Huidige situatie in NL kan wel tot enige discussie leidenquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:56 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Jawel, dat mag omdat de blanke niet hebben geleden onder de negers
redenering die ik ergens op internet heb gelezen![]()
Nep vooral. Nep-blankequote:
Hij was 3 toen hij hier kwam wonen, dus dat lijkt me niet zo vreemd.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:57 schreef chufi het volgende:
Maar voor een buitenlander zingt ie accentloos
Ik zou het nog begrijpen pok... Als je het wel meendequote:Op zaterdag 7 december 2013 20:59 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nep vooral. Nep-blanke(nee, meen ik niet
)
Ja, zei ook van de avond. Hele avond is gewoon matig, ben benieuwd naar die oudere man.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:59 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
De beste van de slechte?
Maar je mag het niet zeggen he, als je het meent... (meen ik ook niet)quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zou het nog begrijpen pok... Als je het wel meende
Leuke woordspeling.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:01 schreef iBenny het volgende:
Beter dam hwt origineel?! Flikker toch op!!
ja. gordon heeft een hark in zn oorquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:01 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Beter dan het origineel???!!
Jemig wat gaat dat snel die jeugd van tegenwoordig ,,,,quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij was 3 toen hij hier kwam wonen, dus dat lijkt me niet zo vreemd.
Time flies .....quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Jemig wat gaat dat snel die jeugd van tegenwoordig ,,,,![]()
Wat was dat dan met dat zielig verhaal.. Hij zal waarschijnlijk het niet eens meer kunnen herinnerenquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij was 3 toen hij hier kwam wonen, dus dat lijkt me niet zo vreemd.
Hoort erbij... En als je afgewezen wordt ergens voor kun je nog: Discriminazi roepen...quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:04 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Wat was dat dan met dat zielig verhaal.. Hij zal waarschijnlijk het niet eens meer kunnen herinneren
Jailbaitquote:
Als ze een carrière switch maakt van kapster naar paaldanseres dan is het laatste zeker mogelijkquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:21 schreef Aspergermeisje het volgende:
Waarom praat zij zo? Komt ze uit het buitenland? Is ze doof geweest? Is ze dom? (wordt hier ook geopperd)
Domme mensen maken makkelijkere zinnen, doven mensen snappen de grammatica nog wel vaakquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:21 schreef Aspergermeisje het volgende:
Waarom praat zij zo? Komt ze uit het buitenland? Is ze doof geweest? Is ze dom? (wordt hier ook geopperd)
quote:
idd,leek te snel te gaan ofzoquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:23 schreef Karina het volgende:
GIng maar net goed geloof ik. Dat naar beneden glijden.
waar is die man in het strakke zwarte pakjequote:
welke?!quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:25 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
waar is die man in het strakke zwarte pakje?
Krijgt ze nietquote:
Dat Oostblok is ook niet om aan te horen...quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:27 schreef chufi het volgende:
Wil ze wat zeggen, kapt Goor het weer af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |