ik denk dat het fetullah mensen waren die nu keihard erdogan gaan saboteren met zijn acilimquote:Op zondag 8 december 2013 20:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik denk juist dat het MHPli gasten waren, om Koerden een slechte naam te geven.
Ergenekon part 2?quote:Op zondag 8 december 2013 21:00 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik denk dat het fetullah mensen waren die nu keihard erdogan gaan saboteren met zijn acilim
zo u wiltquote:
Je bedoelt hodja effendi?quote:Op zondag 8 december 2013 21:00 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik denk dat het fetullah mensen waren die nu keihard erdogan gaan saboteren met zijn acilim
hoca efendi aka fetoshquote:
what everrrquote:Op zondag 8 december 2013 21:02 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Noem hem dan bij de juiste naam, geen disrespect aan onze grootste geleerde
Nee hoorquote:Op zondag 8 december 2013 21:03 schreef Stimorol- het volgende:
Is Arabisch leren lastig? Arcadia, jij weet dat vast wel.
I do. Hoe ga ik het leren? Zeker naar zo'n school eh. Cursusje ofzo.quote:Op zondag 8 december 2013 21:05 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nee hoor. Na het Nederlands komt alles makkelijk over. Maar hangt ook een beetje af of je een talenknobbel hebt.
Wil jij trouwens abonnee worden. Ik moet abonnees hosselen van mijn abi.quote:Op zondag 8 december 2013 21:05 schreef Slayage het volgende:
het is me opgevallen dat zaman (gulen), die de laatste een mondstuk was van erdogan nu bijna doet alsof erdogan niet bestaat
Jij woont in de randstad toch? Daar heb je genoeg aanbodquote:Op zondag 8 december 2013 21:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
I do. Hoe ga ik het leren? Zeker naar zo'n school eh. Cursusje ofzo.
Haklisin. Misschien moet ik eerst beginnen met het finetunen van mijn eigen taal eigk.quote:Op zondag 8 december 2013 21:07 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wil jij trouwens abonnee worden. Ik moet abonnees hosselen van mijn abi.
[..]
Jij woont in de randstad toch? Daar heb je genoeg aanbod.
ik betaal zelden meer voor nieuwsquote:Op zondag 8 december 2013 21:07 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wil jij trouwens abonnee worden. Ik moet abonnees hosselen van mijn abi.
Nederlands? Wil je er best mee helpenquote:Op zondag 8 december 2013 21:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Haklisin. Misschien moet ik eerst beginnen met het finetunen van mijn eigen taal eigk.
Nee, hoeft niet. Daar is geen redden meer aan sinds ik niet meer schrijf met pen en papierquote:Op zondag 8 december 2013 21:09 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nederlands? Wil je er best mee helpen.
Neem bijbaantje ergens in de pers, heeft mijn Nederlands goed gedaanquote:Op zondag 8 december 2013 21:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, hoeft niet. Daar is geen redden meer aan sinds ik niet meer schrijf met pen en papier
Wilde eigenlijk beginnen met mijn tentamens niet meer op de laptop te besturen/uittikken/leren.quote:Op zondag 8 december 2013 21:12 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Neem bijbaantje ergens in de pers, heeft mijn Nederlands goed gedaan
Nee, het standaard modern Arabisch bestaat uit heel veel regels, die je gewoon kunt leren. Je hebt vergeleken met Nederlands minder tijdsvormen (tegenwoordige tijd, voltooid tegenwoordige tijd, enz.), maar flink meer werkwoordsvervoegingen.quote:Op zondag 8 december 2013 21:03 schreef Stimorol- het volgende:
Is Arabisch leren lastig? Arcadia, jij weet dat vast wel.
Te veel afleiding?quote:Op zondag 8 december 2013 21:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wilde eigenlijk beginnen met mijn tentamens niet meer op de laptop te besturen/uittikken/leren.
Nou meid, maak je er niet zo druk omquote:Op zondag 8 december 2013 20:58 schreef xminator het volgende:
[..]
Uiteraard. De koerden op fok bevestigen dat immers.
Ja. Heb in januari 3 tentamens die ik MOET halen en ga dat niet meer via de laptop doen. Teveel afleiding idd. Mijn hersenen zijn een beetje adhd-achtig. Ik kan mij niet goed concentreren met alle mogelijkheden die een laptop mij biedtquote:
Ken jij 't?quote:Op zondag 8 december 2013 21:14 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nee, het standaard modern Arabisch bestaat uit heel veel regels, die je gewoon kunt leren. Je hebt vergeleken met Nederlands minder tijdsvormen (tegenwoordige tijd, voltooid tegenwoordige tijd, enz.), maar flink meer werkwoordsvervoegingen.
Dus na een jaartje Arabisch (elke week 20 uurtjes), zou je eigenlijk al redelijk alledaagse gesprekken moeten kunnen houden.
Ik was drie jaren geleden goed op bezig, maar begon met twee studies: wiskunde en natuurkunde, sindsdien heb ik geen tijd meer om erin te stekenquote:Op zondag 8 december 2013 21:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja. Heb in januari 3 tentamens die ik MOET halen en ga dat niet meer via de laptop doen. Teveel afleiding idd. Mijn hersenen zijn een beetje adhd-achtig. Ik kan mij niet goed concentreren met alle mogelijkheden die een laptop mij biedtMet pen en papier kun je maar één ding doen: schrijven
[..]
Ken jij 't?
Wow. Dat jij dat vrijwillig kan doen.quote:Op zondag 8 december 2013 21:19 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik was drie jaren geleden goed op bezig, maar begon met twee studies: wiskunde en natuurkunde, sindsdien heb ik geen tijd meer om erin te steken.
Als ik dat vergelijk met hoeveel boeken Nederlanders lezen xDquote:Op zondag 8 december 2013 21:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wow. Dat jij dat vrijwillig kan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |