SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij mij vroegen ze om een stuk vel v/d bovenkant v/d voorhuid, fokking pijn abiquote:Op zaterdag 7 december 2013 14:47 schreef Arcadia het volgende:
Maar hoe werkt dat nou? Krijg ik een reageerbuisje waar ik soms in moet spugen of een lok haar moet afstaan, of een stuk vel.
Shit, die ben ik kwijtquote:Op zaterdag 7 december 2013 15:03 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Bij mij vroegen ze om een stuk vel v/d bovenkant v/d voorhuid, fokking pijn abi
Ja want ik ga ook de dokter/tandarts ruiken wanneer ik bij hun binnenkom, duidelijk dat ik doel op een sterke geur zonder dat ik met mijn neus erover heengaquote:Op zaterdag 7 december 2013 15:27 schreef xminator het volgende:
Je ontvangt dat doosje en ruikt meteen aan dat doosje
Spugen in het buisje en mengen met de vloeistof die in de dop zit.quote:Op zaterdag 7 december 2013 14:47 schreef Arcadia het volgende:
Maar hoe werkt dat nou? Krijg ik een reageerbuisje waar ik soms in moet spugen of een lok haar moet afstaan, of een stuk vel.
Selam Aleykum.quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Spugen in het buisje en mengen met de vloeistof die in d dop zit.
Aleyküm selam. Inderdaad, je moet wel even wat speeksel kweken.quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:05 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Selam Aleykum.
Heb ik al gedaan, ben nu documenten aan het invullen. Moest wel een flinke hoeveelheid in zeg.
Dat reageerbuisje moet in de doorschijnende zak en die kan dan gewoon de envelop in he?quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:07 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Aleyküm selam. Inderdaad, je moet wel even wat speeksel kweken.
'Hoi Turqquote:
En iedereen die kan zien wat voor rare dingen jij op post doetquote:Op zaterdag 7 december 2013 16:08 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dat reageerbuisje moet in de doorschijnende zak en die kan dan gewoon de envelop in he?
[..]
'Hoi Turq![]()
Als ik me niet vergis wel, ja. Die van mij is ook alweer bijna een jaar geweest, volgens mij. Weet niet of er in de tussentijd iets aan het pakketje veranderd is.quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:08 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dat reageerbuisje moet in de doorschijnende zak en die kan dan gewoon de envelop in he?
[..]
'Hoi Turq![]()
Ze komen het ophalenquote:Op zaterdag 7 december 2013 16:11 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
En iedereen die kan zien wat voor rare dingen jij op post doet
Stoerquote:
23andme.com als het goed is, maar Borte zij volgens mij dat je geen nieuwe meer kan halen?quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:13 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Stoer! Maar hoe heet die site met die dingen? Misschien dat ik dat ook ga doen xD
Sowieso.quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:14 schreef TheMagnificent het volgende:
Voeg me toe wanneer je profiel aangemaakt is.
Jawel, alleen de gezondheidstest is geschrapt, geloof ik.quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:15 schreef Arcadia het volgende:
[..]
23andme.com als het goed is, maar Borte zij volgens mij dat je geen nieuwe meer kan halen?
[..]
Sowieso.![]()
quote:Welcome to 23andMe.
At this time, we have suspended our health-related genetic tests to comply with the U.S. Food and Drug Administration’s directive to discontinue new consumer access during our regulatory review process.
We are continuing to provide you with both ancestry-related genetic tests and raw genetic data, without 23andMe’s interpretation.
If you are an existing customer please click the button below and then go to the health page for additional information. If you are a customer who purchased before November 22, 2013, you will still have access to your health-related results.
We remain firmly committed to fulfilling our long-term mission to help people everywhere have access to their own genetic data and have the ability to use that information to improve their lives.
Upon entering the site, please confirm you understand the new changes in our services.
https://www.23andme.com/a(...)fBnf_yallzueM76GwX8=
Daar gaat het praktisch nut ervan, dit wilde ik juist wetenquote:Op zaterdag 7 december 2013 16:16 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jawel, alleen de gezondheidstest is geschrapt, geloof ik.
[..]
Ah ik merk dat ik niet buiten de boot ben gevallenquote:If you are a customer who purchased before November 22, 2013,
Bwa, misschien als het een stuk goedkoper was, maar voor die prijs zou ik het niet doen zonder praktisch nut.quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:19 schreef xminator het volgende:
De gezondheidstest zou de enige reden zijn voor mijn om een dna-test uit te voeren.
Eens.quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:23 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Bwa, misschien als het een stuk goedkoper was, maar voor die prijs zou ik het niet doen zonder praktisch nut.
Jij zou niet even aan het doosje van Borte snuffelen?quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:27 schreef xminator het volgende:
Je ontvangt dat doosje en ruikt meteen aan dat doosje
quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:49 schreef MaidensTower het volgende:
Mini-meet met Sylvesterrr en Bortecinem in Limburg
Dank, daar pas ik voor.quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:51 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Jij zou niet even aan het doosje van Borte snuffelen?
Boring...quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:17 schreef Turquaz52 het volgende:
Hoe is het nog hier? Los van het feit dat de reeksen weer razendsnel gevuld worden?
quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:28 schreef Unlabeled het volgende:
Wil ik net beginnen met studeren, word ik lastig gevallen met al dat getoeter van een tiental patserbakken die achter een nog grotere patserbak aanrijden. Bruiloft
quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:31 schreef Turquaz52 het volgende:
Ach stel je niet aan, 't is niet dat ze een kwartier voor je deur blijven staan, ze zullen ff langs rijden en doei!
quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:28 schreef Unlabeled het volgende:
Wil ik net beginnen met studeren, word ik lastig gevallen met al dat getoeter van een tiental patserbakken die achter een nog grotere patserbak aanrijden. Bruiloft
Want het gebeurt ook elk weekend tien keer? Dus jij zegt dat er elk weekend 20 Turken in jouw stad trouwen bij jou in de buurt. Woon je in Istanbul ofzo.quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:52 schreef Unlabeled het volgende:
Helaas niet. Je wilt dit echt niet tien keer aanhoren elk weekend. Vooral als je vier tentamens hebt de komende week. Geloof me, ik spreek uit ervaring.
Kennen jullie elkaar persoonlijk in deze topicreeks?quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:49 schreef MaidensTower het volgende:
Het is toch goed mogelijk als je dichtbij een trouwlocatie woont zoals sade in Zaandam. Misschien niet 10 keer maar maybe wel 5/6 keer.quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:54 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Want het gebeurt ook elk weekend tien keer? Dus jij zegt dat er elk weekend 20 Turken in jouw stad trouwen bij jou in de buurt. Woon je in Istanbul ofzo.
Ik weet niet wat die geur is maar het viel mij ook op. Een tandartsgeur idd. En ja, je doet het buisje in het plastic zakje en dan zonder doos in de envelop.quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:35 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ja want ik ga ook de dokter/tandarts ruiken wanneer ik bij hun binnenkom, duidelijk dat ik doel op een sterke geur zonder dat ik met mijn neus erover heenga
Was leuk om je te ontmoeten!quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:49 schreef MaidensTower het volgende:
Nope. Zag MT net voor het eerst zelfs.quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:59 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Kennen jullie elkaar persoonlijk in deze topicreeks?
Dan moet zo'n trouwlocatie behoorlijk veel zalen hebben, willen 5 a 6 koppels tegelijk een bruiloft houden.quote:Op zaterdag 7 december 2013 18:02 schreef xminator het volgende:
[..]
Het is toch goed mogelijk als je dichtbij een trouwlocatie woont zoals sade in Zaandam. Misschien niet 10 keer maar maybe wel 5/6 keer.
quote:
Ze kwamen hier langs, zeiden ze ook 30 min. van te voren. Ik heb ze gekarsilamakt met mijn werk sirtlar en al.quote:Op zaterdag 7 december 2013 18:12 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]en niet met mij meeten?!
ik voel me buitengesloten..
Geef niks, Sylv was eergisteren bij mij op bezoek..quote:Op zaterdag 7 december 2013 18:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ze kwamen hier langs, zeiden ze ook 30 min. van te voren. Ik heb ze gekarsilamakt met mijn werk sirtlar en al.
Aha. Leuk hoor.quote:Op zaterdag 7 december 2013 18:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nope. Zag MT net voor het eerst zelfs.
Eyvallah, 1e fles is al leeg.. Vanavond ff 2e fles openen..quote:Op zaterdag 7 december 2013 18:19 schreef Bortecinem het volgende:
Hahaha I know, heeft ie verteld. Serefe, yarasin!
Euh, 3 zalen pal naast elkaar. Vrijdag/zaterdag/zondag = kans op 9 keer.quote:Op zaterdag 7 december 2013 18:10 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Dan moet zo'n trouwlocatie behoorlijk veel zalen hebben, willen 5 a 6 koppels tegelijk een bruiloft houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |