meer dan 2 halve finales lijkt me ook zo raarquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:26 schreef roos85 het volgende:
[..]
Maar 4 acts in finale?lijkt me niet toch?
Ik vind helemaal niks prettig eraan....quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:28 schreef roos85 het volgende:
Ze heeft niet echt een prettige stem..
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik dacht dat iedereen maar 2 minuten had?
Die met die hondjes hadden veel minder tijd.
Als het geld opleverd mag ze langskomen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:29 schreef Karina het volgende:
Het was helemaal niet leuk, het was saai.
Geen ster voor haar?quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:29 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik vind helemaal niks prettig eraan....
Echt niet.. eerder 1 die je naar Beluga stuurt voor een lesje...quote:
quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:32 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Echt niet.. eerder 1 die je naar Beluga stuurt voor een lesje...
Mwoa, wie weet als ze een leuke broer heeftquote:
De vloer is wel weer meteen helemaal schoonquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:34 schreef Stickertje het volgende:
Weet niet of ze goed is, maar iemand die over het podium rolt heeft voor mij niet veel entertainment waarde
Ze was niet echt goed... En over de grond rollen kan wel cool zijn hoorquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:34 schreef Stickertje het volgende:
Weet niet of ze goed is, maar iemand die over het podium rolt heeft voor mij niet veel entertainment waarde
quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:35 schreef Blester het volgende:
[..]
De vloer is wel weer meteen helemaal schoon
Ja, heel fok schrijft zich in volgend jaar.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:34 schreef Stickertje het volgende:
Meteen afgewezen...quote:
Ik zei robot.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:36 schreef marcodej het volgende:
Ik kijk alleen voor Chantal, maar die ziet er ook uit als een kerstboom.
Animal abusequote:
Nee, nog een heel stuk slechter.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:39 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Russen die een gouden ticket kregen? Was de act beter?
Beetje saai gezien haar potentie...quote:
Nee, net als de andere 2.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:39 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Russen die een gouden ticket kregen? Was de act beter?
In ieder geval nog niks goeds...quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:50 schreef Disana het volgende:
Ik heb nog steeds niets goeds gezien of iets waar je echt om kon lachen.
Talent zat vorige show bij elkaar....quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:52 schreef Timwonnacott het volgende:
Nee, is het talent er nou niet dit jaar of is de show gewoon flink achteruit gegaan qua regie en choreografie?
Hang hem op dat rad, dat zal hem lerenquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:51 schreef Stickertje het volgende:
Hij heeft een blik van 'kijk-mij-eens-goed-zijn'
Hehe ja dat welquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:52 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Brengt de kijkcijfers omhoog.
Heel fok aan de buis gekluisterd.
Die oudere man is wel redelijk en ik hoop dat die kerel die vorige week Abel zong nu een beter nummer kiest dat bij hem past.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:50 schreef Disana het volgende:
Ik heb nog steeds niets goeds gezien of iets waar je echt om kon lachen.
Oh ja, de crooner komt nog. Die is wel aangenaam.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:53 schreef Blester het volgende:
[..]
Die oudere man is wel redelijk en ik hoop dat die kerel die vorige week Abel zong nu een beter nummer kiest dat bij hem past.
Boe-fucking-hoequote:
En dan heet hij nog Nicolas ook!quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:55 schreef Burner82 het volgende:
Ja, hey, HALLO, als een blanke geen neger mag spelen... mag een neger ook geen blanke spelen he!
Jawel, dat mag omdat de blanke niet hebben geleden onder de negersquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:55 schreef Burner82 het volgende:
Ja, hey, HALLO, als een blanke geen neger mag spelen... mag een neger ook geen blanke spelen he!
Huidige situatie in NL kan wel tot enige discussie leidenquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:56 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Jawel, dat mag omdat de blanke niet hebben geleden onder de negers
redenering die ik ergens op internet heb gelezen![]()
Nep vooral. Nep-blankequote:
Hij was 3 toen hij hier kwam wonen, dus dat lijkt me niet zo vreemd.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:57 schreef chufi het volgende:
Maar voor een buitenlander zingt ie accentloos
Ik zou het nog begrijpen pok... Als je het wel meendequote:Op zaterdag 7 december 2013 20:59 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nep vooral. Nep-blanke(nee, meen ik niet
)
Ja, zei ook van de avond. Hele avond is gewoon matig, ben benieuwd naar die oudere man.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:59 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
De beste van de slechte?
Maar je mag het niet zeggen he, als je het meent... (meen ik ook niet)quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zou het nog begrijpen pok... Als je het wel meende
Leuke woordspeling.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:01 schreef iBenny het volgende:
Beter dam hwt origineel?! Flikker toch op!!
ja. gordon heeft een hark in zn oorquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:01 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Beter dan het origineel???!!
Jemig wat gaat dat snel die jeugd van tegenwoordig ,,,,quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij was 3 toen hij hier kwam wonen, dus dat lijkt me niet zo vreemd.
Time flies .....quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Jemig wat gaat dat snel die jeugd van tegenwoordig ,,,,![]()
Wat was dat dan met dat zielig verhaal.. Hij zal waarschijnlijk het niet eens meer kunnen herinnerenquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij was 3 toen hij hier kwam wonen, dus dat lijkt me niet zo vreemd.
Hoort erbij... En als je afgewezen wordt ergens voor kun je nog: Discriminazi roepen...quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:04 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Wat was dat dan met dat zielig verhaal.. Hij zal waarschijnlijk het niet eens meer kunnen herinneren
Jailbaitquote:
Als ze een carrière switch maakt van kapster naar paaldanseres dan is het laatste zeker mogelijkquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:21 schreef Aspergermeisje het volgende:
Waarom praat zij zo? Komt ze uit het buitenland? Is ze doof geweest? Is ze dom? (wordt hier ook geopperd)
Domme mensen maken makkelijkere zinnen, doven mensen snappen de grammatica nog wel vaakquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:21 schreef Aspergermeisje het volgende:
Waarom praat zij zo? Komt ze uit het buitenland? Is ze doof geweest? Is ze dom? (wordt hier ook geopperd)
quote:
idd,leek te snel te gaan ofzoquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:23 schreef Karina het volgende:
GIng maar net goed geloof ik. Dat naar beneden glijden.
waar is die man in het strakke zwarte pakjequote:
welke?!quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:25 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
waar is die man in het strakke zwarte pakje?
Krijgt ze nietquote:
Dat Oostblok is ook niet om aan te horen...quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:27 schreef chufi het volgende:
Wil ze wat zeggen, kapt Goor het weer af
quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:28 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
http://www.rtlxl.nl/#!/ho(...)86-8066-057321d7dae8
Ik zou er nog 10 jaar bovenop gooienquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:30 schreef iBenny het volgende:
Piet
Half vrouwelijk 65+ Nederland over de vloer laten glibberen en glijden
dan spreken we al pver 75% van het vrouwelijke nederlandse publiekquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:30 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik zou er nog 10 jaar bovenop gooien
Ouderenfonds had hem allang achter de geraniums geduwd: daar hoor je!!quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:31 schreef marcodej het volgende:
Wat fijn dat deze man nog kan optreden, en dat allemaal door het Ouderenfonds.
best welquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:32 schreef marcodej het volgende:
Alle spontaniteit is uit deze act geslagen.
Dat wel waarschijnlijkquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
dan spreken we al pver 75% van het vrouwelijke nederlandse publiek
origineel was niet echt veel beterquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:34 schreef Blester het volgende:
Leuke actenorm vals en slecht Engels maar toch leuk.
Dat heet tegenwoordig anders heb ik afgelopen week van Cynix geleerdquote:
eeeecht?!quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat heet tegenwoordig anders heb ik afgelopen week van Cynix geleerd
Die is toch nog niet zo oudquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat heet tegenwoordig anders heb ik afgelopen week van Cynix geleerd
Net zo leuk als luisteren naar een klein kind. Je lacht je kapot omdat het zo slecht is.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:36 schreef Karina het volgende:
Gewoon leuk toch dit? Al zingt hij niet heel erg goed.
Zegt niks... Heb een keer een collega gehad van 21...had een volledig kunst gebitquote:
ZO slecht vond ik het nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:38 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Net zo leuk als luisteren naar een klein kind. Je lacht je kapot omdat het zo slecht is.
nopequote:
Iemand die zo oud is kan je bijna niet van verwachten dat de stem nog in topvorm is..quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:38 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Net zo leuk als luisteren naar een klein kind. Je lacht je kapot omdat het zo slecht is.
Ik heb een kennis die heeft het ook op zijn 30e laten doen. Die wilde nooit naar de tandarts, alles eruit laten halen, gebit was ook al heel slecht geworden.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:39 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Zegt niks... Heb een keer een collega gehad van 21...had een volledig kunst gebit
LOLquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:40 schreef iBenny het volgende:
Nicolas en Opa Piet... I see what you did there, HGT
quote:
quote:donderdag 5 december 2013 @ 23:59 • 271
Cynix ®
Dat heet sinds enige tijd Fixodent. Ja, ik geef het maar even mee, FOK! kan ook leerzaam zijn.
Hij had wolfrot of zoiets in zijn tanden, kon er niks aan doen... Huidige collega van me heeft ook copmleet gebit.. Binnen nu en 15 jaar heb ik dat ookquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb een kennis die heeft het ook op zijn 30e laten doen. Die wilde nooit naar de tandarts, alles eruit laten halen, gebit was ook al heel slecht geworden.
Je kunt wel van die implantaten nemen, dat ze de tanden en kiezen in je kaak schroeven als het ware Dat heeft mijn moeder.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:42 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Hij had wolfrot of zoiets in zijn tanden, kon er niks aan doen... Huidige collega van me heeft ook copmleet gebit.. Binnen nu en 15 jaar heb ik dat ookDoe je niks aan helaas soms
Tsja, pas gaan stemmen als iedereen geweest is, is ook niet eerlijk he... is iedereen de 1e weer vergeten..quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:42 schreef Brummetje_ het volgende:
Ik vind het stemmen heel oneerlijk. De eerste act heeft VEEL meer tijd om stemmen te vergaren dan de laatste!
Het is een volwassen man, geen mongool. Beoordeel hem dan ook eerlijk. Ik wens later niet anders behandeld te worden puur omdat ik oud ben.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:40 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Iemand die zo oud is kan je bijna niet van verwachten dat de stem nog in topvorm is..
Dat kan inderdaad, maar wel duur.. en erg pijnlijk als het niet helemaal goed gaat ..quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Je kunt wel van die implantaten nemen, dat ze de tanden en kiezen in je kaak schroeven als het ware Dat heeft mijn moeder.
mensen zijn dom... Die zij de act na 5 tellen alweer vergeten.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:42 schreef Brummetje_ het volgende:
Ik vind het stemmen heel oneerlijk. De eerste act heeft VEEL meer tijd om stemmen te vergaren dan de laatste!
Niet? Ik wel. Heb je altijd plaats in een volle bus.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:45 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Het is een volwassen man, geen mongool. Beoordeel hem dan ook eerlijk. Ik wens later niet anders behandeld te worden puur omdat ik oud ben.
In ieder geval geen mongool...quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:46 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Niet? Ik wel. Heb je altijd plaats in een volle bus.
Ik heb meerdere keren gezien dat pas aan het einde de stembussen (ja weet het niet anders te omschrijven) open gingen, nadat er nog een kort stukje van alle acts te zien was geweest. Veel eerlijker, naar mijn mening.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:44 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Tsja, pas gaan stemmen als iedereen geweest is, is ook niet eerlijk he... is iedereen de 1e weer vergeten..
en dat in Ahoyquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:46 schreef Deisyy het volgende:
Ik was afgelopen week in Ahoy waar o.a. Glennis Grace optrad, het was bijna zielig hoe lauwtjes het publiek op haar reageerde ...... bijna
quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:46 schreef Deisyy het volgende:
Ik was afgelopen week in Ahoy waar o.a. Glennis Grace optrad, het was bijna zielig hoe lauwtjes het publiek op haar reageerde ...... bijna
Dat wel. Maar lijkt me een stuk prettiger. En wordt ook grotendeels vergoed hoor.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:45 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad, maar wel duur.. en erg pijnlijk als het niet helemaal goed gaat ..
Naja, dat is net zo oneerlijk als de stembussen van te voren opengooien..quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:47 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Ik heb meerdere keren gezien dat pas aan het einde de stembussen (ja weet het niet anders te omschrijven) open gingen, nadat er nog een kort stukje van alle acts te zien was geweest. Veel eerlijker, naar mijn mening.
Kheb mijn bakkes nog voor een groot deel... maar als het zou kunnen, graagquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat wel. Maar lijkt me een stuk prettiger. En wordt ook grotendeels vergoed hoor.
Requiem for a dreamquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:53 schreef Karina het volgende:
SAW muziekje toch?
Dat zou wel een vette act opleveren, zo een stunt uit Saw.
nope. Lijkt er wel veel opquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:53 schreef Karina het volgende:
SAW muziekje toch?
Dat zou wel een vette act opleveren, zo een stunt uit Saw.
dat jaquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |