Op maandag 24 maart 2014 21:36 schreef JaydenErik het volgende:Hallo,
Ik zal mijzelf even voorstellen!
Ik ben Jayden en net 19 jaar geworden, ik heb een opleiding MBO-2 gedaan maar ben er vanaf gegaan na ander half jaar blokken omdat de school erg slecht was en het heeft mij 'Chronische hyperventilatie' gegeven, en heb ik mijn diploma niet gehaald, gelukkig gaat dit weer en heb ik mijn MBO1 wel kunnen halen.
Ik woon thuis en heb het zo gezegd gewoon goed voor elkaar, maar toch wil ik graag uit huis ik wil graag een appartement, maar heb het erg moeilijk met werk zoeken, wanneer ik naar de gemeente ga word ik met precies NIKS geholpen, geen geld, niets! ik zou 4 weken een beetje geld kunnen krijgen maar dan moet ik wel weer naar school alleen het probleem is 'een MBO-2 opleiding lukt mij helaas gewoon niet.
Ik ben geen probleem jonger of iets, ik wil gewoon het huis uit omdat ik niet meer lekker in mijn vel zit, het gaat mij niet om het 'vrij' zijn, het gaat mij erom dat ik op mijn eigen benen kan staan, ik weet dat ik het kan en wil het heel graag.
Alleen mijn vraag is dus, hoe kan ik toch zorgen dat ik een appartement kan krijgen, ik heb GEEN inkomen, GEEN werk, en GEEN opleiding. (wel werkzoekende)
En ik ben bang dat als ik begeleid zou gaan wonen (weet niet of dat kan) dat ik dan gelijk een stempel krijg en heel lastig werk kan krijgen omdat ze dan denken 'oh weer zo een lastige jongen'
Ik hoop dat ik een duidelijk antwoord zou kunnen krijgen.
Met vriendelijke groet,
Jayden