quote:Op zondag 8 december 2013 19:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zit in (de trailer van) de film waar we het over hadden.
Een blauw energy drankje, en terwijl hij bier drinkt en de trainer dat energydrankje geeft roept ie 'Rot toch op met je smurfensap'.
nee van Aadquote:Op zondag 8 december 2013 20:08 schreef roos85 het volgende:
[..]
Wel van boomchicken he? En met friet..
Aad was toch wel een baasje hoorquote:
quote:Op zondag 8 december 2013 20:14 schreef roos85 het volgende:
[..]
Aad was toch wel een baasje hoor![]()
Vond het toen echt knap dat ie zo rustig bleef toen die pyschobitch te keer ging.
Daar moet haast wel iets mee zijn, voor dat geld plus het feit dat er verdomd weinig over te vinden is aan reviewsquote:Op zondag 8 december 2013 20:00 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
20 seconden op Tweakers:
http://tweakers.net/pricewatch/304103/wd-elements-play-3tb.html
Braad zonder Vaat? Bijbels zonder Verzen? Barend zonder Vandorp?quote:
Boer zoekt vrouw:quote:Op zondag 8 december 2013 20:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Braad zonder Vaat? Bijbels zonder Verzen? Barend zonder Vandorp?
Waar kijken jullie naar?
Oh.quote:Op zondag 8 december 2013 20:25 schreef roos85 het volgende:
[..]
Boer zoekt vrouw:
TV / Boer Zoekt Vrouw #132 - Boomchicken, frietjes en lekker opdubbelen.
Zitten wel leuke exemplaren tussen hoorquote:Op zondag 8 december 2013 20:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh.![]()
Ik werd enthousiast, maar dat programma heeft me nooit getrokken.
Vast wel, maar alleen daarvoor ga ik niet naar zo'n programma kijken.quote:Op zondag 8 december 2013 20:27 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zitten wel leuke exemplaren tussen hoor
Idem. In huiselijke kring noem ik het 'boer zoekt hoer'quote:Op zondag 8 december 2013 20:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het hele format heeft me gewoon nooit aangesproken.
Daar ben ik al zo lang niet geweest, moet ik toch maar weer eens gaan plannen.quote:Op zondag 8 december 2013 20:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Idem. In huiselijke kring noem ik het 'boer zoekt hoer'
Vandaag naar de Efteling geweest, was erg tof
f&f eftelingmeetquote:Op zondag 8 december 2013 20:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Daar ben ik al zo lang niet geweest, moet ik toch maar weer eens gaan plannen.
sorry, zal me gedragen!quote:Op zondag 8 december 2013 20:36 schreef Bamba het volgende:
Wat is dat toch met mensen die menen dat ze alles maar mogen en kunnen zeggen? Ik heb altijd geleerd dat wanneer je niks aardigs te zeggen hebt, je beter gewoon even je mond kan houden
alsof je tong uitsteken normaal gedrag isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |