Topshowquote:Op zondag 8 december 2013 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.
Pierre, Bosz, R. De Boer & Mulder
Niks aangepast daarquote:Op zondag 8 december 2013 19:36 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Leuk die quotes aanpassen de hele tijd.
Dan kijk ik vanavond.quote:Op zondag 8 december 2013 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.
Pierre, Bosz, R. De Boer & Mulder
Al die kleine jongens gaan huilen als ze Beugelsdijk zien staan. Na afloop worden ze weer getroost door de fans van PSV en worden ze de volgende keer weer vrolijk uitgefloten óf ze krijgen een snoepje van papa.quote:Op zondag 8 december 2013 19:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Heracles wint staat PSV 4 punten boven plaats 16.
Over 2 weken de degradatiekraker tegen ADO
Ik zie ze zomaar verliezen ja.quote:Op zondag 8 december 2013 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Al die kleine jongens gaan huilen als ze Beugelsdijk zien staan. Na afloop worden ze weer getroost door de fans van PSV en worden ze de volgende keer weer vrolijk uitgefloten óf ze krijgen een snoepje van papa.
De bal is rond.quote:Op zondag 8 december 2013 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie ze zomaar verliezen ja.
Met ladyboys?quote:Op zondag 8 december 2013 19:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wil graag privé foto's van Arno in Brazilië in beeld.
Arnoquote:Op zondag 8 december 2013 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie bestuurt die knopjes daar eigenlijk?
Bel Salamiquote:
quote:Op zondag 8 december 2013 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie bestuurt die knopjes daar eigenlijk?
Ze mogen dan eerst vermelden dat het schokkende beelden zijn, zodat ik kan zappenquote:Op zondag 8 december 2013 19:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wil graag privé foto's van Arno in Brazilië in beeld.
Gekochtquote:Op zondag 8 december 2013 19:44 schreef alors het volgende:
Hey Tannane, wist niet dat hij uitgeleend was.
En Uth ook we hebben een optie tot koop net als met Streutker.quote:Op zondag 8 december 2013 19:45 schreef alors het volgende:
[..]
Oh echt?Jan de Jonge sneaky bastard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |