quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:28 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
http://www.rtlxl.nl/#!/ho(...)86-8066-057321d7dae8
Ik zou er nog 10 jaar bovenop gooienquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:30 schreef iBenny het volgende:
Piet
Half vrouwelijk 65+ Nederland over de vloer laten glibberen en glijden
dan spreken we al pver 75% van het vrouwelijke nederlandse publiekquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:30 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik zou er nog 10 jaar bovenop gooien
Ouderenfonds had hem allang achter de geraniums geduwd: daar hoor je!!quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:31 schreef marcodej het volgende:
Wat fijn dat deze man nog kan optreden, en dat allemaal door het Ouderenfonds.
best welquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:32 schreef marcodej het volgende:
Alle spontaniteit is uit deze act geslagen.
Dat wel waarschijnlijkquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
dan spreken we al pver 75% van het vrouwelijke nederlandse publiek
origineel was niet echt veel beterquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:34 schreef Blester het volgende:
Leuke actenorm vals en slecht Engels maar toch leuk.
Dat heet tegenwoordig anders heb ik afgelopen week van Cynix geleerdquote:
eeeecht?!quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat heet tegenwoordig anders heb ik afgelopen week van Cynix geleerd
Die is toch nog niet zo oudquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat heet tegenwoordig anders heb ik afgelopen week van Cynix geleerd
Net zo leuk als luisteren naar een klein kind. Je lacht je kapot omdat het zo slecht is.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:36 schreef Karina het volgende:
Gewoon leuk toch dit? Al zingt hij niet heel erg goed.
Zegt niks... Heb een keer een collega gehad van 21...had een volledig kunst gebitquote:
ZO slecht vond ik het nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:38 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Net zo leuk als luisteren naar een klein kind. Je lacht je kapot omdat het zo slecht is.
nopequote:
Iemand die zo oud is kan je bijna niet van verwachten dat de stem nog in topvorm is..quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:38 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Net zo leuk als luisteren naar een klein kind. Je lacht je kapot omdat het zo slecht is.
Ik heb een kennis die heeft het ook op zijn 30e laten doen. Die wilde nooit naar de tandarts, alles eruit laten halen, gebit was ook al heel slecht geworden.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:39 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Zegt niks... Heb een keer een collega gehad van 21...had een volledig kunst gebit
LOLquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:40 schreef iBenny het volgende:
Nicolas en Opa Piet... I see what you did there, HGT
quote:
quote:donderdag 5 december 2013 @ 23:59 • 271
Cynix ®
Dat heet sinds enige tijd Fixodent. Ja, ik geef het maar even mee, FOK! kan ook leerzaam zijn.
Hij had wolfrot of zoiets in zijn tanden, kon er niks aan doen... Huidige collega van me heeft ook copmleet gebit.. Binnen nu en 15 jaar heb ik dat ookquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb een kennis die heeft het ook op zijn 30e laten doen. Die wilde nooit naar de tandarts, alles eruit laten halen, gebit was ook al heel slecht geworden.
Je kunt wel van die implantaten nemen, dat ze de tanden en kiezen in je kaak schroeven als het ware Dat heeft mijn moeder.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:42 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Hij had wolfrot of zoiets in zijn tanden, kon er niks aan doen... Huidige collega van me heeft ook copmleet gebit.. Binnen nu en 15 jaar heb ik dat ookDoe je niks aan helaas soms
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |