twitter:FraudeMundial14 twitterde op vrijdag 06-12-2013 om 00:38:53Grupo del Mundial: Argentina, Nigeria, Iran, Bosnia #FifaFraude reageer retweet
Werd je hoofd maar eens gefixt xDquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:42 schreef Gramulanion het volgende:
Loting is gefixt. Tweet van 00:38.twitter:FraudeMundial14 twitterde op vrijdag 06-12-2013 om 00:38:53Grupo del Mundial: Argentina, Nigeria, Iran, Bosnia #FifaFraude reageer retweet
Misschien is het mijn IQ, maar ik snap het niet.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:42 schreef Gramulanion het volgende:
Loting is gefixt. Tweet van 00:38.twitter:FraudeMundial14 twitterde op vrijdag 06-12-2013 om 00:38:53Grupo del Mundial: Argentina, Nigeria, Iran, Bosnia #FifaFraude reageer retweet
Hopen dat dit echt is.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:42 schreef Gramulanion het volgende:
quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Werd je hoofd maar eens gefixt xD
Helemaal fout, want het was Argentinië, Bosnié, Iran en Nigeria.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:42 schreef Gramulanion het volgende:
Johannes legt de vinger op de zere plek.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Helemaal fout, want het was Argentinië, Bosnié, Iran en Nigeria.
dat wordt flink John van den Brommen tijdens zijn ban xDquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Overigens heb ik je gerapporteerd vanwege een rare topickick.
Goede morgen, goede morgen wat een grap. Overigens was mijn kick volledig volgens het boekje.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
dat wordt flink John van den Brommen tijdens zijn ban xD
Ik raad hem aan een Dick Advocaat in te schakelen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
AHAHAHAHAHquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik moet je heel eerlijk zeggen dat ik dat niet eens een gekke gedachte vind.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:45 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik heb geeneens naar die loting zitten kijken, ik dacht bij mijn eigen van donder maar op.
Het is fraude.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:47 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Kunnen jullie dit vertalen Johannes/GGMM?
We hebben het over Avril Lavigne. Lezen jongen.quote:
Dit account is helemaal niet van Blatter terwijl het plaatje dit wel wil doen geloven. Volgens mij is het een complot.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:47 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Kunnen jullie dit vertalen Johannes/GGMM?
Met lichtjes niet te vergeten.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
GGMM had dan wel geen skateboard, maar wel kekke rolschaatsen.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oh ja vermakelijke hork, dat was 't.
hahaha.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het ziet er naar uit dat de dringende vraag van Henk Spermatank gewoon wordt overgeslagen
Snap dat ook niet, zo veel geld uittrekken voor een dergelijk gebouw.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:56 schreef Littlerabbit het volgende:
De Rotterdam is zo tyfus lelijk, had dan De Kuip gekozen
Google Translate zegt Amüsant Ruck.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:57 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Ergotzlicher Lump is vermakelijke hork in het Duits. Ik hoop dat die term daar gaat doordringen in Duitsland.
Vorm ook niet, verkapte blokkendoos waardoor het geeneens op een hoog gebouw lijkt.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:57 schreef Grifte het volgende:
[..]
Snap dat ook niet, zo veel geld uittrekken voor een dergelijk gebouw.
Qua vorm is het opzich nog wel prima, maar die stijl...
De tijd zal het leren.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:58 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Heerenveen krijgt een groot probleem tegen Feyenoord.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:59 schreef kapiteintje het volgende:
Ze negeren het PSV filmpje volledig.Verwerpelijk.
Ze houden rekening met het tijdstip, verschillende kinderen hoeven niet met een nachtmerrie naar bed.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:59 schreef kapiteintje het volgende:
Welk filmpje, die van die plaatsvervangende schaamte?quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:59 schreef kapiteintje het volgende:
Vrijdag shows zijn de maandag shows sowieso voorbijgestreefd en niet zo'n beetje ook.quote:
Lousi van Gaal?quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:02 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Louis en Rayman bij RTL Late Night. Moet ik dan zappen of juist niet?
Helaas Jason Statham, een door de publieke opinie geaccepteerde acteurquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind dat wij als RTL7 kijkers nu wel een Seagal of Van Damme film hebben verdiend.
Dit lijkt me een innovatieve mening voor het Studio Voetbal-topicquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:04 schreef modderfokker. het volgende:
Raymann is zelf de grootste racist van de Nederlandse TV. Altijd boeh en bah over de Nederlanders en doet zijn best om zich zelf te distantieren van ons Nederlanders. Dat hele publiek bestaat uit Surinamers en Antilleanen altijd, en die sketch met die vrouw en die mannetjes in het park zijn ook al 20 jaar niet meer leuk.
Zag deze net voorbijkomen op facebook.quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:05 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Wat zou Nelson Mandela van zijn relatie met Jörgen Raymann gevonden hebben?
Ja precies, triest. Het had me wel een keer leuk geleken als Nelson Mandela op mijn verjaardag kwam, maar meer ook niet.quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:11 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Zag deze net voorbijkomen op facebook.![]()
[ afbeelding ]
Ja, nee, precies. Dat moettie niet doen. Dat moettie niet doen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:17 schreef DrDentz het volgende:
Die Schelvis hoeft van mij niet meer aan te schuiven, weerzinwekkend hoe hij het orakel van Oudewater afserveert.
Ik vond je leuker toen je DrDentzz heette.quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:17 schreef DrDentz het volgende:
Die Schelvis hoeft van mij niet meer aan te schuiven, weerzinwekkend hoe hij het orakel van Oudewater afserveert.
Ah top gozer!quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
De MP4
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)ac9-f0eb238c098b.mp4
Ik sprak hem wat was het, twee/ drie weken geleden nog. Ja ging wel goed, ging wel goed. Hij vond Jörgen Raymann een geweldige klootzak zei die, maar dat is op zich niet zo vreemd. En verder ging het allemaal gewoon zijn gangetje.quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:22 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Mandela dood? Kan niet!
Ik heb hem vanmiddag nog op de trein gezet!
Goed zo Stijn, prima bezig vandaag.quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
De MP4
Zo heb ik al foute tijden in het WK-programmatopic gecorrigeerd net.quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:29 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Goed zo Stijn, prima bezig vandaag.
Ik las Mark Dakriet, als ode aan de beste Nederlandse zanger ooit.quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Het supportershart van Johan huilt.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
De MP4
Dit vind ik geen leuke opmerking want jij weet precies hoe dat zit.quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vond je leuker toen je DrDentzz heette.
Ja, das effe wennen he. Het is normaal gesproken nooit op vrijdagavond, klootzak. Sjongejonge waar heb je die gozer vandaan Jóhàn ? Het is niet te geloven.quote:
Nee joh, natuurlijk niet man laat gaan. Wat wilde je vertellen over Willem II?quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:19 schreef Mortaxx het volgende:
Ik hou m'n mond al, want als het ordinair wordt val ik stil
Is dat niet Demen Bulbul?quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:34 schreef Cavaliers het volgende:
Deze meneer moest ontzettend hard lachen om ''Mr. Big Star''
[ afbeelding ]
Dus, zeg het maar. Welke FOK!ker is dit?
quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:34 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is gewoon de broer van Emile.quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:34 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]
Dat vind ik geen leuke grapquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is gewoon de broer van Emile.
Met Emile is het vaak een topshow, ook nu weer.quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Emile was echt ouderwets in vorm, dat wordt de grote publiekstrekker in het Kurhaus.
Wie ben jij dan? Kennen wij een Oliver23?quote:Op zaterdag 7 december 2013 14:08 schreef Oliver23 het volgende:
Das weer een tijdje geleden dat ik hier geweest ben
Ik niet. Twee specifieke dingen daaruit zijn me heel goed bijgebleven.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:56 schreef Rabieluh het volgende:
Extreem goed, ben heel die show om de loting erdoor vergeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oliver23, bekend van legendarische filmpjes als deze:quote:Op zaterdag 7 december 2013 14:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wie ben jij dan? Kennen wij een Oliver23?
Lima heeft het filmpje ook gezien. Ze is nu aan het squirten.quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:29 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Oliver23, bekend van legendarische filmpjes als deze:
De heer Louwerens heeft wel een uitstekende smaak, gezien zijn favoriete fragment.quote:Op zondag 8 december 2013 18:25 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
Goed nieuws voor de Vi Hooligans, speciale uitzending op oudjaarsdag van 20:30 tot 23:59.
Zie onderstaande knipsel![]()
[ afbeelding ]
Schelvecchio is natuurlijk een droogkloot eerste klas, die door de kenners op waarde geschat wordt.quote:Op maandag 9 december 2013 16:28 schreef satecl het volgende:
Vrijdag was echt een topshow. Was alweer een tijd terug. Hopelijk zetten ze deze lijn door vanavond. Ik heb er vertrouwen in
Dit was allang bekend.quote:Op zondag 8 december 2013 18:25 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
Goed nieuws voor de Vi Hooligans, speciale uitzending op oudjaarsdag van 20:30 tot 23:59.
Zie onderstaande knipsel![]()
[ afbeelding ]
Juistquote:Op maandag 9 december 2013 16:34 schreef Neuroscience het volgende:
KieftMoe geworden van PSV. Was heel slecht
Zijn standaard openingszin: "En weet je waar ik ook zo moe van word"quote:Op maandag 9 december 2013 19:02 schreef Karina het volgende:
Heerlijk, Kieft, koppie naar beneden, zuchten, slecht, slecht was het.
Hij zou een prima user zijn voor KLBquote:Op maandag 9 december 2013 19:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zijn standaard openingszin: "En weet je waar ik ook zo moe van word"
Ik vind hem altijd wel een prima gast, en zonder hem had Nederland nog nooit een prijs gewonnen.quote:Op maandag 9 december 2013 19:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij zou een prima user zijn voor KLB
quote:Op maandag 9 december 2013 19:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij zou een prima user zijn voor KLB
Je bedoelt broekie uit + bierquote:Op maandag 9 december 2013 20:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
We zitten klaar he?
Bank-check
Wijn-check
Ik heb vanavond tonic. Misschien straks wijn.quote:Op maandag 9 december 2013 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lavvje is de tweelingzus van DeCnor
Nee.quote:Op maandag 9 december 2013 20:14 schreef IbanMayo het volgende:
Ik heb liever Marc van Hintum dan Kieft.
Klaassen, Piazon, Propper, van Aanholt.quote:Op maandag 9 december 2013 20:26 schreef hafcfan het volgende:
Banane speler van de week neem ik aan.
Klaassenquote:Op maandag 9 december 2013 20:26 schreef hafcfan het volgende:
Klaassen natuurlijk.quote:Op maandag 9 december 2013 20:26 schreef hafcfan het volgende:
Eindelijk een redelijke gast ja, natuurlijk geen topper zoals Boskamp of Kraaij jr. maar een verademing na die vreselijke etterbak Schelvisquote:
Speelde afgezien daarvan ook gewoon een uitstekende pot.quote:
De 4 spelers die Vitesse hebben getild van een kleine nederlaag naar een 2-6 zijn natuurlijk ook gewoon kanshebbersquote:
zou kieft coke gebruiken dan?quote:Op maandag 9 december 2013 20:31 schreef Pascalus het volgende:
Die sneeuwkristallen op de spiegel zijn natuurlijk van cocaïne gemaakt.
Is wel vaker toch dat er mensen staan joh.quote:Op maandag 9 december 2013 20:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Daar in de achtergrond moest iemand staan? Stoelen te kort?
Gebeurt wel eens, toen ik er was moesten er ook mensen staanquote:Op maandag 9 december 2013 20:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Daar in de achtergrond moest iemand staan? Stoelen te kort?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |