Geen haast ofzo, het mag ook van de weekquote:Op zondag 8 december 2013 17:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat hij NERGENS meer is. Ik ga NU koken en dan ga ik kijken
Pol? De Puma? Of Ridder Percival?quote:Op zondag 8 december 2013 17:49 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik heb ongeveer 12 kg aan kat op m'n benen liggen en nu heb ik kramp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
quote:Op zondag 8 december 2013 18:01 schreef sararaats het volgende:
[..]
Pol? De Puma? Of Ridder Percival?
Doe ze de groetjes. Miauw!
Het gaat nu iets beter, volgens mij had ik gewoon honger.Denk je dat 1 van bovenstaande 12 kilo weegt? Ik gok dat PB meerdere beestjes op schoot heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alle drie!quote:Op zondag 8 december 2013 18:02 schreef Oognip het volgende:
[..]
Denk je dat 1 van bovenstaande 12 kilo weegt? Ik gok dat PB meerdere beestjes op schoot heeft
Dat gezegd hebbende komt er net een bal voorbij rollen. Nu moet ik Sophie wel het voordeel van de twijfel geven. Aangezien de ballen in de boom liggen en nog niet vast hangen kan het ook gewoon door haar staart gekomen zijn. Want ze is wel aan het snuffelen onder de boom.quote:Op zondag 8 december 2013 17:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Sophie kijkt er niet echt naar om. Heeft er even aan gesnuffeld maar verder vind ze hem niet zo interessantNegeert hem bijna zelfs
Dank je, ik sla hem even op!quote:Op zondag 8 december 2013 17:57 schreef PaarsBeestje het volgende:
Hier heb je een 2ehands voor 100¤ http://tweakers.net/aanbod/591939/wd-tv-live-hub-1tb.html
Oh ja. Ik zie het zo voor me.quote:Op zondag 8 december 2013 18:02 schreef Oognip het volgende:
[..]
Denk je dat 1 van bovenstaande 12 kilo weegt? Ik gok dat PB meerdere beestjes op schoot heeft
Gezellige leuke dikkertjesquote:Op zondag 8 december 2013 18:07 schreef PaarsBeestje het volgende:
En er zo over nadenkend is het eerder 14kg. 7kg Pol, 5kg Puma en 2,5kg Percival
Die onschuldige blik ook!quote:Op zondag 8 december 2013 18:10 schreef Greys het volgende:
Ja nee heus vrouwtje, ga jij maar lekker tv kijken terwijl de oven opwarmt, IK PAS WEL OP JE CRANBERRY APPEL GEHAKTBROOD!Echt!
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Foto?quote:Op zondag 8 december 2013 18:07 schreef PaarsBeestje het volgende:
En er zo over nadenkend is het eerder 14kg. 7kg Pol, 5kg Puma en 2,5kg Percival
Ik denk dat je deze bedoelt F&F / [SC] # 2357 Rot op met je smurfensapquote:Op zondag 8 december 2013 17:47 schreef Queller het volgende:
[..]
Beter lezen mopje
F&F / [SC] # 2357 Rot op met je smurfensap
Die blik van Boorquote:Op zondag 8 december 2013 18:10 schreef Greys het volgende:
Ja nee heus vrouwtje, ga jij maar lekker tv kijken terwijl de oven opwarmt, IK PAS WEL OP JE CRANBERRY APPEL GEHAKTBROOD!Echt!
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Waakpoesquote:Op zondag 8 december 2013 18:10 schreef Greys het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja maar ik zag dat langggg niet alle mediaplayers een (grote) HD hebben.quote:Op zondag 8 december 2013 18:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mijn vader heeft een andere WD mediaplayer gekregen voor zijn verjaardag. Was toen ook een ouder model maar was nog wel te krijgen dacht ik. Kom nu deze bijv tegen:
http://www.bol.com/nl/p/w(...)er/1003004011906135/
Ze hebben er dus meerdere
Nee denk dat dit een streamer is. Die haalt het dus direct van je pc.quote:Op zondag 8 december 2013 18:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar ik zag dat langggg niet alle mediaplayers een (grote) HD hebben.
S wilde juist een NAS omdat hij dat dat er in een mediaplayer geen harde schijf zat
Die van Q heeft een TB harde schijf. Die van jouw linkje 512 MB geheugen, daar kan ik net 1 aflevering van GA op kwijt. Of zie ik dat nou verkeerd?
Dat zit in (de trailer van) de film waar we het over hadden.quote:
Ik heb er een van de blokker.quote:Op zondag 8 december 2013 19:06 schreef Greys het volgende:
Heeft een van jullie een vleesthermometer?
En waar koop je die? Of hebben ze die óók al bij de Eksjun?
Het klinkt goor idd. Vleeslollyquote:Op zondag 8 december 2013 19:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat klinkt als een raar koosnaampje voor een, ehh, vleesthermometer.
Ohjaaaaa, het is de goede tijd natuurlijkquote:Op zondag 8 december 2013 19:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb er een van de blokker.
Hebben ze meestal rond deze tijd wel, omdat iedereen ineens braadstukken wil maken voor de feestdagen.
Alleen een beetje uitkijken met de 'adviestemperaturen' die er vaak op staan voor verschillende soorten vlees.quote:Op zondag 8 december 2013 19:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Het klinkt goor idd. Vleeslolly![]()
[..]
Ohjaaaaa, het is de goede tijd natuurlijk
Nou, die WD van mij is niet meer te krijgen. Enkel 2de hands. Alle andere WD's zijn streamers. Die wil je dus niet. Je wilt een mediaspeler met hardeschijf want streamen is kut IMHO.quote:Op zondag 8 december 2013 18:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar ik zag dat langggg niet alle mediaplayers een (grote) HD hebben.
S wilde juist een NAS omdat hij dat dat er in een mediaplayer geen harde schijf zat
Die van Q heeft een TB harde schijf. Die van jouw linkje 512 MB geheugen, daar kan ik net 1 aflevering van GA op kwijt. Of zie ik dat nou verkeerd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op zondag 8 december 2013 19:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ben uitgerekend ik nou de enige die bij een vleesthermometer denkt aan zo'n ding?
Ik ook hoor... Zie je wel dat wij verder uitontwikkeld zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh die moet ik ook nog. Ik wil weer kalkoen maken, is wel bevallen vorig jaarquote:Op zondag 8 december 2013 19:06 schreef Greys het volgende:
Heeft een van jullie een vleesthermometer?
En waar koop je die? Of hebben ze die óók al bij de Eksjun?
IK ZEI HET JE!quote:Op zondag 8 december 2013 19:27 schreef Qwea het volgende:
GREYS!
DIE VARKENSHAASJES VAN LIDL, DIE UIT DE DIEPVRIES...ZOMG!
Die zijn veel beter dan die uit de koeling!
Ik kijk dan voor de goede kerntemperaturen op de websites van de keurslagers enzoquote:Op zondag 8 december 2013 19:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Alleen een beetje uitkijken met de 'adviestemperaturen' die er vaak op staan voor verschillende soorten vlees.
Dat willen nog wel eens de "bij deze temperatuur garanderen wij dat dit soort vlees echt zeker weten volledig gaar is" temperaturen zijn.
Opgeslagen, dankjewel!quote:Op zondag 8 december 2013 19:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, die WD van mij is niet meer te krijgen. Enkel 2de hands. Alle andere WD's zijn streamers. Die wil je dus niet. Je wilt een mediaspeler met hardeschijf want streamen is kut IMHO.
Dan kun je nog gaan voor de Asus of een Eminent oid.
Mijne boven is traag (eminent) maar ik geloof dat tegenwoordig die bugs opgelost zijn.
Players die mijn inziens interresant zijn :
Mede8er mediaplayers zijn goed. (Heb er vaker goeie verhalen over gehoord. Reviews op tweakers zijn ook positief). http://www.mediacentersho(...)-med800x3d-2-tb.html
http://www.mediacentersho(...)r-3-wifi-750-gb.html Xtreamer. Zelf ook naar gekeken destijds. Geen idee waarom niet gekocht eigenlijk![]()
http://www.mediacentersho(...)t-xds1003d-2-tb.html
http://www.mediacentersho(...)ent-em8102-2-tb.html
Als je het NIET erg vind om een 2de hands mediaspeler te kopen en je kan alsnog 2de hands oid aan de wd live tv hub komen, dan kan ik je melden dat ik van dat ding hou
Ja echt. Die versie is zo taai.quote:Op zondag 8 december 2013 19:38 schreef Greys het volgende:
[..]
IK ZEI HET JE!
Ik overdreef echt niet, die zijn gewoon superrrrrrrrzacht en zalig
De biefstuk van Lidl is gewoon oké, maar de varkenshaas is goddelijk.
Vond jij ook toen je ze ontdooid had dat ze al zo mooi waren gewoon om te zien?
Als je nog vragen hebt, dan weet je me te vinden.quote:Op zondag 8 december 2013 19:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kijk dan voor de goede kerntemperaturen op de websites van de keurslagers enzo
[..]
Opgeslagen, dankjewel!![]()
Ga straks even uitgebreid kijken!!
Ja er zitten ook geen dunne stukken aan, gewoon 4 even grote bolle haasjesquote:Op zondag 8 december 2013 19:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja echt. Die versie is zo taai.
Ja! Aan die verse zit spier ofzo, dat witte, niet erg, maar ziet er vaag uit. Deze was mooiinsmeren met sambal, tijm erop, ff onder de grill.. en gewoon met een normaal mes snijden. Die uit de koeling heb ik een kartelmes voor nodig
EN DIE PORTIES!
Die uit de koeling moet ik wegen en snijden. Dit is Qwea portie proof
Daar draai ik mijn hand niet voor omquote:Op zondag 8 december 2013 19:42 schreef Greys het volgende:
Die Xtreamer heb je wrs niet gekocht omdat je zelf de harde schijf er in moet bouwen![]()
quote:Op zondag 8 december 2013 19:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ben uitgerekend ik nou de enige die bij een vleesthermometer denkt aan zo'n ding?
die ja of een electrieke zoals ik op mijn werk heb die werkt met infra rood, ideaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
100% zeker dat WD ook apparaten levert mét HDD. Is overigens ook waarmee ze groot geworden zijnquote:Op zondag 8 december 2013 19:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, die WD van mij is niet meer te krijgen. Enkel 2de hands. Alle andere WD's zijn streamers. Die wil je dus niet. Je wilt een mediaspeler met hardeschijf want streamen is kut IMHO.
Dan kun je nog gaan voor de Asus of een Eminent oid.
Mijne boven is traag (eminent) maar ik geloof dat tegenwoordig die bugs opgelost zijn.
Players die mijn inziens interresant zijn :
Mede8er mediaplayers zijn goed. (Heb er vaker goeie verhalen over gehoord. Reviews op tweakers zijn ook positief). http://www.mediacentersho(...)-med800x3d-2-tb.html
http://www.mediacentersho(...)r-3-wifi-750-gb.html Xtreamer. Zelf ook naar gekeken destijds. Geen idee waarom niet gekocht eigenlijk![]()
http://www.mediacentersho(...)t-xds1003d-2-tb.html
http://www.mediacentersho(...)ent-em8102-2-tb.html
Als je het NIET erg vind om een 2de hands mediaspeler te kopen en je kan alsnog 2de hands oid aan de wd live tv hub komen, dan kan ik je melden dat ik van dat ding hou
Extern is gewoon kut. Dan moet je telkens een externe hdd aansluiten. Plus extra zooi. Ik kan NERGENS een wd vinden met ingebouwde hdd. Dus als je een link hebt van 1 die het wel heeft... of 1 waar het iig optioneel is...quote:Op zondag 8 december 2013 19:58 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
100% zeker dat WD ook apparaten levert mét HDD. Is overigens ook waarmee ze groot geworden zijn
En daarbij, al die WD apparaten kun je ook een externe HDD op aansluiten. Dus als dat nog verschil maakt
Hoe meet je daarmee dan de kerntemperatuur?quote:Op zondag 8 december 2013 19:48 schreef Adnap het volgende:
[..]
die ja of een electrieke zoals ik op mijn werk heb die werkt met infra rood, ideaal
20 seconden op Tweakers:quote:Op zondag 8 december 2013 19:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Extern is gewoon kut. Dan moet je telkens een externe hdd aansluiten. Plus extra zooi. Ik kan NERGENS een wd vinden met ingebouwde hdd. Dus als je een link hebt van 1 die het wel heeft... of 1 waar het iig optioneel is...
Je kunt dan trouwens ook gewoon een USB stick gebruiken hè. Dat is alleen even stickje er in en klaar. Verder is een netwerkstreamer wel net zo handig, vind ik persoonlijk. Alsof je al je downloads gaat doen op je mediaspeler.... Leuk als je torrentmeuk binnen haalt, maar verder geen succes denk ik.quote:Op zondag 8 december 2013 19:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Extern is gewoon kut. Dan moet je telkens een externe hdd aansluiten. Plus extra zooi. Ik kan NERGENS een wd vinden met ingebouwde hdd. Dus als je een link hebt van 1 die het wel heeft... of 1 waar het iig optioneel is...
quote:Op zondag 8 december 2013 19:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zit in (de trailer van) de film waar we het over hadden.
Een blauw energy drankje, en terwijl hij bier drinkt en de trainer dat energydrankje geeft roept ie 'Rot toch op met je smurfensap'.
nee van Aadquote:Op zondag 8 december 2013 20:08 schreef roos85 het volgende:
[..]
Wel van boomchicken he? En met friet..
Aad was toch wel een baasje hoorquote:
quote:Op zondag 8 december 2013 20:14 schreef roos85 het volgende:
[..]
Aad was toch wel een baasje hoor![]()
Vond het toen echt knap dat ie zo rustig bleef toen die pyschobitch te keer ging.
Daar moet haast wel iets mee zijn, voor dat geld plus het feit dat er verdomd weinig over te vinden is aan reviewsquote:Op zondag 8 december 2013 20:00 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
20 seconden op Tweakers:
http://tweakers.net/pricewatch/304103/wd-elements-play-3tb.html
Braad zonder Vaat? Bijbels zonder Verzen? Barend zonder Vandorp?quote:
Boer zoekt vrouw:quote:Op zondag 8 december 2013 20:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Braad zonder Vaat? Bijbels zonder Verzen? Barend zonder Vandorp?
Waar kijken jullie naar?
Oh.quote:Op zondag 8 december 2013 20:25 schreef roos85 het volgende:
[..]
Boer zoekt vrouw:
TV / Boer Zoekt Vrouw #132 - Boomchicken, frietjes en lekker opdubbelen.
Zitten wel leuke exemplaren tussen hoorquote:Op zondag 8 december 2013 20:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh.![]()
Ik werd enthousiast, maar dat programma heeft me nooit getrokken.
Vast wel, maar alleen daarvoor ga ik niet naar zo'n programma kijken.quote:Op zondag 8 december 2013 20:27 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zitten wel leuke exemplaren tussen hoor
Idem. In huiselijke kring noem ik het 'boer zoekt hoer'quote:Op zondag 8 december 2013 20:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het hele format heeft me gewoon nooit aangesproken.
Daar ben ik al zo lang niet geweest, moet ik toch maar weer eens gaan plannen.quote:Op zondag 8 december 2013 20:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Idem. In huiselijke kring noem ik het 'boer zoekt hoer'
Vandaag naar de Efteling geweest, was erg tof
f&f eftelingmeetquote:Op zondag 8 december 2013 20:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Daar ben ik al zo lang niet geweest, moet ik toch maar weer eens gaan plannen.
sorry, zal me gedragen!quote:Op zondag 8 december 2013 20:36 schreef Bamba het volgende:
Wat is dat toch met mensen die menen dat ze alles maar mogen en kunnen zeggen? Ik heb altijd geleerd dat wanneer je niks aardigs te zeggen hebt, je beter gewoon even je mond kan houden
alsof je tong uitsteken normaal gedrag isquote:
quote:Op zondag 8 december 2013 20:39 schreef Toekito het volgende:
[..]
alsof je tong uitsteken normaal gedrag is
je zet er in elk geval een goeie reactie onder.quote:Op zondag 8 december 2013 20:40 schreef Bamba het volgende:
Maar het ging uiteraard niet om jou. Ik krijg een keer leuke reclame of fb, komt er weer 1 aan dat ze het niet mooi vind. Meningen verschillen idd, maar damn..hou dan gewoon je mond als je iets niet mooi vind
Haha ja he? En ik ben nog wel heel netjes geblevenquote:Op zondag 8 december 2013 20:42 schreef Toekito het volgende:
[..]
je zet er in elk geval een goeie reactie onder.
mensen en tact....tsja.quote:Op zondag 8 december 2013 20:43 schreef Bamba het volgende:
[..]
Haha ja he? En ik ben nog wel heel netjes gebleven. Kijk, ik snap heus wel dat niet iedereen het mooi vind, maar dan kun je ook schrijven "het is niet mijn smaak, maar leuk cadeautje". Dan beledig je in ieder geval niet de maakster ervan
Ik denk dat je je daar niet teveel van aan moet trekken hoor... je kan natuurlijk ook niet weten dat de maakster meeleest, bij een gemiddelde aankoopquote:Op zondag 8 december 2013 20:43 schreef Bamba het volgende:
[..]
Haha ja he? En ik ben nog wel heel netjes gebleven. Kijk, ik snap heus wel dat niet iedereen het mooi vind, maar dan kun je ook schrijven "het is niet mijn smaak, maar leuk cadeautje". Dan beledig je in ieder geval niet de maakster ervan
Niet altijd de beste combinatiequote:Op zondag 8 december 2013 20:45 schreef Toekito het volgende:
[..]
mensen en tact....tsja.
Wtf ben 1x in Dronten geweest en herkende het nu op tv, net voordat Yvon het zei. Ik ben ziek.
Ze had me getagd op facebook, als maakster ervan. Vandaar dat ik het ook te zien krijg, haha. Ach, je hebt ook gelijk hoor, maar 2x negatief commentaar op een week vind ik niet zo leuk, vooral omdat het ook nog niet echt wil lopen.quote:Op zondag 8 december 2013 20:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik denk dat je je daar niet teveel van aan moet trekken hoor... je kan natuurlijk ook niet weten dat de maakster meeleest, bij een gemiddelde aankoop
maar je weet dat je een tevreden klant hebtquote:
quote:Op zondag 8 december 2013 20:47 schreef Toekito het volgende:
[..]
maar je weet dat je een tevreden klant hebt
dan had je me al gehoord per dm of pb op FBquote:Op zondag 8 december 2013 20:48 schreef Bamba het volgende:
[..]Als je niet tevreden bent, mag je het uiteraard ook altijd zeggen he
Maar niet op fb
![]()
quote:Op zondag 8 december 2013 20:47 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ze had me getagd op facebook, als maakster ervan. Vandaar dat ik het ook te zien krijg, haha. Ach, je hebt ook gelijk hoor, maar 2x negatief commentaar op een week vind ik niet zo leuk, vooral omdat het ook nog niet echt wil lopen.
Aww, hoe kwam het? Weet je zeker dat het door jezelf kwam? Anders stuur ik een nieuwe opquote:Op zondag 8 december 2013 20:50 schreef Toekito het volgende:
[..]
dan had je me al gehoord per dm of pb op FBen dat ik lomp ben en daardoor die rode al gesloopt hebt kan jij niks aan doen
ja dat weet ik zeker. En ik ga niet uitwijden waarom want dan liggen jullie massaal met een lachkick op de eerste hulp.quote:Op zondag 8 december 2013 20:51 schreef Bamba het volgende:
[..]
Aww, hoe kwam het? Weet je zeker dat het door jezelf kwam? Anders stuur ik een nieuwe op
Zoiets heeft tijd nodig, tenzij je er een groot google-budget in stopt, maar ik neem aan dat je dat niet doet... Als ik een adviesje mag geven: maak meer gebruik van je social media. Je laatste bericht is van een week of zes geleden, social media-wise is dat best lang....quote:Op zondag 8 december 2013 20:47 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ze had me getagd op facebook, als maakster ervan. Vandaar dat ik het ook te zien krijg, haha. Ach, je hebt ook gelijk hoor, maar 2x negatief commentaar op een week vind ik niet zo leuk, vooral omdat het ook nog niet echt wil lopen.
Heerlijk vooruitzicht!quote:Op zondag 8 december 2013 20:52 schreef Ynske het volgende:
K lig een beetje achter met mm tijdschriften bij te lezen... Lig in bed met een stapel van meer dan 25 stuks om me heen
ah....quote:Op zondag 8 december 2013 20:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja dat weet ik zeker. En ik ga niet uitwijden waarom want dan liggen jullie massaal met een lachkick op de eerste hulp.
Dat is een risico wat ik best wil nemen.quote:Op zondag 8 december 2013 20:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja dat weet ik zeker. En ik ga niet uitwijden waarom want dan liggen jullie massaal met een lachkick op de eerste hulp.
Ik kan wel een lachkick gebruikenquote:Op zondag 8 december 2013 20:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
Klopt, er komt vanavond weer een bericht aan. Het heeft idd wel tijd nodig. Hoeveel schoolmoeders wel niet gezegd hebben voor sinterklaas bij mij te komen bestellen...Ze moeten nog komenquote:Op zondag 8 december 2013 20:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zoiets heeft tijd nodig, tenzij je er een groot google-budget in stopt, maar ik neem aan dat je dat niet doet... Als ik een adviesje mag geven: maak meer gebruik van je social media. Je laatste bericht is van een week of zes geleden, social media-wise is dat best lang....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |