Trots is goed, Turkije is goed, seks is goed.quote:Op zondag 8 december 2013 17:23 schreef Arcadia het volgende:
Bwa, Turkse jeugd heeft niet veel nodig om zich los te gooien van de ouders, dus lijkt me sterk. Zal voor enkelen wel zo opgaan, maar zal meer mee te maken hebben dat Turken trots hebben voor hun cultuur.
Daha hala anlamadin mi yahuuuuquote:Op zondag 8 december 2013 17:23 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Jij alweer een nieuw partner in het oog? En dan bedoel ik niet je forumgeliefde.
Ik ken die mensen niet? Of is dit het standaardverhaal dat jij meekrijgt? Want elke Turk/moslim heeft een tekort aan vrijheid en wil zelf niet wachten met bepaalde lusten?quote:Op zondag 8 december 2013 17:23 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Of omdat zij iets van vrijheid van hun ouders willen en seksuele driften willen botvieren?
Racist!quote:Op zondag 8 december 2013 17:28 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Trots is goed, Turkije is goed, seks is goed.
Eigenlijk ben ik wel voor huwelijken, mits Turken onderling.
Paren met Oekrainse vrouwen? Een frons kunnen zij van mij krijgen.
Ben anlamazdan geliyorum, dat is voordeel aan man zijnquote:
Ja ik ken er een paar, nimmer repte ik over elke Turk hoor.quote:Op zondag 8 december 2013 17:31 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ken die mensen niet? Of is dit het standaardverhaal dat jij meekrijgt? Want elke Turk/moslim heeft een tekort aan vrijheid en wil zelf niet wachten met bepaalde lusten?
Bende susim o zamanquote:Op zondag 8 december 2013 17:33 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Racist!
[..]
Ben anlamazdan geliyorum, dat is voordeel aan man zijn![]()
Ooh dat is dus een impliciete ja op mijn vraagquote:
Burada ask var, zorla bisey yapmiyoruzquote:Op zondag 8 december 2013 17:38 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ooh dat is dus een impliciete ja op mijn vraag. Ik wil wel mijn goedkeuring geven voordat ik je uithuwelijk.
askquote:Op zondag 8 december 2013 17:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Burada ask var, zorla bisey yapmiyoruz
Bedoel je als in dat je de ware hebt gevonden, of alleen pijn erdoor gekend hebt?quote:
Telt vader- en moederliefde ook mee?quote:Op zondag 8 december 2013 17:52 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
ask![]()
Heeft iemand hier trouwens ooit oprechte wederzijdse ask gekend? Ik niet namelijk
Nee, we hebben over de klassieke definitie van ask (behalve de mystische interpretatie van het woord), dus verliefdheid.quote:Op zondag 8 december 2013 17:57 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Telt vader- en moederliefde ook mee?
Dat ik ook denk askquote:Op zondag 8 december 2013 17:57 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Bedoel je als in dat je de ware hebt gevonden, of alleen pijn erdoor gekend hebt?
Mwah, ik zit nu meer in de fase vanquote:Op zondag 8 december 2013 18:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat ik ook denk asken vervolgens word je verliefd en denk je ask!
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 8 december 2013 18:03 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Mwah, ik zit nu meer in de fase vanna
![]()
![]()
![]()
.
Dankje, maar ik overleef het wel. Het niet alsof het de eerste keer is XDquote:
Yeah. But still, that feeling sucks..quote:Op zondag 8 december 2013 18:08 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Dankje, maar ik overleef het wel. Het niet alsof het de eerste keer is XD
Ask a la Romeo & Juliet is voor mij in ieder geval gebakken lucht. Leuk dat andere mensen daar anders over denken.quote:Op zondag 8 december 2013 17:58 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nee, we hebben over de klassieke definitie van ask (behalve de mystische interpretatie van het woord), dus verliefdheid.
Wees daar maar blij omquote:Op zondag 8 december 2013 17:52 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
ask![]()
Heeft iemand hier trouwens ooit oprechte wederzijdse ask gekend? Ik niet namelijk
Ik heb een oom die is een keer verliefd geweest in zijn jeugd en die kreeg zijn droomvrouw dus niet van haar ouders. 40 á 50 jaren later is hij nog steeds verdrietig erover en raki aan het zuipen om het weg te werken.quote:Op zondag 8 december 2013 18:11 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ask a la Romeo & Juliet is voor mij in ieder geval gebakken lucht. Leuk dat andere mensen daar anders over denken.
Geloof me, na de derde keer begin je het wel zat te worden, want het is elke keer hetzelfde verhaalquote:
Oh God, moet je nagaan hoe verliefd ik ben. Wilde al typen, neeeee, komt echt goed. Terwijl ik een paar maanden geleden ook zo sprakquote:Op zondag 8 december 2013 18:16 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Geloof me, na de derde keer begin je het wel zat te worden, want het is elke keer hetzelfde verhaal.
Hoor het vaak genoeg dat een persoon in zijn huwelijk oude liefdes niet kan verkroppen en dat het huwelijk daardoor mislukt.quote:Op zondag 8 december 2013 18:14 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik heb een oom die is een keer verliefd geweest in zijn jeugd en die kreeg zijn droomvrouw dus niet van haar ouders. 40 á 50 jaren later is hij nog steeds verdrietig erover en raki aan het zuipen om het weg te werken.
WIST IK! Je doet zo jolig vandaag. Lijkt deze wel een beetje op mij? Dan moet het wel helemaal goedkomenquote:Op zondag 8 december 2013 18:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh God, moet je nagaan hoe verliefd ik ben. Wilde al typen, neeeee, komt echt goed. Terwijl ik een paar maanden geleden ook zo sprak
Bedoel je qua uiterlijk of karakter?quote:Op zondag 8 december 2013 18:18 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hoor het vaak genoeg dat een persoon in zijn huwelijk oude liefdes niet kan verkroppen en dat het huwelijk daardoor mislukt.
[..]
WIST IK! Je doet zo jolig vandaag. Lijkt deze wel een beetje op mij? Dan moet het wel helemaal goedkomen![]()
Karakter natuurlijk. Uiterlijk helpt niet zo echt in het stroomlijnen van een huwelijk.quote:Op zondag 8 december 2013 18:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Bedoel je qua uiterlijk of karakter?
Laten we kappen zo persoonlijk te worden, maar genieten van dit nummer:quote:Op zondag 8 december 2013 18:26 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Karakter natuurlijk. Uiterlijk helpt niet zo echt in het stroomlijnen van een huwelijk.
Is goedquote:Op zondag 8 december 2013 18:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Laten we kappen zo persoonlijk te worden, maar genieten van dit nummer:
Mooi vrouwtje.
Biliyorumquote:Op zondag 8 december 2013 18:34 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Is goed, laatste was trouwen een grap.
Maar het grote probleem is, dat ze ook in hetzelfde vriendengroepje zit. Dus ik heb geen idee wat ik met haar moet doen xDquote:Op zondag 8 december 2013 18:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh God, moet je nagaan hoe verliefd ik ben. Wilde al typen, neeeee, komt echt goed. Terwijl ik een paar maanden geleden ook zo sprak
Tja, wij verschillen van mening. Is niet erg.quote:Op zondag 8 december 2013 16:59 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Straks krijg je weer een ""-reactie van Borte.
Hmm... zo zie je maar dat iedereen anders is. Persoonlijk word ik nogal misselijk als een man opbiecht dat 'ie mij leuk vindt bijvoorbeeld. En ik hou al helemaal niet van aangeraakt te worden. Grappig is wel dat ik voornamelijk vrienden van het tegengeslacht heb. Alleen jammer dat sommigen op een gegeven moment zo nodig hun lul achterna moeten lopen.quote:Op zondag 8 december 2013 18:14 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik heb een oom die is een keer verliefd geweest in zijn jeugd en die kreeg zijn droomvrouw dus niet van haar ouders. 40 á 50 jaren later is hij nog steeds verdrietig erover en raki aan het zuipen om het weg te werken.
Wat getroll? Ik heb een x hier een link gepost waarin zelfs een Turkse diplomaat dat beweerde. Dat betekent niet dat het dan waar is, maar ik ben zeker niet de enige die er zo over denkt.quote:Op zondag 8 december 2013 17:02 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Komt-ie weer met zijn getroll. Lees je in over het onderwerp of loop geen onzin te spuien.
O, ik vlucht meestal voordat het meisje kans krijgt om het te zeggen. Dus jij doet het beter dan ik XDquote:Op zondag 8 december 2013 18:48 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Hmm... zo zie je maar dat iedereen anders is. Persoonlijk word ik nogal misselijk als een man opbiecht dat 'ie mij leuk vindt bijvoorbeeld.
Ik hou er ook niet van om aangeraakt te worden, als baby wilde ik ook niet aangeraakt worden xDquote:En ik hou al helemaal niet van aangeraakt te worden. Grappig is wel dat ik voornamelijk vrienden van het tegengeslacht heb. Alleen jammer dat sommigen op een gegeven moment zo nodig hun lul achterna moeten lopen.
İt ürür kervan yürür. Boşver konuşsun. Sommige mensen zijn gewoon te ver heen, ne dersen boş.quote:Op zondag 8 december 2013 17:02 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Komt-ie weer met zijn getroll. Lees je in over het onderwerp of loop geen onzin te spuien.
Negeren. Worden vrouwen gek van.quote:Op zondag 8 december 2013 18:40 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Maar het grote probleem is, dat ze ook in hetzelfde vriendengroepje zit. Dus ik heb geen idee wat ik met haar moet doen xD
Typisch wijvengedrag...quote:Op zondag 8 december 2013 18:54 schreef Bortecinem het volgende:
En niet eens met MT. Ze is zelf net een manken. Kendimi yanında cüce gibi hissettim.
Stel je eens voor dat dat bij mannen gebeurt.quote:Op zondag 8 december 2013 18:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Typisch wijvengedrag...
Oooh my god, je bent zo mooi! Nee, JIJ bent zo mooi!
Oooh my god, je bent zo mooi heeeee, nee schat, dat is jouw guzellik.
Haha. Ik voorspelde deze reactie.quote:Op zondag 8 december 2013 18:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Typisch wijvengedrag...
Oooh my god, je bent zo mooi! Nee, JIJ bent zo mooi!
Oooh my god, je bent zo mooi heeeee, nee schat, dat is jouw guzellik.
Vaak is aardig doen fake.quote:Op zondag 8 december 2013 19:01 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Stel je eens voor dat dat bij mannen gebeurt.
"Oh man, jij bent echt een knapperd"
"Rot op, homo."
Ik dacht trouwens dat vrouwen elkaar niet konden complimenteren tenzij het boezemvriendinnen betrof? Ik vond het nogal raar dat vrouwen zo aardig kunnen zijn tegen elkaar, de vrouwen die ik ken willen elkaars ogen eruit pulken![]()
Ama is toch zoquote:Op zondag 8 december 2013 19:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Haha. Ik voorspelde deze reactie.
quote:Op zondag 8 december 2013 19:01 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Stel je eens voor dat dat bij mannen gebeurt.
"Oh man, jij bent echt een knapperd"
"Rot op, homo."
Ik dacht trouwens dat vrouwen elkaar niet konden complimenteren tenzij het boezemvriendinnen betrof? Ik vond het nogal raar dat vrouwen zo aardig kunnen zijn tegen elkaarde vrouwen die ik ken willen elkaars ogen eruit pulken
Echt he.quote:Op zondag 8 december 2013 19:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vaak is aardig doen fake.Ik ken wijven die dan roepen, oooooohh sen gercekten cok guzelsin, saclara bak bilmem ne. En als die persoon weg is: o sunu yapti, bunu yapti etc blabla.
Borte, jij komt soms over als een persoon die issues heeft met kritiek. Trek je dingen te snel aan ofzo?quote:Op zondag 8 december 2013 19:09 schreef Bortecinem het volgende:
Joh jullie zouden eens moeten weten wat ik wel niet heb zitten lullen over MT haar rug, al direct nadat ze de trein in stapte. Zo ben ik. Hoe groter de compliment, des te meer ik die persoon haat.
Oh goodie, ze ziet weer spoken.quote:Op zondag 8 december 2013 19:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Inderdaad. Twee complimentjes en het halve topic is in rep en roer.
Comments en kleding haal jij vaak door de war.quote:Op zondag 8 december 2013 19:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 december 2013 19:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik denk dat jouw bitterheid tegenover simpele, onschuldige dingen in het leven toch iets meer opvalt.quote:Op zondag 8 december 2013 19:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Borte, jij komt soms over als een persoon die issues heeft met kritiek. Trek je dingen te snel aan ofzo?
Oooooeeeeeh, gelijk in de aanvalquote:Op zondag 8 december 2013 19:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik denk dat jouw bitterheid tegenover simpele, onschuldige dingen in het leven toch iets meer opvalt.
even dimmen kauwgumpje.quote:Op zondag 8 december 2013 19:14 schreef Stimorol- het volgende:
Zou ze nu helemaal doordraaien als ik: TURKEN STAMMEN AF VAN MONGOLEN roep?
quote:Op zondag 8 december 2013 19:15 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Vrouwen kunnen elkaar prima complimenteren en het ook echt menen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja toch.quote:Op zondag 8 december 2013 19:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Typisch. Nu komt vriendin X vriendin Y helpen
Goede samenvatting van vrouwen.quote:Op zondag 8 december 2013 19:16 schreef Mathemaat het volgende:
Dit gevecht laat me denken aan een professioneel fotomodel dat ook in één van de lessen/workshoppen zit, die ik volg. Er zat namelijk een redelijk uitziend meisje bij ons in de klas. Ik weet niet meer precies wat er was gebeurd, maar volgens mij kreeg dat redelijk uitziend meisje het woord en dat fotomodel keek haar zo aan van: grrr, ik wil je dood. Ik zat naast die fotomodel en ik kon een vorm van intens haat voelen XD
Tss, ik was mijn handen in onschuldquote:Op zondag 8 december 2013 19:18 schreef Stimorol- het volgende:
He nou bah, hebben we de sfeer weer verpest?
Maar ze is professioneel fotomodel en daarom vond ik het best vaag. Je bent soort van de mooiste vrouw in het hele gebouw en toch een andere vrouw haten XDquote:Op zondag 8 december 2013 19:18 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Goede samenvatting van vrouwen.
[..]
Tss, ik was mijn handen in onschuld. Dit is jouw fout.
blijkbaar moet je veel emoticons gebruiken als;quote:Op zondag 8 december 2013 19:16 schreef Bortecinem het volgende:
Ben ik echt degene in dit topic die boos en gefrustreerd overkomt? Ik snap al die comments namelijk niet.
Sommige vrouwen willen het middelpunt zijn. Altijd. Dat je trouwens mooi bent zegt niets over het niveau aan zelfvertrouwen.quote:Op zondag 8 december 2013 19:20 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Maar ze is professioneel fotomodel en daarom vond ik het best vaag. Je bent soort van de mooiste vrouw in het hele gebouw en toch een andere vrouw haten XD
Van wie stammen Turken ook al weer af volgens jou:quote:Op zondag 8 december 2013 19:20 schreef Che_ het volgende:
Arcadia btw, de ondergang van het Mongoolse Rijk is begonnen door de nederlagen die ze leden tegen moslims. Erg interessante tijdperk was dat. Op MBC had je een Arabische serie over Hulagu.
Ooh, die MBC-series zijn meestal goed. Die van Omar was echtquote:Op zondag 8 december 2013 19:20 schreef Che_ het volgende:
Arcadia btw, de ondergang van het Mongoolse Rijk is begonnen door de nederlagen die ze leden tegen moslims. Erg interessante tijdperk was dat. Op MBC had je een Arabische serie over Hulagu.
Staat genoteerd voor de volgende keer!!!!quote:Op zondag 8 december 2013 19:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
blijkbaar moet je veel emoticons gebruiken als;![]()
![]()
![]()
![]()
.
Ik denk dat we (degenen die je niet écht kennen) allemaal nu wel zo'n beeld hebben omdat je bekend staat om overal serieus op in te gaanquote:Op zondag 8 december 2013 19:16 schreef Bortecinem het volgende:
Ben ik echt degene in dit topic die boos en gefrustreerd overkomt? Ik snap al die comments namelijk niet.
Goede conclusie.quote:Op zondag 8 december 2013 19:16 schreef Bortecinem het volgende:
Ja, maar dan kun je toch op een gegeven tot het besef komen dat het zo goed is. XDquote:Op zondag 8 december 2013 19:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Sommige vrouwen willen het middelpunt zijn. Altijd. Dat je trouwens mooi bent zegt niets over het niveau aan zelfvertrouwen.
Moet je het boek van Dr. Alan Francis "Everything men know about women" eens lezen. Boek geeft heel goed in detail weer hoeveel wij mannen nu echt begrijpen van vrouwen.quote:Op zondag 8 december 2013 19:20 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Maar ze is professioneel fotomodel en daarom vond ik het best vaag. Je bent soort van de mooiste vrouw in het hele gebouw en toch een andere vrouw haten XD
Nee. Bepaalde wijven willen altijd meer, meer, meer. Als je niet kan eten, omdat je dun moet blijven, dan heb je altijd honger naar andere dingen. Denk ik. Ik zeg ook maar wat, want wijven zijn niet te begrijpen.quote:Op zondag 8 december 2013 19:24 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ja, maar dan kun je toch op een gegeven tot het besef komen dat het zo goed is. XD
Mongolen gemixt met rondtrekkende Aziatische volkeren en deel Arabieren.quote:Op zondag 8 december 2013 19:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Sommige vrouwen willen het middelpunt zijn. Altijd. Dat je trouwens mooi bent zegt niets over het niveau aan zelfvertrouwen.
[..]
Van wie stammen Turken ook al weer af volgens jou:
quote:Op zondag 8 december 2013 19:25 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Moet je het boek van Dr. Alan Francis "Everything men know about women" eens lezen. Boek geeft heel goed in detail weer hoeveel wij mannen nu echt begrijpen van vrouwen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beste post van 2013, dit liet me lachenquote:Op zondag 8 december 2013 19:26 schreef Che_ het volgende:
[..]
Mongolen gemixt met rondtrekkende Aziatische volkeren en deel Arabieren.
En Koerden?quote:Op zondag 8 december 2013 19:26 schreef Che_ het volgende:
[..]
Mongolen gemixt met rondtrekkende Aziatische volkeren en deel Arabieren.
Mwah, mijn mannelijke Nederlandse vrienden hebben dat ook. Het zit in een irrationale onzekerheid. XDquote:Op zondag 8 december 2013 19:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Bepaalde wijven willen altijd meer, meer, meer. Als je niet kan eten, omdat je dun moet blijven, dan heb je altijd honger naar andere dingen. Denk ik. Ik zeg ook maar wat, want wijven zijn niet te begrijpen.
Die van Omar moet ik nog zienquote:Op zondag 8 december 2013 19:22 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ooh, die MBC-series zijn meestal goed. Die van Omar was echt. Bedankt voor de tip.
En ja dat heb ik al gelezen. Kwam zelfs een dispuut tussen de khan van de Gouden Horde (Batu) omdat hij moslim was en Hulagu.
Ja dus?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn collega van 60 had er ook last van. Ze moest soms een wedstrijd met mij aangaan.quote:Op zondag 8 december 2013 19:27 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Mwah, mijn mannelijke Nederlandse vrienden hebben dat ook. Het zit in een irrationale onzekerheid. XD
blijf nou maar.quote:Op zondag 8 december 2013 19:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja dus?
Misschien moet ik maar kappen met posten hier. Het is meer een gewoonte dan plezier, en als de meesten er zo over denken..
Neem af een toe een korreltje zout ofzo. Girl, pls..quote:Op zondag 8 december 2013 19:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja dus?
Misschien moet ik maar kappen met posten hier. Het is meer een gewoonte dan plezier, en als de meesten er zo over denken..
Hehehe xD xDquote:Op zondag 8 december 2013 19:27 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Mwah, mijn mannelijke Nederlandse vrienden hebben dat ook. Het zit in een irrationale onzekerheid. XD
Aah komop, ik bedoelde het niet slecht. Ik vind je persoonlijk een van de fijnere users hier.quote:Op zondag 8 december 2013 19:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja dus?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja dat was Batu. http://nl.wikipedia.org/wiki/Gouden_Hordequote:Op zondag 8 december 2013 19:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
Die van Omar moet ik nog zien
Van Saddam was ook heel goed volgens mijn vader.
Kleinzoon van Cengiz Khan werd ook moslim toch?
Hoe zit het volgens jouquote:Op zondag 8 december 2013 19:27 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Beste post van 2013, dit liet me lachen
Nu heeft ze een midlifecrisis.quote:Op zondag 8 december 2013 19:39 schreef expans het volgende:
Stimorol is je identiteitscrisis voorbij?
Heeft Stimerol een identiteitscrisis?quote:Op zondag 8 december 2013 19:39 schreef expans het volgende:
Stimorol is je identiteitscrisis voorbij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |