z'n theorie toch wel te halen, poging nr 50, hij heeft nou zo'n oplichtturk ingeschakeld maar zelfs die kan 'm niet helpen, triest wel.
quote:Op zondag 8 december 2013 20:27 schreef regiliopeace het volgende:
Erg man. En je was nog wel speciaal naar de coiffeur geweest omdat je vrienden hooikoorts kregen van dat dode gras op je hoofd.
Dat zal 'm niet in de koude kleren gaan zitten!quote:Op zondag 8 december 2013 20:25 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat had ik laatst met deze:quote:Op zondag 8 december 2013 20:26 schreef Nikmans het volgende:
Ik *wist* gewoon wie de TS was toen ik de topictitel las
Die arme jongen zit nu nog na te trillen op de bank bij z'n vrienden.quote:Op zondag 8 december 2013 20:29 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dat zal 'm niet in de koude kleren gaan zitten!
quote:Op zondag 8 december 2013 20:11 schreef Braddie het volgende:
Gister heb ik een feestje gehad, en het was echt super gezellig!
quote:Kerel, ik ben er ff klaar mee..
Vind het erg jammer dat je constant te laat komt als ik met je afspreek, en dan zeg "Ja, maar bij jou boeit het niet " zoals laatst toen we hier zaten met *** en ***.
Of zoals gister, dat je gewoon niet komt opdagen en dan niet ff afbelt...
Doe alsjeblieft wat aan jouw manier van afspraken maken, als ik met je afspreek dan verwacht ik ook gewoon dat je op tijd bent... dan wil ik je niet hoeven te bellen na 1,5 uur om er achter te komen dat je nog doodleuk achter de PC zit of dat je nog moet douchen..
Ja maar braddie, niemand boeit het wat jij er van vind.quote:Op zondag 8 december 2013 20:51 schreef Braddie het volgende:
Dit stuurde ik net naar hem overigens Trovey.
"Kerel, ik ben er ff klaar mee man..
Vind het erg jammer dat je constant te laat komt als ik met je afspreek, en dan zeg "Ja, maar bij jou boeit het niet " zoals laatst toen we hier zaten met *** en ***.
Of zoals gister, dat je gewoon niet komt opdagen en dan niet ff afbelt...
Doe alsjeblieft wat aan jouw manier van afspraken maken,als ik met je afspreek dan verwacht ik ook gewoon dat je op tijd bent... dan wil ik je niet hoeven te bellen na 1,5 uur om er achter te komen dat je nog doodleuk achter de PC zit of dat je nog moet douchen.. "
quote:Op zondag 8 december 2013 20:53 schreef M0cr1nat0r het volgende:
[..]
Ja maar braddie, niemand boeit het wat jij er van vind.
Alsof dit die gast ook maar iets kan schelen.quote:Op zondag 8 december 2013 20:51 schreef Braddie het volgende:
[..]
Klinkt net alsof Braddie zijn moeder is.quote:Op zondag 8 december 2013 21:03 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Alsof dit die gast ook maar iets kan schelen.
Een autist met borderline-trekken.quote:Op zondag 8 december 2013 20:51 schreef Braddie het volgende:
[..]
Heb zo'n idee dat Braddie een oproep in de krant plaatst voor zijn verjaardig en dan die mensen beschouwd als 'vriend'quote:Op zondag 8 december 2013 20:13 schreef Chai het volgende:
Hahaha ik wist gewoon dat dit topic zou komen.
Beste vriend van TS:quote:Op zondag 8 december 2013 22:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb zo'n idee dat Braddie een oproep in de krant plaatst voor zijn verjaardig en dan die mensen beschouwd als 'vriend'
Ik ben Kees en ik ben op zoek naar verjaardagen.quote:Op zondag 8 december 2013 23:02 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Beste vriend van TS:
http://www.marktplaats.nl(...)dag-mogen-komen.html
gvdquote:Op zondag 8 december 2013 23:07 schreef Le_Professeur het volgende:
http://keesdag.blogspot.nl/ Gotver
Volgens mij is die kerel allang 'ontmaskerd' als eigenaar van een bedrijf dat taarten maakt en op deze manier ludieke reclame maakt hiervoor.quote:Op zondag 8 december 2013 23:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik ben Kees en ik ben op zoek naar verjaardagen.
Ik vind verjaardagen interessant en vaak ook erg leuk. Zelf heb ik het nooit echt gevierd. Dit jaar wil ik daar iets aan doen. Ik ben pas jarig in maart, maar tot die tijd ben ik op zoek naar verjaardagen waar ik bij zou mogen zijn, om te zien hoe het op verschillende plekken gevierd wordt.
Bent u jarig? Ik kom graag langs. Misschien geeft u een groot feest en vindt u het niet erg als er iemand bij is die u niet kent. Of misschien viert u het in besloten kring en denkt u: dat kan best grappig zijn, als er iemand bij is die we nog niet kennen. Of u bent jarig, maar u heeft niet echt iemand om uit te nodigen, dan bent u bij mij ook zeker aan het juiste adres.
Natuurlijk breng ik een cadeau mee. Als u dat wat lijkt, kunnen we zelfs samen nadenken over de organisatie van de verjaardag, zoals de slingers die worden opgehangen, de taart die wordt geserveerd, de muziek, etc. Maar dat hoeft niet. Ik zou het al prachtig vinden als ik ergens zou worden uitgenodigd om gewoon te kijken en te genieten. Al vind ik het ook erg leuk om feesthoeden te maken.
Dus, als u binnenkort jarig bent, stuur me dan snel een bericht, dan ben ik graag van de partij.
Vriendelijke groeten,
Kees de Haan.
-----
Moet wel een troll zijn.Maar inderdaad, dat soort types verwacht ik op Braddie zijn verjaardag.
quote:Op zondag 8 december 2013 23:31 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Volgens mij is die kerel allang 'ontmaskerd' als eigenaar van een bedrijf dat taarten maakt en op deze manier ludieke reclame maakt hiervoor.
Er staan maar 3 verjaardagen op, allemaal in oktoberquote:Op zondag 8 december 2013 23:07 schreef Le_Professeur het volgende:
http://keesdag.blogspot.nl/ Gotver
quote:Op zondag 8 december 2013 23:47 schreef Probability het volgende:
[..]
Er staan maar 3 verjaardagen op, allemaal in oktober
Twijfelen aan de echtheid van Braddiequote:Op maandag 9 december 2013 00:27 schreef S2Madness het volgende:
Nee, dit kan niet echt zijn... Vertel me alsjeblieft dat je een troll/nepaccount of whatever bent, want gast, de topics die je maakt zijn echt te triest voor woorden.
Twijfelen aan mijn echtheidquote:Op maandag 9 december 2013 00:27 schreef S2Madness het volgende:
Nee, dit kan niet echt zijn... Vertel me alsjeblieft dat je een troll/nepaccount of whatever bent, want gast, de topics die je maakt zijn echt te triest voor woorden.
doodsverwensingquote:Op maandag 9 december 2013 00:51 schreef Braddie het volgende:
[..]
Twijfelen aan mijn echtheid
Ga naar een vijver, doe een blokbeton aan je been, en ga er mee zwemmen
quote:Op zondag 8 december 2013 20:27 schreef regiliopeace het volgende:
Erg man. En je was nog wel speciaal naar de coiffeur geweest omdat je vrienden hooikoorts kregen van dat dode gras op je hoofd.
Als het echt is, dan adviseer ik je om eens met een psycholoog te gaan praten. Ik denk dat hij of zij je beter kan helpen met je problemen dan de mensen op dit forum.quote:Op maandag 9 december 2013 00:51 schreef Braddie het volgende:
[..]
Twijfelen aan mijn echtheid
Ga naar een vijver, doe een blokbeton aan je been, en ga er mee zwemmen
FREE THE BRADGE!quote:Op maandag 9 december 2013 00:59 schreef hoink581 het volgende:
Niet praten Braddie. Gewoon klappen die hap. Maak je oom trots.
Ik twerk hier spontaan van.quote:
Ik zing hier niet op.quote:
Dus jij fluistert in de mic? Bah.quote:Op maandag 9 december 2013 01:12 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik zing hier niet op.
(Althans, niet lead, ik doe bij Wreckingball de 2e stem zachtjes.)
Stiekem kwam je klaar op de gedachten dat Braddie in je oor fluistertquote:Op maandag 9 december 2013 01:13 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dus jij fluistert in de mic? Bah.
Maar natuurlijk.quote:Op maandag 9 december 2013 01:13 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dus jij fluistert in de mic? Bah.
Hij heeft wel een beetje het postuur van een wreckingball.quote:
quote:
Ik mag toch hopen dat jij niet naakt op mij gaat zittenquote:Op maandag 9 december 2013 01:19 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Hij heeft wel een beetje het postuur van een wreckingball.
WAT????????? JE MAAKT ME BANGquote:Op maandag 9 december 2013 01:19 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat jij niet naakt op mij gaat zitten
Je hebt wel van die lekkere chickies die je oor-gasmes geven, door te fluisteren. In vergelijking met hen is Braddie niet meer dan een gigolo in travestie met z'n gefluister.quote:Op maandag 9 december 2013 01:15 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Stiekem kwam je klaar op de gedachten dat Braddie in je oor fluistert
Nét iets te dichtbij in je oor praten en ademen en een beetje duwen met haar neusquote:Op maandag 9 december 2013 01:23 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je hebt wel van die lekkere chickies die je oor-gasmes geven, door te fluisteren. In vergelijking met hen is Braddie niet meer dan een gigolo in travestie met z'n gefluister.
Waarom al die uitleg man, dit is vet leukquote:Op maandag 9 december 2013 01:19 schreef Braddie het volgende:
[..]
Deze heb ik ooit eens opgenomen uit pure verveling, een vriend van me had een uitdaging voor me om een liedje te schrijven over "Scaffa zijn" (Althans, akkoorden schrijven, tekst en melodie heb ik in 1 take geimproviseerd, maar het is dan ook absurd simpel, en slaat als een tang op een varken)
Ja, ehh.. weet ik veel, ik blow nietDan maak ik er wel zoiets als dit van
(Vind hem qua arrangement niet eens heel slecht, al is de text natuurlijk ronduit klachtwaardig, want het was absoluut geen serieus ding)
ja dat is het ergste van allesquote:Op maandag 9 december 2013 01:12 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik zing hier niet op.
(Althans, niet lead, ik doe bij Wreckingball de 2e stem zachtjes.)
ik huil van het lachenquote:
Ach meissiequote:Op maandag 9 december 2013 01:28 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ja dat is het ergste van alles
Godverdomme, dit is de heilige graal van de lach.quote:
Deze vind ik net even iets leuker danquote:Op maandag 9 december 2013 01:27 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Waarom al die uitleg man, dit is vet leuk
Mensen oorkanker bezorgen op deze manier?quote:
Maar je bent wel een dikke jongeman met autistisch uiterlijk, of weet je zelf wel beter?quote:Op maandag 9 december 2013 01:30 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ach meissieJe laat het overkomen alsof ik toondoof ben, jammer genoeg voor jou (En de rest van Fok!) weet ik dat ik dat niet ben
Gewoon nier meer doen dus.quote:Op maandag 9 december 2013 01:35 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mensen oorkanker bezorgen op deze manier?
(En nu serieuze uitleg: Een vriend van me wilde dit nummer eens opnemen op zo`n manier dat het enigzins te combineren viel met Let It Be, dus naja... dan dit maar hè)
Ik ben een dikke jongeman ja, maar autistisch uiterlijk? Nee, dat vind ik dan weer niet.quote:Op maandag 9 december 2013 01:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maar je bent wel een dikke jongeman met autistisch uiterlijk, of weet je zelf wel beter?
Aanslagen? Die van 9/11 bedoel je? Nee.quote:Op maandag 9 december 2013 01:39 schreef Le_Professeur het volgende:
Kan je niet wat aan het geluid van die aanslagen doen? Jouw talenten worden compleet overschaduwd daardoor.
Omdat het verschrikkelijk leuk is!quote:Op maandag 9 december 2013 01:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee maar waarom al die bagger verspreiden dan.
Die tok bij het rammen op die toetsen chef.quote:Op maandag 9 december 2013 01:40 schreef Braddie het volgende:
[..]
Aanslagen? Die van 9/11 bedoel je? Nee.
Lekker boeiend.. het gaat om de muziek, die is prima te horen, jammer van die tok, krijg je met onboard micsquote:Op maandag 9 december 2013 01:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Die tok bij het rammen op die toetsen chef.
Oke, sorry man.quote:Op maandag 9 december 2013 01:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
Lekker boeiend.. het gaat om de muziek, die is prima te horen, jammer van die tok, krijg je met onboard mics
Toondoof of niet het klinkt voor geen meterquote:Op maandag 9 december 2013 01:30 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ach meissieJe laat het overkomen alsof ik toondoof ben, jammer genoeg voor jou (En de rest van Fok!) weet ik dat ik dat niet ben
Okquote:Op maandag 9 december 2013 01:51 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Toondoof of niet het klinkt voor geen meter
Manser?quote:Op maandag 9 december 2013 02:05 schreef regiliopeace het volgende:
Sinds Braddie zijn ervaringen in SEX deelt post hij een stuk manser.
Jaloezie is vervelend héquote:Op maandag 9 december 2013 03:37 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Dit gewoon negeren, Bradster: lekker iedere scheet die je laat op youtube zetten.
Hij maakt ook taarten.quote:Op zondag 8 december 2013 23:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik ben Kees en ik ben op zoek naar verjaardagen.
Ik vind verjaardagen interessant en vaak ook erg leuk. Zelf heb ik het nooit echt gevierd. Dit jaar wil ik daar iets aan doen. Ik ben pas jarig in maart, maar tot die tijd ben ik op zoek naar verjaardagen waar ik bij zou mogen zijn, om te zien hoe het op verschillende plekken gevierd wordt.
Bent u jarig? Ik kom graag langs. Misschien geeft u een groot feest en vindt u het niet erg als er iemand bij is die u niet kent. Of misschien viert u het in besloten kring en denkt u: dat kan best grappig zijn, als er iemand bij is die we nog niet kennen. Of u bent jarig, maar u heeft niet echt iemand om uit te nodigen, dan bent u bij mij ook zeker aan het juiste adres.
Natuurlijk breng ik een cadeau mee. Als u dat wat lijkt, kunnen we zelfs samen nadenken over de organisatie van de verjaardag, zoals de slingers die worden opgehangen, de taart die wordt geserveerd, de muziek, etc. Maar dat hoeft niet. Ik zou het al prachtig vinden als ik ergens zou worden uitgenodigd om gewoon te kijken en te genieten. Al vind ik het ook erg leuk om feesthoeden te maken.
Dus, als u binnenkort jarig bent, stuur me dan snel een bericht, dan ben ik graag van de partij.
Vriendelijke groeten,
Kees de Haan.
-----
Moet wel een troll zijn.Maar inderdaad, dat soort types verwacht ik op Braddie zijn verjaardag.
Ik zou zeggen vergrotendequote:Op maandag 9 december 2013 02:07 schreef regiliopeace het volgende:
[..]
De overtreffende trap van mans.
Kijk naar de reacties in menig Braddie topic en je weet het.quote:Op maandag 9 december 2013 16:35 schreef Keukendrol het volgende:
Verzin jij deze shit allemaal of mag niemand jou?
Omdat hij tantoedom is natuurlijkquote:Op maandag 9 december 2013 18:27 schreef chroestjov het volgende:
V&A / [TK] JVC Everio EX515.
Gratis reclame voor de camera verkoop.
Maar waarom blijf jij toch spullen aanschaffen die je even later dan toch maar weer voor veel minder doorverkoopt terwijl je krap bij kas zit?
Het ergste is nog dat hij vervolgens in FOT komt klagen dat het zo kut is en dat hij een andere camera zoekt.quote:Op maandag 9 december 2013 18:27 schreef chroestjov het volgende:
Maar waarom blijf jij toch spullen aanschaffen die je even later dan toch maar weer voor veel minder doorverkoopt terwijl je krap bij kas zit?
Wel als je nootjes hebt.quote:
Bij veel spullen die hij verkoopt zit geen bon (dit is een uitzondering). Ik vraag mij bij alles wat hij hier verkoopt af of het niet gejat is door een familielid van Braddie.quote:Op maandag 9 december 2013 18:27 schreef chroestjov het volgende:
quote:Op zondag 8 december 2013 20:13 schreef super_tekkel het volgende:
Hij had gewoon geen zin in dat saaie autisten feestje van je.
Dat er bij veel spullen die ik verkoop geen bon zit heb ik een hele simpele verklaring voor:quote:Op maandag 9 december 2013 20:21 schreef Bucketlist het volgende:
[..]
Bij veel spullen die hij verkoopt zit geen bon (dit is een uitzondering). Ik vraag mij bij alles wat hij hier verkoopt af of het niet gejat is door een familielid van Braddie.
Dat.quote:Op zondag 8 december 2013 20:15 schreef trovey het volgende:
En je wacht tot 23.00 uur?Ik had hem al na een half uurtje afgeschreven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |