Ik voel me niet aangesproken.quote:Op zondag 8 december 2013 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Klaassen kon er geen kut van volgens alle Ajacieden.
Soms raken spelers in vorm ja.quote:Op zondag 8 december 2013 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Klaassen kon er geen kut van volgens alle Ajacieden.
Of Sinter.quote:Op zondag 8 december 2013 19:48 schreef alors het volgende:
Davy heten
Je kind geen Jan noemen met zo'n achternaam
16equote:
quote:Op zondag 8 december 2013 19:49 schreef Cavaliers het volgende:
Bijker kreeg twee keer geel, maar geen rood.
Nee die tweede was duidelijk van der Laan, hij nam hem in de sandwich.quote:Op zondag 8 december 2013 19:49 schreef Cavaliers het volgende:
Bijker kreeg twee keer geel, maar geen rood.
Nounounouquote:Op zondag 8 december 2013 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Michiel Hemmen, een boom van een spits.
Luc Castaignos, een homofiel van een spits.
Ik hoop het.quote:
Als je eigen club niet meer wint moet je het maar van dit soort dingen hebben jaquote:Op zondag 8 december 2013 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoop het.
Dan ben ik in dit topic te vinden.
Ok man Anton Mussertquote:Op zondag 8 december 2013 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Even wat extra beeldmateriaal waar Castaignos een schorsing voor hoort te krijgen.
http://foxsports.nl/video/176498-de-notenkraker-van-enschede.html
Tot zo ver mijn tip aan de aanklager.
Ik ben al jaren voor Cambuurquote:Op zondag 8 december 2013 19:50 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Als je eigen club niet meer wint moet je het maar van dit soort dingen hebben ja
Ik kom al jaren bij Cambuur.quote:Op zondag 8 december 2013 19:50 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Als je eigen club niet meer wint moet je het maar van dit soort dingen hebben ja
Ik kom al jaren bij PSV.quote:
Dat lijkt er inderdaad op.quote:Op zondag 8 december 2013 19:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Willem Vissers????
Last minute change?
Nep supporters.quote:Op zondag 8 december 2013 19:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kom al jaren bij PSV.
Maar heb ook wel eens bij Cambuur gezeten.
Ik heb sympathie voor Cambuur, ben fan van PSV.quote:
Niks mis meequote:Op zondag 8 december 2013 19:53 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Sportschau is jouw wekelijkse kost?
Geintje natuurlijk. Ik mag Cambuur ook welquote:Op zondag 8 december 2013 19:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb sympathie voor Cambuur, ben fan van PSV.
Tim Howard eigenlijk.quote:Op zondag 8 december 2013 19:56 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Kurto Gillette speler van de week
Ik denk Estebanquote:Op zondag 8 december 2013 19:56 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Kurto Gillette speler van de week
quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:09 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nu nog even die lui van Johannes zondag puntloos naar huis sturen
Doe eens even normaal joh mafketel. Ik voorspel 0-2 en dan matsen we jullie.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:09 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nu nog even die lui van Johannes zondag puntloos naar huis sturen
Ik versta nooit wat er gezegd wordtquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:38 schreef Grifte het volgende:
Die gast van de 'Bas van de Goor'-foundation moet echt even optyfen
Kheb ergens gehoord dat die Bas van de Goor heetquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:38 schreef Grifte het volgende:
Die gast van de 'Bas van de Goor'-foundation moet echt even optyfen
Ik denk dat hij op dat schijtkind doelt.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:42 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Kheb ergens gehoord dat die Bas van de Goor heet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Ja effe dimmen, anders komt er in de 2e awardronde nog een Sara Kroos-award speciaal voor jou.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:42 schreef alors het volgende:
Falkenburg in de spits, wat een Kolder.
Nee, tis die van Ajax.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:43 schreef ajacied4lf het volgende:
Is dit trouwens Ebecilio die bij Arsenal heeft 'gespeeld'?
GMTAquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:42 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk dat hij op dat schijtkind doelt.
Wat een Kolder, staat helaas wel in mijn manager.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:42 schreef alors het volgende:
Falkenburg in de spits, wat een Kolder.
Ik probeer me aan te passen aan het niveau hier.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:43 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ja effe dimmen, anders komt er in de 2e awardronde nog een Sara Kroos-award speciaal voor jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |