Op tijd wakker!quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:37 schreef rechtsedirecte het volgende:
The day after.... op een schaal van 1 tot 10 hoeveel spierpijn heeft u nu..
ik lag gister om 8 uur in coma, kon geen pap meer zeggen..quote:
Ik gok heel hoog aangezien het parkoers erg zwaar was.quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:37 schreef rechtsedirecte het volgende:
The day after.... op een schaal van 1 tot 10 hoeveel spierpijn heeft u nu..
as we speak, maar het duurt wel even een uurtje hoor voordat het af isquote:Op zaterdag 7 december 2013 17:38 schreef Guppyfriend het volgende:
De vingers zijn vast nog soepel! Kun je een verslagje typen
Aan het werk met die luie kontquote:Op zaterdag 7 december 2013 17:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
as we speak, maar het duurt wel even een uurtje hoor voordat het af is
Ik heb de hele avond nog! Maar, als je er toch nog een uurje over gaat doen, ga ik even in bad! Hotel en allesquote:Op zaterdag 7 december 2013 17:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
as we speak, maar het duurt wel even een uurtje hoor voordat het af is
Ook Lunareclipse addicted?quote:Op zaterdag 7 december 2013 13:14 schreef Swetsenegger het volgende:
Waarom kan ik nergens de Nike Lunareclipse +3 shield in het zwart online vinden
Uiterst elegantquote:
is dat verf in je broek of was wolve blij je te zien?quote:
quote:Op zaterdag 7 december 2013 18:52 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
is dat verf in je broek of was wolve blij je te zien?
Niet veel lopen helpt... Al doen mijn voetzolen vandaag enorm veel pijn! Beachbootcamp, auw veel schelpen...quote:Op zaterdag 7 december 2013 18:53 schreef motorbloempje het volgende:
Hoe is't met jouw blaren Sjaap?
quote:Op zaterdag 7 december 2013 18:54 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Niet veel lopen helpt... Al doen mijn voetzolen vandaag enorm veel pijn! Beachbootcamp, auw veel schelpen...
Hij slaapt weer denk ikquote:Op zaterdag 7 december 2013 19:06 schreef streamnl het volgende:
Hee RD!!
Ben je elke meter aan het beschrijven???
Ik snap het wel. Als wij al hele epistels kunnen schrijven over 10kms, moet je nagaan wat je dan over 60km kan schrijven!quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:14 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik kreeg al een DM
Hij is bijna klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |