het makkelijkste is een nieuwe tv en nieuwe laptopquote:Op zondag 8 december 2013 17:21 schreef Greys het volgende:
Zou dat ook werken denk je Toek, die VGA naar HDMI kabel>
Hmmmmm, nu heb ik weer teveel opties![]()
Wat is het ALLERMAKKELIJKST?????
Ok, let op...quote:Op zondag 8 december 2013 17:21 schreef Qwea het volgende:
En een wdtv bv is ook gewoon via het netwerk bereikbaar.
Ik zal van de week wel eens kijkenquote:Op zondag 8 december 2013 16:52 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Die plugin werkt op de laptop in Firefox. En dan de laptop met een HDMI kabel (¤2 bij de Action) naar de tv. Het kon ook via de PS3, dan moest je de dns-servers veranderen, maar dat lukte niet bij ons. Dus we hebben Nederlandse op de PS3 en Amerikaanse op de laptop. Denk dat het met een Xbox ook wel moet lukken, anders even kijken in het Netflixtopic.
Met een mediaspeler kan dat vaakquote:Op zondag 8 december 2013 17:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ok, let op...
Dus dan kan ik via een paar opties een gedownload iets op tv kijken.
Maar hoe kijk ik dan bv een Youtube video op tv?
Kan dat ook met alleen zo'n internet-tievie?
Allermakkelijkst is IMHO mediaspeler. Waarom?quote:Op zondag 8 december 2013 17:21 schreef Greys het volgende:
Zou dat ook werken denk je Toek, die VGA naar HDMI kabel>
Hmmmmm, nu heb ik weer teveel opties![]()
Wat is het ALLERMAKKELIJKST?????
Nope, kan ook met een mediaplayer. WD live tv hub (heb ik) heeft het, eminent ook.quote:Op zondag 8 december 2013 17:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ok, let op...
Dus dan kan ik via een paar opties een gedownload iets op tv kijken.
Maar hoe kijk ik dan bv een Youtube video op tv?
Kan dat ook met alleen zo'n internet-tievie?
ik denk dat ik het met je eens benquote:Op zondag 8 december 2013 17:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Allermakkelijkst is IMHO mediaspeler. Waarom?
-Niet slepen met je laptop naar tv
-Niet je tv aan een kabel hebben staan met laptop
-Kastje met afstandsbediening hebben waar je 1TB (1000MB) aan films, series en muziek op kwijt kan en dit kunt afspelen via je tv
-Op dat zelfde kastje zit internet en is dus gewoon benaderbaar via je computer. Dus je kan vanaf boven bv gewoon je series erop trappen
-Kastje heeft internet en dus youtube e.d
-Kastje heeft ook een ingebouwde bittorrent client en een ingebouwde nieuwsserver client dus je zou rechtstreeks op het kastje kunnen downloaden.
-Kastje aansluiten, zooi erop trappen, films/series kijken.
-Je kan gewoon je laptop gebruiken als je via je kastje/mediaplayer kijkt (zwaait!)
Dat is niet zo moeilijk. Je download een srt-bestand (heb je speciale websites voor) en als je hem afspeelt komen dan de ondertitels er vanzelf bij (wij gebruiken vlc-player om af te spelen, andere spelers doen niet altijd ondertiteling geloof ik.)quote:Op zondag 8 december 2013 17:24 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik zal van de week wel eens kijken.
Wij zetten films ook altijd op de externe harde schijf en spelen hem dan via de tv af. Het nadeel daarvan is, dat er vaak geen ondertitels bij zitten en ik ben te lui om uit te zoeken hoe ik die erbij moet zetten![]()
Ooh, my badquote:Op zondag 8 december 2013 17:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mja, ik doelde ook meer op Netflix, dan is een Appletv wel handig geloof ik.
Wij hebben zelf een Popcorn Hour A300. Die raad ik niemand aanJe moet zowat hogere wiskunde hebben gestudeerd om dat ding aan de praat te krijgen.
Als ie het eenmaal doet is hij wel fijn, maar dat heeft heel wat frustratie gekostquote:
Ik bedoelde afspelen tijdens de tv, dan doet 'ie dat niet helaasquote:Op zondag 8 december 2013 17:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk. Je download een srt-bestand (heb je speciale websites voor) en als je hem afspeelt komen dan de ondertitels er vanzelf bij (wij gebruiken vlc-player om af te spelen, andere spelers doen niet altijd ondertiteling geloof ik.)
VLC is fantastisch idd. Ik gebruik die om via laptop films/series te kijken op TV, met ondertiteling.quote:Op zondag 8 december 2013 17:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk. Je download een srt-bestand (heb je speciale websites voor) en als je hem afspeelt komen dan de ondertitels er vanzelf bij (wij gebruiken vlc-player om af te spelen, andere spelers doen niet altijd ondertiteling geloof ik.)
Ik had eerst een eminent. Ding staat nu boven op de slaapkamer. Wat een hoerending. Telkens gelul mee. Toen wilde ik een apple tv, maar die had een vriend en die is voor wat ik wil kut. Toen wilde ik een popcorn hour maar dat werd me afgeraden en toen kwam mo aan met de WD live TV hubquote:Op zondag 8 december 2013 17:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Als ie het eenmaal doet is hij wel fijn, maar dat heeft heel wat frustratie gekost
Maar nu is het prima, ik kan kijken wat ik wil
Stevige schoenen aantrekken en goed uithalen. Zou jij moeten kunnenquote:Op zondag 8 december 2013 17:29 schreef Greys het volgende:
Wat is de volledige naam van dat ding dat jij hebt dan Q?
Dus dat als ik dat noem in de winkel dat ze dan weten waar ik het over heb... Wat moet ik zeggen?
En moet ik er nog dingen bij kopen? Kabels?
En is het makkelijk om daar vanaf je laptop dingen 'op te trappen' en vanaf dat ding een youtube video te bekijken? Want het klinkt mij rete ingewikkeld
Ik zou hem online kopen, veel goedkoper.quote:Op zondag 8 december 2013 17:29 schreef Greys het volgende:
Wat is de volledige naam van dat ding dat jij hebt dan Q?
Dus dat als ik dat noem in de winkel dat ze dan weten waar ik het over heb... Wat moet ik zeggen?
En moet ik er nog dingen bij kopen? Kabels?
En is het makkelijk om daar vanaf je laptop dingen 'op te trappen' en vanaf dat ding een youtube video te bekijken? Want het klinkt mij rete ingewikkeld
quote:Op zondag 8 december 2013 17:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou hem online kopen, veel goedkoper.
Ding heet Western Digital (WD) Live tv Hub.
Ik zou een hdmi kabel erbij kopen, van de action, die heb ik ook. Laat je niet die dure rotzooi aansmeren.
Ja, easy. Je zet dat ding neer, stelt je internet in (kwestie van optie wifi kiezen en je wifi sleutel invoeren. Of als je een kabel wil met kabeltje) en dan zie je hem bij je deze computer verschijnen. Ik maak zo ff screenshots voor je.
http://www.kieskeurig.nl/(...)live_hub_1_tb/949700 Dit is hem.
Geloof dat er nu een nieuwe versie uit is.
Van de mediaplayer naar de tvquote:Op zondag 8 december 2013 17:35 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
De ENIGE vraag die ik na dit zeer heldere verhaal (dank dank) nog heb is:
Waar heb ik die HDMI kabel voor nodig?
't Is net een walrusquote:Op zondag 8 december 2013 17:33 schreef Queller het volgende:
Stevige schoenen aantrekken en goed uithalen. Zou jij moeten kunnen
Als die WD tv live hub niet meer leverbaar is, neem dan gewoon een ander. Neem aub GEEN popcornhour, of een asus oid. Beter neem je dan eminent. Die kosten nog minder en de nieuwe versies (ik heb een oude boven) zijn 900x beter.quote:Op zondag 8 december 2013 17:42 schreef Greys het volgende:
Yayyyyyyy!
We hebben net besloten om dat binnenkort te kopen ipv elkaar een Kerstkadootje te geven.
Omdat we hier allebei lol van hebbenDankjewel Q!
En jullie allemaal, voor het meedenken!
En Q, als je dan dus bv de GA aflevering wilt kijken, sleep je hem vanuit je downloadmapje op je computer in de map van de mediaplayert? En dan kan je je tv aanzetten en daar kan je diezelfde map weer zien, werkt het zo? (stel dat we niet direct via dat ding zelf kunnen downloaden...)
Fixedquote:Op zondag 8 december 2013 17:42 schreef Greys het volgende:
En Q, als je dan dus bv de GA aflevering wilt kijken, sleep je hem vanuit je downloadmapje op je computer in de map van de mediaplayert? En dan kan je je tv aanzetten, er een flinke trap tegen geven en daar kan je diezelfde map weer zien, werkt het zo? (stel dat we niet direct via dat ding zelf kunnen downloaden...)
Ja je mist iets, want ik vond twee HDMI aansluitingen op de tievie, alleen niet op de plek die ik op de foto had gezetquote:Op zondag 8 december 2013 17:45 schreef Barbaaf het volgende:
Ik zit hier zo mee te lezen en mis alleen nog hoe Greys deze machine gaat aansluiten op haar TV zonder VGA of HDMI, of mis ik iets?
Intel NUC met XBMCquote:Op zondag 8 december 2013 17:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als die WD tv live hub niet meer leverbaar is, neem dan gewoon een ander. Neem aub GEEN popcornhour, of een asus oid. Beter neem je dan eminent. Die kosten nog minder en de nieuwe versies (ik heb een oude boven) zijn 900x beter.
Je maakt op de mediaplayer een mapje aan met "Series" Dan zet je in dat mapje een mapje met "GA" of met "Scandal" (OVERZICHT JONGUH) en dan sleep je de GA ep in het mapje GA. Dan wacht je 3 min en kun je kijken
Beter lezen mopjequote:Op zondag 8 december 2013 17:45 schreef Barbaaf het volgende:
Ik zit hier zo mee te lezen en mis alleen nog hoe Greys deze machine gaat aansluiten op haar TV zonder VGA of HDMI, of mis ik iets?
JA NEE HO STOP NU RAAK IK IN PANIEK!quote:Op zondag 8 december 2013 17:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als die WD tv live hub niet meer leverbaar is
Gewoon een ander zegt zequote:, neem dan gewoon een ander.
WELKE eminent, hoe heet zuksquote:Neem aub GEEN popcornhour, of een asus oid. Beter neem je dan eminent. Die kosten nog minder en de nieuwe versies (ik heb een oude boven) zijn 900x beter.
Ok, dat kan ikquote:Je maakt op de mediaplayer een mapje aan met "Series" Dan zet je in dat mapje een mapje met "GA" of met "Scandal" (OVERZICHT JONGUH) en dan sleep je de GA ep in het mapje GA. Dan wacht je 3 min en kun je kijken
Ja, mo denkt dat er een nieuwe versie uit komt. Ik ga na het eten even googlen voor je of die oude nog ergens te koop is.quote:Op zondag 8 december 2013 17:43 schreef Greys het volgende:
Even zoeken waar ie het beste online te koop is, want via de kieskeurig link zie ik nul prijzen
HDMI heeft ze.quote:Op zondag 8 december 2013 17:45 schreef Barbaaf het volgende:
Ik ga na het eten ff linkjes droppen!quote:Op zondag 8 december 2013 17:49 schreef Greys het volgende:
[..]
JA NEE HO STOP NU RAAK IK IN PANIEK!
Wist ik net wat we moesten kopen...
[..]
Gewoon een ander zegt ze
[..]
WELKE eminent, hoe heet zuksSorry
[..]
Ok, dat kan ik
Dat doen we maar niet voor Greysquote:Op zondag 8 december 2013 17:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Intel NUC met XBMC![]()
I know, I know...![]()
quote:Op zondag 8 december 2013 17:33 schreef Greys het volgende:
Ik heb net tegen S gezegd 'Als Qwea zeker is van iets, dan is ze ook heel erg zeker, want Qwea weet NOOIT iets zeker en als zij iets zeker weet betekent dat dat ze 1031 websites heeft afgezocht naar recensies en goede ervaring heeft'.
Hij was overtuigd. We gaan dat kopen.
Kan me niet voorstellen dat hij NERGENS meer is. Ik ga NU koken en dan ga ik kijkenquote:Op zondag 8 december 2013 17:51 schreef Greys het volgende:
Hij is echt niet meer leverbaar he?![]()
![]()
Ik wilde dezelfde als jij omdat ik dan makkelijk dingen kan vragen als er iets niet lukt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |