Laten we kappen zo persoonlijk te worden, maar genieten van dit nummer:quote:Op zondag 8 december 2013 18:26 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Karakter natuurlijk. Uiterlijk helpt niet zo echt in het stroomlijnen van een huwelijk.
Is goedquote:Op zondag 8 december 2013 18:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Laten we kappen zo persoonlijk te worden, maar genieten van dit nummer:
Mooi vrouwtje.
Biliyorumquote:Op zondag 8 december 2013 18:34 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Is goed, laatste was trouwen een grap.
Maar het grote probleem is, dat ze ook in hetzelfde vriendengroepje zit. Dus ik heb geen idee wat ik met haar moet doen xDquote:Op zondag 8 december 2013 18:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh God, moet je nagaan hoe verliefd ik ben. Wilde al typen, neeeee, komt echt goed. Terwijl ik een paar maanden geleden ook zo sprak
Tja, wij verschillen van mening. Is niet erg.quote:Op zondag 8 december 2013 16:59 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Straks krijg je weer een ""-reactie van Borte.
Hmm... zo zie je maar dat iedereen anders is. Persoonlijk word ik nogal misselijk als een man opbiecht dat 'ie mij leuk vindt bijvoorbeeld. En ik hou al helemaal niet van aangeraakt te worden. Grappig is wel dat ik voornamelijk vrienden van het tegengeslacht heb. Alleen jammer dat sommigen op een gegeven moment zo nodig hun lul achterna moeten lopen.quote:Op zondag 8 december 2013 18:14 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik heb een oom die is een keer verliefd geweest in zijn jeugd en die kreeg zijn droomvrouw dus niet van haar ouders. 40 á 50 jaren later is hij nog steeds verdrietig erover en raki aan het zuipen om het weg te werken.
Wat getroll? Ik heb een x hier een link gepost waarin zelfs een Turkse diplomaat dat beweerde. Dat betekent niet dat het dan waar is, maar ik ben zeker niet de enige die er zo over denkt.quote:Op zondag 8 december 2013 17:02 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Komt-ie weer met zijn getroll. Lees je in over het onderwerp of loop geen onzin te spuien.
O, ik vlucht meestal voordat het meisje kans krijgt om het te zeggen. Dus jij doet het beter dan ik XDquote:Op zondag 8 december 2013 18:48 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Hmm... zo zie je maar dat iedereen anders is. Persoonlijk word ik nogal misselijk als een man opbiecht dat 'ie mij leuk vindt bijvoorbeeld.
Ik hou er ook niet van om aangeraakt te worden, als baby wilde ik ook niet aangeraakt worden xDquote:En ik hou al helemaal niet van aangeraakt te worden. Grappig is wel dat ik voornamelijk vrienden van het tegengeslacht heb. Alleen jammer dat sommigen op een gegeven moment zo nodig hun lul achterna moeten lopen.
İt ürür kervan yürür. Boşver konuşsun. Sommige mensen zijn gewoon te ver heen, ne dersen boş.quote:Op zondag 8 december 2013 17:02 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Komt-ie weer met zijn getroll. Lees je in over het onderwerp of loop geen onzin te spuien.
Negeren. Worden vrouwen gek van.quote:Op zondag 8 december 2013 18:40 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Maar het grote probleem is, dat ze ook in hetzelfde vriendengroepje zit. Dus ik heb geen idee wat ik met haar moet doen xD
Typisch wijvengedrag...quote:Op zondag 8 december 2013 18:54 schreef Bortecinem het volgende:
En niet eens met MT. Ze is zelf net een manken. Kendimi yanında cüce gibi hissettim.
Stel je eens voor dat dat bij mannen gebeurt.quote:Op zondag 8 december 2013 18:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Typisch wijvengedrag...
Oooh my god, je bent zo mooi! Nee, JIJ bent zo mooi!
Oooh my god, je bent zo mooi heeeee, nee schat, dat is jouw guzellik.
Haha. Ik voorspelde deze reactie.quote:Op zondag 8 december 2013 18:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Typisch wijvengedrag...
Oooh my god, je bent zo mooi! Nee, JIJ bent zo mooi!
Oooh my god, je bent zo mooi heeeee, nee schat, dat is jouw guzellik.
Vaak is aardig doen fake.quote:Op zondag 8 december 2013 19:01 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Stel je eens voor dat dat bij mannen gebeurt.
"Oh man, jij bent echt een knapperd"
"Rot op, homo."
Ik dacht trouwens dat vrouwen elkaar niet konden complimenteren tenzij het boezemvriendinnen betrof? Ik vond het nogal raar dat vrouwen zo aardig kunnen zijn tegen elkaar, de vrouwen die ik ken willen elkaars ogen eruit pulken![]()
Ama is toch zoquote:Op zondag 8 december 2013 19:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Haha. Ik voorspelde deze reactie.
quote:Op zondag 8 december 2013 19:01 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Stel je eens voor dat dat bij mannen gebeurt.
"Oh man, jij bent echt een knapperd"
"Rot op, homo."
Ik dacht trouwens dat vrouwen elkaar niet konden complimenteren tenzij het boezemvriendinnen betrof? Ik vond het nogal raar dat vrouwen zo aardig kunnen zijn tegen elkaarde vrouwen die ik ken willen elkaars ogen eruit pulken
Echt he.quote:Op zondag 8 december 2013 19:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vaak is aardig doen fake.Ik ken wijven die dan roepen, oooooohh sen gercekten cok guzelsin, saclara bak bilmem ne. En als die persoon weg is: o sunu yapti, bunu yapti etc blabla.
Borte, jij komt soms over als een persoon die issues heeft met kritiek. Trek je dingen te snel aan ofzo?quote:Op zondag 8 december 2013 19:09 schreef Bortecinem het volgende:
Joh jullie zouden eens moeten weten wat ik wel niet heb zitten lullen over MT haar rug, al direct nadat ze de trein in stapte. Zo ben ik. Hoe groter de compliment, des te meer ik die persoon haat.
Oh goodie, ze ziet weer spoken.quote:Op zondag 8 december 2013 19:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Inderdaad. Twee complimentjes en het halve topic is in rep en roer.
Comments en kleding haal jij vaak door de war.quote:Op zondag 8 december 2013 19:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 december 2013 19:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |