Omdat hij (Als we met z`n 2e zijn) gewoon heel gezellig is, en dan is het hartstikke tof, ik kan met hem lachen, en we hebben altijd de grootste lol, maar zodra er 1 iemand bij komt dan verandert hij wel van persoonlijkheid lijkt wel.quote:
Hij heeft gewoon de swag die jij niet hebt.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:47 schreef Braddie het volgende:
[..]
Omdat hij (Als we met z`n 2e zijn) gewoon heel gezellig is, en dan is het hartstikke tof, ik kan met hem lachen, en we hebben altijd de grootste lol, maar zodra er 1 iemand bij komt dan verandert hij wel van persoonlijkheid lijkt wel.
Jij snapt het doel van een verjaardag niet blijkbaar, als ze uitgingen oke.. maar dit is [in combi met narcistische trekken die TS beschrijft] irritantquote:Op woensdag 4 december 2013 21:48 schreef jatochneetoch het volgende:
Zo'n rare vraag vind ik dat niet.
Hij mag zich toch wel voor bereiden op of er vrouwen komen.
quote:Op woensdag 4 december 2013 21:48 schreef Mishu het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon de swag die jij niet hebt.
Natuurlijk is het een logische vraag, als het om een groot feest zou gaan, of als we uit zouden gaan.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:48 schreef jatochneetoch het volgende:
Zo'n rare vraag vind ik dat niet.
Hij mag zich toch wel voor bereiden op of er vrouwen komen.
Ik zou het ook irritant vindenquote:Op woensdag 4 december 2013 21:50 schreef Seam het volgende:
Nou nou wat een drama, niet iedereen is zo onzeker en schuchter als jij bent Bradster.
Zou jij ook de vraag stellen of die persoon een afwijking had? Ik weet het niet zeker hoor maar Bradster lijkt wel heel erg weinig mensen te kennen/mensenkennis te hebben als hij niet inziet dat niet iedereen hetzelfde is.quote:
Ik denk niet dat hij het bedoelde als een eis om te komen.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:51 schreef Braddie het volgende:
[..]
Natuurlijk is het een logische vraag, als het om een groot feest zou gaan, of als we uit zouden gaan.
Maar bij een simpel iets als een verjaardagsfeestje vind ik het een beetje overbodig, je bent een vriend en komt gewoon of er nou meiden zijn of niet, of je bent geen vriend en blijft weg omdat er geen meiden komen..
Nee, ik zou het gewoon een klootzak vinden met een groot ego/slecht inlevings vermogen en niet wetend wanneer hij ze bek moet houdenquote:Op woensdag 4 december 2013 21:53 schreef Seam het volgende:
[..]
Zou jij ook de vraag stellen of die persoon een afwijking had? Ik weet het niet zeker hoor maar Bradster lijkt wel heel erg weinig mensen te kennen/mensenkennis te hebben als hij niet inziet dat niet iedereen hetzelfde is.
Dit heeft niets te maken met onzekerheid, puur met het irritant vinden van deze narcist in kwestie, en het feit dat het hem niet gaat om mij bij de verjaardag, maar om de vrouwen die langskomen, want anders vraag je niet "Komen er ook ladies? " Of zie ik dit verkeerd?.. nee toch.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:50 schreef Seam het volgende:
Nou nou wat een drama, niet iedereen is zo onzeker en schuchter als jij bent Bradster.
Natuurlijk begrijp ik dat niet iedereen hetzelfde is (Gelukkig niet) Maar moet je daarom maar van alles en iedereen hun positieve/negatieve kanten aannemen? Natuurlijk nietquote:Op woensdag 4 december 2013 21:53 schreef Seam het volgende:
[..]
Zou jij ook de vraag stellen of die persoon een afwijking had? Ik weet het niet zeker hoor maar Bradster lijkt wel heel erg weinig mensen te kennen/mensenkennis te hebben als hij niet inziet dat niet iedereen hetzelfde is.
Ik weet niet waar ik moet beginnenquote:Op woensdag 4 december 2013 21:54 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dit heeft niets te maken met onzekerheid, puur met het irritant vinden van deze narcist in kwestie, en het feit dat het hem niet gaat om mij bij de verjaardag, maar om de vrouwen die langskomen, want anders vraag je niet "Komen er ook ladies? " Of zie ik dit verkeerd?.. nee toch.
Ik ken die gozer al heel lang... en dit bedoelde hij niet als random oneliner hij was bloed serieus, helaas.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:54 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij het bedoelde als een eis om te komen.
Meer als random oneliner.
Hij is aardig zat hoorquote:Op woensdag 4 december 2013 21:57 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ik moet beginnenJe vind hem wel aardig, maar het is toch niet alsof hij veranderd is? Zo is hij altijd toch geweest? Of doet hij alleen zo narcistisch als er anderen bij zijn?
Dat is hem inderdaad.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:58 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Aha, het is de hitlergroetvriend, de ster van dit topic:
R&P / Snel geirriteerd...
quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:28 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het probleem met die gast is dat je niet kan zien hoe hij is. Als ik hem zie is hij (klinkt heel raar dit) de ene dag heel aardig en heel sociaal, de andere dag heel teruggetrokken, wéér een andere dag is hij héél arrogant en word ik alleen maar minachtend aangekeken en aangesproken, en wéér een dag later is hij heel uitbundig en doet hij net alsof hij alles kan maken (vandaar ook dat hij midden op straat maar Hitler groetten gaat doen en Siegheil gaat roepen, bijvoorbeeld)
quote:Op woensdag 4 december 2013 22:04 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Klinkt als een gevalletje randdebiel.
Omdat je totaal niet spoort?quote:Op woensdag 4 december 2013 22:06 schreef Braddie het volgende:
Waarom ga je anders midden op straat de Hitlergroet doen en Siegheil roepen en Arbeit Macht Frei en dat soort achterlijke leuzen?
Iedereen die jouw topics leest kan dat ook van jou denken.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:57 schreef Braddie het volgende:
[..]
Natuurlijk begrijp ik dat niet iedereen hetzelfde is (Gelukkig niet) Maar moet je daarom maar van alles en iedereen hun positieve/negatieve kanten aannemen? Natuurlijk niet
Ik heb gewoon het idee dat hij een afwijking heeft op sociaal gebied, althans.. Als je zo narcistisch bent en zo self centered dan kan je mij niet wijs maken dat je sociale leven perfect is, als je constant van mensen wilt horen dat je perfect bent, en constant veren in je reet wilt, en cónstant je eigen foto`s/filmpjes laat zien en je eigen dingen liked, en er ook het hardst om lacht en geen schaamte kent (Lees: Hitler groet doen midden in het centrum)
Ben ik met je eens ja, van mij wórd ook gedacht dat ik niet helemaal jofel ben, máár ik hou het nog binnen de perken, je zal mij nooit zwaar scheldend tegen komen op straat, of de Hitlergroet doen achter een oude man z`n rug bijvoorbeeld..quote:Op woensdag 4 december 2013 22:08 schreef Adrenalini het volgende:
[..]
Iedereen die jouw topics leest kan dat ook van jou denken.
Dit ja, hij zal wel een knik in een van z`n kabelbomen hebben..quote:Op woensdag 4 december 2013 22:07 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Omdat je totaal niet spoort?
Ja, ik dénk ook dat hij heel erg onzeker is, heb het er ooit eens met hem over gehad (Ik ben zelf ook onzeker, dus ik zie wel wat van mezelf in hem terug eigenlijk) En toen kreeg ik te horen dat ik m`n mond moest houden, dat hij niet onzeker was, omdat hij een heel fijn leven heeft, en ik zou daar niet tegen kunnenquote:Op woensdag 4 december 2013 22:11 schreef dingesdedinges het volgende:
Is die vriend van TS niet gewoon stiekem heel onzeker? Vooral omdat het irritante gedrag grotendeels wegvalt als ze met zijn tweeën zijn. Een klassieke narcist is altijd narcistisch, begrijp ik tenminste.
'Overdag is hij een gestoorde nazi, 's nachts een onzekere prutser.'quote:Op woensdag 4 december 2013 22:11 schreef dingesdedinges het volgende:
Is die vriend van TS niet gewoon stiekem heel onzeker? Vooral omdat het irritante gedrag grotendeels wegvalt als ze met zijn tweeën zijn. Een klassieke narcist is altijd narcistisch, begrijp ik tenminste.
*Insert Jambers*quote:Op woensdag 4 december 2013 22:13 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
'Overdag is hij een gestoorde nazi, 's nachts een onzekere prutser.'
Hij zegt toch ook niet dat die niet komt ofzo. Hij vraagt gewoon of er nog vrouwen komen.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:51 schreef Braddie het volgende:
[..]
Natuurlijk is het een logische vraag, als het om een groot feest zou gaan, of als we uit zouden gaan.
Maar bij een simpel iets als een verjaardagsfeestje vind ik het een beetje overbodig, je bent een vriend en komt gewoon of er nou meiden zijn of niet, of je bent geen vriend en blijft weg omdat er geen meiden komen..
Een reallifesoap over Braddie en z'n malle vrinden zou best wat kijkers kunnen trekken.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:18 schreef Re het volgende:
Je blijft een erg aparte vriendenkring te onderhouden
Reality is altijd aantrekkelijk om te kijken.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:20 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Een reallifesoap over Braddie en z'n malle vrinden zou best wat kijkers kunnen trekken.
20.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:43 schreef Name_it het volgende:
De eerste vraag die in mij op komt is; hoe oud is die gozer?
Dus zeg maar ja.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:16 schreef Chai het volgende:
Braddie? Ik wil wel op je feestje komenik zal precies vermelden hoe laat ik bij je ben en ik zal heel aardig zijn zodat je geen topic hoeft te openen
Dat zie je verkeerd:quote:Op woensdag 4 december 2013 21:54 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dit heeft niets te maken met onzekerheid, puur met het irritant vinden van deze narcist in kwestie, en het feit dat het hem niet gaat om mij bij de verjaardag, maar om de vrouwen die langskomen, want anders vraag je niet "Komen er ook ladies? " Of zie ik dit verkeerd?.. nee toch.
quote:Op woensdag 4 december 2013 22:15 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
Hij zegt toch ook niet dat die niet komt ofzo. Hij vraagt gewoon of er nog vrouwen komen.
Netzo al Is er ook bier? is er ook jager? komt hans ook? zijn je ouders thuis? gaan we de kat in de fik steken?
Hij wil gewoon weten waar die aan toe is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |