Tsja, pas gaan stemmen als iedereen geweest is, is ook niet eerlijk he... is iedereen de 1e weer vergeten..quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:42 schreef Brummetje_ het volgende:
Ik vind het stemmen heel oneerlijk. De eerste act heeft VEEL meer tijd om stemmen te vergaren dan de laatste!
Het is een volwassen man, geen mongool. Beoordeel hem dan ook eerlijk. Ik wens later niet anders behandeld te worden puur omdat ik oud ben.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:40 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Iemand die zo oud is kan je bijna niet van verwachten dat de stem nog in topvorm is..
Dat kan inderdaad, maar wel duur.. en erg pijnlijk als het niet helemaal goed gaat ..quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Je kunt wel van die implantaten nemen, dat ze de tanden en kiezen in je kaak schroeven als het ware Dat heeft mijn moeder.
mensen zijn dom... Die zij de act na 5 tellen alweer vergeten.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:42 schreef Brummetje_ het volgende:
Ik vind het stemmen heel oneerlijk. De eerste act heeft VEEL meer tijd om stemmen te vergaren dan de laatste!
Niet? Ik wel. Heb je altijd plaats in een volle bus.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:45 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Het is een volwassen man, geen mongool. Beoordeel hem dan ook eerlijk. Ik wens later niet anders behandeld te worden puur omdat ik oud ben.
In ieder geval geen mongool...quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:46 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Niet? Ik wel. Heb je altijd plaats in een volle bus.
Ik heb meerdere keren gezien dat pas aan het einde de stembussen (ja weet het niet anders te omschrijven) open gingen, nadat er nog een kort stukje van alle acts te zien was geweest. Veel eerlijker, naar mijn mening.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:44 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Tsja, pas gaan stemmen als iedereen geweest is, is ook niet eerlijk he... is iedereen de 1e weer vergeten..
en dat in Ahoyquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:46 schreef Deisyy het volgende:
Ik was afgelopen week in Ahoy waar o.a. Glennis Grace optrad, het was bijna zielig hoe lauwtjes het publiek op haar reageerde ...... bijna
quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:46 schreef Deisyy het volgende:
Ik was afgelopen week in Ahoy waar o.a. Glennis Grace optrad, het was bijna zielig hoe lauwtjes het publiek op haar reageerde ...... bijna
Dat wel. Maar lijkt me een stuk prettiger. En wordt ook grotendeels vergoed hoor.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:45 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad, maar wel duur.. en erg pijnlijk als het niet helemaal goed gaat ..
Naja, dat is net zo oneerlijk als de stembussen van te voren opengooien..quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:47 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Ik heb meerdere keren gezien dat pas aan het einde de stembussen (ja weet het niet anders te omschrijven) open gingen, nadat er nog een kort stukje van alle acts te zien was geweest. Veel eerlijker, naar mijn mening.
Kheb mijn bakkes nog voor een groot deel... maar als het zou kunnen, graagquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat wel. Maar lijkt me een stuk prettiger. En wordt ook grotendeels vergoed hoor.
Requiem for a dreamquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:53 schreef Karina het volgende:
SAW muziekje toch?
Dat zou wel een vette act opleveren, zo een stunt uit Saw.
nope. Lijkt er wel veel opquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:53 schreef Karina het volgende:
SAW muziekje toch?
Dat zou wel een vette act opleveren, zo een stunt uit Saw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |