Geen haast ofzo, het mag ook van de weekquote:Op zondag 8 december 2013 17:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat hij NERGENS meer is. Ik ga NU koken en dan ga ik kijken
Pol? De Puma? Of Ridder Percival?quote:Op zondag 8 december 2013 17:49 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik heb ongeveer 12 kg aan kat op m'n benen liggen en nu heb ik kramp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
quote:Op zondag 8 december 2013 18:01 schreef sararaats het volgende:
[..]
Pol? De Puma? Of Ridder Percival?
Doe ze de groetjes. Miauw!
Het gaat nu iets beter, volgens mij had ik gewoon honger.Denk je dat 1 van bovenstaande 12 kilo weegt? Ik gok dat PB meerdere beestjes op schoot heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alle drie!quote:Op zondag 8 december 2013 18:02 schreef Oognip het volgende:
[..]
Denk je dat 1 van bovenstaande 12 kilo weegt? Ik gok dat PB meerdere beestjes op schoot heeft
Dat gezegd hebbende komt er net een bal voorbij rollen. Nu moet ik Sophie wel het voordeel van de twijfel geven. Aangezien de ballen in de boom liggen en nog niet vast hangen kan het ook gewoon door haar staart gekomen zijn. Want ze is wel aan het snuffelen onder de boom.quote:Op zondag 8 december 2013 17:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Sophie kijkt er niet echt naar om. Heeft er even aan gesnuffeld maar verder vind ze hem niet zo interessantNegeert hem bijna zelfs
Dank je, ik sla hem even op!quote:Op zondag 8 december 2013 17:57 schreef PaarsBeestje het volgende:
Hier heb je een 2ehands voor 100¤ http://tweakers.net/aanbod/591939/wd-tv-live-hub-1tb.html
Oh ja. Ik zie het zo voor me.quote:Op zondag 8 december 2013 18:02 schreef Oognip het volgende:
[..]
Denk je dat 1 van bovenstaande 12 kilo weegt? Ik gok dat PB meerdere beestjes op schoot heeft
Gezellige leuke dikkertjesquote:Op zondag 8 december 2013 18:07 schreef PaarsBeestje het volgende:
En er zo over nadenkend is het eerder 14kg. 7kg Pol, 5kg Puma en 2,5kg Percival
Die onschuldige blik ook!quote:Op zondag 8 december 2013 18:10 schreef Greys het volgende:
Ja nee heus vrouwtje, ga jij maar lekker tv kijken terwijl de oven opwarmt, IK PAS WEL OP JE CRANBERRY APPEL GEHAKTBROOD!Echt!
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Foto?quote:Op zondag 8 december 2013 18:07 schreef PaarsBeestje het volgende:
En er zo over nadenkend is het eerder 14kg. 7kg Pol, 5kg Puma en 2,5kg Percival
Ik denk dat je deze bedoelt F&F / [SC] # 2357 Rot op met je smurfensapquote:Op zondag 8 december 2013 17:47 schreef Queller het volgende:
[..]
Beter lezen mopje
F&F / [SC] # 2357 Rot op met je smurfensap
Die blik van Boorquote:Op zondag 8 december 2013 18:10 schreef Greys het volgende:
Ja nee heus vrouwtje, ga jij maar lekker tv kijken terwijl de oven opwarmt, IK PAS WEL OP JE CRANBERRY APPEL GEHAKTBROOD!Echt!
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Waakpoesquote:Op zondag 8 december 2013 18:10 schreef Greys het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja maar ik zag dat langggg niet alle mediaplayers een (grote) HD hebben.quote:Op zondag 8 december 2013 18:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mijn vader heeft een andere WD mediaplayer gekregen voor zijn verjaardag. Was toen ook een ouder model maar was nog wel te krijgen dacht ik. Kom nu deze bijv tegen:
http://www.bol.com/nl/p/w(...)er/1003004011906135/
Ze hebben er dus meerdere
Nee denk dat dit een streamer is. Die haalt het dus direct van je pc.quote:Op zondag 8 december 2013 18:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar ik zag dat langggg niet alle mediaplayers een (grote) HD hebben.
S wilde juist een NAS omdat hij dat dat er in een mediaplayer geen harde schijf zat
Die van Q heeft een TB harde schijf. Die van jouw linkje 512 MB geheugen, daar kan ik net 1 aflevering van GA op kwijt. Of zie ik dat nou verkeerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |