SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:12 schreef Gramulanion het volgende:
Bojan en Klaassen werden nog niet zo lang geleden uitgelachen door PSV en Feyenoord-supporters.
Bojan en Klaassen werden nog niet zo lang geleden uitgelachen door PSV en Feyenoord-supporters.
Feitelijk onjuist.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:12 schreef Gramulanion het volgende:
quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:12 schreef Ties02 het volgende:
Benieuwd naar de persconferentie van Frans de Boer
Beste selectie en trainer van Nederland.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:12 schreef CaptainCookie het volgende:
Gvd waarom komt Ajax nou weer in vorm.
1-2 dit datquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:12 schreef CaptainCookie het volgende:
Gvd waarom komt Ajax nou weer in vorm.
Dit was de kampioenswedstrijdquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:12 schreef Mansjester het volgende:
Ajax begint nu echt op stoom te raken. Kampioenskandidaat nummer 1
quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:13 schreef Sala-adin het volgende:
Hopen dat Vitesse nog wint zal verliezen, mooi weekend
Klaassen blijft nog steeds beperkt. Bojan ben ik niet helemaal over uit, maar ik ben van mening dat huurspelers (helemaal bij Ajax) een directe toegevoegde waarde moeten hebben. Dat had/heeft Bojan nou niet bepaald.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:12 schreef Gramulanion het volgende:
quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:13 schreef _NZT_ het volgende:
tuurlijk, geeft ze alleen aan feyenoord
De competitie spannender maken.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:13 schreef GGMM het volgende:
Dit was natuurlijk gewoon een pingel.
Maar ja, Ajax mag geen penalty krijgen.
Klaassen is niet beperkt, geweldige techniek zoals kan zien, ook genoeg overzicht en brutaliteit in duels.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Klaassen blijft nog steeds beperkt. Bojan ben ik niet helemaal over uit, maar ik ben van mening dat huurspelers (helemaal bij Ajax) een directe toegevoegde waarde moeten hebben. Dat had/heeft Bojan nou niet bepaald.
Als Tom zoiets zegt geloof ik hem.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:14 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Valt wel mee, maar AZ speelt goed ja
Als Immers in de selectie zit heb je soms steun van de 12e man nodig.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:13 schreef GGMM het volgende:
Met zulke supporters dwing je ook nooit thuisvoordeel afquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:13 schreef GGMM het volgende:
Haha nee, AZ krijgt kans na kans.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:14 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Valt wel mee, maar AZ speelt goed ja
Aldus een fan van Vitessequote:Op zaterdag 7 december 2013 20:15 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Met zulke supporters dwing je ook nooit thuisvoordeel af
quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:15 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Engelse commentator is geen fan van Makkelie
Ik zit niet op FOK! tijdens een thuiswedstrijd.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aldus een fan van VitessePleurt op joh.
Omdat hij een paar potjes leuk speelt? Gewoon een erg beperkte speler, maar wel goed genoeg voor de eredivisie. Beetje vlees noch vis, te allround.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Klaassen is niet beperkt, geweldige techniek zoals kan zien, ook genoeg overzicht en brutaliteit in duels.
Mjaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |