meer dan 2 halve finales lijkt me ook zo raarquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:26 schreef roos85 het volgende:
[..]
Maar 4 acts in finale?lijkt me niet toch?
Ik vind helemaal niks prettig eraan....quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:28 schreef roos85 het volgende:
Ze heeft niet echt een prettige stem..
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik dacht dat iedereen maar 2 minuten had?
Die met die hondjes hadden veel minder tijd.
Als het geld opleverd mag ze langskomen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:29 schreef Karina het volgende:
Het was helemaal niet leuk, het was saai.
Geen ster voor haar?quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:29 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik vind helemaal niks prettig eraan....
Echt niet.. eerder 1 die je naar Beluga stuurt voor een lesje...quote:
quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:32 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Echt niet.. eerder 1 die je naar Beluga stuurt voor een lesje...
Mwoa, wie weet als ze een leuke broer heeftquote:
De vloer is wel weer meteen helemaal schoonquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:34 schreef Stickertje het volgende:
Weet niet of ze goed is, maar iemand die over het podium rolt heeft voor mij niet veel entertainment waarde
Ze was niet echt goed... En over de grond rollen kan wel cool zijn hoorquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:34 schreef Stickertje het volgende:
Weet niet of ze goed is, maar iemand die over het podium rolt heeft voor mij niet veel entertainment waarde
quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:35 schreef Blester het volgende:
[..]
De vloer is wel weer meteen helemaal schoon
Ja, heel fok schrijft zich in volgend jaar.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:34 schreef Stickertje het volgende:
Meteen afgewezen...quote:
Ik zei robot.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:36 schreef marcodej het volgende:
Ik kijk alleen voor Chantal, maar die ziet er ook uit als een kerstboom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |