Deze enquete in elk topic en subforum neergooien kweekt niet echt goodwill.quote:Op zondag 15 december 2013 21:36 schreef Goodtome het volgende:
ik mag helaas nog geen gebruik maken van het PM systeem vandaar dat ik hier even doe.
Wij onderzoeken voor onze studie de branche baby- en kindermode. Daarbij kijken we hoe ondernemers in de toekomst weer succesvol in kunnen spelen op de behoeften van de klant.
Daarvoor hebben wij een korte enquete van 12 vragen opgesteld, zouden jullie deze op het ouders forum kunnen droppen. Zou echt super zijn.
Ik hoor graag van jullie.
schop die maar. Kan prima. Komt er vanzelf een volgend deel.quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:25 schreef Sylvana het volgende:
OUD / Trotse Ooms en Tantes (deel 11)
Hier is al bijna 2 jaar niet in gepost. Zal ik toch dit topic maar weer omhoog schoppen of gewoon een nieuw deel aanmaken? Aangezien hij toch al op pagina 6 is?
Okidoquote:Op vrijdag 20 december 2013 15:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
schop die maar. Kan prima. Komt er vanzelf een volgend deel.
dank! Jij ookquote:
OUD / Flesvoeding deel 15quote:Op donderdag 26 december 2013 15:50 schreef Juud-- het volgende:
Hoi modjes, ik kan het flesvoedingtopic niet vinden. Kijk ik nou met m'n neus??
quote:
OUD / Zindelijkheidquote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:27 schreef SupremeEvil het volgende:
Hoi! Is er een apart zindelijkheidstopic? Ik kan niet zoeken mobiel
OUD / Zindelijkheidquote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:27 schreef SupremeEvil het volgende:
Hoi! Is er een apart zindelijkheidstopic? Ik kan niet zoeken mobiel
ja ik zag eerst 1 pagina en toen kwam er een tweede bij, dus ik dacht: voor ze drie topics volpostenquote:Op woensdag 30 april 2014 19:34 schreef Stormqueen het volgende:
Och, zo'n drama is het niet toch? Lijkt ook alweer over
Je had zeker je cape nog om?!quote:Op maandag 9 juni 2014 15:48 schreef debuurvrouw het volgende:
Dank! Even doorgezet naar (klussen) en wonen
Oké dankjewel. Zag hem ook niet meer bij nieuwe topics nl.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:14 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Naar nws en daar istie al gesloten omdat er al een topic over liep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |