Deze enquete in elk topic en subforum neergooien kweekt niet echt goodwill.quote:Op zondag 15 december 2013 21:36 schreef Goodtome het volgende:
ik mag helaas nog geen gebruik maken van het PM systeem vandaar dat ik hier even doe.
Wij onderzoeken voor onze studie de branche baby- en kindermode. Daarbij kijken we hoe ondernemers in de toekomst weer succesvol in kunnen spelen op de behoeften van de klant.
Daarvoor hebben wij een korte enquete van 12 vragen opgesteld, zouden jullie deze op het ouders forum kunnen droppen. Zou echt super zijn.
Ik hoor graag van jullie.
schop die maar. Kan prima. Komt er vanzelf een volgend deel.quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:25 schreef Sylvana het volgende:
OUD / Trotse Ooms en Tantes (deel 11)
Hier is al bijna 2 jaar niet in gepost. Zal ik toch dit topic maar weer omhoog schoppen of gewoon een nieuw deel aanmaken? Aangezien hij toch al op pagina 6 is?
Okidoquote:Op vrijdag 20 december 2013 15:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
schop die maar. Kan prima. Komt er vanzelf een volgend deel.
dank! Jij ookquote:
OUD / Flesvoeding deel 15quote:Op donderdag 26 december 2013 15:50 schreef Juud-- het volgende:
Hoi modjes, ik kan het flesvoedingtopic niet vinden. Kijk ik nou met m'n neus??
quote:
OUD / Zindelijkheidquote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:27 schreef SupremeEvil het volgende:
Hoi! Is er een apart zindelijkheidstopic? Ik kan niet zoeken mobiel
OUD / Zindelijkheidquote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:27 schreef SupremeEvil het volgende:
Hoi! Is er een apart zindelijkheidstopic? Ik kan niet zoeken mobiel
ja ik zag eerst 1 pagina en toen kwam er een tweede bij, dus ik dacht: voor ze drie topics volpostenquote:Op woensdag 30 april 2014 19:34 schreef Stormqueen het volgende:
Och, zo'n drama is het niet toch? Lijkt ook alweer over
Je had zeker je cape nog om?!quote:Op maandag 9 juni 2014 15:48 schreef debuurvrouw het volgende:
Dank! Even doorgezet naar (klussen) en wonen
Oké dankjewel. Zag hem ook niet meer bij nieuwe topics nl.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:14 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Naar nws en daar istie al gesloten omdat er al een topic over liep.
Dit dusquote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:16 schreef Vicky het volgende:
Ik lees het updatetopic ook altijd.. maar posten doe ik er eigenlijk niet zo snel meer omdat ik niet meer in Z&G of het streepjestopic lees.
Dat is dus ook waarom ik geen updates plaats, omdat ik 9vd10 keer mobiel zit.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:04 schreef Lingue het volgende:
Ik vind updates ook altijd fijn, maar updates via mobiel plaatsen is niet zo makkelijk.
En ik ben iets minder vaak online om de updates te plaatsen en lees ook niet alle topics door. Of de update staat er al SQ(grapje he, grapje
)
+1!quote:Op zondag 15 juni 2014 16:27 schreef ProjSkippy het volgende:
Ik heb nu met mini niet meer de tijd om alle topics bij te lezen en ben daarom blij met het updatetopic. Het maakt me niet uit wie het bijhoudt, áls maar iemand het bijhoudt.
Ik ben wel blij met de spoilers.quote:Op zondag 15 juni 2014 16:12 schreef E.T. het volgende:
Kloons, spoilers en cryptogrammen in linkjes zijn de reden dat ik het update-topic niet meer lees. Ik ben te lui om te klikken voor spoilers, te klikken op linkjes (weer een extra venster open).. om vervolgens tot de ontdekking te komen dat het om (voor mij non-)nieuws blijkt te gaan van iemand die ik toch niet ken.
jaren terug stonden er gevarieerder updates in. leuke en niet leuke berichten. dat is helemaal verdwenen het is nu echt alleen maar streepjes of geboortes.quote:Op zondag 15 juni 2014 15:52 schreef Burdie het volgende:
Hoeveel vroeger dan, lady? Behalve kloon-onthullingen zie ik de afgelopen vier jaar eigenlijk bijna alleen maar streepjes en bevallingen.
Ik ben overigens ook en trouwe update-topic lezer, lees ook regelmatig het topic terug voor een instant feel-good moment.
ja dat cryptische geklets vind ik ook ergerlijkquote:Op zondag 15 juni 2014 16:12 schreef E.T. het volgende:
Kloons, spoilers en cryptogrammen in linkjes zijn de reden dat ik het update-topic niet meer lees. Ik ben te lui om te klikken voor spoilers, te klikken op linkjes (weer een extra venster open).. om vervolgens tot de ontdekking te komen dat het om (voor mij non-)nieuws blijkt te gaan van iemand die ik toch niet ken.
kloptquote:Op zondag 15 juni 2014 17:26 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
jaren terug stonden er gevarieerder updates in. leuke en niet leuke berichten. dat is helemaal verdwenen het is nu echt alleen maar streepjes of geboortes.
Ik ook. En iedereen doet ook z'n best om er iets leuks van te maken. Ik vind dat de charme van het topic.quote:Op zondag 15 juni 2014 17:31 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik vind dat juist veel leuker dan altijd 'ze is er!' enzo
dan is iedereen welkom om ook andere updates te plaatsen toch? Om te zeggen "er wordt niks leuks gepostquote:Op zondag 15 juni 2014 17:26 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
jaren terug stonden er gevarieerder updates in. leuke en niet leuke berichten. dat is helemaal verdwenen het is nu echt alleen maar streepjes of geboortes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |