SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:12 schreef Gramulanion het volgende:
Bojan en Klaassen werden nog niet zo lang geleden uitgelachen door PSV en Feyenoord-supporters.
Bojan en Klaassen werden nog niet zo lang geleden uitgelachen door PSV en Feyenoord-supporters.
Feitelijk onjuist.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:12 schreef Gramulanion het volgende:
quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:12 schreef Ties02 het volgende:
Benieuwd naar de persconferentie van Frans de Boer
Beste selectie en trainer van Nederland.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:12 schreef CaptainCookie het volgende:
Gvd waarom komt Ajax nou weer in vorm.
1-2 dit datquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:12 schreef CaptainCookie het volgende:
Gvd waarom komt Ajax nou weer in vorm.
Dit was de kampioenswedstrijdquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:12 schreef Mansjester het volgende:
Ajax begint nu echt op stoom te raken. Kampioenskandidaat nummer 1
quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:13 schreef Sala-adin het volgende:
Hopen dat Vitesse nog wint zal verliezen, mooi weekend
Klaassen blijft nog steeds beperkt. Bojan ben ik niet helemaal over uit, maar ik ben van mening dat huurspelers (helemaal bij Ajax) een directe toegevoegde waarde moeten hebben. Dat had/heeft Bojan nou niet bepaald.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:12 schreef Gramulanion het volgende:
quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:13 schreef _NZT_ het volgende:
tuurlijk, geeft ze alleen aan feyenoord
De competitie spannender maken.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:13 schreef GGMM het volgende:
Dit was natuurlijk gewoon een pingel.
Maar ja, Ajax mag geen penalty krijgen.
Klaassen is niet beperkt, geweldige techniek zoals kan zien, ook genoeg overzicht en brutaliteit in duels.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Klaassen blijft nog steeds beperkt. Bojan ben ik niet helemaal over uit, maar ik ben van mening dat huurspelers (helemaal bij Ajax) een directe toegevoegde waarde moeten hebben. Dat had/heeft Bojan nou niet bepaald.
Als Tom zoiets zegt geloof ik hem.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:14 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Valt wel mee, maar AZ speelt goed ja
Als Immers in de selectie zit heb je soms steun van de 12e man nodig.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:13 schreef GGMM het volgende:
Met zulke supporters dwing je ook nooit thuisvoordeel afquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:13 schreef GGMM het volgende:
Haha nee, AZ krijgt kans na kans.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:14 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Valt wel mee, maar AZ speelt goed ja
Aldus een fan van Vitessequote:Op zaterdag 7 december 2013 20:15 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Met zulke supporters dwing je ook nooit thuisvoordeel af
quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:15 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Engelse commentator is geen fan van Makkelie
Ik zit niet op FOK! tijdens een thuiswedstrijd.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aldus een fan van VitessePleurt op joh.
Omdat hij een paar potjes leuk speelt? Gewoon een erg beperkte speler, maar wel goed genoeg voor de eredivisie. Beetje vlees noch vis, te allround.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Klaassen is niet beperkt, geweldige techniek zoals kan zien, ook genoeg overzicht en brutaliteit in duels.
Mjaquote:
Heb 2-1 gezegd, geen onderbouwing verder. Ze moeten toch weer een keer winnen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je ook een voorspelling voor 20:45, allergroot orakel?
You mad?quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:17 schreef ejfaar het volgende:
Nog geel ook. Makkelie, krijg de tering
Voor NAC of Ajax?quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Makkelie geeft weer geen pingel
True. Durfde het ook niet aan om PSV vorige week met 8 man te laten eindigenquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Hahahahahaha wat een sukkel die Makkelie
quote:
Gelukkig heeft Alfred 4 verdedigers mee extraquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Twente heeft echt niks te vertellen in Alkmaar
Fluit al 3 weken op rij slecht, kan er gewoon niks vanquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:17 schreef GGMM het volgende:
Weer geen pingelWat een teringscheids joh.
Zelfs geel voor een schwalbe.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:17 schreef GGMM het volgende:
Weer geen pingelWat een teringscheids joh.
Floot vorige week aardig goed hoor, alleen iets teveel in het voordeel van PSV nogquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:18 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Fluit al 3 weken op rij slecht, kan er gewoon niks van
quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:18 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Gewoon dik winnen terwijl de scheids er alles aan doet om je tegen te werken
Hij heeft goed naar Stief geluisterd.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:18 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Alfred 4 verdedigers mee extra
Uh, oke.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:18 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Floot vorige week aardig goed hoor, alleen iets teveel in het voordeel van PSV nog
twitter:Jmvanhalst twitterde op zaterdag 07-12-2013 om 20:19:08Guitérrez en Ortiz. 2 prachtige stylisten op middenveld bij #aztwe reageer retweet
Weer geen Corona. Jan moet vast huilen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:19 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:Jmvanhalst twitterde op zaterdag 07-12-2013 om 20:19:08Guitérrez en Ortiz. 2 prachtige stylisten op middenveld bij #aztwe reageer retweet
Ja. Pingel.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Iets betere kwali.
Zeg het maar jongens
Kan je 'm vertraagd krijgen? Kan het moment waarop ie valt niet goed zien.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Iets betere kwali.
Zeg het maar jongens
Ik heb eigenlijk nog nooit een lelijke stylist gezien. Ik dacht Strootman, maar dat is weer geen stylist...quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:19 schreef Gramulanion het volgende:
Ok na het zien van deze gif toch niet.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Iets betere kwali.
Zeg het maar jongens
niks aan de hand, maar ook geen geelquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Iets betere kwali.
Zeg het maar jongens
Vind ik geen schwalbe aangezien hij in het gras trapt. Dan kun je moeilijk overeind blijven staan.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Iets betere kwali.
Zeg het maar jongens
Arme Erwin.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:21 schreef Cavaliers het volgende:
Na Castelen ook Sno er geblesseerd van af.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:21 schreef Caland het volgende:
Godverdomme om de 10 seconden zwaar vuurwerk dat hier in de buurt af gaat
Je kan wel zien dat Twente speelt.
Ook makkelijk als je je telefoon moet opnemen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:21 schreef kapiteintje het volgende:
Ik vind 't wel enorm bazig als je Hooi van je achternaam heet.
Hij raakt hem nietquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij raakt hij Bojan gewoon aan
quote:
Die kerel heeft allang een deal gemaakt joh, alles om ervoor tre zorgen dat 'ie niet geblesseerd raakt. Zie ik in de winterstop wel naar Engeland oid vertrekken.quote:
Degene die hem tegenkomt is wel verplicht z'n voornaam te gebruiken. 'Hoi Hooi' komt behoorlijk gay over.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook makkelijk als je je telefoon moet opnemen.
Sommige mensen wilde hem voor 15 miljoen bij Ajax hebben.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:23 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Heeft volgens mij alleen nog maar penalty's gescoord. Zegt genoeg.
Zijn vrouw heet Tanja Schuur.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:21 schreef kapiteintje het volgende:
Ik vind 't wel enorm bazig als je Hooi van je achternaam heet.
Ja, of hij kan er niks van.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die kerel heeft allang een deal gemaakt joh, alles om ervoor tre zorgen dat 'ie niet geblesseerd raakt. Zie ik in de winterstop wel naar Engeland oid vertrekken.
Niemand in dit topic geeft een fuck.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:23 schreef Cavaliers het volgende:
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Staat hij soms in je team?quote:
Ik noem een Smoofie.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:23 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Sommige mensen wilde hem voor 15 miljoen bij Ajax hebben.
Weggestuurd bij PSV als ik het niet verkeerd heb.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:24 schreef Cavaliers het volgende:
Imad Najah maakt zijn rentree na acht maanden in de lappenmand gezeten te hebben.
Die vent is gekquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:23 schreef Saekerhett het volgende:
Hoe is dit geen geel? Makkelie kneus.
Klopt. Speelde vorig seizoen prima, tot die knieblessure.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weggestuurd bij PSV als ik het niet verkeerd heb.
Ja, dat is een lekker voorbeeld.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:26 schreef TheSolution het volgende:
Ouwe esteban leer keepen bij de grote Henk Timmer ofzo
quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:26 schreef TheSolution het volgende:
Ouwe esteban leer keepen bij de grote Bergkamp.
Henk Timmer. De koning in het aan de grond genageld staan.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:26 schreef TheSolution het volgende:
Ouwe esteban leer keepen bij de grote Henk Timmer ofzo
Haters gonna hate.quote:
quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook makkelijk als je je telefoon moet opnemen.
Hij kon de bal zó heerlijk naastkijkenquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Henk Timmer. De koning in het aan de grond genageld staan.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:27 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Lucky Ajax, anders was t al 4-4 dus
quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:27 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Lucky Ajax, anders was t al 4-4 dus
Goede grappenquote:
Ja maar hij hield ook afentoe een balletje.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:27 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Hij kon de bal zó heerlijk naastkijken
Was het maar naast.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:27 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Hij kon de bal zó heerlijk naastkijken
Oké.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:28 schreef Geo4kant het volgende:
Zit al klaar met een stressballetje..
quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:28 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Beste grap vanavond vond ik dat iemand hier zei dat NAC het Ajax lastig ging maken.
Dat was meer hoopvol.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:28 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Beste grap vanavond vond ik dat iemand hier zei dat NAC het Ajax lastig ging maken.
Tadic is overschat.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:23 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Sommige mensen wilde hem voor 15 miljoen bij Ajax hebben.
Gewoon een duwtje, niks mis meequote:Op zaterdag 7 december 2013 20:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Klootzak van de week award gaat naar Buijs
[ afbeelding ]
Valt nog mee. Raakt het eigenlijk niet eens.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Stel je niet aan man, gebeurd vrij weinig.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Ja en wat doet die daar met z'n voetjequote:Op zaterdag 7 december 2013 20:29 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Gewoon een duwtje, niks mis mee
Weinig aan de hand.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:29 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Gewoon een duwtje, niks mis mee
Ook typisch dat ze in de oven stappenquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:30 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Typisch Ajax-publiek, rond de 85e minuut weggaan
Ja hij wilt hem wel rakenquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:30 schreef pablo1989 het volgende:
[..]
Stel je niet aan man, gebeurd vrij weinig.
Ha joden oven ik snap hemquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:30 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Ook typisch dat ze in de oven stappen
Bojan moet een erotiserende werking op Buijs hebben.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja hij wilt hem wel raken
quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:30 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de speler in kwestie nog een keer of 40-45 over de grond heeft gerold?quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja hij wilt hem wel raken
Sukquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:31 schreef TheSolution het volgende:
Rood voor wie? Klaassen? Bojan? Schone?
De Boer.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:31 schreef TheSolution het volgende:
Rood voor wie? Klaassen? Bojan? Schone?
quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:30 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Ja, het leek wel een bombardement op Rotterdam.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de speler in kwestie nog een keer of 40-45 over de grond heeft gerold?
quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja, het leek wel een bombardement op Rotterdam.
Kut mag je best zeggen hoorquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:32 schreef Stiggie het volgende:
Die scheids kan er echt geen ene ******* van.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja, het leek wel een bombardement op Rotterdam.
KNJB is weer wat extra geld toegestoptquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:33 schreef AFCNiels het volgende:
Bojan lijkt me beter in vorm dan voor zijn blessure, maar het hele team draait ook beter.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:33 schreef AFCNiels het volgende:
Bojan lijkt me beter in vorm dan voor zijn blessure, maar het hele team draait ook beter.
Yep.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:33 schreef AFCNiels het volgende:
haha, joden en railsquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Yep.
De Boer heeft het weer prima op de rails gekregen.
Hopelijk niet te vroegquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Yep.
De Boer heeft het weer prima op de rails gekregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |