quote:Op zaterdag 26 april 2014 07:37 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Misschien spreek je het uit als 'Djeej wat ordi'
Noem je hem vaak bij zijn eerste lettegreep? Dat vind ik eigenlijk wel heel schattig klinken.quote:Op maandag 28 april 2014 21:01 schreef Leandra het volgende:
Vind je dat mooier klinken of denk je dat het voor je kind makkelijker is?
Want mijn 3-jarige 3-lettergreep voornaam met 3-lettergreep achternaam kan zijn naam prima uitspreken (vinden wij dan, Tom of Joep zou vast makkelijker zijn geweest).
Heel soms, maar eigenlijk alleen met "tje" erachterquote:Op maandag 28 april 2014 23:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Noem je hem vaak bij zijn eerste lettegreep? Dat vind ik eigenlijk wel heel schattig klinken.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:15 schreef Spees_Eend het volgende:
Thomasprachtige naam vind ik. Maar kan hier niet.
Wij zijn ook uit de naamvind hem zo leuk
Mijn tweeling gaat één naam delenquote:Op dinsdag 29 april 2014 11:18 schreef Leandra het volgende:
Moest jij geen 2 namen of heb ik wat gemist?
Hip! Kees en Keesquote:Op dinsdag 29 april 2014 11:21 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Mijn tweeling gaat één naam delen![]()
Lekker out of the box!
De onthulling dat het een garp was had ik dus gemistquote:Op dinsdag 29 april 2014 11:19 schreef Stormqueen het volgende:
volgens mij hangt Spees d'r 1 april-grap nog ergens in de lucht
Oh ik heb vannacht gedroomd over de naam voor het Zusje!quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:15 schreef Spees_Eend het volgende:
Thomasprachtige naam vind ik. Maar kan hier niet.
Wij zijn ook uit de naamvind hem zo leuk
quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:51 schreef Gulara het volgende:
[..]
Oh ik heb vannacht gedroomd over de naam voor het Zusje!![]()
Uiteraard vanochtend weer vergeten.
Hee das toevallig mijn zoon heette john maar toen is zn naam bob geworden wel een goede naam hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |