Ik denk dat jouw bitterheid tegenover simpele, onschuldige dingen in het leven toch iets meer opvalt.quote:Op zondag 8 december 2013 19:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Borte, jij komt soms over als een persoon die issues heeft met kritiek. Trek je dingen te snel aan ofzo?
Oooooeeeeeh, gelijk in de aanvalquote:Op zondag 8 december 2013 19:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik denk dat jouw bitterheid tegenover simpele, onschuldige dingen in het leven toch iets meer opvalt.
even dimmen kauwgumpje.quote:Op zondag 8 december 2013 19:14 schreef Stimorol- het volgende:
Zou ze nu helemaal doordraaien als ik: TURKEN STAMMEN AF VAN MONGOLEN roep?
quote:Op zondag 8 december 2013 19:15 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Vrouwen kunnen elkaar prima complimenteren en het ook echt menen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja toch.quote:Op zondag 8 december 2013 19:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Typisch. Nu komt vriendin X vriendin Y helpen
Goede samenvatting van vrouwen.quote:Op zondag 8 december 2013 19:16 schreef Mathemaat het volgende:
Dit gevecht laat me denken aan een professioneel fotomodel dat ook in één van de lessen/workshoppen zit, die ik volg. Er zat namelijk een redelijk uitziend meisje bij ons in de klas. Ik weet niet meer precies wat er was gebeurd, maar volgens mij kreeg dat redelijk uitziend meisje het woord en dat fotomodel keek haar zo aan van: grrr, ik wil je dood. Ik zat naast die fotomodel en ik kon een vorm van intens haat voelen XD
Tss, ik was mijn handen in onschuldquote:Op zondag 8 december 2013 19:18 schreef Stimorol- het volgende:
He nou bah, hebben we de sfeer weer verpest?
Maar ze is professioneel fotomodel en daarom vond ik het best vaag. Je bent soort van de mooiste vrouw in het hele gebouw en toch een andere vrouw haten XDquote:Op zondag 8 december 2013 19:18 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Goede samenvatting van vrouwen.
[..]
Tss, ik was mijn handen in onschuld. Dit is jouw fout.
blijkbaar moet je veel emoticons gebruiken als;quote:Op zondag 8 december 2013 19:16 schreef Bortecinem het volgende:
Ben ik echt degene in dit topic die boos en gefrustreerd overkomt? Ik snap al die comments namelijk niet.
Sommige vrouwen willen het middelpunt zijn. Altijd. Dat je trouwens mooi bent zegt niets over het niveau aan zelfvertrouwen.quote:Op zondag 8 december 2013 19:20 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Maar ze is professioneel fotomodel en daarom vond ik het best vaag. Je bent soort van de mooiste vrouw in het hele gebouw en toch een andere vrouw haten XD
Van wie stammen Turken ook al weer af volgens jou:quote:Op zondag 8 december 2013 19:20 schreef Che_ het volgende:
Arcadia btw, de ondergang van het Mongoolse Rijk is begonnen door de nederlagen die ze leden tegen moslims. Erg interessante tijdperk was dat. Op MBC had je een Arabische serie over Hulagu.
Ooh, die MBC-series zijn meestal goed. Die van Omar was echtquote:Op zondag 8 december 2013 19:20 schreef Che_ het volgende:
Arcadia btw, de ondergang van het Mongoolse Rijk is begonnen door de nederlagen die ze leden tegen moslims. Erg interessante tijdperk was dat. Op MBC had je een Arabische serie over Hulagu.
Staat genoteerd voor de volgende keer!!!!quote:Op zondag 8 december 2013 19:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
blijkbaar moet je veel emoticons gebruiken als;![]()
![]()
![]()
![]()
.
Ik denk dat we (degenen die je niet écht kennen) allemaal nu wel zo'n beeld hebben omdat je bekend staat om overal serieus op in te gaanquote:Op zondag 8 december 2013 19:16 schreef Bortecinem het volgende:
Ben ik echt degene in dit topic die boos en gefrustreerd overkomt? Ik snap al die comments namelijk niet.
Goede conclusie.quote:Op zondag 8 december 2013 19:16 schreef Bortecinem het volgende:
Ja, maar dan kun je toch op een gegeven tot het besef komen dat het zo goed is. XDquote:Op zondag 8 december 2013 19:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Sommige vrouwen willen het middelpunt zijn. Altijd. Dat je trouwens mooi bent zegt niets over het niveau aan zelfvertrouwen.
Moet je het boek van Dr. Alan Francis "Everything men know about women" eens lezen. Boek geeft heel goed in detail weer hoeveel wij mannen nu echt begrijpen van vrouwen.quote:Op zondag 8 december 2013 19:20 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Maar ze is professioneel fotomodel en daarom vond ik het best vaag. Je bent soort van de mooiste vrouw in het hele gebouw en toch een andere vrouw haten XD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee. Bepaalde wijven willen altijd meer, meer, meer. Als je niet kan eten, omdat je dun moet blijven, dan heb je altijd honger naar andere dingen. Denk ik. Ik zeg ook maar wat, want wijven zijn niet te begrijpen.quote:Op zondag 8 december 2013 19:24 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ja, maar dan kun je toch op een gegeven tot het besef komen dat het zo goed is. XD
Mongolen gemixt met rondtrekkende Aziatische volkeren en deel Arabieren.quote:Op zondag 8 december 2013 19:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Sommige vrouwen willen het middelpunt zijn. Altijd. Dat je trouwens mooi bent zegt niets over het niveau aan zelfvertrouwen.
[..]
Van wie stammen Turken ook al weer af volgens jou:
quote:Op zondag 8 december 2013 19:25 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Moet je het boek van Dr. Alan Francis "Everything men know about women" eens lezen. Boek geeft heel goed in detail weer hoeveel wij mannen nu echt begrijpen van vrouwen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beste post van 2013, dit liet me lachenquote:Op zondag 8 december 2013 19:26 schreef Che_ het volgende:
[..]
Mongolen gemixt met rondtrekkende Aziatische volkeren en deel Arabieren.
En Koerden?quote:Op zondag 8 december 2013 19:26 schreef Che_ het volgende:
[..]
Mongolen gemixt met rondtrekkende Aziatische volkeren en deel Arabieren.
Mwah, mijn mannelijke Nederlandse vrienden hebben dat ook. Het zit in een irrationale onzekerheid. XDquote:Op zondag 8 december 2013 19:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Bepaalde wijven willen altijd meer, meer, meer. Als je niet kan eten, omdat je dun moet blijven, dan heb je altijd honger naar andere dingen. Denk ik. Ik zeg ook maar wat, want wijven zijn niet te begrijpen.
Die van Omar moet ik nog zienquote:Op zondag 8 december 2013 19:22 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ooh, die MBC-series zijn meestal goed. Die van Omar was echt. Bedankt voor de tip.
En ja dat heb ik al gelezen. Kwam zelfs een dispuut tussen de khan van de Gouden Horde (Batu) omdat hij moslim was en Hulagu.
Ja dus?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn collega van 60 had er ook last van. Ze moest soms een wedstrijd met mij aangaan.quote:Op zondag 8 december 2013 19:27 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Mwah, mijn mannelijke Nederlandse vrienden hebben dat ook. Het zit in een irrationale onzekerheid. XD
blijf nou maar.quote:Op zondag 8 december 2013 19:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja dus?
Misschien moet ik maar kappen met posten hier. Het is meer een gewoonte dan plezier, en als de meesten er zo over denken..
Neem af een toe een korreltje zout ofzo. Girl, pls..quote:Op zondag 8 december 2013 19:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja dus?
Misschien moet ik maar kappen met posten hier. Het is meer een gewoonte dan plezier, en als de meesten er zo over denken..
Hehehe xD xDquote:Op zondag 8 december 2013 19:27 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Mwah, mijn mannelijke Nederlandse vrienden hebben dat ook. Het zit in een irrationale onzekerheid. XD
Aah komop, ik bedoelde het niet slecht. Ik vind je persoonlijk een van de fijnere users hier.quote:Op zondag 8 december 2013 19:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja dus?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja dat was Batu. http://nl.wikipedia.org/wiki/Gouden_Hordequote:Op zondag 8 december 2013 19:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
Die van Omar moet ik nog zien
Van Saddam was ook heel goed volgens mijn vader.
Kleinzoon van Cengiz Khan werd ook moslim toch?
Hoe zit het volgens jouquote:Op zondag 8 december 2013 19:27 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Beste post van 2013, dit liet me lachen
Nu heeft ze een midlifecrisis.quote:Op zondag 8 december 2013 19:39 schreef expans het volgende:
Stimorol is je identiteitscrisis voorbij?
Heeft Stimerol een identiteitscrisis?quote:Op zondag 8 december 2013 19:39 schreef expans het volgende:
Stimorol is je identiteitscrisis voorbij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |