Ik versta nooit wat er gezegd wordtquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:38 schreef Grifte het volgende:
Die gast van de 'Bas van de Goor'-foundation moet echt even optyfen
Kheb ergens gehoord dat die Bas van de Goor heetquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:38 schreef Grifte het volgende:
Die gast van de 'Bas van de Goor'-foundation moet echt even optyfen
Ik denk dat hij op dat schijtkind doelt.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:42 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Kheb ergens gehoord dat die Bas van de Goor heet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Ja effe dimmen, anders komt er in de 2e awardronde nog een Sara Kroos-award speciaal voor jou.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:42 schreef alors het volgende:
Falkenburg in de spits, wat een Kolder.
Nee, tis die van Ajax.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:43 schreef ajacied4lf het volgende:
Is dit trouwens Ebecilio die bij Arsenal heeft 'gespeeld'?
GMTAquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:42 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk dat hij op dat schijtkind doelt.
Wat een Kolder, staat helaas wel in mijn manager.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:42 schreef alors het volgende:
Falkenburg in de spits, wat een Kolder.
Ik probeer me aan te passen aan het niveau hier.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:43 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ja effe dimmen, anders komt er in de 2e awardronde nog een Sara Kroos-award speciaal voor jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |