De droogheidquote:
Nu voor zijn doen wel ja.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:08 schreef _MvN_ het volgende:
Meteen een van de zwaarst verdiende medailles ter wereld.
2 rondjes van 7,5 km. Start en finish op de baan, stukje door de duinen maar geen hele steile stukkenquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:27 schreef Zwabberhark het volgende:
Mooi dat je iets gevonden had om de dag mee door te komen RD! En bijzonder knap.
@YUR: een paar weken voor de CPC houdt jouw vereniging een zogenaamde CPC testloop van 15k. Heb jij enig idee wat het parkoers is en zo nee, wil/kun/ga jij dan informeren voor mij?
Dus geen stuk op het strand? Zijn er uitslagen van vorige jaren te vinden, of wordt het voor het eerst gehouden (d.w.z. hoe divers is het niveau, want ik wil als ik meedoe geen laatste worden natuurlijk).quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:38 schreef YUR het volgende:
[..]
2 rondjes van 7,5 km. Start en finish op de baan, stukje door de duinen maar geen hele steile stukken
Ik kan m evt wel uittekenen in maps ofzo.
Of we lopen m een keer samen
Geen strand en geen uitslagen. En staat wel een klok bij de streep, maar er wordt niets officieel bijgehouden. Maps volgt als ik tijd hebquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:52 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Dus geen stuk op het strand? Zijn er uitslagen van vorige jaren te vinden, of wordt het voor het eerst gehouden (d.w.z. hoe divers is het niveau, want ik wil als ik meedoe geen laatste worden natuurlijk).
Lijkt me prima om 'm samen te lopen in de kerstvakantie. Ik ben net mijn schema richting de CPC aan het maken en die week doe ik mee aan twee wedstrijden, maar ik doe ook een 4x2000, een 6x1000 en een duurloop van een uurtje. Ik kom hier na de Bruggenloop nog op terug (morgenavond of maandag, deo volente).
quote:
We zullen wel zien of je dat vol kan houden.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:08 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]alleen maar plannen naar de volgende ultra
komende weken lekker freewheelen, loopjes van 5 tot 10km, meer zal het waarschijnlijk niet worden
De vraag is natuurlijk: welke ?quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:08 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]alleen maar plannen naar de volgende ultra
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |