gvdquote:Op zondag 8 december 2013 23:07 schreef Le_Professeur het volgende:
http://keesdag.blogspot.nl/ Gotver
Volgens mij is die kerel allang 'ontmaskerd' als eigenaar van een bedrijf dat taarten maakt en op deze manier ludieke reclame maakt hiervoor.quote:Op zondag 8 december 2013 23:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik ben Kees en ik ben op zoek naar verjaardagen.
Ik vind verjaardagen interessant en vaak ook erg leuk. Zelf heb ik het nooit echt gevierd. Dit jaar wil ik daar iets aan doen. Ik ben pas jarig in maart, maar tot die tijd ben ik op zoek naar verjaardagen waar ik bij zou mogen zijn, om te zien hoe het op verschillende plekken gevierd wordt.
Bent u jarig? Ik kom graag langs. Misschien geeft u een groot feest en vindt u het niet erg als er iemand bij is die u niet kent. Of misschien viert u het in besloten kring en denkt u: dat kan best grappig zijn, als er iemand bij is die we nog niet kennen. Of u bent jarig, maar u heeft niet echt iemand om uit te nodigen, dan bent u bij mij ook zeker aan het juiste adres.
Natuurlijk breng ik een cadeau mee. Als u dat wat lijkt, kunnen we zelfs samen nadenken over de organisatie van de verjaardag, zoals de slingers die worden opgehangen, de taart die wordt geserveerd, de muziek, etc. Maar dat hoeft niet. Ik zou het al prachtig vinden als ik ergens zou worden uitgenodigd om gewoon te kijken en te genieten. Al vind ik het ook erg leuk om feesthoeden te maken.
Dus, als u binnenkort jarig bent, stuur me dan snel een bericht, dan ben ik graag van de partij.
Vriendelijke groeten,
Kees de Haan.
-----
Moet wel een troll zijn.Maar inderdaad, dat soort types verwacht ik op Braddie zijn verjaardag.
quote:Op zondag 8 december 2013 23:31 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Volgens mij is die kerel allang 'ontmaskerd' als eigenaar van een bedrijf dat taarten maakt en op deze manier ludieke reclame maakt hiervoor.
Er staan maar 3 verjaardagen op, allemaal in oktoberquote:Op zondag 8 december 2013 23:07 schreef Le_Professeur het volgende:
http://keesdag.blogspot.nl/ Gotver
quote:Op zondag 8 december 2013 23:47 schreef Probability het volgende:
[..]
Er staan maar 3 verjaardagen op, allemaal in oktober
Twijfelen aan de echtheid van Braddiequote:Op maandag 9 december 2013 00:27 schreef S2Madness het volgende:
Nee, dit kan niet echt zijn... Vertel me alsjeblieft dat je een troll/nepaccount of whatever bent, want gast, de topics die je maakt zijn echt te triest voor woorden.
Twijfelen aan mijn echtheidquote:Op maandag 9 december 2013 00:27 schreef S2Madness het volgende:
Nee, dit kan niet echt zijn... Vertel me alsjeblieft dat je een troll/nepaccount of whatever bent, want gast, de topics die je maakt zijn echt te triest voor woorden.
doodsverwensingquote:Op maandag 9 december 2013 00:51 schreef Braddie het volgende:
[..]
Twijfelen aan mijn echtheid
Ga naar een vijver, doe een blokbeton aan je been, en ga er mee zwemmen
quote:Op zondag 8 december 2013 20:27 schreef regiliopeace het volgende:
Erg man. En je was nog wel speciaal naar de coiffeur geweest omdat je vrienden hooikoorts kregen van dat dode gras op je hoofd.
Als het echt is, dan adviseer ik je om eens met een psycholoog te gaan praten. Ik denk dat hij of zij je beter kan helpen met je problemen dan de mensen op dit forum.quote:Op maandag 9 december 2013 00:51 schreef Braddie het volgende:
[..]
Twijfelen aan mijn echtheid
Ga naar een vijver, doe een blokbeton aan je been, en ga er mee zwemmen
FREE THE BRADGE!quote:Op maandag 9 december 2013 00:59 schreef hoink581 het volgende:
Niet praten Braddie. Gewoon klappen die hap. Maak je oom trots.
Ik twerk hier spontaan van.quote:
Ik zing hier niet op.quote:
Dus jij fluistert in de mic? Bah.quote:Op maandag 9 december 2013 01:12 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik zing hier niet op.
(Althans, niet lead, ik doe bij Wreckingball de 2e stem zachtjes.)
Stiekem kwam je klaar op de gedachten dat Braddie in je oor fluistertquote:Op maandag 9 december 2013 01:13 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dus jij fluistert in de mic? Bah.
Maar natuurlijk.quote:Op maandag 9 december 2013 01:13 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dus jij fluistert in de mic? Bah.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |