Dat zit in (de trailer van) de film waar we het over hadden.quote:
Ik heb er een van de blokker.quote:Op zondag 8 december 2013 19:06 schreef Greys het volgende:
Heeft een van jullie een vleesthermometer?
En waar koop je die? Of hebben ze die óók al bij de Eksjun?
Het klinkt goor idd. Vleeslollyquote:Op zondag 8 december 2013 19:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat klinkt als een raar koosnaampje voor een, ehh, vleesthermometer.
Ohjaaaaa, het is de goede tijd natuurlijkquote:Op zondag 8 december 2013 19:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb er een van de blokker.
Hebben ze meestal rond deze tijd wel, omdat iedereen ineens braadstukken wil maken voor de feestdagen.
Alleen een beetje uitkijken met de 'adviestemperaturen' die er vaak op staan voor verschillende soorten vlees.quote:Op zondag 8 december 2013 19:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Het klinkt goor idd. Vleeslolly![]()
[..]
Ohjaaaaa, het is de goede tijd natuurlijk
Nou, die WD van mij is niet meer te krijgen. Enkel 2de hands. Alle andere WD's zijn streamers. Die wil je dus niet. Je wilt een mediaspeler met hardeschijf want streamen is kut IMHO.quote:Op zondag 8 december 2013 18:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar ik zag dat langggg niet alle mediaplayers een (grote) HD hebben.
S wilde juist een NAS omdat hij dat dat er in een mediaplayer geen harde schijf zat
Die van Q heeft een TB harde schijf. Die van jouw linkje 512 MB geheugen, daar kan ik net 1 aflevering van GA op kwijt. Of zie ik dat nou verkeerd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op zondag 8 december 2013 19:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ben uitgerekend ik nou de enige die bij een vleesthermometer denkt aan zo'n ding?
Ik ook hoor... Zie je wel dat wij verder uitontwikkeld zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh die moet ik ook nog. Ik wil weer kalkoen maken, is wel bevallen vorig jaarquote:Op zondag 8 december 2013 19:06 schreef Greys het volgende:
Heeft een van jullie een vleesthermometer?
En waar koop je die? Of hebben ze die óók al bij de Eksjun?
IK ZEI HET JE!quote:Op zondag 8 december 2013 19:27 schreef Qwea het volgende:
GREYS!
DIE VARKENSHAASJES VAN LIDL, DIE UIT DE DIEPVRIES...ZOMG!
Die zijn veel beter dan die uit de koeling!
Ik kijk dan voor de goede kerntemperaturen op de websites van de keurslagers enzoquote:Op zondag 8 december 2013 19:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Alleen een beetje uitkijken met de 'adviestemperaturen' die er vaak op staan voor verschillende soorten vlees.
Dat willen nog wel eens de "bij deze temperatuur garanderen wij dat dit soort vlees echt zeker weten volledig gaar is" temperaturen zijn.
Opgeslagen, dankjewel!quote:Op zondag 8 december 2013 19:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, die WD van mij is niet meer te krijgen. Enkel 2de hands. Alle andere WD's zijn streamers. Die wil je dus niet. Je wilt een mediaspeler met hardeschijf want streamen is kut IMHO.
Dan kun je nog gaan voor de Asus of een Eminent oid.
Mijne boven is traag (eminent) maar ik geloof dat tegenwoordig die bugs opgelost zijn.
Players die mijn inziens interresant zijn :
Mede8er mediaplayers zijn goed. (Heb er vaker goeie verhalen over gehoord. Reviews op tweakers zijn ook positief). http://www.mediacentersho(...)-med800x3d-2-tb.html
http://www.mediacentersho(...)r-3-wifi-750-gb.html Xtreamer. Zelf ook naar gekeken destijds. Geen idee waarom niet gekocht eigenlijk![]()
http://www.mediacentersho(...)t-xds1003d-2-tb.html
http://www.mediacentersho(...)ent-em8102-2-tb.html
Als je het NIET erg vind om een 2de hands mediaspeler te kopen en je kan alsnog 2de hands oid aan de wd live tv hub komen, dan kan ik je melden dat ik van dat ding hou
Ja echt. Die versie is zo taai.quote:Op zondag 8 december 2013 19:38 schreef Greys het volgende:
[..]
IK ZEI HET JE!
Ik overdreef echt niet, die zijn gewoon superrrrrrrrzacht en zalig
De biefstuk van Lidl is gewoon oké, maar de varkenshaas is goddelijk.
Vond jij ook toen je ze ontdooid had dat ze al zo mooi waren gewoon om te zien?
Als je nog vragen hebt, dan weet je me te vinden.quote:Op zondag 8 december 2013 19:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kijk dan voor de goede kerntemperaturen op de websites van de keurslagers enzo
[..]
Opgeslagen, dankjewel!![]()
Ga straks even uitgebreid kijken!!
Ja er zitten ook geen dunne stukken aan, gewoon 4 even grote bolle haasjesquote:Op zondag 8 december 2013 19:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja echt. Die versie is zo taai.
Ja! Aan die verse zit spier ofzo, dat witte, niet erg, maar ziet er vaag uit. Deze was mooiinsmeren met sambal, tijm erop, ff onder de grill.. en gewoon met een normaal mes snijden. Die uit de koeling heb ik een kartelmes voor nodig
EN DIE PORTIES!
Die uit de koeling moet ik wegen en snijden. Dit is Qwea portie proof
Daar draai ik mijn hand niet voor omquote:Op zondag 8 december 2013 19:42 schreef Greys het volgende:
Die Xtreamer heb je wrs niet gekocht omdat je zelf de harde schijf er in moet bouwen![]()
quote:Op zondag 8 december 2013 19:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ben uitgerekend ik nou de enige die bij een vleesthermometer denkt aan zo'n ding?
die ja of een electrieke zoals ik op mijn werk heb die werkt met infra rood, ideaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
100% zeker dat WD ook apparaten levert mét HDD. Is overigens ook waarmee ze groot geworden zijnquote:Op zondag 8 december 2013 19:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, die WD van mij is niet meer te krijgen. Enkel 2de hands. Alle andere WD's zijn streamers. Die wil je dus niet. Je wilt een mediaspeler met hardeschijf want streamen is kut IMHO.
Dan kun je nog gaan voor de Asus of een Eminent oid.
Mijne boven is traag (eminent) maar ik geloof dat tegenwoordig die bugs opgelost zijn.
Players die mijn inziens interresant zijn :
Mede8er mediaplayers zijn goed. (Heb er vaker goeie verhalen over gehoord. Reviews op tweakers zijn ook positief). http://www.mediacentersho(...)-med800x3d-2-tb.html
http://www.mediacentersho(...)r-3-wifi-750-gb.html Xtreamer. Zelf ook naar gekeken destijds. Geen idee waarom niet gekocht eigenlijk![]()
http://www.mediacentersho(...)t-xds1003d-2-tb.html
http://www.mediacentersho(...)ent-em8102-2-tb.html
Als je het NIET erg vind om een 2de hands mediaspeler te kopen en je kan alsnog 2de hands oid aan de wd live tv hub komen, dan kan ik je melden dat ik van dat ding hou
Extern is gewoon kut. Dan moet je telkens een externe hdd aansluiten. Plus extra zooi. Ik kan NERGENS een wd vinden met ingebouwde hdd. Dus als je een link hebt van 1 die het wel heeft... of 1 waar het iig optioneel is...quote:Op zondag 8 december 2013 19:58 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
100% zeker dat WD ook apparaten levert mét HDD. Is overigens ook waarmee ze groot geworden zijn
En daarbij, al die WD apparaten kun je ook een externe HDD op aansluiten. Dus als dat nog verschil maakt
Hoe meet je daarmee dan de kerntemperatuur?quote:Op zondag 8 december 2013 19:48 schreef Adnap het volgende:
[..]
die ja of een electrieke zoals ik op mijn werk heb die werkt met infra rood, ideaal
20 seconden op Tweakers:quote:Op zondag 8 december 2013 19:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Extern is gewoon kut. Dan moet je telkens een externe hdd aansluiten. Plus extra zooi. Ik kan NERGENS een wd vinden met ingebouwde hdd. Dus als je een link hebt van 1 die het wel heeft... of 1 waar het iig optioneel is...
Je kunt dan trouwens ook gewoon een USB stick gebruiken hè. Dat is alleen even stickje er in en klaar. Verder is een netwerkstreamer wel net zo handig, vind ik persoonlijk. Alsof je al je downloads gaat doen op je mediaspeler.... Leuk als je torrentmeuk binnen haalt, maar verder geen succes denk ik.quote:Op zondag 8 december 2013 19:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Extern is gewoon kut. Dan moet je telkens een externe hdd aansluiten. Plus extra zooi. Ik kan NERGENS een wd vinden met ingebouwde hdd. Dus als je een link hebt van 1 die het wel heeft... of 1 waar het iig optioneel is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |