Jij zou niet even aan het doosje van Borte snuffelen?quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:27 schreef xminator het volgende:
Je ontvangt dat doosje en ruikt meteen aan dat doosje
quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:49 schreef MaidensTower het volgende:
Mini-meet met Sylvesterrr en Bortecinem in Limburg
Dank, daar pas ik voor.quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:51 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Jij zou niet even aan het doosje van Borte snuffelen?
Boring...quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:17 schreef Turquaz52 het volgende:
Hoe is het nog hier? Los van het feit dat de reeksen weer razendsnel gevuld worden?
quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:28 schreef Unlabeled het volgende:
Wil ik net beginnen met studeren, word ik lastig gevallen met al dat getoeter van een tiental patserbakken die achter een nog grotere patserbak aanrijden. Bruiloft
quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:31 schreef Turquaz52 het volgende:
Ach stel je niet aan, 't is niet dat ze een kwartier voor je deur blijven staan, ze zullen ff langs rijden en doei!
quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:28 schreef Unlabeled het volgende:
Wil ik net beginnen met studeren, word ik lastig gevallen met al dat getoeter van een tiental patserbakken die achter een nog grotere patserbak aanrijden. Bruiloft
Want het gebeurt ook elk weekend tien keer? Dus jij zegt dat er elk weekend 20 Turken in jouw stad trouwen bij jou in de buurt. Woon je in Istanbul ofzo.quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:52 schreef Unlabeled het volgende:
Helaas niet. Je wilt dit echt niet tien keer aanhoren elk weekend. Vooral als je vier tentamens hebt de komende week. Geloof me, ik spreek uit ervaring.
Kennen jullie elkaar persoonlijk in deze topicreeks?quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:49 schreef MaidensTower het volgende:
Het is toch goed mogelijk als je dichtbij een trouwlocatie woont zoals sade in Zaandam. Misschien niet 10 keer maar maybe wel 5/6 keer.quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:54 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Want het gebeurt ook elk weekend tien keer? Dus jij zegt dat er elk weekend 20 Turken in jouw stad trouwen bij jou in de buurt. Woon je in Istanbul ofzo.
Ik weet niet wat die geur is maar het viel mij ook op. Een tandartsgeur idd. En ja, je doet het buisje in het plastic zakje en dan zonder doos in de envelop.quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:35 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ja want ik ga ook de dokter/tandarts ruiken wanneer ik bij hun binnenkom, duidelijk dat ik doel op een sterke geur zonder dat ik met mijn neus erover heenga
Was leuk om je te ontmoeten!quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:49 schreef MaidensTower het volgende:
Nope. Zag MT net voor het eerst zelfs.quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:59 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Kennen jullie elkaar persoonlijk in deze topicreeks?
Dan moet zo'n trouwlocatie behoorlijk veel zalen hebben, willen 5 a 6 koppels tegelijk een bruiloft houden.quote:Op zaterdag 7 december 2013 18:02 schreef xminator het volgende:
[..]
Het is toch goed mogelijk als je dichtbij een trouwlocatie woont zoals sade in Zaandam. Misschien niet 10 keer maar maybe wel 5/6 keer.
quote:
Ze kwamen hier langs, zeiden ze ook 30 min. van te voren. Ik heb ze gekarsilamakt met mijn werk sirtlar en al.quote:Op zaterdag 7 december 2013 18:12 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]en niet met mij meeten?!
ik voel me buitengesloten..
Geef niks, Sylv was eergisteren bij mij op bezoek..quote:Op zaterdag 7 december 2013 18:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ze kwamen hier langs, zeiden ze ook 30 min. van te voren. Ik heb ze gekarsilamakt met mijn werk sirtlar en al.
Aha. Leuk hoor.quote:Op zaterdag 7 december 2013 18:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nope. Zag MT net voor het eerst zelfs.
Eyvallah, 1e fles is al leeg.. Vanavond ff 2e fles openen..quote:Op zaterdag 7 december 2013 18:19 schreef Bortecinem het volgende:
Hahaha I know, heeft ie verteld. Serefe, yarasin!
Euh, 3 zalen pal naast elkaar. Vrijdag/zaterdag/zondag = kans op 9 keer.quote:Op zaterdag 7 december 2013 18:10 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Dan moet zo'n trouwlocatie behoorlijk veel zalen hebben, willen 5 a 6 koppels tegelijk een bruiloft houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |