Shabu meet Amersfoort!quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
Als downloanen je ding is, dan heb je geen behoefte aan Netflix. Maar wij vermaken ons er prima meequote:Op zondag 8 december 2013 16:34 schreef Greys het volgende:
Dus Netflix is wel de moeite?Ik heb steeds het idee dat er alleen maar ouwe meuk op staat.
Ik vind het wel de moeite jaquote:Op zondag 8 december 2013 16:34 schreef Greys het volgende:
Dus Netflix is wel de moeite?Ik heb steeds het idee dat er alleen maar ouwe meuk op staat.
Netflix is echt super!quote:Op zondag 8 december 2013 16:34 schreef Greys het volgende:
Hoe werkt die plugin dan? Wij kijken Netflix via de Xbox. Zou wel makkelijk zijn als we ook de Amerikaanse kunnen kijkenquote:Op zondag 8 december 2013 16:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik vind het wel de moeite ja
Het zijn wel oudere seizoenen, maar er staat zoveel op wat ik nog niet gezien heb, dus dan maakt het mij niet uit of het iets ouder is. De Nederlandse catalogus is wel beperkter dan de Amerikaanse (via een plugin kan ik ook de Amerikaanse catalogus bekijken). Daar staat zoveel op dat ik volgens mij voor de rest van mijn leven tv kan kijken![]()
Maar goed, het meeste kan je ook wel downloaden natuurlijk, ik vind het vooral heel makkelijk dat ik niet zoveel meer hoef te downloaden en ondertitels erbij hoef te zoeken.
Haha ja stom, dat had ik destijds dus ook. "Zal wel niks zijn, die kerel van de Gamma die dan lollig gaat lopen doen in een speelfilm". Wat een vergissing van mequote:Op zondag 8 december 2013 16:41 schreef Oognip het volgende:
De Marathon was echt een mega goede film![]()
Ik had van mijn moeder gratis kaartjes voor De Marathon gekregen, maar het klonk zo suf dat ik niet naar de bios ben gegaan
Later thuis gekeken, supermooi
Staan ook een hoop films op.quote:Op zondag 8 december 2013 16:45 schreef Greys het volgende:
Hm, Netflix. Ik heb al moeite om eens per week Grey's Anatomy te kijken en niet achter te raken, dus laat ik het idd maar gewoon niet doen. Straks ga ik meerdere series zitten kijken en eentje is me genoeg![]()
Of staan er ook veel films op?
je laptop met hdmi aan je tv knopen?quote:Op zondag 8 december 2013 16:46 schreef Greys het volgende:
Waar ik eigenlijk vreselijk naar op zoek ben is HOE kan je - als je iets op je laptop hebt gedownload - dat kijken op je tv... Dat lijkt me het einde, voor die paar keer dat ik iets download zou dat voor mij echt de topoplossing zijn.
S wil misschien zo'n tv kopen die ook op internet kan, maar volgens mij kan je ook daarmee dan weer niet op je tv iets downloaden en dan kijken? Ik snap er geen hol van
Aparte mediaspeler kopenquote:Op zondag 8 december 2013 16:46 schreef Greys het volgende:
Waar ik eigenlijk vreselijk naar op zoek ben is HOE kan je - als je iets op je laptop hebt gedownload - dat kijken op je tv... Dat lijkt me het einde, voor die paar keer dat ik iets download zou dat voor mij echt de topoplossing zijn.
S wil misschien zo'n tv kopen die ook op internet kan, maar volgens mij kan je ook daarmee dan weer niet op je tv iets downloaden en dan kijken? Ik snap er geen hol van
En 'hdmi' zijnde...?? Een kabel die hdmi-kabel heet?quote:Op zondag 8 december 2013 16:50 schreef Toekito het volgende:
[..]
je laptop met hdmi aan je tv knopen?
Wij kijken hier gewoon via de tv hoorquote:Op zondag 8 december 2013 16:50 schreef Greys het volgende:
Maar Netflix kan je weer op alles kijken behalve op je tv, toch?
Of ben ik dan verkeerd voorgelicht?
Want ik word het juist beu om dingen op mijn uberkleine netbookschermpje te moeten kijken
Ik kijk netflix op m'n mobiel en via de Wii of m'n laptop op de gewone tv. Ubermakkelijk.quote:Op zondag 8 december 2013 16:50 schreef Greys het volgende:
Maar Netflix kan je weer op alles kijken behalve op je tv, toch?
Of ben ik dan verkeerd voorgelicht?
Want ik word het juist beu om dingen op mijn uberkleine netbookschermpje te moeten kijken
quote:Op zondag 8 december 2013 16:51 schreef Greys het volgende:
[..]
En 'hdmi' zijnde...?? Een kabel die hdmi-kabel heet?![]()
En dan werkt het? Dat is alles?
Ik weet niet of onze tv een USB aansluiting heeftquote:Op zondag 8 december 2013 16:50 schreef Toekito het volgende:
[..]
je laptop met hdmi aan je tv knopen?
Of via USB-schijf waar je dan je films op zet en dan aan je tv knoopt.
Noem eens een voorbeeld als je kunt en wilt van eentje die goed werkt?quote:
Die plugin werkt op de laptop in Firefox. En dan de laptop met een HDMI kabel (¤2 bij de Actionquote:Op zondag 8 december 2013 16:41 schreef Bamba het volgende:
[..]
Hoe werkt die plugin dan? Wij kijken Netflix via de Xbox. Zou wel makkelijk zijn als we ook de Amerikaanse kunnen kijken
Elies, de marathon staat er niet op helaas
dat is in geval van juiste laptop en juiste tv allesquote:Op zondag 8 december 2013 16:51 schreef Greys het volgende:
[..]
En 'hdmi' zijnde...?? Een kabel die hdmi-kabel heet?![]()
En dan werkt het? Dat is alles?
Een Appletv.quote:Op zondag 8 december 2013 16:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet niet of onze tv een USB aansluiting heeft
Hij is niet zo heel oud, dus ik zal eens gaan zoeken.
[..]
Noem eens een voorbeeld als je kunt en wilt van eentje die goed werkt?
Dan is dat mss een mooi Kerstkado voor S waar ik dan zelf ook iets aan heb
Volgens mij maakt dat niet uit. 720p is wel mooie kwaliteit, maar ik neem vaak degene daaronder en dat ziet er prima uit op de tv.quote:Op zondag 8 december 2013 16:56 schreef Greys het volgende:
En dan moet je als je download zeker alleen in een bepaalde hoge resolutie downloaden?
Of is het alsnog wel aan te loeren op tv anders via die kabel?
Neequote:Op zondag 8 december 2013 16:58 schreef Greys het volgende:
Is een van dittus een hdmi aansluiting?![]()
(Wat is mijn netbook ranzig)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij onze tv kan je via 'source' verschillende HDMI-kanalen kiezen, dus wij hebben de gewone tv, PS3, wii (hoewel dat weer geen HDMI is geloof ik), mediaplayer en laptop.quote:Op zondag 8 december 2013 16:59 schreef Greys het volgende:
Oeh en als je dan die kabel in je laptop en tv prikt, moet je dan op de tv een bepaald kanaal opzoeken oid om het beeld te vinden?
jaquote:Op zondag 8 december 2013 16:59 schreef Greys het volgende:
Oeh en als je dan die kabel in je laptop en tv prikt, moet je dan op de tv een bepaald kanaal opzoeken oid om het beeld te vinden?
Mediaplayer. Serieus. Haal een wdtv live. 100 euro (bespaar je bij de boodschappen) aansluiten met ethernetkabel of met wifi (mijne zit wifi in) dan je film downloaden en erop zetten en tv kijkenquote:Op zondag 8 december 2013 16:46 schreef Greys het volgende:
We hebben allebei nog een MSI Wind netbookjequote:Op zondag 8 december 2013 17:05 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja
Heeft S geen laptop met HDMI, of is S niet zo'n man die dat moest hebben?
https://www.wifimedia.eu/(...)eCobsCFc1V3godBXwAZwquote:Op zondag 8 december 2013 16:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet niet of onze tv een USB aansluiting heeft
Hij is niet zo heel oud, dus ik zal eens gaan zoeken.
[..]
Noem eens een voorbeeld als je kunt en wilt van eentje die goed werkt?
Dan is dat mss een mooi Kerstkado voor S waar ik dan zelf ook iets aan heb
quote:Op zondag 8 december 2013 17:13 schreef Greys het volgende:
[..]
We hebben allebei nog een MSI Wind netbookje
Dus nee, helaas.
En ik heb net achter de tv gekeken, die is al net zo ranzig (moet toch eens achterkanten schoon gaan maken, doen jullie dat wel altijd?![]()
), maar daar zit ie ook niet zeker? Of is het dat rechtsonder, dat groenige?
[ afbeelding ]
Nee. Geen apple tv. Echt niet. Ik ben onwijs fan van apple, maar wat een kutding is dat. Die moet je ook streamen en werkt niet met een hdd erin waar je series/films gewoon op kan pleuren.quote:Op zondag 8 december 2013 16:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Een Appletv.
Maar een HDMI kabel van je laptop naar tv werkt dus even goed.
Ik download altijd 1080p. Heb je een hdtv? Want anders hoef je ook geen 720p of 1080p te downloaden en kun je gewoon dvdrips pakken.quote:Op zondag 8 december 2013 16:56 schreef Greys het volgende:
En dan moet je als je download zeker alleen in een bepaalde hoge resolutie downloaden?
Of is het alsnog wel aan te loeren op tv anders via die kabel?
Kan ook, maar voor 89 euro heb je een mediaplayer met 1TB hdd en dus ben je voordeliger uitquote:Op zondag 8 december 2013 17:05 schreef Candaasje het volgende:
Wij hebben een blue-ray speler gekocht (voor de TV, dus gewoon zoals je ook Dvd-spelers kunt kopen) met USB aansluiting. (Al een tijd terug 70 euro bij de Saturn geloof ik, merk LG) Gedownloade films/series zetten we op een USB stick, we proppen dat stickkie in de blue-ray speler, en hop, afspelen maar. Ideaal. Want je kunt ook gewoon dvd/blue rays er in doen natuurlijk![]()
En netflix; ik heb toch al bij anderen gezien dat veel films die ik dan zou willen kijken, er niet op staan? De laatste keer konden we allerlei (ook oudere) films met Johnny Depp niet vinden.
IMHO nietquote:Op zondag 8 december 2013 16:34 schreef Greys het volgende:
True. Wij wilden alleen echt een blue-ray speler hebben (of zitten die tegenwoordig ook in mediaplayers?) en hebben toen daarom voor dit gekozen.quote:Op zondag 8 december 2013 17:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kan ook, maar voor 89 euro heb je een mediaplayer met 1TB hdd en dus ben je voordeliger uit
nee geen hdmi dusquote:Op zondag 8 december 2013 17:13 schreef Greys het volgende:
[..]
We hebben allebei nog een MSI Wind netbookje
Dus nee, helaas.
En ik heb net achter de tv gekeken, die is al net zo ranzig (moet toch eens achterkanten schoon gaan maken, doen jullie dat wel altijd?![]()
), maar daar zit ie ook niet zeker? Of is het dat rechtsonder, dat groenige?
[ afbeelding ]
NAS kan idd primaquote:Op zondag 8 december 2013 17:19 schreef Greys het volgende:
Op de tv zitten 2 HDMI aansluitingen, zie ik net.
Op de plek die ik niet op de foto gezet heb![]()
![]()
Bestaan er ook VGA-HDMI kabels?
S komt net binnen en die heeft het over een NAS? Een apparaat dat dan met wifi aan je tv zit en dan aan je computer en blabla, van dat verhaal snap ik helemaal geen klote.
Ja, maar wat is de meerwaarde van een NAS t.o.v een Mediaplayer voor jullie? Ik kan het zo snel niet bedenken. NAS is tof hoor daar niet van, maar duuder. En een wdtv bv is ook gewoon via het netwerk bereikbaar.quote:Op zondag 8 december 2013 17:19 schreef Greys het volgende:
Op de tv zitten 2 HDMI aansluitingen, zie ik net.
Op de plek die ik niet op de foto gezet heb![]()
![]()
Bestaan er ook VGA-HDMI kabels?
S komt net binnen en die heeft het over een NAS? Een apparaat dat dan met wifi aan je tv zit en dan aan je computer en blabla, van dat verhaal snap ik helemaal geen klote.
Mja, ik doelde ook meer op Netflix, dan is een Appletv wel handig geloof ik.quote:Op zondag 8 december 2013 17:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee. Geen apple tv. Echt niet. Ik ben onwijs fan van apple, maar wat een kutding is dat. Die moet je ook streamen en werkt niet met een hdd erin waar je series/films gewoon op kan pleuren.
het makkelijkste is een nieuwe tv en nieuwe laptopquote:Op zondag 8 december 2013 17:21 schreef Greys het volgende:
Zou dat ook werken denk je Toek, die VGA naar HDMI kabel>
Hmmmmm, nu heb ik weer teveel opties![]()
Wat is het ALLERMAKKELIJKST?????
Ok, let op...quote:Op zondag 8 december 2013 17:21 schreef Qwea het volgende:
En een wdtv bv is ook gewoon via het netwerk bereikbaar.
Ik zal van de week wel eens kijkenquote:Op zondag 8 december 2013 16:52 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Die plugin werkt op de laptop in Firefox. En dan de laptop met een HDMI kabel (¤2 bij de Action) naar de tv. Het kon ook via de PS3, dan moest je de dns-servers veranderen, maar dat lukte niet bij ons. Dus we hebben Nederlandse op de PS3 en Amerikaanse op de laptop. Denk dat het met een Xbox ook wel moet lukken, anders even kijken in het Netflixtopic.
Met een mediaspeler kan dat vaakquote:Op zondag 8 december 2013 17:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ok, let op...
Dus dan kan ik via een paar opties een gedownload iets op tv kijken.
Maar hoe kijk ik dan bv een Youtube video op tv?
Kan dat ook met alleen zo'n internet-tievie?
Allermakkelijkst is IMHO mediaspeler. Waarom?quote:Op zondag 8 december 2013 17:21 schreef Greys het volgende:
Zou dat ook werken denk je Toek, die VGA naar HDMI kabel>
Hmmmmm, nu heb ik weer teveel opties![]()
Wat is het ALLERMAKKELIJKST?????
Nope, kan ook met een mediaplayer. WD live tv hub (heb ik) heeft het, eminent ook.quote:Op zondag 8 december 2013 17:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ok, let op...
Dus dan kan ik via een paar opties een gedownload iets op tv kijken.
Maar hoe kijk ik dan bv een Youtube video op tv?
Kan dat ook met alleen zo'n internet-tievie?
ik denk dat ik het met je eens benquote:Op zondag 8 december 2013 17:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Allermakkelijkst is IMHO mediaspeler. Waarom?
-Niet slepen met je laptop naar tv
-Niet je tv aan een kabel hebben staan met laptop
-Kastje met afstandsbediening hebben waar je 1TB (1000MB) aan films, series en muziek op kwijt kan en dit kunt afspelen via je tv
-Op dat zelfde kastje zit internet en is dus gewoon benaderbaar via je computer. Dus je kan vanaf boven bv gewoon je series erop trappen
-Kastje heeft internet en dus youtube e.d
-Kastje heeft ook een ingebouwde bittorrent client en een ingebouwde nieuwsserver client dus je zou rechtstreeks op het kastje kunnen downloaden.
-Kastje aansluiten, zooi erop trappen, films/series kijken.
-Je kan gewoon je laptop gebruiken als je via je kastje/mediaplayer kijkt (zwaait!)
Dat is niet zo moeilijk. Je download een srt-bestand (heb je speciale websites voor) en als je hem afspeelt komen dan de ondertitels er vanzelf bij (wij gebruiken vlc-player om af te spelen, andere spelers doen niet altijd ondertiteling geloof ik.)quote:Op zondag 8 december 2013 17:24 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik zal van de week wel eens kijken.
Wij zetten films ook altijd op de externe harde schijf en spelen hem dan via de tv af. Het nadeel daarvan is, dat er vaak geen ondertitels bij zitten en ik ben te lui om uit te zoeken hoe ik die erbij moet zetten![]()
Ooh, my badquote:Op zondag 8 december 2013 17:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mja, ik doelde ook meer op Netflix, dan is een Appletv wel handig geloof ik.
Wij hebben zelf een Popcorn Hour A300. Die raad ik niemand aanJe moet zowat hogere wiskunde hebben gestudeerd om dat ding aan de praat te krijgen.
Als ie het eenmaal doet is hij wel fijn, maar dat heeft heel wat frustratie gekostquote:
Ik bedoelde afspelen tijdens de tv, dan doet 'ie dat niet helaasquote:Op zondag 8 december 2013 17:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk. Je download een srt-bestand (heb je speciale websites voor) en als je hem afspeelt komen dan de ondertitels er vanzelf bij (wij gebruiken vlc-player om af te spelen, andere spelers doen niet altijd ondertiteling geloof ik.)
VLC is fantastisch idd. Ik gebruik die om via laptop films/series te kijken op TV, met ondertiteling.quote:Op zondag 8 december 2013 17:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk. Je download een srt-bestand (heb je speciale websites voor) en als je hem afspeelt komen dan de ondertitels er vanzelf bij (wij gebruiken vlc-player om af te spelen, andere spelers doen niet altijd ondertiteling geloof ik.)
Ik had eerst een eminent. Ding staat nu boven op de slaapkamer. Wat een hoerending. Telkens gelul mee. Toen wilde ik een apple tv, maar die had een vriend en die is voor wat ik wil kut. Toen wilde ik een popcorn hour maar dat werd me afgeraden en toen kwam mo aan met de WD live TV hubquote:Op zondag 8 december 2013 17:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Als ie het eenmaal doet is hij wel fijn, maar dat heeft heel wat frustratie gekost
Maar nu is het prima, ik kan kijken wat ik wil
Stevige schoenen aantrekken en goed uithalen. Zou jij moeten kunnenquote:Op zondag 8 december 2013 17:29 schreef Greys het volgende:
Wat is de volledige naam van dat ding dat jij hebt dan Q?
Dus dat als ik dat noem in de winkel dat ze dan weten waar ik het over heb... Wat moet ik zeggen?
En moet ik er nog dingen bij kopen? Kabels?
En is het makkelijk om daar vanaf je laptop dingen 'op te trappen' en vanaf dat ding een youtube video te bekijken? Want het klinkt mij rete ingewikkeld
Ik zou hem online kopen, veel goedkoper.quote:Op zondag 8 december 2013 17:29 schreef Greys het volgende:
Wat is de volledige naam van dat ding dat jij hebt dan Q?
Dus dat als ik dat noem in de winkel dat ze dan weten waar ik het over heb... Wat moet ik zeggen?
En moet ik er nog dingen bij kopen? Kabels?
En is het makkelijk om daar vanaf je laptop dingen 'op te trappen' en vanaf dat ding een youtube video te bekijken? Want het klinkt mij rete ingewikkeld
quote:Op zondag 8 december 2013 17:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou hem online kopen, veel goedkoper.
Ding heet Western Digital (WD) Live tv Hub.
Ik zou een hdmi kabel erbij kopen, van de action, die heb ik ook. Laat je niet die dure rotzooi aansmeren.
Ja, easy. Je zet dat ding neer, stelt je internet in (kwestie van optie wifi kiezen en je wifi sleutel invoeren. Of als je een kabel wil met kabeltje) en dan zie je hem bij je deze computer verschijnen. Ik maak zo ff screenshots voor je.
http://www.kieskeurig.nl/(...)live_hub_1_tb/949700 Dit is hem.
Geloof dat er nu een nieuwe versie uit is.
Van de mediaplayer naar de tvquote:Op zondag 8 december 2013 17:35 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
De ENIGE vraag die ik na dit zeer heldere verhaal (dank dank) nog heb is:
Waar heb ik die HDMI kabel voor nodig?
't Is net een walrusquote:Op zondag 8 december 2013 17:33 schreef Queller het volgende:
Stevige schoenen aantrekken en goed uithalen. Zou jij moeten kunnen
Als die WD tv live hub niet meer leverbaar is, neem dan gewoon een ander. Neem aub GEEN popcornhour, of een asus oid. Beter neem je dan eminent. Die kosten nog minder en de nieuwe versies (ik heb een oude boven) zijn 900x beter.quote:Op zondag 8 december 2013 17:42 schreef Greys het volgende:
Yayyyyyyy!
We hebben net besloten om dat binnenkort te kopen ipv elkaar een Kerstkadootje te geven.
Omdat we hier allebei lol van hebbenDankjewel Q!
En jullie allemaal, voor het meedenken!
En Q, als je dan dus bv de GA aflevering wilt kijken, sleep je hem vanuit je downloadmapje op je computer in de map van de mediaplayert? En dan kan je je tv aanzetten en daar kan je diezelfde map weer zien, werkt het zo? (stel dat we niet direct via dat ding zelf kunnen downloaden...)
Fixedquote:Op zondag 8 december 2013 17:42 schreef Greys het volgende:
En Q, als je dan dus bv de GA aflevering wilt kijken, sleep je hem vanuit je downloadmapje op je computer in de map van de mediaplayert? En dan kan je je tv aanzetten, er een flinke trap tegen geven en daar kan je diezelfde map weer zien, werkt het zo? (stel dat we niet direct via dat ding zelf kunnen downloaden...)
Ja je mist iets, want ik vond twee HDMI aansluitingen op de tievie, alleen niet op de plek die ik op de foto had gezetquote:Op zondag 8 december 2013 17:45 schreef Barbaaf het volgende:
Ik zit hier zo mee te lezen en mis alleen nog hoe Greys deze machine gaat aansluiten op haar TV zonder VGA of HDMI, of mis ik iets?
Intel NUC met XBMCquote:Op zondag 8 december 2013 17:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als die WD tv live hub niet meer leverbaar is, neem dan gewoon een ander. Neem aub GEEN popcornhour, of een asus oid. Beter neem je dan eminent. Die kosten nog minder en de nieuwe versies (ik heb een oude boven) zijn 900x beter.
Je maakt op de mediaplayer een mapje aan met "Series" Dan zet je in dat mapje een mapje met "GA" of met "Scandal" (OVERZICHT JONGUH) en dan sleep je de GA ep in het mapje GA. Dan wacht je 3 min en kun je kijken
Beter lezen mopjequote:Op zondag 8 december 2013 17:45 schreef Barbaaf het volgende:
Ik zit hier zo mee te lezen en mis alleen nog hoe Greys deze machine gaat aansluiten op haar TV zonder VGA of HDMI, of mis ik iets?
JA NEE HO STOP NU RAAK IK IN PANIEK!quote:Op zondag 8 december 2013 17:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als die WD tv live hub niet meer leverbaar is
Gewoon een ander zegt zequote:, neem dan gewoon een ander.
WELKE eminent, hoe heet zuksquote:Neem aub GEEN popcornhour, of een asus oid. Beter neem je dan eminent. Die kosten nog minder en de nieuwe versies (ik heb een oude boven) zijn 900x beter.
Ok, dat kan ikquote:Je maakt op de mediaplayer een mapje aan met "Series" Dan zet je in dat mapje een mapje met "GA" of met "Scandal" (OVERZICHT JONGUH) en dan sleep je de GA ep in het mapje GA. Dan wacht je 3 min en kun je kijken
Ja, mo denkt dat er een nieuwe versie uit komt. Ik ga na het eten even googlen voor je of die oude nog ergens te koop is.quote:Op zondag 8 december 2013 17:43 schreef Greys het volgende:
Even zoeken waar ie het beste online te koop is, want via de kieskeurig link zie ik nul prijzen
HDMI heeft ze.quote:Op zondag 8 december 2013 17:45 schreef Barbaaf het volgende:
Ik ga na het eten ff linkjes droppen!quote:Op zondag 8 december 2013 17:49 schreef Greys het volgende:
[..]
JA NEE HO STOP NU RAAK IK IN PANIEK!
Wist ik net wat we moesten kopen...
[..]
Gewoon een ander zegt ze
[..]
WELKE eminent, hoe heet zuksSorry
[..]
Ok, dat kan ik
Dat doen we maar niet voor Greysquote:Op zondag 8 december 2013 17:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Intel NUC met XBMC![]()
I know, I know...![]()
quote:Op zondag 8 december 2013 17:33 schreef Greys het volgende:
Ik heb net tegen S gezegd 'Als Qwea zeker is van iets, dan is ze ook heel erg zeker, want Qwea weet NOOIT iets zeker en als zij iets zeker weet betekent dat dat ze 1031 websites heeft afgezocht naar recensies en goede ervaring heeft'.
Hij was overtuigd. We gaan dat kopen.
Kan me niet voorstellen dat hij NERGENS meer is. Ik ga NU koken en dan ga ik kijkenquote:Op zondag 8 december 2013 17:51 schreef Greys het volgende:
Hij is echt niet meer leverbaar he?![]()
![]()
Ik wilde dezelfde als jij omdat ik dan makkelijk dingen kan vragen als er iets niet lukt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |