SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Over de finish en over de start.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:16 schreef winterstorm666 het volgende:
vol verwachting klopt ons hart!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Mooi verslag RD. Wat ik wel apart vind is dit:quote:
Hoe komt dat? Bedoel je vooral mentaal? Omdat je vaak alleen loopt?quote:Elke race heeft zo zijn eigen legendes en "rules and regulations" en die van de Kepler is "that the race starts at Iris Burn Hut"
Toen ik dit voor het eerst hoorde dat ik zo iets "het zal wel' maar niets is minder waar... waar in het eerste gedeelte van de run er nog heel wat mensen elkaar inhalen wordt het vanaf hier stuivertje wisselen met de paar mensen voor en achter je.... dan loopt die weer voorop dan jij weer
inderdaad, en ook omdat hier,door voorafgaand dalen en klimmen, het lichaam al een enorme opdonder heeft gehad.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:23 schreef streamnl het volgende:
Hoe komt dat? Bedoel je vooral mentaal? Omdat je vaak alleen loopt?
Duidelijk. Thanks.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:44 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad, en ook omdat hier,door voorafgaand dalen en klimmen, het lichaam al een enorme opdonder heeft gehad.
dit begin je pas na Iris Burn te merken
quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:49 schreef rechtsedirecte het volgende:
en nog vergeten....Zekers verdiend!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
anders, het verschil is dat de beklimmingen tijdens de Kepler niet zo zeer heel steil zijn maar wel heel lang, over open bergkammen en smalle rotspaden.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:48 schreef streamnl het volgende:
[..]
Duidelijk. Thanks.
Laatste vraag, hoe waren de klimming vergeleken met die van TdF?
Verdiend!!!!quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:49 schreef rechtsedirecte het volgende:
en nog vergeten....
[ afbeelding ]
Wederom bedankt.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
anders, het verschil is dat de beklimmingen tijdens de Kepler niet zo zeer heel steil zijn maar wel heel lang, over open bergkammen en smalle rotspaden
Hoeveel weken moet je nog??quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:55 schreef streamnl het volgende:
[..]
Wederom bedankt.
Dit is weer hetzelfde als toen met de RoParun verslagen.
Ik lees jullie verslagen en er zit weer een stuiterdestuiter minime in me te springen omdat hij dat ook wilt meemaken.
De droogheidquote:
Nu voor zijn doen wel ja.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:08 schreef _MvN_ het volgende:
Meteen een van de zwaarst verdiende medailles ter wereld.
2 rondjes van 7,5 km. Start en finish op de baan, stukje door de duinen maar geen hele steile stukkenquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:27 schreef Zwabberhark het volgende:
Mooi dat je iets gevonden had om de dag mee door te komen RD! En bijzonder knap.
@YUR: een paar weken voor de CPC houdt jouw vereniging een zogenaamde CPC testloop van 15k. Heb jij enig idee wat het parkoers is en zo nee, wil/kun/ga jij dan informeren voor mij?
Dus geen stuk op het strand? Zijn er uitslagen van vorige jaren te vinden, of wordt het voor het eerst gehouden (d.w.z. hoe divers is het niveau, want ik wil als ik meedoe geen laatste worden natuurlijk).quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:38 schreef YUR het volgende:
[..]
2 rondjes van 7,5 km. Start en finish op de baan, stukje door de duinen maar geen hele steile stukken
Ik kan m evt wel uittekenen in maps ofzo.
Of we lopen m een keer samen
Geen strand en geen uitslagen. En staat wel een klok bij de streep, maar er wordt niets officieel bijgehouden. Maps volgt als ik tijd hebquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:52 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Dus geen stuk op het strand? Zijn er uitslagen van vorige jaren te vinden, of wordt het voor het eerst gehouden (d.w.z. hoe divers is het niveau, want ik wil als ik meedoe geen laatste worden natuurlijk).
Lijkt me prima om 'm samen te lopen in de kerstvakantie. Ik ben net mijn schema richting de CPC aan het maken en die week doe ik mee aan twee wedstrijden, maar ik doe ook een 4x2000, een 6x1000 en een duurloop van een uurtje. Ik kom hier na de Bruggenloop nog op terug (morgenavond of maandag, deo volente).
quote:
We zullen wel zien of je dat vol kan houden.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:08 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]alleen maar plannen naar de volgende ultra
komende weken lekker freewheelen, loopjes van 5 tot 10km, meer zal het waarschijnlijk niet worden
De vraag is natuurlijk: welke ?quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:08 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]alleen maar plannen naar de volgende ultra
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |