Omdat hij tantoedom is natuurlijkquote:Op maandag 9 december 2013 18:27 schreef chroestjov het volgende:
V&A / [TK] JVC Everio EX515.
Gratis reclame voor de camera verkoop.
Maar waarom blijf jij toch spullen aanschaffen die je even later dan toch maar weer voor veel minder doorverkoopt terwijl je krap bij kas zit?
Het ergste is nog dat hij vervolgens in FOT komt klagen dat het zo kut is en dat hij een andere camera zoekt.quote:Op maandag 9 december 2013 18:27 schreef chroestjov het volgende:
Maar waarom blijf jij toch spullen aanschaffen die je even later dan toch maar weer voor veel minder doorverkoopt terwijl je krap bij kas zit?
Wel als je nootjes hebt.quote:
Bij veel spullen die hij verkoopt zit geen bon (dit is een uitzondering). Ik vraag mij bij alles wat hij hier verkoopt af of het niet gejat is door een familielid van Braddie.quote:Op maandag 9 december 2013 18:27 schreef chroestjov het volgende:
quote:Op zondag 8 december 2013 20:13 schreef super_tekkel het volgende:
Hij had gewoon geen zin in dat saaie autisten feestje van je.
Dat er bij veel spullen die ik verkoop geen bon zit heb ik een hele simpele verklaring voor:quote:Op maandag 9 december 2013 20:21 schreef Bucketlist het volgende:
[..]
Bij veel spullen die hij verkoopt zit geen bon (dit is een uitzondering). Ik vraag mij bij alles wat hij hier verkoopt af of het niet gejat is door een familielid van Braddie.
Dat.quote:Op zondag 8 december 2013 20:15 schreef trovey het volgende:
En je wacht tot 23.00 uur?Ik had hem al na een half uurtje afgeschreven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |