Meen je niet. Ben zo'n groentje op dat gebied. Lijkt me een gekkenhuis drie bruiloften op dezelfde locatie.quote:Op zaterdag 7 december 2013 18:27 schreef xminator het volgende:
[..]
Euh, 3 zalen pal naast elkaar. Vrijdag/zaterdag/zondag = kans op 9 keer.
Ne zaman bitirdin?quote:Op zaterdag 7 december 2013 18:26 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Eyvallah, 1e fles is al leeg.. Vanavond ff 2e fles openen..
Was gezellig! Twee mini-meets in twee dagen in Limburg!quote:Op zaterdag 7 december 2013 18:18 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Geef niks, Sylv was eergisteren bij mij op bezoek..![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu ben ik benieuwd naar beiden.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:01 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Insgelijks!
Syl had gelijk. Je bent mooier dan ik
Dit gaat tegen mijn vrouwenlogica in.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:01 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Insgelijks!
Syl had gelijk. Je bent mooier dan ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:05 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dit gaat tegen mijn vrouwenlogica in.
Heb trouwens net mijn eerste Iraanse films gezien.Ik kan je The Stoning of Soraya M. en Jodaeiye Nader az Simin wel aanraden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De grap was dus dat het een Amerikaanse blockbuster is en over Perzen gaat en dus niet echt een Iraanse film is. Bedankt voor je serieuze reactie, die eerste klinkt wel goed.quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik kan je The Stoning of Soraya M. en Jodaeiye Nader az Simin wel aanraden.
Weet ik. Ik ben bekend met Prince of Persia (en de games).quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:29 schreef Arcadia het volgende:
[..]
De grap was dus dat het een Amerikaanse blockbuster is en over Perzen gaat en dus niet echt een Iraanse film is. Bedankt voor je serieuze reactie, die eerste klinkt wel goed.
Ik ook, kan je eerlijk zeggen dat de games veel beter waren dan de film. Deel 2 (warrior within) dan tenminste, daarna de serie niet meer aangeraakt.quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:33 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Weet ik. Ik ben bekend met Prince of Persia (en de games).![]()
Warrior Within was ook mijn favoriet, inderdaad. Die duistere sfeer maakte het best spannend.quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:35 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik ook, kan je eerlijk zeggen dat de games veel beter waren dan de film. Deel 2 (warrior within) dan tenminste, daarna de serie niet meer aangeraakt.
Zo lang geleden wel. Enige wat ik me herinner is de kraaiman en een brandende bootquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:41 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Warrior Within was ook mijn favoriet, inderdaad. Die duistere sfeer maakte het best spannend.
Bijna 10 jaar geleden al. Ik was 16.quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:45 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Zo lang geleden wel. Enige wat ik me herinner is de kraaiman en een brandende boot. Ik was 12 of 13 toen hij uitkwam.
Ik ga soms iets te lang op iets in, heb ik het idee, dus dan denk ik wel eens 'laat ook maar'.quote:
wa hedde gedoan?quote:Op zondag 8 december 2013 12:17 schreef sylvesterrr het volgende:
Zo, dat was een productieve ochtend.
Zeg ik niet.quote:Op zondag 8 december 2013 12:18 schreef hugecooll het volgende:
Waar is zarGon eigenlijk?
[..]
wa hedde gedoan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |