Laatste jaar samenvattingen bij de NOS. Moest er ooit van komen.quote:Tot en met het seizoen 2004-2005 vormde het eredivisievoetbal traditioneel de hoofdmoot van de zondagavonduitzendingen. Ook van andere topsportevenementen werd en wordt verslag gedaan. Zeker toen het sportaanbod op televisie nog schaars was, werd in veel Nederlandse gezinnen de zondagse agenda altijd afgestemd op Sport in beeld, zoals velen het programma tot jaren na de naamsverandering bleven noemen. Studio Sport was met het voetbal op zondagavond vaak het best bekeken programma van de week, maar na het verlies van de televisierechten op de samenvattingen van de Eredivisiewedstrijden aan Talpa verminderde het aantal kijkers tot gemiddeld een miljoen.
De televisierechten voor het eredivisievoetbal werden in 2005 gekocht door de zender Talpa. De NOS heeft toen onder meer als vervanging de televisierechten gekocht van de samenvattingen van wedstrijden uit de Engelse Premier League.
Op 10 maart 2008 werd bekendgemaakt dat de samenvattingen van de Eredivisie voor 5 jaar terug zijn bij de NOS. De zondagavonduitzending zal hierdoor traditioneel om 7 uur beginnen. Het gemiddeld aantal kijkers is in 2011 2,8 miljoen.
Goeie genade wat een dekselse klasbak is die Evert.quote:Op zondag 8 december 2013 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu hoort u Ronald van der Geer, als u vanmiddag live keek, hoorde u Evert Ten Napel.
Oké.quote:Op zondag 8 december 2013 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu hoort u Ronald van der Geer, als u vanmiddag live keek, hoorde u Evert Ten Napel.
Prei.quote:
Ze vinden het juist geweldig daar. Ze zaten te protesteren, omdat dat ding moest blijven.quote:Op zondag 8 december 2013 19:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het past de club ook niet vind ik.
ontevreden met Bjelland?quote:
Daar was ik bij geweldige sfeerquote:Op zondag 8 december 2013 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Deze 3-0 doet me denken aan GAE - Volendam
Ultra stylo. Lekker gek man. Meegaan met de trends.quote:Op zondag 8 december 2013 19:30 schreef Grifte het volgende:
[..]
Sowieso capo's, je laten dirigeren wat te zingen door een aandachtsgeile debiel
doe maar niet.quote:Op zondag 8 december 2013 19:32 schreef CaptainCookie het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Go Ahead Smeagols
Nee.quote:Op zondag 8 december 2013 19:32 schreef CaptainCookie het volgende:
Go Ahead Smeagols
quote:Op zondag 8 december 2013 19:32 schreef CaptainCookie het volgende:
Go Ahead Smeagols
Niet grappig.quote:Op zondag 8 december 2013 19:32 schreef CaptainCookie het volgende:
Go Ahead Smeagols
Erge is dat ze dat bij de Eagles niet nodig hebben.quote:Op zondag 8 december 2013 19:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ultra stylo. Lekker gek man. Meegaan met de trends.
Eagles - Dordrecht enzoquote:Op zondag 8 december 2013 19:33 schreef hafcfan het volgende:
[..]
In de JL waren het pas leuke tijden![]()
Geweldige dingen meegemaakt.
quote:Op zondag 8 december 2013 19:33 schreef -Willempie- het volgende:
Die Room is niet makkelijk te kloppen..
Zonde ja. Een capo moet toch wel het meest trieste verschijnsel ooit zijn in de supporterscultuur.quote:Op zondag 8 december 2013 19:33 schreef Muto het volgende:
[..]
Erge is dat ze dat bij de Eagles niet nodig hebben.
Die 8-0 neem ik aan?quote:
quote:Op zondag 8 december 2013 19:34 schreef RensAjacied het volgende:
De Adelaarshorst is het meest sfeervolle stadion van de Eredivisie.
Van Basterds pannenkoekenmix ook niet xDquote:Op zondag 8 december 2013 19:33 schreef -Willempie- het volgende:
Komt door de hoogwerker.quote:Op zondag 8 december 2013 19:34 schreef RensAjacied het volgende:
Niet zo he, lamme tak.quote:
Dat was toch de Kuip?quote:Op zondag 8 december 2013 19:34 schreef RensAjacied het volgende:
Basterds?quote:Op zondag 8 december 2013 19:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Van Basterds pannenkoekenmix ook niet xD
quote:Op zondag 8 december 2013 19:34 schreef RensAjacied het volgende:
Marco van Bastardquote:
Basterds? Waar speelt die?quote:Op zondag 8 december 2013 19:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Van Basterds pannenkoekenmix ook niet xD
Then the eagle has landed.quote:Op zondag 8 december 2013 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat als die hoogwerker afbreekt tijdens een wedstrijd
quote:Op zondag 8 december 2013 19:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
De GelreDome is het meest sfeervolle stadion van de eredivisie.
Dit.quote:Op zondag 8 december 2013 19:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Er is geen enkel stadion in Nederland waar procentueel zoveel mensen meezingen.
De magnifieke sfeer van Almere City niet onderkennenquote:Op zondag 8 december 2013 19:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heb je dat gemeten?quote:Op zondag 8 december 2013 19:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Topshowquote:Op zondag 8 december 2013 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.
Pierre, Bosz, R. De Boer & Mulder
Niks aangepast daarquote:Op zondag 8 december 2013 19:36 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Leuk die quotes aanpassen de hele tijd.
Dan kijk ik vanavond.quote:Op zondag 8 december 2013 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.
Pierre, Bosz, R. De Boer & Mulder
Al die kleine jongens gaan huilen als ze Beugelsdijk zien staan. Na afloop worden ze weer getroost door de fans van PSV en worden ze de volgende keer weer vrolijk uitgefloten óf ze krijgen een snoepje van papa.quote:Op zondag 8 december 2013 19:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Heracles wint staat PSV 4 punten boven plaats 16.
Over 2 weken de degradatiekraker tegen ADO
Ik zie ze zomaar verliezen ja.quote:Op zondag 8 december 2013 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Al die kleine jongens gaan huilen als ze Beugelsdijk zien staan. Na afloop worden ze weer getroost door de fans van PSV en worden ze de volgende keer weer vrolijk uitgefloten óf ze krijgen een snoepje van papa.
De bal is rond.quote:Op zondag 8 december 2013 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie ze zomaar verliezen ja.
Met ladyboys?quote:Op zondag 8 december 2013 19:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wil graag privé foto's van Arno in Brazilië in beeld.
Arnoquote:Op zondag 8 december 2013 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie bestuurt die knopjes daar eigenlijk?
Bel Salamiquote:
quote:Op zondag 8 december 2013 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie bestuurt die knopjes daar eigenlijk?
Ze mogen dan eerst vermelden dat het schokkende beelden zijn, zodat ik kan zappenquote:Op zondag 8 december 2013 19:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wil graag privé foto's van Arno in Brazilië in beeld.
Gekochtquote:Op zondag 8 december 2013 19:44 schreef alors het volgende:
Hey Tannane, wist niet dat hij uitgeleend was.
En Uth ook we hebben een optie tot koop net als met Streutker.quote:Op zondag 8 december 2013 19:45 schreef alors het volgende:
[..]
Oh echt?Jan de Jonge sneaky bastard.
Ik voel me niet aangesproken.quote:Op zondag 8 december 2013 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Klaassen kon er geen kut van volgens alle Ajacieden.
Soms raken spelers in vorm ja.quote:Op zondag 8 december 2013 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Klaassen kon er geen kut van volgens alle Ajacieden.
Of Sinter.quote:Op zondag 8 december 2013 19:48 schreef alors het volgende:
Davy heten
Je kind geen Jan noemen met zo'n achternaam
16equote:
quote:Op zondag 8 december 2013 19:49 schreef Cavaliers het volgende:
Bijker kreeg twee keer geel, maar geen rood.
Nee die tweede was duidelijk van der Laan, hij nam hem in de sandwich.quote:Op zondag 8 december 2013 19:49 schreef Cavaliers het volgende:
Bijker kreeg twee keer geel, maar geen rood.
Nounounouquote:Op zondag 8 december 2013 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Michiel Hemmen, een boom van een spits.
Luc Castaignos, een homofiel van een spits.
Ik hoop het.quote:
Als je eigen club niet meer wint moet je het maar van dit soort dingen hebben jaquote:Op zondag 8 december 2013 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoop het.
Dan ben ik in dit topic te vinden.
Ok man Anton Mussertquote:Op zondag 8 december 2013 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Even wat extra beeldmateriaal waar Castaignos een schorsing voor hoort te krijgen.
http://foxsports.nl/video/176498-de-notenkraker-van-enschede.html
Tot zo ver mijn tip aan de aanklager.
Ik ben al jaren voor Cambuurquote:Op zondag 8 december 2013 19:50 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Als je eigen club niet meer wint moet je het maar van dit soort dingen hebben ja
Ik kom al jaren bij Cambuur.quote:Op zondag 8 december 2013 19:50 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Als je eigen club niet meer wint moet je het maar van dit soort dingen hebben ja
Ik kom al jaren bij PSV.quote:
Dat lijkt er inderdaad op.quote:Op zondag 8 december 2013 19:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Willem Vissers????
Last minute change?
Nep supporters.quote:Op zondag 8 december 2013 19:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kom al jaren bij PSV.
Maar heb ook wel eens bij Cambuur gezeten.
Ik heb sympathie voor Cambuur, ben fan van PSV.quote:
Niks mis meequote:Op zondag 8 december 2013 19:53 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Sportschau is jouw wekelijkse kost?
Geintje natuurlijk. Ik mag Cambuur ook welquote:Op zondag 8 december 2013 19:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb sympathie voor Cambuur, ben fan van PSV.
Tim Howard eigenlijk.quote:Op zondag 8 december 2013 19:56 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Kurto Gillette speler van de week
Ik denk Estebanquote:Op zondag 8 december 2013 19:56 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Kurto Gillette speler van de week
quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:09 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nu nog even die lui van Johannes zondag puntloos naar huis sturen
Doe eens even normaal joh mafketel. Ik voorspel 0-2 en dan matsen we jullie.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:09 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nu nog even die lui van Johannes zondag puntloos naar huis sturen
Ik versta nooit wat er gezegd wordtquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:38 schreef Grifte het volgende:
Die gast van de 'Bas van de Goor'-foundation moet echt even optyfen
Kheb ergens gehoord dat die Bas van de Goor heetquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:38 schreef Grifte het volgende:
Die gast van de 'Bas van de Goor'-foundation moet echt even optyfen
Ik denk dat hij op dat schijtkind doelt.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:42 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Kheb ergens gehoord dat die Bas van de Goor heet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Ja effe dimmen, anders komt er in de 2e awardronde nog een Sara Kroos-award speciaal voor jou.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:42 schreef alors het volgende:
Falkenburg in de spits, wat een Kolder.
Nee, tis die van Ajax.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:43 schreef ajacied4lf het volgende:
Is dit trouwens Ebecilio die bij Arsenal heeft 'gespeeld'?
GMTAquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:42 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk dat hij op dat schijtkind doelt.
Wat een Kolder, staat helaas wel in mijn manager.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:42 schreef alors het volgende:
Falkenburg in de spits, wat een Kolder.
Ik probeer me aan te passen aan het niveau hier.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:43 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ja effe dimmen, anders komt er in de 2e awardronde nog een Sara Kroos-award speciaal voor jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |