quote:
Op zondag 12 januari 2014 11:42 schreef angela8989 het volgende:ja ik zoek inderdaad een oplossing maar niet zo van die flauwe opmerkingen dat dit niet echt is of dat ik niet goed voor mijn zoon kan zorgen omdat hij maar arm is dat hij in dit gezin is geboren vind dat echt erg
Soms in het leven is er geen gemakkelijke oplossing. Je kan niet alles oplossen en soms blijven situaties bestaan terwijl je ze liever hebt dat ze anders gegaan waren.
Je moet niet denken ik ontzeg mijn moeder haar kleinkind. Dat doet ze zelf. Namelijk zij laat zich weer in met haar familie die jou misbruikt heeft.
Dus je moet goed naar de feiten kijken. Je moeder doet zich dit zichzelf aan omdat ze zich er blijkbaar niks van aantrekt dat een familielid jou misbruikt heeft.
Doordat die of deze familieleden weer bij haar over de vloer komen kan jij niet komen en je zoontje ook niet. Jammer maar dat komt door haar beslissing.
Je kan tegen je moeder zeggen dat dat je beslissing is en dat ze bv. altijd bij jou op bezoek mag komen (dan hoef je die rest van die familieleden ook niet bij je moeder thuis tegen te komen, en laat je je moeder ook niet vallen, terwijl ze eigenlijk wel jou laat vallen) (als je vriend daar ok mee is?) want ik begrijp uit je verhaal dat die relatie niet zo lekker loopt.