Die arme jongen zit nu nog na te trillen op de bank bij z'n vrienden.quote:Op zondag 8 december 2013 20:29 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dat zal 'm niet in de koude kleren gaan zitten!
quote:Op zondag 8 december 2013 20:11 schreef Braddie het volgende:
Gister heb ik een feestje gehad, en het was echt super gezellig!
quote:Kerel, ik ben er ff klaar mee..
Vind het erg jammer dat je constant te laat komt als ik met je afspreek, en dan zeg "Ja, maar bij jou boeit het niet " zoals laatst toen we hier zaten met *** en ***.
Of zoals gister, dat je gewoon niet komt opdagen en dan niet ff afbelt...
Doe alsjeblieft wat aan jouw manier van afspraken maken, als ik met je afspreek dan verwacht ik ook gewoon dat je op tijd bent... dan wil ik je niet hoeven te bellen na 1,5 uur om er achter te komen dat je nog doodleuk achter de PC zit of dat je nog moet douchen..
Ja maar braddie, niemand boeit het wat jij er van vind.quote:Op zondag 8 december 2013 20:51 schreef Braddie het volgende:
Dit stuurde ik net naar hem overigens Trovey.
"Kerel, ik ben er ff klaar mee man..
Vind het erg jammer dat je constant te laat komt als ik met je afspreek, en dan zeg "Ja, maar bij jou boeit het niet " zoals laatst toen we hier zaten met *** en ***.
Of zoals gister, dat je gewoon niet komt opdagen en dan niet ff afbelt...
Doe alsjeblieft wat aan jouw manier van afspraken maken,als ik met je afspreek dan verwacht ik ook gewoon dat je op tijd bent... dan wil ik je niet hoeven te bellen na 1,5 uur om er achter te komen dat je nog doodleuk achter de PC zit of dat je nog moet douchen.. "
quote:Op zondag 8 december 2013 20:53 schreef M0cr1nat0r het volgende:
[..]
Ja maar braddie, niemand boeit het wat jij er van vind.
Alsof dit die gast ook maar iets kan schelen.quote:Op zondag 8 december 2013 20:51 schreef Braddie het volgende:
[..]
Klinkt net alsof Braddie zijn moeder is.quote:Op zondag 8 december 2013 21:03 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Alsof dit die gast ook maar iets kan schelen.
Een autist met borderline-trekken.quote:Op zondag 8 december 2013 20:51 schreef Braddie het volgende:
[..]
Heb zo'n idee dat Braddie een oproep in de krant plaatst voor zijn verjaardig en dan die mensen beschouwd als 'vriend'quote:Op zondag 8 december 2013 20:13 schreef Chai het volgende:
Hahaha ik wist gewoon dat dit topic zou komen.
Beste vriend van TS:quote:Op zondag 8 december 2013 22:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb zo'n idee dat Braddie een oproep in de krant plaatst voor zijn verjaardig en dan die mensen beschouwd als 'vriend'
Ik ben Kees en ik ben op zoek naar verjaardagen.quote:Op zondag 8 december 2013 23:02 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Beste vriend van TS:
http://www.marktplaats.nl(...)dag-mogen-komen.html
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |