Omdat hij (Als we met z`n 2e zijn) gewoon heel gezellig is, en dan is het hartstikke tof, ik kan met hem lachen, en we hebben altijd de grootste lol, maar zodra er 1 iemand bij komt dan verandert hij wel van persoonlijkheid lijkt wel.quote:
Hij heeft gewoon de swag die jij niet hebt.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:47 schreef Braddie het volgende:
[..]
Omdat hij (Als we met z`n 2e zijn) gewoon heel gezellig is, en dan is het hartstikke tof, ik kan met hem lachen, en we hebben altijd de grootste lol, maar zodra er 1 iemand bij komt dan verandert hij wel van persoonlijkheid lijkt wel.
Jij snapt het doel van een verjaardag niet blijkbaar, als ze uitgingen oke.. maar dit is [in combi met narcistische trekken die TS beschrijft] irritantquote:Op woensdag 4 december 2013 21:48 schreef jatochneetoch het volgende:
Zo'n rare vraag vind ik dat niet.
Hij mag zich toch wel voor bereiden op of er vrouwen komen.
quote:Op woensdag 4 december 2013 21:48 schreef Mishu het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon de swag die jij niet hebt.
Natuurlijk is het een logische vraag, als het om een groot feest zou gaan, of als we uit zouden gaan.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:48 schreef jatochneetoch het volgende:
Zo'n rare vraag vind ik dat niet.
Hij mag zich toch wel voor bereiden op of er vrouwen komen.
Ik zou het ook irritant vindenquote:Op woensdag 4 december 2013 21:50 schreef Seam het volgende:
Nou nou wat een drama, niet iedereen is zo onzeker en schuchter als jij bent Bradster.
Zou jij ook de vraag stellen of die persoon een afwijking had? Ik weet het niet zeker hoor maar Bradster lijkt wel heel erg weinig mensen te kennen/mensenkennis te hebben als hij niet inziet dat niet iedereen hetzelfde is.quote:
Ik denk niet dat hij het bedoelde als een eis om te komen.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:51 schreef Braddie het volgende:
[..]
Natuurlijk is het een logische vraag, als het om een groot feest zou gaan, of als we uit zouden gaan.
Maar bij een simpel iets als een verjaardagsfeestje vind ik het een beetje overbodig, je bent een vriend en komt gewoon of er nou meiden zijn of niet, of je bent geen vriend en blijft weg omdat er geen meiden komen..
Nee, ik zou het gewoon een klootzak vinden met een groot ego/slecht inlevings vermogen en niet wetend wanneer hij ze bek moet houdenquote:Op woensdag 4 december 2013 21:53 schreef Seam het volgende:
[..]
Zou jij ook de vraag stellen of die persoon een afwijking had? Ik weet het niet zeker hoor maar Bradster lijkt wel heel erg weinig mensen te kennen/mensenkennis te hebben als hij niet inziet dat niet iedereen hetzelfde is.
Dit heeft niets te maken met onzekerheid, puur met het irritant vinden van deze narcist in kwestie, en het feit dat het hem niet gaat om mij bij de verjaardag, maar om de vrouwen die langskomen, want anders vraag je niet "Komen er ook ladies? " Of zie ik dit verkeerd?.. nee toch.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:50 schreef Seam het volgende:
Nou nou wat een drama, niet iedereen is zo onzeker en schuchter als jij bent Bradster.
Natuurlijk begrijp ik dat niet iedereen hetzelfde is (Gelukkig niet) Maar moet je daarom maar van alles en iedereen hun positieve/negatieve kanten aannemen? Natuurlijk nietquote:Op woensdag 4 december 2013 21:53 schreef Seam het volgende:
[..]
Zou jij ook de vraag stellen of die persoon een afwijking had? Ik weet het niet zeker hoor maar Bradster lijkt wel heel erg weinig mensen te kennen/mensenkennis te hebben als hij niet inziet dat niet iedereen hetzelfde is.
Ik weet niet waar ik moet beginnenquote:Op woensdag 4 december 2013 21:54 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dit heeft niets te maken met onzekerheid, puur met het irritant vinden van deze narcist in kwestie, en het feit dat het hem niet gaat om mij bij de verjaardag, maar om de vrouwen die langskomen, want anders vraag je niet "Komen er ook ladies? " Of zie ik dit verkeerd?.. nee toch.
Ik ken die gozer al heel lang... en dit bedoelde hij niet als random oneliner hij was bloed serieus, helaas.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:54 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij het bedoelde als een eis om te komen.
Meer als random oneliner.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |