SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Pfoe.. laatste kilometers waren pittig voor de beentjes, maar wel door gegaan!
Afstand: 22.26 km
Tijd: 2:00:31
Gem. tempo: 5:25 min/km
Winst hoogte: 38 m
Calorieën: 1,460 C“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Wedstrijdveld van vandaag:balen dat ik niet kon rennen, zelf, maar Wolve heeft 't goed gedaan! Ach, naast de herstellende blaren ontploft ook m'n hoofd van de koppijn, dus wat dat betreft had ik wellicht ook niet kunnen rennen als m'n voetjes wel in orde geweest waren
_!
Ja doei.![]()
Geen verkeerde afstand! Mooi tempo ook. Dat zou ik zelfs in een wedstrijdje nog niet redden.
Zelfs net ook gelopen, wat een zwaar parcours zeg. Vreselijk technisch, bulten, modder, boomstroken, overal afgewaaide takken (want ook hier heeft het gestormd). En als bonus elk rondje een flinke kuil door naar de overkant en een paar tellen later weer terug. Leek soms meer een survivaltocht dan een haldloopwedstrijd.
Maar aan het eind maakt de cake en de gluhwijn alles goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar vandaag valt alles ineens in het niet bij RD's loopje.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
quote:Op zaterdag 7 december 2013 14:16 schreef Wolve000 het volgende:
Geen verkeerde afstand! Mooi tempo ook. Dat zou ik zelfs in een wedstrijdje nog niet redden.
Zelfs net ook gelopen, wat een zwaar parcours zeg. Vreselijk technisch, bulten, modder, boomstroken, overal afgewaaide takken (want ook hier heeft het gestormd). En als bonus elk rondje een flinke kuil door naar de overkant en een paar tellen later weer terug. Leek soms meer een survivaltocht dan een haldloopwedstrijd.
Maar aan het eind maakt de cake en de gluhwijn alles goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar vandaag valt alles ineens in het niet bij RD's loopje.!
Ja doei.![]()
RD!! godsklere man. top gedaan!
je ziet er nog akelig fris uit op de foto!
lekker uitrusten en dan willen we alles weten!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Was het wat je er van had verwacht RD of was het beter?Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Duurt wel lang. Wachten op dat verslag. RD gaat een rondje lopen en hij is meteen doodop.
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Whauw RD, ik zie er zelfs niet zo fris uit voor ik begin! Well done!
Op naar de volgende?Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
Geen RD tt![]()
RD
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik heb vandaag een 10km cross gedaan. Na de zevenheuvelen nog niet echt lekker weer kunnen lopen, en na de 6 bier en het vele eten vangisteren had ik geen hoge verwachtingen. Het was een stuk fietspad en dan 4 rondes van 2,4km door het bos. De naam Nijverdalsebergcross mag het niet dragen, want het zijn meer verkeersdrempels. Veel te snel gestart en na 1 ronde al steek in de zij en last van mijn onderrug (ook weer iets nieuws). Op ene gegeven moment een paar keer stukjes gelopen om bij te komen en toen ging het ook wel weer. Wel best verval gehad. Gefinisht in 56 nog iets. Zal zo even loopje uploaden.
LINKJE: http://www.endomondo.com/workouts/275300532/7102294
[ Bericht 11% gewijzigd door Daywalk3r op 07-12-2013 16:46:50 ]Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Oja, dat had wel gekund ja. Maar het was ook eigenlijk helemaal niet mijn beurt voor een nieuw topic. Ik kan zo gauw even geen beter excuus bedenken.quote:
Jouw cross vandaag ging duidelijk beter dan die van mij.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Qua tijd misschien. Maar qua gevoel dan? Dat is toch belangrijker imho.quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:37 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Oja, dat had wel gekund ja. Maar het was ook eigenlijk helemaal niet mijn beurt voor een nieuw topic. Ik kan zo gauw even geen beter excuus bedenken.
Jouw cross vandaag ging duidelijk beter dan die van mij.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Qua gevoel ook hoor denk ik.quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:47 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Qua tijd misschien. Maar qua gevoel dan? Dat is toch belangrijker imho.
Had het vandaag niet zo erg gevonden om na 2 ronden uit te stappen, maarja, dat was ook weer zowat...NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Het Bruggenloopmenu voor de komende 22 uur:
Vanavond rode bietenstamppot met een bal van kipgehakt. Niet te pittig gekruid.
Morgenochtend volkorenbrood met kokosbrood. Nog nooit gegeten trouwens, dus dat is een risico.
Morgenmiddag volkorenpuntjes met jam en een banaan + sportdrank.
Onderweg heb ik Gu Chomps. Dezelfde als RD tijdens zijn heroïsche loop, dus dat moet mij toch ook helpen.
Verder leef ik nog even op paracetamol en neusspray, hopelijk is er morgen geen dopingcontrole.![]()
Zolang je de paracetamol maar niet opsnuift zal het wel goedkomenquote:Op zaterdag 7 december 2013 17:31 schreef Zwabberhark het volgende:
Het Bruggenloopmenu voor de komende 22 uur:
Vanavond rode bietenstamppot met een bal van kipgehakt. Niet te pittig gekruid.
Morgenochtend volkorenbrood met kokosbrood. Nog nooit gegeten trouwens, dus dat is een risico.
Morgenmiddag volkorenpuntjes met jam en een banaan + sportdrank.
Onderweg heb ik Gu Chomps. Dezelfde als RD tijdens zijn heroïsche loop, dus dat moet mij toch ook helpen.
Verder leef ik nog even op paracetamol en neusspray, hopelijk is er morgen geen dopingcontrole.
Hopelijk voel je je morgen wat beter.![]()
Ik voel me niet eens zo slecht. Alleen bij iedere stap voel ik al mijn vullingen. Dat is wel irritant.quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:33 schreef Arquero het volgende:
[..]
Zolang je de paracetamol maar niet opsnuift zal het wel goedkomen
Hopelijk voel je je morgen wat beter.![]()
The day after.... op een schaal van 1 tot 10 hoeveel spierpijn heeft u nu..'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Op tijd wakker!quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:37 schreef rechtsedirecte het volgende:
The day after.... op een schaal van 1 tot 10 hoeveel spierpijn heeft u nu..
Ik gok.... 17?NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
De vingers zijn vast nog soepel! Kun je een verslagje typen
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
ik lag gister om 8 uur in coma, kon geen pap meer zeggen..quote:
en het is zo'n 8 als het gaat om de bovenbeenspieren.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik gok heel hoog aangezien het parkoers erg zwaar was.quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:37 schreef rechtsedirecte het volgende:
The day after.... op een schaal van 1 tot 10 hoeveel spierpijn heeft u nu..![]()
as we speak, maar het duurt wel even een uurtje hoor voordat het af isquote:Op zaterdag 7 december 2013 17:38 schreef Guppyfriend het volgende:
De vingers zijn vast nog soepel! Kun je een verslagje typen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Aan het werk met die luie kontquote:Op zaterdag 7 december 2013 17:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
as we speak, maar het duurt wel even een uurtje hoor voordat het af is
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Ik heb de hele avond nog! Maar, als je er toch nog een uurje over gaat doen, ga ik even in bad! Hotel en allesquote:Op zaterdag 7 december 2013 17:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
as we speak, maar het duurt wel even een uurtje hoor voordat het af is![]()
En dat terwijl ik ons bad thuis nooit gebruik
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ook Lunareclipse addicted?quote:Op zaterdag 7 december 2013 13:14 schreef Swetsenegger het volgende:
Waarom kan ik nergens de Nike Lunareclipse +3 shield in het zwart online vindenEbay al geprobeerd, neme ik aan? Of bedoel je die lichtgevende met vlekjes? Dat is nl. een lunarglide.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Nog 7 minuten RD!"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Uiterst elegantquote:.
Sjaap mag niet veel zeggen want ging woensdag met loopschoenen aan werken...Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
is dat verf in je broek of was wolve blij je te zien?quote:
quote:Op zaterdag 7 december 2013 18:52 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
is dat verf in je broek of was wolve blij je te zien?Verf. Klusbroek.
Ja doei.![]()
Niet veel lopen helpt... Al doen mijn voetzolen vandaag enorm veel pijn! Beachbootcamp, auw veel schelpen...quote:Op zaterdag 7 december 2013 18:53 schreef motorbloempje het volgende:
Hoe is't met jouw blaren Sjaap?Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
quote:Op zaterdag 7 december 2013 18:54 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Niet veel lopen helpt... Al doen mijn voetzolen vandaag enorm veel pijn! Beachbootcamp, auw veel schelpen...![]()
Blaren
Ja doei.![]()
Hij slaapt weer denk ikquote:Op zaterdag 7 december 2013 19:06 schreef streamnl het volgende:
Hee RD!!
Ben je elke meter aan het beschrijven???
Ik snap het wel. Als wij al hele epistels kunnen schrijven over 10kms, moet je nagaan wat je dan over 60km kan schrijven!quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:14 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik kreeg al een DM
Hij is bijna klaar.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Oeh, tekst! Daar breken we het klussen wel even voor af!
* Wolve000 gaat lezenNT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Over de finish en over de start.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:16 schreef winterstorm666 het volgende:
vol verwachting klopt ons hart!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
![]()
![]()
Held.
Bewondering hoor! Wow!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.![]()
Zet ie het onder een spoiler*gaat lezen*
Mooi verslag RD. Wat ik wel apart vind is dit:quote:Hoe komt dat? Bedoel je vooral mentaal? Omdat je vaak alleen loopt?quote:Elke race heeft zo zijn eigen legendes en "rules and regulations" en die van de Kepler is "that the race starts at Iris Burn Hut"
Toen ik dit voor het eerst hoorde dat ik zo iets "het zal wel' maar niets is minder waar... waar in het eerste gedeelte van de run er nog heel wat mensen elkaar inhalen wordt het vanaf hier stuivertje wisselen met de paar mensen voor en achter je.... dan loopt die weer voorop dan jij weer![]()
Krijg al kippenvel van de beschrijving alleen, kan alleen maar respect hebben voor iedereen die er ook maar aan denkt aan zoiets mee te doen, echt geweldig![]()
![]()
![]()
Mooi hoor!
Lijkt me echt ontzettend zwaar om na zo'n berg nog zo'n eind te moeten. Als ik het profiel zo zie, sloop je met die lange steile afdaling je bovenbenen toch wel zo ver dat je je de rest van het stuk niet meer normaal kan voortbewegen.
Maar 800+ meter stijgen in 8km zal er ook wel inhakken!
Ik doe het je niet na. Geweldige prestatie!
Vet verslag!
Werkelijkwaar prachtig.
inderdaad, en ook omdat hier,door voorafgaand dalen en klimmen, het lichaam al een enorme opdonder heeft gehad.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:23 schreef streamnl het volgende:
Hoe komt dat? Bedoel je vooral mentaal? Omdat je vaak alleen loopt?
dit begin je pas na Iris Burn te merken'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Duidelijk. Thanks.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:44 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad, en ook omdat hier,door voorafgaand dalen en klimmen, het lichaam al een enorme opdonder heeft gehad.
dit begin je pas na Iris Burn te merken
Laatste vraag, hoe waren de klimming vergeleken met die van TdF?![]()
quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:49 schreef rechtsedirecte het volgende:
en nog vergeten....Zekers verdiend!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
anders, het verschil is dat de beklimmingen tijdens de Kepler niet zo zeer heel steil zijn maar wel heel lang, over open bergkammen en smalle rotspaden.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:48 schreef streamnl het volgende:
[..]
Duidelijk. Thanks.
Laatste vraag, hoe waren de klimming vergeleken met die van TdF?
Maar alle training heeft wel geholpen....voelde me na de Kepler niet beter of slechter dan na de TdF'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Verdiend!!!!quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:49 schreef rechtsedirecte het volgende:
en nog vergeten....
[ afbeelding ]
Whauw!Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
Je hebt een medaille
Wederom bedankt.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
anders, het verschil is dat de beklimmingen tijdens de Kepler niet zo zeer heel steil zijn maar wel heel lang, over open bergkammen en smalle rotspaden
Dit is weer hetzelfde als toen met de RoParun verslagen.
Ik lees jullie verslagen en er zit weer een stuiterdestuiter minime in me te springen omdat hij dat ook wilt meemaken.![]()
![]()
Goed verhaal RD.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Hoeveel weken moet je nog??quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:55 schreef streamnl het volgende:
[..]
Wederom bedankt.
Dit is weer hetzelfde als toen met de RoParun verslagen.
Ik lees jullie verslagen en er zit weer een stuiterdestuiter minime in me te springen omdat hij dat ook wilt meemaken.
dank jullie wel allemaal!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
De droogheidquote:
Meteen een van de zwaarst verdiende medailles ter wereld.
Nu voor zijn doen wel ja.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:08 schreef _MvN_ het volgende:
Meteen een van de zwaarst verdiende medailles ter wereld.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Mooi dat je iets gevonden had om de dag mee door te komen RD! En bijzonder knap.
@YUR: een paar weken voor de CPC houdt jouw vereniging een zogenaamde CPC testloop van 15k. Heb jij enig idee wat het parkoers is en zo nee, wil/kun/ga jij dan informeren voor mij?![]()
Super verslag, dit lijkt me dus zo gaaf om te doen
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
2 rondjes van 7,5 km. Start en finish op de baan, stukje door de duinen maar geen hele steile stukkenquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:27 schreef Zwabberhark het volgende:
Mooi dat je iets gevonden had om de dag mee door te komen RD! En bijzonder knap.
@YUR: een paar weken voor de CPC houdt jouw vereniging een zogenaamde CPC testloop van 15k. Heb jij enig idee wat het parkoers is en zo nee, wil/kun/ga jij dan informeren voor mij?
Ik kan m evt wel uittekenen in maps ofzo.
Of we lopen m een keer samen
[ Bericht 5% gewijzigd door YUR op 07-12-2013 20:47:03 ]F means you're fucked![]()
Dus geen stuk op het strand? Zijn er uitslagen van vorige jaren te vinden, of wordt het voor het eerst gehouden (d.w.z. hoe divers is het niveau, want ik wil als ik meedoe geen laatste worden natuurlijk).quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:38 schreef YUR het volgende:
[..]
2 rondjes van 7,5 km. Start en finish op de baan, stukje door de duinen maar geen hele steile stukken
Ik kan m evt wel uittekenen in maps ofzo.
Of we lopen m een keer samen
Lijkt me prima om 'm samen te lopen in de kerstvakantie. Ik ben net mijn schema richting de CPC aan het maken en die week doe ik mee aan twee wedstrijden, maar ik doe ook een 4x2000, een 6x1000 en een duurloop van een uurtje. Ik kom hier na de Bruggenloop nog op terug (morgenavond of maandag, deo volente).![]()
Geen strand en geen uitslagen. En staat wel een klok bij de streep, maar er wordt niets officieel bijgehouden. Maps volgt als ik tijd hebquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:52 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Dus geen stuk op het strand? Zijn er uitslagen van vorige jaren te vinden, of wordt het voor het eerst gehouden (d.w.z. hoe divers is het niveau, want ik wil als ik meedoe geen laatste worden natuurlijk).
Lijkt me prima om 'm samen te lopen in de kerstvakantie. Ik ben net mijn schema richting de CPC aan het maken en die week doe ik mee aan twee wedstrijden, maar ik doe ook een 4x2000, een 6x1000 en een duurloop van een uurtje. Ik kom hier na de Bruggenloop nog op terug (morgenavond of maandag, deo volente).
F means you're fucked![]()
quote:alleen maar plannen naar de volgende ultra
komende weken lekker freewheelen, loopjes van 5 tot 10km, meer zal het waarschijnlijk niet worden'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
We zullen wel zien of je dat vol kan houden.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:08 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]alleen maar plannen naar de volgende ultra
komende weken lekker freewheelen, loopjes van 5 tot 10km, meer zal het waarschijnlijk niet worden
Maar je best vast verstandig genoeg om je lichaam wat hersteltijd te geven.
De vraag is natuurlijk: welke ?quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:08 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]alleen maar plannen naar de volgende ultra
![]()
![]()
Super verslag RD![]()
Heerlijk om te lezen, vooral over de vrijwilligers, ook hulde voor hen uiteraard![]()
Wat lijkt me dat gaaf, dat ze die bel voor je luiden
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Wij hadden 2 kerstmannen met belhohoho'en en handje klappen. De djembe groep had zich vergist in de tijd.
Ik zit even te kijken naar prijzen van hardloopgear in Canada. Daar gaan mijn ouders in Canada naar toe. Op het verlanglijstje staan een Garmin 620 HRM (476 CAD = 325 euro) en VFF Spyridon LS (99 CAD = 68 euro). Het liefst wil ik dat spul NU hebben maar voor die prijzen is het de moeite waard om een paar maandjes te wachten. Ter vergelijking: 620 = 449 euro en Spyridon LS = 135 euro in .nl. Bij elkaar scheelt dat dus bijna 200 euro!
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 07-12-2013 22:38:35 ]![]()
Hey allemaal!
Ik ben een stille meelezer, maar heb nu even een vraagje.
Ik ga meedoen met de 201 run, maar ik heb geen idee hoe dat allemaal werkt :$
Heb nog geen post of mail ontvangen over startnummers of ben ik te ongeduldig?
En op de site staat dat je met pendelbussen naar de start wordt gebracht, maar waar of wanneer kleed je je dan om? En waar laat je je spullen? :$
Kortom ik snap er niks van, iemand die z'n licht kan laten schijnen![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: