SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij mij vroegen ze om een stuk vel v/d bovenkant v/d voorhuid, fokking pijn abiquote:Op zaterdag 7 december 2013 14:47 schreef Arcadia het volgende:
Maar hoe werkt dat nou? Krijg ik een reageerbuisje waar ik soms in moet spugen of een lok haar moet afstaan, of een stuk vel.
Shit, die ben ik kwijtquote:Op zaterdag 7 december 2013 15:03 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Bij mij vroegen ze om een stuk vel v/d bovenkant v/d voorhuid, fokking pijn abi
Ja want ik ga ook de dokter/tandarts ruiken wanneer ik bij hun binnenkom, duidelijk dat ik doel op een sterke geur zonder dat ik met mijn neus erover heengaquote:Op zaterdag 7 december 2013 15:27 schreef xminator het volgende:
Je ontvangt dat doosje en ruikt meteen aan dat doosje
Spugen in het buisje en mengen met de vloeistof die in de dop zit.quote:Op zaterdag 7 december 2013 14:47 schreef Arcadia het volgende:
Maar hoe werkt dat nou? Krijg ik een reageerbuisje waar ik soms in moet spugen of een lok haar moet afstaan, of een stuk vel.
Selam Aleykum.quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Spugen in het buisje en mengen met de vloeistof die in d dop zit.
Aleykm selam. Inderdaad, je moet wel even wat speeksel kweken.quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:05 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Selam Aleykum.
Heb ik al gedaan, ben nu documenten aan het invullen. Moest wel een flinke hoeveelheid in zeg.
Dat reageerbuisje moet in de doorschijnende zak en die kan dan gewoon de envelop in he?quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:07 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Aleykm selam. Inderdaad, je moet wel even wat speeksel kweken.
'Hoi Turqquote:
En iedereen die kan zien wat voor rare dingen jij op post doetquote:Op zaterdag 7 december 2013 16:08 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dat reageerbuisje moet in de doorschijnende zak en die kan dan gewoon de envelop in he?
[..]
'Hoi Turq![]()
Als ik me niet vergis wel, ja. Die van mij is ook alweer bijna een jaar geweest, volgens mij. Weet niet of er in de tussentijd iets aan het pakketje veranderd is.quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:08 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dat reageerbuisje moet in de doorschijnende zak en die kan dan gewoon de envelop in he?
[..]
'Hoi Turq![]()
Ze komen het ophalenquote:Op zaterdag 7 december 2013 16:11 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
En iedereen die kan zien wat voor rare dingen jij op post doet
Stoerquote:
23andme.com als het goed is, maar Borte zij volgens mij dat je geen nieuwe meer kan halen?quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:13 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Stoer! Maar hoe heet die site met die dingen? Misschien dat ik dat ook ga doen xD
Sowieso.quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:14 schreef TheMagnificent het volgende:
Voeg me toe wanneer je profiel aangemaakt is.
Jawel, alleen de gezondheidstest is geschrapt, geloof ik.quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:15 schreef Arcadia het volgende:
[..]
23andme.com als het goed is, maar Borte zij volgens mij dat je geen nieuwe meer kan halen?
[..]
Sowieso.![]()
quote:Welcome to 23andMe.
At this time, we have suspended our health-related genetic tests to comply with the U.S. Food and Drug Administration’s directive to discontinue new consumer access during our regulatory review process.
We are continuing to provide you with both ancestry-related genetic tests and raw genetic data, without 23andMe’s interpretation.
If you are an existing customer please click the button below and then go to the health page for additional information. If you are a customer who purchased before November 22, 2013, you will still have access to your health-related results.
We remain firmly committed to fulfilling our long-term mission to help people everywhere have access to their own genetic data and have the ability to use that information to improve their lives.
Upon entering the site, please confirm you understand the new changes in our services.
https://www.23andme.com/a(...)fBnf_yallzueM76GwX8=
Daar gaat het praktisch nut ervan, dit wilde ik juist wetenquote:Op zaterdag 7 december 2013 16:16 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jawel, alleen de gezondheidstest is geschrapt, geloof ik.
[..]
Ah ik merk dat ik niet buiten de boot ben gevallenquote:If you are a customer who purchased before November 22, 2013,
Bwa, misschien als het een stuk goedkoper was, maar voor die prijs zou ik het niet doen zonder praktisch nut.quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:19 schreef xminator het volgende:
De gezondheidstest zou de enige reden zijn voor mijn om een dna-test uit te voeren.
Eens.quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:23 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Bwa, misschien als het een stuk goedkoper was, maar voor die prijs zou ik het niet doen zonder praktisch nut.
Jij zou niet even aan het doosje van Borte snuffelen?quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:27 schreef xminator het volgende:
Je ontvangt dat doosje en ruikt meteen aan dat doosje
quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:49 schreef MaidensTower het volgende:
Mini-meet met Sylvesterrr en Bortecinem in Limburg
Dank, daar pas ik voor.quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:51 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Jij zou niet even aan het doosje van Borte snuffelen?
Boring...quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:17 schreef Turquaz52 het volgende:
Hoe is het nog hier? Los van het feit dat de reeksen weer razendsnel gevuld worden?
quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:28 schreef Unlabeled het volgende:
Wil ik net beginnen met studeren, word ik lastig gevallen met al dat getoeter van een tiental patserbakken die achter een nog grotere patserbak aanrijden. Bruiloft
quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:31 schreef Turquaz52 het volgende:
Ach stel je niet aan, 't is niet dat ze een kwartier voor je deur blijven staan, ze zullen ff langs rijden en doei!
quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:28 schreef Unlabeled het volgende:
Wil ik net beginnen met studeren, word ik lastig gevallen met al dat getoeter van een tiental patserbakken die achter een nog grotere patserbak aanrijden. Bruiloft
Want het gebeurt ook elk weekend tien keer? Dus jij zegt dat er elk weekend 20 Turken in jouw stad trouwen bij jou in de buurt. Woon je in Istanbul ofzo.quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:52 schreef Unlabeled het volgende:
Helaas niet. Je wilt dit echt niet tien keer aanhoren elk weekend. Vooral als je vier tentamens hebt de komende week. Geloof me, ik spreek uit ervaring.
Kennen jullie elkaar persoonlijk in deze topicreeks?quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:49 schreef MaidensTower het volgende:
Het is toch goed mogelijk als je dichtbij een trouwlocatie woont zoals sade in Zaandam. Misschien niet 10 keer maar maybe wel 5/6 keer.quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:54 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Want het gebeurt ook elk weekend tien keer? Dus jij zegt dat er elk weekend 20 Turken in jouw stad trouwen bij jou in de buurt. Woon je in Istanbul ofzo.
Ik weet niet wat die geur is maar het viel mij ook op. Een tandartsgeur idd. En ja, je doet het buisje in het plastic zakje en dan zonder doos in de envelop.quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:35 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ja want ik ga ook de dokter/tandarts ruiken wanneer ik bij hun binnenkom, duidelijk dat ik doel op een sterke geur zonder dat ik met mijn neus erover heenga
Was leuk om je te ontmoeten!quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:49 schreef MaidensTower het volgende:
Nope. Zag MT net voor het eerst zelfs.quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:59 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Kennen jullie elkaar persoonlijk in deze topicreeks?
Dan moet zo'n trouwlocatie behoorlijk veel zalen hebben, willen 5 a 6 koppels tegelijk een bruiloft houden.quote:Op zaterdag 7 december 2013 18:02 schreef xminator het volgende:
[..]
Het is toch goed mogelijk als je dichtbij een trouwlocatie woont zoals sade in Zaandam. Misschien niet 10 keer maar maybe wel 5/6 keer.
quote:
Ze kwamen hier langs, zeiden ze ook 30 min. van te voren. Ik heb ze gekarsilamakt met mijn werk sirtlar en al.quote:Op zaterdag 7 december 2013 18:12 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]en niet met mij meeten?!
ik voel me buitengesloten..
Geef niks, Sylv was eergisteren bij mij op bezoek..quote:Op zaterdag 7 december 2013 18:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ze kwamen hier langs, zeiden ze ook 30 min. van te voren. Ik heb ze gekarsilamakt met mijn werk sirtlar en al.
Aha. Leuk hoor.quote:Op zaterdag 7 december 2013 18:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nope. Zag MT net voor het eerst zelfs.
Eyvallah, 1e fles is al leeg.. Vanavond ff 2e fles openen..quote:Op zaterdag 7 december 2013 18:19 schreef Bortecinem het volgende:
Hahaha I know, heeft ie verteld. Serefe, yarasin!
Euh, 3 zalen pal naast elkaar. Vrijdag/zaterdag/zondag = kans op 9 keer.quote:Op zaterdag 7 december 2013 18:10 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Dan moet zo'n trouwlocatie behoorlijk veel zalen hebben, willen 5 a 6 koppels tegelijk een bruiloft houden.
Meen je niet. Ben zo'n groentje op dat gebied. Lijkt me een gekkenhuis drie bruiloften op dezelfde locatie.quote:Op zaterdag 7 december 2013 18:27 schreef xminator het volgende:
[..]
Euh, 3 zalen pal naast elkaar. Vrijdag/zaterdag/zondag = kans op 9 keer.
Ne zaman bitirdin?quote:Op zaterdag 7 december 2013 18:26 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Eyvallah, 1e fles is al leeg.. Vanavond ff 2e fles openen..
Was gezellig! Twee mini-meets in twee dagen in Limburg!quote:Op zaterdag 7 december 2013 18:18 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Geef niks, Sylv was eergisteren bij mij op bezoek..![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu ben ik benieuwd naar beiden.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:01 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Insgelijks!
Syl had gelijk. Je bent mooier dan ik
Dit gaat tegen mijn vrouwenlogica in.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:01 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Insgelijks!
Syl had gelijk. Je bent mooier dan ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:05 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dit gaat tegen mijn vrouwenlogica in.
Heb trouwens net mijn eerste Iraanse films gezien.Ik kan je The Stoning of Soraya M. en Jodaeiye Nader az Simin wel aanraden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De grap was dus dat het een Amerikaanse blockbuster is en over Perzen gaat en dus niet echt een Iraanse film is. Bedankt voor je serieuze reactie, die eerste klinkt wel goed.quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik kan je The Stoning of Soraya M. en Jodaeiye Nader az Simin wel aanraden.
Weet ik. Ik ben bekend met Prince of Persia (en de games).quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:29 schreef Arcadia het volgende:
[..]
De grap was dus dat het een Amerikaanse blockbuster is en over Perzen gaat en dus niet echt een Iraanse film is. Bedankt voor je serieuze reactie, die eerste klinkt wel goed.
Ik ook, kan je eerlijk zeggen dat de games veel beter waren dan de film. Deel 2 (warrior within) dan tenminste, daarna de serie niet meer aangeraakt.quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:33 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Weet ik. Ik ben bekend met Prince of Persia (en de games).![]()
Warrior Within was ook mijn favoriet, inderdaad. Die duistere sfeer maakte het best spannend.quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:35 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik ook, kan je eerlijk zeggen dat de games veel beter waren dan de film. Deel 2 (warrior within) dan tenminste, daarna de serie niet meer aangeraakt.
Zo lang geleden wel. Enige wat ik me herinner is de kraaiman en een brandende bootquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:41 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Warrior Within was ook mijn favoriet, inderdaad. Die duistere sfeer maakte het best spannend.
Bijna 10 jaar geleden al. Ik was 16.quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:45 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Zo lang geleden wel. Enige wat ik me herinner is de kraaiman en een brandende boot. Ik was 12 of 13 toen hij uitkwam.
Ik ga soms iets te lang op iets in, heb ik het idee, dus dan denk ik wel eens 'laat ook maar'.quote:
wa hedde gedoan?quote:Op zondag 8 december 2013 12:17 schreef sylvesterrr het volgende:
Zo, dat was een productieve ochtend.
Zeg ik niet.quote:Op zondag 8 december 2013 12:18 schreef hugecooll het volgende:
Waar is zarGon eigenlijk?
[..]
wa hedde gedoan?
Dag er naquote:
Oha!quote:Op zondag 8 december 2013 14:41 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Dag er na
Had echt zin in ijskoude Raki..![]()
![]()
Wel apart dat hij in het Westen totaal onbekend is. Heb ik altijd vreemd gevonden.quote:Op zondag 8 december 2013 12:41 schreef Arcadia het volgende:
Valt me wel op dat Hulagu veel gemeen heeft met de Amerikaanse staat.
allebei topfilms!quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik kan je The Stoning of Soraya M. en Jodaeiye Nader az Simin wel aanraden.
Ben nu de stukken over Batu Khan aan het lezen. Best interessant leesvoer, eens dinsdag richting de bibliotheek gaan voor de geschiedenis van de Mongolen.quote:Op zondag 8 december 2013 15:49 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wel apart dat hij in het Westen totaal onbekend is. Heb ik altijd vreemd gevonden.
Mocht je een boek van intresse vinden en aanraden laat je het dan weten? Vooral het conflict binnen het leiderschap betreffende de Islam post-Dzjengis Khan kon mij wel boeien.quote:Op zondag 8 december 2013 16:10 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ben nu de stukken over Batu Khan aan het lezen. Best interessant leesvoer, eens dinsdag richting de bibliotheek gaan voor de geschiedenis van de Mongolen.
Zal ik zeker doen, ik vrees wel dat het Engelse boeken zullen wordenquote:Op zondag 8 december 2013 16:33 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Mocht je een boek van intresse vinden en aanraden laat je het dan weten? Vooral het conflict binnen het leiderschap betreffende de Islam post-Dzjengis Khan kon mij wel boeien.
Mijn Engelands is furry koetquote:Op zondag 8 december 2013 16:46 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Zal ik zeker doen, ik vrees wel dat het Engelse boeken zullen worden
Zeker interessant ja. En voor Turken helemaal ofcourse met het oog op Turkse geschiedenis (oa. afstammelingen van de Mongolen)quote:Op zondag 8 december 2013 16:10 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ben nu de stukken over Batu Khan aan het lezen. Best interessant leesvoer, eens dinsdag richting de bibliotheek gaan voor de geschiedenis van de Mongolen.
Straks krijg je weer een "quote:Op zondag 8 december 2013 16:57 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zeker interessant ja. En voor Turken helemaal ofcourse met het oog op Turkse geschiedenis (oa. afstammelingen van de Mongolen)
Borte moet stil zijn.quote:Op zondag 8 december 2013 16:59 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Straks krijg je weer een ""-reactie van Borte.
Komt-ie weer met zijn getroll. Lees je in over het onderwerp of loop geen onzin te spuien.quote:Op zondag 8 december 2013 16:57 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zeker interessant ja. En voor Turken helemaal ofcourse met het oog op Turkse geschiedenis (oa. afstammelingen van de Mongolen)
Dat heeft hij ook nietquote:Op zondag 8 december 2013 17:01 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je hem mocht. Volgens mij heeft Che geen interesse in internetrelaties.
Soms is dat wel leuk om andere mensen te stangen die snel serieus reagerenquote:Op zondag 8 december 2013 17:02 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Komt ie weer met zijn getroll. Lees je in over het onderwerp of loop geen onzin te spuien.
Nu maar hopen dat zijn neven en ooms niet met ak's gaat schieten op jullie huwelijk, heb onlangs nog een nieuwsbericht gelezen dat het behoorlijk misging.quote:
quote:Op zondag 8 december 2013 17:04 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Soms is dat wel leuk om andere mensen te stangen die snel serieus reageren. Helaas weten velen niet wanneer ze moeten stoppen, dat is een andere zaak.
[..]
Nu maar hopen dat zijn neven en ooms niet met ak's gaat schieten op jullie huwelijk, heb onlangs nog een nieuwsbericht gelezen dat het behoorlijk misging.![]()
http://www.huffingtonpost(...)ak-47_n_4333580.html
Echt he.quote:Op zondag 8 december 2013 17:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Snap sws niet dat mensen dit doen.
Omdat ze van elkaar houden en denken dat ze dat de rest van hun leven zullen doen.quote:Op zondag 8 december 2013 17:16 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Echt he.
Waarom trouwen mensen in hemelsnaam.
Hopelijk zal het voor ons allen zo zijn.quote:Op zondag 8 december 2013 17:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Omdat ze van elkaar houden en denken dat ze dat de rest van hun leven zullen doen.
Insallah.quote:Op zondag 8 december 2013 17:20 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hopelijk zal het voor ons allen zo zijn.
Of omdat zij iets van vrijheid van hun ouders willen en seksuele driften willen botvieren?quote:Op zondag 8 december 2013 17:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Omdat ze van elkaar houden en denken dat ze dat de rest van hun leven zullen doen.
Jij alweer een nieuw partner in het oog? En dan bedoel ik niet je forumgeliefde.quote:
Bwa, Turkse jeugd heeft niet veel nodig om zich los te gooien van de ouders, dus lijkt me sterk. Zal voor enkelen wel zo opgaan, maar zal meer mee te maken hebben dat Turken trots hebben voor hun cultuur.quote:Op zondag 8 december 2013 17:23 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Of omdat zij iets van vrijheid van hun ouders willen en seksuele driften willen botvieren?
Trots is goed, Turkije is goed, seks is goed.quote:Op zondag 8 december 2013 17:23 schreef Arcadia het volgende:
Bwa, Turkse jeugd heeft niet veel nodig om zich los te gooien van de ouders, dus lijkt me sterk. Zal voor enkelen wel zo opgaan, maar zal meer mee te maken hebben dat Turken trots hebben voor hun cultuur.
Daha hala anlamadin mi yahuuuuquote:Op zondag 8 december 2013 17:23 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Jij alweer een nieuw partner in het oog? En dan bedoel ik niet je forumgeliefde.
Ik ken die mensen niet? Of is dit het standaardverhaal dat jij meekrijgt? Want elke Turk/moslim heeft een tekort aan vrijheid en wil zelf niet wachten met bepaalde lusten?quote:Op zondag 8 december 2013 17:23 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Of omdat zij iets van vrijheid van hun ouders willen en seksuele driften willen botvieren?
Racist!quote:Op zondag 8 december 2013 17:28 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Trots is goed, Turkije is goed, seks is goed.
Eigenlijk ben ik wel voor huwelijken, mits Turken onderling.
Paren met Oekrainse vrouwen? Een frons kunnen zij van mij krijgen.
Ben anlamazdan geliyorum, dat is voordeel aan man zijnquote:
Ja ik ken er een paar, nimmer repte ik over elke Turk hoor.quote:Op zondag 8 december 2013 17:31 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ken die mensen niet? Of is dit het standaardverhaal dat jij meekrijgt? Want elke Turk/moslim heeft een tekort aan vrijheid en wil zelf niet wachten met bepaalde lusten?
Bende susim o zamanquote:Op zondag 8 december 2013 17:33 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Racist!
[..]
Ben anlamazdan geliyorum, dat is voordeel aan man zijn![]()
Ooh dat is dus een impliciete ja op mijn vraagquote:
Burada ask var, zorla bisey yapmiyoruzquote:Op zondag 8 december 2013 17:38 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ooh dat is dus een impliciete ja op mijn vraag. Ik wil wel mijn goedkeuring geven voordat ik je uithuwelijk.
askquote:Op zondag 8 december 2013 17:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Burada ask var, zorla bisey yapmiyoruz
Bedoel je als in dat je de ware hebt gevonden, of alleen pijn erdoor gekend hebt?quote:
Telt vader- en moederliefde ook mee?quote:Op zondag 8 december 2013 17:52 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
ask![]()
Heeft iemand hier trouwens ooit oprechte wederzijdse ask gekend? Ik niet namelijk
Nee, we hebben over de klassieke definitie van ask (behalve de mystische interpretatie van het woord), dus verliefdheid.quote:Op zondag 8 december 2013 17:57 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Telt vader- en moederliefde ook mee?
Dat ik ook denk askquote:Op zondag 8 december 2013 17:57 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Bedoel je als in dat je de ware hebt gevonden, of alleen pijn erdoor gekend hebt?
Mwah, ik zit nu meer in de fase vanquote:Op zondag 8 december 2013 18:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat ik ook denk asken vervolgens word je verliefd en denk je ask!
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 8 december 2013 18:03 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Mwah, ik zit nu meer in de fase vanna
![]()
![]()
![]()
.
Dankje, maar ik overleef het wel. Het niet alsof het de eerste keer is XDquote:
Yeah. But still, that feeling sucks..quote:Op zondag 8 december 2013 18:08 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Dankje, maar ik overleef het wel. Het niet alsof het de eerste keer is XD
Ask a la Romeo & Juliet is voor mij in ieder geval gebakken lucht. Leuk dat andere mensen daar anders over denken.quote:Op zondag 8 december 2013 17:58 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nee, we hebben over de klassieke definitie van ask (behalve de mystische interpretatie van het woord), dus verliefdheid.
Wees daar maar blij omquote:Op zondag 8 december 2013 17:52 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
ask![]()
Heeft iemand hier trouwens ooit oprechte wederzijdse ask gekend? Ik niet namelijk
Ik heb een oom die is een keer verliefd geweest in zijn jeugd en die kreeg zijn droomvrouw dus niet van haar ouders. 40 50 jaren later is hij nog steeds verdrietig erover en raki aan het zuipen om het weg te werken.quote:Op zondag 8 december 2013 18:11 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ask a la Romeo & Juliet is voor mij in ieder geval gebakken lucht. Leuk dat andere mensen daar anders over denken.
Geloof me, na de derde keer begin je het wel zat te worden, want het is elke keer hetzelfde verhaalquote:
Oh God, moet je nagaan hoe verliefd ik ben. Wilde al typen, neeeee, komt echt goed. Terwijl ik een paar maanden geleden ook zo sprakquote:Op zondag 8 december 2013 18:16 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Geloof me, na de derde keer begin je het wel zat te worden, want het is elke keer hetzelfde verhaal.
Hoor het vaak genoeg dat een persoon in zijn huwelijk oude liefdes niet kan verkroppen en dat het huwelijk daardoor mislukt.quote:Op zondag 8 december 2013 18:14 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik heb een oom die is een keer verliefd geweest in zijn jeugd en die kreeg zijn droomvrouw dus niet van haar ouders. 40 50 jaren later is hij nog steeds verdrietig erover en raki aan het zuipen om het weg te werken.
WIST IK! Je doet zo jolig vandaag. Lijkt deze wel een beetje op mij? Dan moet het wel helemaal goedkomenquote:Op zondag 8 december 2013 18:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh God, moet je nagaan hoe verliefd ik ben. Wilde al typen, neeeee, komt echt goed. Terwijl ik een paar maanden geleden ook zo sprak
Bedoel je qua uiterlijk of karakter?quote:Op zondag 8 december 2013 18:18 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hoor het vaak genoeg dat een persoon in zijn huwelijk oude liefdes niet kan verkroppen en dat het huwelijk daardoor mislukt.
[..]
WIST IK! Je doet zo jolig vandaag. Lijkt deze wel een beetje op mij? Dan moet het wel helemaal goedkomen![]()
Karakter natuurlijk. Uiterlijk helpt niet zo echt in het stroomlijnen van een huwelijk.quote:Op zondag 8 december 2013 18:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Bedoel je qua uiterlijk of karakter?
Laten we kappen zo persoonlijk te worden, maar genieten van dit nummer:quote:Op zondag 8 december 2013 18:26 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Karakter natuurlijk. Uiterlijk helpt niet zo echt in het stroomlijnen van een huwelijk.
Is goedquote:Op zondag 8 december 2013 18:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Laten we kappen zo persoonlijk te worden, maar genieten van dit nummer:
Mooi vrouwtje.
Biliyorumquote:Op zondag 8 december 2013 18:34 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Is goed, laatste was trouwen een grap.
Maar het grote probleem is, dat ze ook in hetzelfde vriendengroepje zit. Dus ik heb geen idee wat ik met haar moet doen xDquote:Op zondag 8 december 2013 18:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh God, moet je nagaan hoe verliefd ik ben. Wilde al typen, neeeee, komt echt goed. Terwijl ik een paar maanden geleden ook zo sprak
Tja, wij verschillen van mening. Is niet erg.quote:Op zondag 8 december 2013 16:59 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Straks krijg je weer een ""-reactie van Borte.
Hmm... zo zie je maar dat iedereen anders is. Persoonlijk word ik nogal misselijk als een man opbiecht dat 'ie mij leuk vindt bijvoorbeeld. En ik hou al helemaal niet van aangeraakt te worden. Grappig is wel dat ik voornamelijk vrienden van het tegengeslacht heb. Alleen jammer dat sommigen op een gegeven moment zo nodig hun lul achterna moeten lopen.quote:Op zondag 8 december 2013 18:14 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik heb een oom die is een keer verliefd geweest in zijn jeugd en die kreeg zijn droomvrouw dus niet van haar ouders. 40 50 jaren later is hij nog steeds verdrietig erover en raki aan het zuipen om het weg te werken.
Wat getroll? Ik heb een x hier een link gepost waarin zelfs een Turkse diplomaat dat beweerde. Dat betekent niet dat het dan waar is, maar ik ben zeker niet de enige die er zo over denkt.quote:Op zondag 8 december 2013 17:02 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Komt-ie weer met zijn getroll. Lees je in over het onderwerp of loop geen onzin te spuien.
O, ik vlucht meestal voordat het meisje kans krijgt om het te zeggen. Dus jij doet het beter dan ik XDquote:Op zondag 8 december 2013 18:48 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Hmm... zo zie je maar dat iedereen anders is. Persoonlijk word ik nogal misselijk als een man opbiecht dat 'ie mij leuk vindt bijvoorbeeld.
Ik hou er ook niet van om aangeraakt te worden, als baby wilde ik ook niet aangeraakt worden xDquote:En ik hou al helemaal niet van aangeraakt te worden. Grappig is wel dat ik voornamelijk vrienden van het tegengeslacht heb. Alleen jammer dat sommigen op een gegeven moment zo nodig hun lul achterna moeten lopen.
İt rr kervan yrr. Boşver konuşsun. Sommige mensen zijn gewoon te ver heen, ne dersen boş.quote:Op zondag 8 december 2013 17:02 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Komt-ie weer met zijn getroll. Lees je in over het onderwerp of loop geen onzin te spuien.
Negeren. Worden vrouwen gek van.quote:Op zondag 8 december 2013 18:40 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Maar het grote probleem is, dat ze ook in hetzelfde vriendengroepje zit. Dus ik heb geen idee wat ik met haar moet doen xD
Typisch wijvengedrag...quote:Op zondag 8 december 2013 18:54 schreef Bortecinem het volgende:
En niet eens met MT. Ze is zelf net een manken. Kendimi yanında cce gibi hissettim.
Stel je eens voor dat dat bij mannen gebeurt.quote:Op zondag 8 december 2013 18:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Typisch wijvengedrag...
Oooh my god, je bent zo mooi! Nee, JIJ bent zo mooi!
Oooh my god, je bent zo mooi heeeee, nee schat, dat is jouw guzellik.
Haha. Ik voorspelde deze reactie.quote:Op zondag 8 december 2013 18:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Typisch wijvengedrag...
Oooh my god, je bent zo mooi! Nee, JIJ bent zo mooi!
Oooh my god, je bent zo mooi heeeee, nee schat, dat is jouw guzellik.
Vaak is aardig doen fake.quote:Op zondag 8 december 2013 19:01 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Stel je eens voor dat dat bij mannen gebeurt.
"Oh man, jij bent echt een knapperd"
"Rot op, homo."
Ik dacht trouwens dat vrouwen elkaar niet konden complimenteren tenzij het boezemvriendinnen betrof? Ik vond het nogal raar dat vrouwen zo aardig kunnen zijn tegen elkaar, de vrouwen die ik ken willen elkaars ogen eruit pulken![]()
Ama is toch zoquote:Op zondag 8 december 2013 19:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Haha. Ik voorspelde deze reactie.
quote:Op zondag 8 december 2013 19:01 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Stel je eens voor dat dat bij mannen gebeurt.
"Oh man, jij bent echt een knapperd"
"Rot op, homo."
Ik dacht trouwens dat vrouwen elkaar niet konden complimenteren tenzij het boezemvriendinnen betrof? Ik vond het nogal raar dat vrouwen zo aardig kunnen zijn tegen elkaarde vrouwen die ik ken willen elkaars ogen eruit pulken
Echt he.quote:Op zondag 8 december 2013 19:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vaak is aardig doen fake.Ik ken wijven die dan roepen, oooooohh sen gercekten cok guzelsin, saclara bak bilmem ne. En als die persoon weg is: o sunu yapti, bunu yapti etc blabla.
Borte, jij komt soms over als een persoon die issues heeft met kritiek. Trek je dingen te snel aan ofzo?quote:Op zondag 8 december 2013 19:09 schreef Bortecinem het volgende:
Joh jullie zouden eens moeten weten wat ik wel niet heb zitten lullen over MT haar rug, al direct nadat ze de trein in stapte. Zo ben ik. Hoe groter de compliment, des te meer ik die persoon haat.
Oh goodie, ze ziet weer spoken.quote:Op zondag 8 december 2013 19:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Inderdaad. Twee complimentjes en het halve topic is in rep en roer.
Comments en kleding haal jij vaak door de war.quote:Op zondag 8 december 2013 19:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 december 2013 19:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik denk dat jouw bitterheid tegenover simpele, onschuldige dingen in het leven toch iets meer opvalt.quote:Op zondag 8 december 2013 19:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Borte, jij komt soms over als een persoon die issues heeft met kritiek. Trek je dingen te snel aan ofzo?
Oooooeeeeeh, gelijk in de aanvalquote:Op zondag 8 december 2013 19:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik denk dat jouw bitterheid tegenover simpele, onschuldige dingen in het leven toch iets meer opvalt.
even dimmen kauwgumpje.quote:Op zondag 8 december 2013 19:14 schreef Stimorol- het volgende:
Zou ze nu helemaal doordraaien als ik: TURKEN STAMMEN AF VAN MONGOLEN roep?
quote:Op zondag 8 december 2013 19:15 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Vrouwen kunnen elkaar prima complimenteren en het ook echt menen.
ja toch.quote:Op zondag 8 december 2013 19:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Typisch. Nu komt vriendin X vriendin Y helpen
Goede samenvatting van vrouwen.quote:Op zondag 8 december 2013 19:16 schreef Mathemaat het volgende:
Dit gevecht laat me denken aan een professioneel fotomodel dat ook in n van de lessen/workshoppen zit, die ik volg. Er zat namelijk een redelijk uitziend meisje bij ons in de klas. Ik weet niet meer precies wat er was gebeurd, maar volgens mij kreeg dat redelijk uitziend meisje het woord en dat fotomodel keek haar zo aan van: grrr, ik wil je dood. Ik zat naast die fotomodel en ik kon een vorm van intens haat voelen XD
Tss, ik was mijn handen in onschuldquote:Op zondag 8 december 2013 19:18 schreef Stimorol- het volgende:
He nou bah, hebben we de sfeer weer verpest?
Maar ze is professioneel fotomodel en daarom vond ik het best vaag. Je bent soort van de mooiste vrouw in het hele gebouw en toch een andere vrouw haten XDquote:Op zondag 8 december 2013 19:18 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Goede samenvatting van vrouwen.
[..]
Tss, ik was mijn handen in onschuld. Dit is jouw fout.
blijkbaar moet je veel emoticons gebruiken als;quote:Op zondag 8 december 2013 19:16 schreef Bortecinem het volgende:
Ben ik echt degene in dit topic die boos en gefrustreerd overkomt? Ik snap al die comments namelijk niet.
Sommige vrouwen willen het middelpunt zijn. Altijd. Dat je trouwens mooi bent zegt niets over het niveau aan zelfvertrouwen.quote:Op zondag 8 december 2013 19:20 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Maar ze is professioneel fotomodel en daarom vond ik het best vaag. Je bent soort van de mooiste vrouw in het hele gebouw en toch een andere vrouw haten XD
Van wie stammen Turken ook al weer af volgens jou:quote:Op zondag 8 december 2013 19:20 schreef Che_ het volgende:
Arcadia btw, de ondergang van het Mongoolse Rijk is begonnen door de nederlagen die ze leden tegen moslims. Erg interessante tijdperk was dat. Op MBC had je een Arabische serie over Hulagu.
Ooh, die MBC-series zijn meestal goed. Die van Omar was echtquote:Op zondag 8 december 2013 19:20 schreef Che_ het volgende:
Arcadia btw, de ondergang van het Mongoolse Rijk is begonnen door de nederlagen die ze leden tegen moslims. Erg interessante tijdperk was dat. Op MBC had je een Arabische serie over Hulagu.
Staat genoteerd voor de volgende keer!!!!quote:Op zondag 8 december 2013 19:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
blijkbaar moet je veel emoticons gebruiken als;![]()
![]()
![]()
![]()
.
Ik denk dat we (degenen die je niet cht kennen) allemaal nu wel zo'n beeld hebben omdat je bekend staat om overal serieus op in te gaanquote:Op zondag 8 december 2013 19:16 schreef Bortecinem het volgende:
Ben ik echt degene in dit topic die boos en gefrustreerd overkomt? Ik snap al die comments namelijk niet.
Goede conclusie.quote:Op zondag 8 december 2013 19:16 schreef Bortecinem het volgende:
Ja, maar dan kun je toch op een gegeven tot het besef komen dat het zo goed is. XDquote:Op zondag 8 december 2013 19:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Sommige vrouwen willen het middelpunt zijn. Altijd. Dat je trouwens mooi bent zegt niets over het niveau aan zelfvertrouwen.
Moet je het boek van Dr. Alan Francis "Everything men know about women" eens lezen. Boek geeft heel goed in detail weer hoeveel wij mannen nu echt begrijpen van vrouwen.quote:Op zondag 8 december 2013 19:20 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Maar ze is professioneel fotomodel en daarom vond ik het best vaag. Je bent soort van de mooiste vrouw in het hele gebouw en toch een andere vrouw haten XD
Nee. Bepaalde wijven willen altijd meer, meer, meer. Als je niet kan eten, omdat je dun moet blijven, dan heb je altijd honger naar andere dingen. Denk ik. Ik zeg ook maar wat, want wijven zijn niet te begrijpen.quote:Op zondag 8 december 2013 19:24 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ja, maar dan kun je toch op een gegeven tot het besef komen dat het zo goed is. XD
Mongolen gemixt met rondtrekkende Aziatische volkeren en deel Arabieren.quote:Op zondag 8 december 2013 19:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Sommige vrouwen willen het middelpunt zijn. Altijd. Dat je trouwens mooi bent zegt niets over het niveau aan zelfvertrouwen.
[..]
Van wie stammen Turken ook al weer af volgens jou:
quote:Op zondag 8 december 2013 19:25 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Moet je het boek van Dr. Alan Francis "Everything men know about women" eens lezen. Boek geeft heel goed in detail weer hoeveel wij mannen nu echt begrijpen van vrouwen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beste post van 2013, dit liet me lachenquote:Op zondag 8 december 2013 19:26 schreef Che_ het volgende:
[..]
Mongolen gemixt met rondtrekkende Aziatische volkeren en deel Arabieren.
En Koerden?quote:Op zondag 8 december 2013 19:26 schreef Che_ het volgende:
[..]
Mongolen gemixt met rondtrekkende Aziatische volkeren en deel Arabieren.
Mwah, mijn mannelijke Nederlandse vrienden hebben dat ook. Het zit in een irrationale onzekerheid. XDquote:Op zondag 8 december 2013 19:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Bepaalde wijven willen altijd meer, meer, meer. Als je niet kan eten, omdat je dun moet blijven, dan heb je altijd honger naar andere dingen. Denk ik. Ik zeg ook maar wat, want wijven zijn niet te begrijpen.
Die van Omar moet ik nog zienquote:Op zondag 8 december 2013 19:22 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ooh, die MBC-series zijn meestal goed. Die van Omar was echt. Bedankt voor de tip.
En ja dat heb ik al gelezen. Kwam zelfs een dispuut tussen de khan van de Gouden Horde (Batu) omdat hij moslim was en Hulagu.
Ja dus?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn collega van 60 had er ook last van. Ze moest soms een wedstrijd met mij aangaan.quote:Op zondag 8 december 2013 19:27 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Mwah, mijn mannelijke Nederlandse vrienden hebben dat ook. Het zit in een irrationale onzekerheid. XD
blijf nou maar.quote:Op zondag 8 december 2013 19:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja dus?
Misschien moet ik maar kappen met posten hier. Het is meer een gewoonte dan plezier, en als de meesten er zo over denken..
Neem af een toe een korreltje zout ofzo. Girl, pls..quote:Op zondag 8 december 2013 19:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja dus?
Misschien moet ik maar kappen met posten hier. Het is meer een gewoonte dan plezier, en als de meesten er zo over denken..
Hehehe xD xDquote:Op zondag 8 december 2013 19:27 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Mwah, mijn mannelijke Nederlandse vrienden hebben dat ook. Het zit in een irrationale onzekerheid. XD
Aah komop, ik bedoelde het niet slecht. Ik vind je persoonlijk een van de fijnere users hier.quote:Op zondag 8 december 2013 19:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja dus?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja dat was Batu. http://nl.wikipedia.org/wiki/Gouden_Hordequote:Op zondag 8 december 2013 19:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
Die van Omar moet ik nog zien
Van Saddam was ook heel goed volgens mijn vader.
Kleinzoon van Cengiz Khan werd ook moslim toch?
Hoe zit het volgens jouquote:Op zondag 8 december 2013 19:27 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Beste post van 2013, dit liet me lachen
Nu heeft ze een midlifecrisis.quote:Op zondag 8 december 2013 19:39 schreef expans het volgende:
Stimorol is je identiteitscrisis voorbij?
Heeft Stimerol een identiteitscrisis?quote:Op zondag 8 december 2013 19:39 schreef expans het volgende:
Stimorol is je identiteitscrisis voorbij?
Daarom altijd pellen.quote:Op zondag 8 december 2013 19:41 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hey! Er zit een beestje op je UI!
We zijn ontstaan doordat een verloren chinese knul werd opgevoed door een roedel wolven. De knul had een perfect goed leven, maar had dankzij het samenleven met dieren geen spraak ontwikkeld. Er was een panter die waakte over de knul en een tijger die aasde op de knul. De jongen wilde vluchten maar kwam tot een confrontatie met de tijger, maar toen kwam een beer en greep de tijger bij de staart, toen knoopte de knul een stuk brandend hout vast aan de tijger van de staart en de tijger vluchtte uit angst. De beer werd wakker en bracht samen met de panter de knul naar het dichtstbijzijnde mensendorp, daar kwam hij een mensvrouw tegen waar hij verliefd op weg nadat zij hem in haar web wikkelde door middel van haar verleidende ogen. De tijger kwam uit wraak terug en at ze beide op.quote:
Toen ik hier af en toe lurkte zonder al te veel posten kwam het neer op dit ''hurr durr turk, alevi, koerd, weet het niet''.quote:Op zondag 8 december 2013 19:41 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Heeft Stimerol een identiteitscrisis?
quote:Op zondag 8 december 2013 19:52 schreef expans het volgende:
[..]
Toen ik hier af en toe lurkte zonder al te veel posten kwam het neer op dit ''hurr durr turk, alevi, koerd, weet het niet''.
Fastforward naar nu en ze is Koerdisch blijkbaar.
Vast een Turk, kijk hoe moeilijk ze in de omgang is.quote:Op zondag 8 december 2013 19:52 schreef expans het volgende:
[..]
Toen ik hier af en toe lurkte zonder al te veel posten kwam het neer op dit ''hurr durr turk, alevi, koerd, weet het niet''.
Soort van:quote:Op zondag 8 december 2013 19:52 schreef expans het volgende:
[..]
Turken zijn niet zo lastig. Nederlanders des te meer.quote:Op zondag 8 december 2013 19:55 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Vast een Turk, kijk hoe moeilijk ze in de omgang is.
Erg ontroerend, traantje weggepinkt. Zal dit later nog aan mijn kleinkinderen voorlezen.quote:Op zondag 8 december 2013 19:50 schreef Arcadia het volgende:
[..]
We zijn ontstaan doordat een verloren chinese knul werd opgevoed door een roedel wolven. De knul had een perfect goed leven, maar had dankzij het samenleven met dieren geen spraak ontwikkeld. Er was een panter die waakte over de knul en een tijger die aasde op de knul. De jongen wilde vluchten maar kwam tot een confrontatie met de tijger, maar toen kwam een beer en greep de tijger bij de staart, toen knoopte de knul een stuk brandend hout vast aan de tijger van de staart en de tijger vluchtte uit angst. De beer werd wakker en bracht samen met de panter de knul naar het dichtstbijzijnde mensendorp, daar kwam hij een mensvrouw tegen waar hij verliefd op weg nadat zij hem in haar web wikkelde door middel van haar verleidende ogen. De tijger kwam uit wraak terug en at ze beide op.
Einde verhaal.
Idd, gwn kutvolkquote:Op zondag 8 december 2013 19:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Turken zijn niet zo lastig. Nederlanders des te meer.
Nee, dat boeit me niet. Gaat me meer om de anti Turkse toon die ik af en toe meen te zien als ik lurk.quote:Op zondag 8 december 2013 19:56 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Soort van:
GA TERUG NAAR JE EIGEN SCGC / Koerden op fok! #3 fasulya
?
Oh, volgens mij heb ik een stukje gemistquote:Op zondag 8 december 2013 19:58 schreef expans het volgende:
[..]
Nee, dat boeit me niet. Gaat me meer om de anti Turkse toon die ik af en toe meen te zien als ik lurk.
Nee. Wel schijnheilig.quote:
Beter lurken gap. Waar lees jij anti Turkse toon? Sommige Koerden die ik ken accepteren mij niet eens als Koerdquote:Op zondag 8 december 2013 19:58 schreef expans het volgende:
[..]
Nee, dat boeit me niet. Gaat me meer om de anti Turkse toon die ik af en toe meen te zien als ik lurk.
Niet? Ik krijg al hoofdpijn als ik kijk naar sommige Turkse vrouwen van mijn leeftijd.quote:Op zondag 8 december 2013 19:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Turken zijn niet zo lastig. Nederlanders des te meer.
Gewoon. Jullie zijn schijnheilig. Lachen in iemands gezicht, maar o wee als diegene zich omdraait.quote:
Beetje generaliserendquote:Op zondag 8 december 2013 20:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gewoon. Jullie zijn schijnheilig. Lachen in iemands gezicht, maar o wee als diegene zich omdraait.
Ik zeg, meen te zien, en tbh geen zin om te zoeken, topics gaan te snel.quote:Op zondag 8 december 2013 19:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Wel schijnheilig.
[..]
Beter lurken gap. Waar lees jij anti Turkse toon? Sommige Koerden die ik ken accepteren mij niet eens als Koerd
Sowiesoquote:
Ah, op de werkvloer wordt dat soort gedrag ook meer aangemoedigd dan in het dagelijks levenquote:Op zondag 8 december 2013 20:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
SowiesoIk wil graag benadrukken dat dit is gebaseerd op de ervaringen op de werkvloer.
Daarbuiten ga ik niet met Hollanders om.
Oh. Nou, leer dan eerst lezen. Sws is een alevi iets wat deel uitmaakt van de islam en niet van nationaliteiten. Ik heb geen anti Turkse houding.quote:Op zondag 8 december 2013 20:02 schreef expans het volgende:
[..]
Ik zeg, meen te zien, en tbh geen zin om te zoeken, topics gaan te snel.
Viel mij gewoon op, is nogal donek
Viel me gewoon op....quote:Op zondag 8 december 2013 20:03 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ah, op de werkvloer wordt dat soort gedrag ook meer aangemoedigd dan in het dagelijks leven
Dat is, denk ik, omdat je op je werk verplicht met bepaalde personen in contact komt en conflicten op de werkvloer niet gewaardeerd (of getolereerd) worden.quote:
Mijn vroegere manager is eruit gewerkt door de huidige manager. Die speelde het vies, maar dat wist de vroegere manager niet.. Die schijnheiligheid ging zo ver dat de huidige weleens vacatures doorstuurde naar de vroegere manager.quote:Op zondag 8 december 2013 20:07 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dat is, denk ik, omdat je op je werk verplicht met bepaalde personen in contact komt en conflicten op de werkvloer niet gewaardeerd (of getolereerd) worden.
Maar volgens mij gebeurt dat overal wel
HAHAHAHAHAquote:Op zondag 8 december 2013 20:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mijn vroegere manager is eruit gewerkt door de huidige manager. Die speelde het vies, maar dat wist de vroegere manager niet.. Die schijnheiligheid ging zo ver dat de huidige weleens vacatures doorstuurde naar de vroegere manager.Zo van: "Heyyyy Hendrik, zag een vacature en moest aan jou denken! Succes en hopelijk zien we elkaar weer eens".
nederlandersquote:Op zondag 8 december 2013 20:12 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Wel grappig als het bij een ander gebeurt
Waar staat dat dit is gedaan door Pkk leden?quote:Op zondag 8 december 2013 20:31 schreef xminator het volgende:
http://m.haberturk.com/gu(...)lar-4-askeri-kacirdi
Acilima devam... Kut akp, kut pkk, kut turken en kut koerden
wat is het alternatief van acilim?quote:Op zondag 8 december 2013 20:31 schreef xminator het volgende:
http://m.haberturk.com/gu(...)lar-4-askeri-kacirdi
Acilima devam... Kut akp, kut pkk, kut turken en kut koerden
Het zijn in ieder geval koerden. Geef je die flikkers te veel rechten gaan ze binnen de Turkse grenzen identiteitscontroles houdenquote:Op zondag 8 december 2013 20:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waar staat dat dit is gedaan door Pkk leden?Dit kan iedereen gedaan hebben staat er nog.
volgens cnn turk wel iigquote:Op zondag 8 december 2013 20:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waar staat dat dit is gedaan door Pkk leden?![]()
dat is al 30 jaar gaande, nog eens 30 jaar zo verder gaan is een oplossing?quote:Op zondag 8 december 2013 20:36 schreef xminator het volgende:
[..]
Bom erop, strik er omheen en weg ermee.
Wat is kimligi belirsiz volgens jou?quote:Op zondag 8 december 2013 20:36 schreef xminator het volgende:
[..]
Het zijn in ieder geval koerden. Geef je die flikkers te veel rechten gaan ze binnen de Turkse grenzen identiteitscontroles houden.
Zie link: pkklilar 4 askeri kacirdi.quote:Op zondag 8 december 2013 20:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat is kimligi belirsiz volgens jou?
Sorry, ik lees geen sabahquote:Op zondag 8 december 2013 20:45 schreef xminator het volgende:
[..]
Zie link: pkklilar 4 askeri kacirdi.
Bovendien zeggen de volgende nieuwssites dat ook:
Aksam, bugun, sabah, milliyet etc. etc.
http://www.sabah.com.tr/Gundem/2013/12/08/pkk-4-asker-kacirdi
Diyarbakir + kimlik kontrolu = ... ?
leukquote:Op zondag 8 december 2013 20:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Er is geen bewijs dat het Koerden zijn.
Uiteraard. De koerden op fok bevestigen dat immers.quote:Op zondag 8 december 2013 20:58 schreef Che_ het volgende:
Voor xminator staat koerd natuurlijk gelijk aan pkk
de feiten spreken hem tegenquote:Op zondag 8 december 2013 20:58 schreef Che_ het volgende:
Voor xminator staat koerd natuurlijk gelijk aan pkk
De meeste kerstmutsen komen dit jaar in een aluminium uitvoering?quote:Op zondag 8 december 2013 20:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik denk juist dat het MHPli gasten waren, om Koerden een slechte naam te geven.
ik denk dat het fetullah mensen waren die nu keihard erdogan gaan saboteren met zijn acilimquote:Op zondag 8 december 2013 20:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik denk juist dat het MHPli gasten waren, om Koerden een slechte naam te geven.
Ergenekon part 2?quote:Op zondag 8 december 2013 21:00 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik denk dat het fetullah mensen waren die nu keihard erdogan gaan saboteren met zijn acilim
zo u wiltquote:
Je bedoelt hodja effendi?quote:Op zondag 8 december 2013 21:00 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik denk dat het fetullah mensen waren die nu keihard erdogan gaan saboteren met zijn acilim
hoca efendi aka fetoshquote:
what everrrquote:Op zondag 8 december 2013 21:02 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Noem hem dan bij de juiste naam, geen disrespect aan onze grootste geleerde
Nee hoorquote:Op zondag 8 december 2013 21:03 schreef Stimorol- het volgende:
Is Arabisch leren lastig? Arcadia, jij weet dat vast wel.
I do. Hoe ga ik het leren? Zeker naar zo'n school eh. Cursusje ofzo.quote:Op zondag 8 december 2013 21:05 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nee hoor. Na het Nederlands komt alles makkelijk over. Maar hangt ook een beetje af of je een talenknobbel hebt.
Wil jij trouwens abonnee worden. Ik moet abonnees hosselen van mijn abi.quote:Op zondag 8 december 2013 21:05 schreef Slayage het volgende:
het is me opgevallen dat zaman (gulen), die de laatste een mondstuk was van erdogan nu bijna doet alsof erdogan niet bestaat
Jij woont in de randstad toch? Daar heb je genoeg aanbodquote:Op zondag 8 december 2013 21:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
I do. Hoe ga ik het leren? Zeker naar zo'n school eh. Cursusje ofzo.
Haklisin. Misschien moet ik eerst beginnen met het finetunen van mijn eigen taal eigk.quote:Op zondag 8 december 2013 21:07 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wil jij trouwens abonnee worden. Ik moet abonnees hosselen van mijn abi.
[..]
Jij woont in de randstad toch? Daar heb je genoeg aanbod.
ik betaal zelden meer voor nieuwsquote:Op zondag 8 december 2013 21:07 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wil jij trouwens abonnee worden. Ik moet abonnees hosselen van mijn abi.
Nederlands? Wil je er best mee helpenquote:Op zondag 8 december 2013 21:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Haklisin. Misschien moet ik eerst beginnen met het finetunen van mijn eigen taal eigk.
Nee, hoeft niet. Daar is geen redden meer aan sinds ik niet meer schrijf met pen en papierquote:Op zondag 8 december 2013 21:09 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nederlands? Wil je er best mee helpen.
Neem bijbaantje ergens in de pers, heeft mijn Nederlands goed gedaanquote:Op zondag 8 december 2013 21:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, hoeft niet. Daar is geen redden meer aan sinds ik niet meer schrijf met pen en papier
Wilde eigenlijk beginnen met mijn tentamens niet meer op de laptop te besturen/uittikken/leren.quote:Op zondag 8 december 2013 21:12 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Neem bijbaantje ergens in de pers, heeft mijn Nederlands goed gedaan
Nee, het standaard modern Arabisch bestaat uit heel veel regels, die je gewoon kunt leren. Je hebt vergeleken met Nederlands minder tijdsvormen (tegenwoordige tijd, voltooid tegenwoordige tijd, enz.), maar flink meer werkwoordsvervoegingen.quote:Op zondag 8 december 2013 21:03 schreef Stimorol- het volgende:
Is Arabisch leren lastig? Arcadia, jij weet dat vast wel.
Te veel afleiding?quote:Op zondag 8 december 2013 21:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wilde eigenlijk beginnen met mijn tentamens niet meer op de laptop te besturen/uittikken/leren.
Nou meid, maak je er niet zo druk omquote:Op zondag 8 december 2013 20:58 schreef xminator het volgende:
[..]
Uiteraard. De koerden op fok bevestigen dat immers.
Ja. Heb in januari 3 tentamens die ik MOET halen en ga dat niet meer via de laptop doen. Teveel afleiding idd. Mijn hersenen zijn een beetje adhd-achtig. Ik kan mij niet goed concentreren met alle mogelijkheden die een laptop mij biedtquote:
Ken jij 't?quote:Op zondag 8 december 2013 21:14 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nee, het standaard modern Arabisch bestaat uit heel veel regels, die je gewoon kunt leren. Je hebt vergeleken met Nederlands minder tijdsvormen (tegenwoordige tijd, voltooid tegenwoordige tijd, enz.), maar flink meer werkwoordsvervoegingen.
Dus na een jaartje Arabisch (elke week 20 uurtjes), zou je eigenlijk al redelijk alledaagse gesprekken moeten kunnen houden.
Ik was drie jaren geleden goed op bezig, maar begon met twee studies: wiskunde en natuurkunde, sindsdien heb ik geen tijd meer om erin te stekenquote:Op zondag 8 december 2013 21:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja. Heb in januari 3 tentamens die ik MOET halen en ga dat niet meer via de laptop doen. Teveel afleiding idd. Mijn hersenen zijn een beetje adhd-achtig. Ik kan mij niet goed concentreren met alle mogelijkheden die een laptop mij biedtMet pen en papier kun je maar n ding doen: schrijven
[..]
Ken jij 't?
Wow. Dat jij dat vrijwillig kan doen.quote:Op zondag 8 december 2013 21:19 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik was drie jaren geleden goed op bezig, maar begon met twee studies: wiskunde en natuurkunde, sindsdien heb ik geen tijd meer om erin te steken.
Als ik dat vergelijk met hoeveel boeken Nederlanders lezen xDquote:Op zondag 8 december 2013 21:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wow. Dat jij dat vrijwillig kan doen.
Studies. Ik kreeg namelijk zelfmoordneigingen van natuurkunde en wiskunde. Laten vallen.quote:Op zondag 8 december 2013 21:21 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Als ik dat vergelijk met hoeveel boeken Nederlanders lezen xD
of heb je het over mijn twee studies?
Het ligt inderdaad niet iedereen. Maar ik doe dat liever dan veel lezen en schrijven wat je bij andere studies moet doen.quote:Op zondag 8 december 2013 21:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Studies. Ik kreeg namelijk zelfmoordneigingen van natuurkunde en wiskunde. Laten vallen.
Wilde ooit geschiedenis studeren.. Wou dat ik mijn best had gedaanquote:Op zondag 8 december 2013 21:24 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Het ligt inderdaad niet iedereen. Maar ik doe dat liever dan veel lezen en schrijven wat je bij andere studies moet doen.
Heel toevallig technische natuurkunde? Zo ja, in twente?quote:Op zondag 8 december 2013 21:19 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik was drie jaren geleden goed op bezig, maar begon met twee studies: wiskunde en natuurkunde, sindsdien heb ik geen tijd meer om erin te steken. Dus ben best veel vergeten xD
Wiskundequote:Op zondag 8 december 2013 21:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Studies. Ik kreeg namelijk zelfmoordneigingen van natuurkunde en wiskunde. Laten vallen.
Nee! Ik doe de rauw theoretische variant.quote:Op zondag 8 december 2013 21:32 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Heel toevallig technische natuurkunde? Zo ja, in twente?
Hier heb je wat differentiaal geometrie:quote:
Je zult moet minimaal tweedejaars wiskunde student zijn, voordat ik een poging kan doen om het uit te leggen wat het globaal is. Om het te snappen moet je eerstejaars masterstudent zijn, die specialiseert in de juiste richting XDquote:
Ja ik zag het gisteren op HLNquote:Op zondag 8 december 2013 21:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Bunu dinlesene. Bayildim bu kadinin sesine. Kendisi Arapca bilmiyor trouwens![]()
Ik heb al moeite met 6*8. Srs.quote:Op zondag 8 december 2013 21:45 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Je zult moet minimaal tweedejaars wiskunde student zijn, voordat ik een poging kan doen om het uit te leggen wat het globaal is. Om het te snappen moet je eerstejaars masterstudent zijn, die specialiseert in de juiste richting XD
Dat is iets wat je uit je hoofd had moeten leren kennen.quote:
Een ber beta mensch die ook nog eens een monothestisch geloof aanhangt. Ik moet zeggen... I'm impressed. Zie je niet zo vaak.quote:Op zondag 8 december 2013 21:45 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Je zult moet minimaal tweedejaars wiskunde student zijn, voordat ik een poging kan doen om het uit te leggen wat het globaal is. Om het te snappen moet je eerstejaars masterstudent zijn, die specialiseert in de juiste richting XD
Ik maak geen grapje. Sinds het tijdperk rekenmachine/laptop ben ik gewoon dommer geworden.quote:
Wie is hij?quote:Op zondag 8 december 2013 22:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik maak geen grapje. Sinds het tijdperk rekenmachine/laptop ben ik gewoon dommer geworden.
Ging net maar even tafels oefenen.
Gelukkig is hij slim.
wat is een uber beta mens?quote:Op zondag 8 december 2013 21:53 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Een ber beta mensch die ook nog eens een monothestisch geloof aanhangt. Ik moet zeggen... I'm impressed. Zie je niet zo vaak.
Je bedoelt uber alfa?quote:Op zondag 8 december 2013 21:53 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Een ber beta mensch die ook nog eens een monothestisch geloof aanhangt. Ik moet zeggen... I'm impressed. Zie je niet zo vaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |