Gelukkig maar. De enige foto welke van mij rond speelt is na een week geen slaap en een snorquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En ik heb nog steeds geen foto van jou gezien ouwe reus.
Oh maar dat kan ook doenbaar zijn hoor.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig maar. De enige foto welke van mij rond speelt is na een week geen slaap en een snor
Ik slaap er niet minder omquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
toto, je kwaliteit is extreem hard gedaald
En niet alleen die van hemquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Voedt hem dan ook niet.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hoe gaat het met je vliegende teek?quote:
niet alleen je kwaliteitquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Gelukkig ben ik er nog, mijn kwaliteit stijgt met de minuut.
goed, wil je er ook een?quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je vliegende teek?
Hoi Inso. Hoe bevalt het niks doen vandaag?quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Gelukkig ben ik er nog, mijn kwaliteit stijgt met de minuut.
Ik stond om 12 uur op, toen heb ik een uurtje in bad gezeten. Langs gegaan bij m'n oma.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Inso. Hoe bevalt het niks doen vandaag?
Oh ja, WK lotingquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik stond om 12 uur op, toen heb ik een uurtje in bad gezeten. Langs gegaan bij m'n oma.
En nu ben ik me aan het klaar maken voor de loting.
En jij?
Dat denk ik niet de laatste tijd.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
dat zal je vriendinnetje beter weten
Oei.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat denk ik niet de laatste tijd.
ik ben een tagjequote:
ik dacht dat je wel wist dat aldo en ik een grapje maakten toenquote:
wat danquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Karma achtervolgt mij de hele week al.
omgquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:47 schreef supersof het volgende:
[..]
ik dacht dat je wel wist dat aldo en ik een grapje maakten toen
het was een vraagquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:47 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ze vroeg er nog niet eens naar joh.
neequote:Op vrijdag 6 december 2013 16:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
omgen ik maar denken dat jullie elkaar al jaren kenden
School, presentatie verneukt en erachter gekomen dat ik te moe ben om vanavond wat te gaan doen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik stond om 12 uur op, toen heb ik een uurtje in bad gezeten. Langs gegaan bij m'n oma.
En nu ben ik me aan het klaar maken voor de loting.
En jij?
gezelligquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
School, presentatie verneukt en erachter gekomen dat ik te moe ben om vanavond wat te gaan doen.
Dat wordt aan mijn postaantal werken
Ben je niet te moe om te fokken dan?quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
School, presentatie verneukt en erachter gekomen dat ik te moe ben om vanavond wat te gaan doen.
Oh en ik overweeg mijn baard van 3 weken eraf te scheren maar dan moet ik opstaan
movember is al afgelopen jongen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh en ik overweeg mijn baard van 3 weken eraf te scheren maar dan moet ik opstaan
For if you forgive men when they sin against you, your heavenly Father will also forgive you. But if you do not forgive men their sins, your Father will not forgive your sins.quote:
Was geen vraag eigenlijk.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
For if you forgive men when they sin against you, your heavenly Father will also forgive you. But if you do not forgive men their sins, your Father will not forgive your sins.
Ja. Ik schoor mij uit principe in november maar verloor zelfs daar de motivatie voor tegen het einde. Al zijn het er ook 2.quote:
euh okequote:Op vrijdag 6 december 2013 16:49 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Was geen vraag eigenlijk.
Toch bedankt.
Vanmorgen vielen de treinen ineens uit. Moest helemaal in de kou en de wint wachten op de volgendequote:
Haha nee.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:49 schreef Toto69 het volgende:
Crypto's aan het crashen.
Buy in now or regret later!
waardoor heb je slechte karma meisjequote:Op vrijdag 6 december 2013 16:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vanmorgen vielen de treinen ineens uit. Moest helemaal in de kou en de wint wachten op de volgende
Ga ik niet vertellen hierquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
waardoor heb je slechte karma meisje
Al met al een drukke dag.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rip. Dan zet ik nu de WK-loting opquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vanmorgen vielen de treinen ineens uit. Moest helemaal in de kou en de wint wachten op de volgende
Duurt nog 1.5 uur voordat ze de `echte'' loting gaan uitvoerenquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rip. Dan zet ik nu de WK-loting op
( http://nos.nl/sport/livestream/stream/2195/ voor de geïnteresseerde)
Ach. Op de achtergrond naar Arno Vermeulen, Yoerie, Tom en Ronald hun geile klanken luisteren. Ik had toch geen zin in muziek.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Duurt nog 1.5 uur voordat ze de `echte'' loting gaan uitvoeren
Ja, vorig jaar was ie nog wel goed inderdaad.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:52 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dat nummer luisterde ik op de basisschool.
Vooral Arno, wat weet die man toch veelquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach. Op de achtergrond naar Arno Vermeulen, Yoerie, Tom en Ronald hun geile klanken luisteren. Ik had toch geen zin in muziek.
Ik ben gedegradeerd naar de peuterspeelzaal.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:52 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja, vorig jaar was ie nog wel goed inderdaad.
Sof, je bent gezegend met een goede muzieksmaak,quote:
De chefsport van de NOS zet Arno Vermeulen niet voor niks op het commentaar van zo'n belangrijk evenement.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral Arno, wat weet die man toch veel
Jij bent god niet godverdomme.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sof, je bent gezegend met een goede muzieksmaak,
ik krijg deze liederen ook maar toegespeeld hoorquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sof, je bent gezegend met een goede muzieksmaak,
wanneer zei ik van wel dan?quote:
nou enquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:54 schreef supersof het volgende:
[..]
ik krijg deze liederen ook maar toegespeeld hoor
THE WAY YOU MOVEquote:
Sorry daarvoor.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:55 schreef supersof het volgende:
[..]
THE WAY YOU MOVE
THE WORDS YOU CHOOSE
YOU KNOCK ME DOWN
Je had het over zegenen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wanneer zei ik van wel dan?
[..]
nou en
whah nee is van het liedje he ^^quote:
Niet naar Avicii gaanquote:
welke datum?quote:
niet naar ellie goulding, bastille, onerepublic, gavin degraw en justin timberlake gaanquote:
Ga je naar Justin Timberlake? Vetquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:57 schreef supersof het volgende:
[..]
niet naar ellie goulding, bastille, onerepublic, gavin degraw en justin timberlake gaan
Ik zei dat ze gezegend is. Niet dat dat door mij is gebeurdquote:
Ja welke zaterdag en zondag?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:58 schreef supersof het volgende:
15 feb ellie goulding
3 maart onerepublic
4 maart gavin degraw
12 maart bastille
april justin timberlakeecht ook twee avonden na elkaar
Doe je goedquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:58 schreef supersof het volgende:
15 feb ellie goulding
3 maart onerepublic
4 maart gavin degraw
12 maart bastille
jaquote:
28 februari - Great Mindsquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:58 schreef supersof het volgende:
15 feb ellie goulding
3 maart onerepublic
4 maart gavin degraw
12 maart bastille
15 feb ellie goulding
3 maart onerepublic
4 maart gavin degraw
12 maart bastille
15 feb ellie goulding
3 maart onerepublic
4 maart gavin degraw
12 maart bastille
15 feb ellie goulding
3 maart onerepublic
4 maart gavin degraw
12 maart bastille
15 feb ellie goulding
3 maart onerepublic
4 maart gavin degraw
12 maart bastille
Doe je goed.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:58 schreef supersof het volgende:
15 feb ellie goulding
3 maart onerepublic
4 maart gavin degraw
12 maart bastille
quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
We weten het over je seksuele voorkeur.
quote:
Niet zo flauw doen Stef.quote:
dat was nog niet eens in mij opgekomenquote:Op vrijdag 6 december 2013 17:00 schreef Rodawa het volgende:
inb4 verwachte zoutopmerking van supersof.
Ik zat er ook aan te denken, maar dacht ook van, nah, dacht het nietquote:Op vrijdag 6 december 2013 17:00 schreef Rodawa het volgende:
inb4 verwachte zoutopmerking van supersof.
Ja weet ik veelquote:
Die zijn er ook, maar niet in Ziggoquote:Op vrijdag 6 december 2013 17:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja weet ik veelMisschien waren er meerdere weekenden dat hij draaide.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:01 schreef Fok-it het volgende:
Heb nu al spijt dat ik LMI abo heb gegeven.
Dat zou wat zijn zeg.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Stel je voor dat ik jou tegen kom.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:01 schreef Fok-it het volgende:
waarom heb je dat gedaanquote:Op vrijdag 6 december 2013 17:01 schreef Fok-it het volgende:
Inso klapt 'm dan.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:03 schreef Rodawa het volgende:
LMI, zou je cachet nog zoenen als je haar daar tegenkomt en dronken bent?
Ik heb er 15 gegeven. Ik moest toch kiezenquote:Op vrijdag 6 december 2013 17:02 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom heb je dat gedaan
en niet eens aan ro
quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:03 schreef Rodawa het volgende:
verkeerd gekozenquote:Op vrijdag 6 december 2013 17:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb er 15 gegeven. Ik moest toch kiezen
Dat mag Tjacka alleen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:03 schreef Rodawa het volgende:
Stel dat hij er even niet bij is. Bijvoorbeeld als jij de drankjes gaat halen voor de b0iis.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:03 schreef Rodawa het volgende:
Haha. Denken dat ik Cachet alleen laat in Amsterdam, haha. Goeie.quote:
Gaat het niet om. Meer of hij het zou willen of niet.quote:
quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gaat het niet om. Meer of hij het zou willen of niet.
quote:
Ik heb echt het idee dat jij ruzie gaat maken met Amsterdammers.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Haha. Denken dat ik Cachet alleen laat in Amsterdam, haha. Goeie.
Gevaarlijk daar.
neequote:Op vrijdag 6 december 2013 17:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb echt het idee dat jij ruzie gaat maken met Amsterdammers.
Heb nog nooit problemen gehadquote:Op vrijdag 6 december 2013 17:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gevaarlijk daar.
ik wel, ze konden de rotterdamse humor niet zo waarderen toen ik langs de bijlmer ging met de treinquote:
hij liegt. swsquote:Op vrijdag 6 december 2013 17:05 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ok, wel jammer deze, de setting is perfect.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gevaarlijk daar.
omg schattigquote:Op vrijdag 6 december 2013 17:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gevaarlijk daar.
Genoeg mede-Ajacieden daar hoor, ze overleeft het wel in Amsterdam.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gevaarlijk daar.
Inso heeft het hart op de goede plaats volgens mijquote:
Jij overduidelijk niet.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Inso heeft het hart op de goede plaats volgens mij
De presentatrice is niet onaardig, maar deze zangeres mag er ook best zijn.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Vet. Het eurosingfestival van Brazilie bezig op Ned 1.
Je haalt de woorden uit mijn mond.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Vet. Het eurosingfestival van Brazilie bezig op Ned 1.
Ja soms wel.quote:
Ik heb ze liever slank. Bij een al dikke vrouw geeft het feeden zo weinig voldoening, als is haar stem wel echt goddelijk mooi.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:08 schreef Rodawa het volgende:
[..]
De presentatrice is niet onaardig, maar deze zangeres mag er ook best zijn.
ohja. De verhalen die over mij rond gaan, gaan over een ander orgaan grquote:
Niemand wilt hier weten over welk orgaan jij het nu hebt.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ohja. De verhalen die over mij rond gaan, gaan over een ander orgaan gr
Is al bezig.quote:
Dat is ook wel een kwestie van persoonlijke voorkeur. Bij een mollige vrouw heb je het tenminste het idee dat het feeden nog nut heeft - een vrouw die slank blijft ondanks het feeden werkt zo demotiverend.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb ze liever slank. Bij een al dikke vrouw geeft het feeden zo weinig voldoening, als is haar stem wel echt goddelijk mooi.
hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:10 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Niemand wilt hier weten over welk orgaan jij het nu hebt.
Niemand blijft slank, dan stop je gewoon te weinig hamburgers in haar bek terwijl ze slaapt.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:11 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat is ook wel een kwestie van persoonlijke voorkeur. Bij een mollige vrouw heb je het tenminste het idee dat het feeden nog nut heeft - een vrouw die slank blijft ondanks het feeden werkt zo demotiverend.
voorprogrammaquote:Op vrijdag 6 december 2013 17:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja, echte loting of voorprogramma?
Beter dan bijdevoet, dan moet je bukkenquote:
Of je moet wachten totdat de vrouw ouder is. Dan lukt het wel.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niemand blijft slank, dan stop je gewoon te weinig hamburgers in haar bek terwijl ze slaapt.
Vooruit.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:12 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Houd ons op de hoogte als je wilt.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja, echte loting of voorprogramma?
twitter:basticheler twitterde op vrijdag 06-12-2013 om 12:40:26Voor wie de WK-loting straks niet kan zien: live op #radio1 Nuttige tip: geen zin in de show er omheen? De echte loting begint 17:51 uur reageer retweet
Vult vet rimpels eigenlijk op? Win/win situatie.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Of je moet wachten totdat de vrouw ouder is. Dan lukt het wel.
Vooruit.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:13 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dat van straks meende je niet toch
quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:16 schreef supersof het volgende:
ik ging die loting kijken maar gvd wat is het saai
Wel een knappe man, jammer dat de vrouw rechts hem al heeft.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:16 schreef supersof het volgende:
Dit is juist mooi man, je hebt toch ook het hele Eurovisie Songfestival gekeken met alle pracht en praal eromheen?quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:16 schreef supersof het volgende:
Nee dat kijk ik nietquote:Op vrijdag 6 december 2013 17:17 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dit is juist mooi man, je hebt toch ook het hele Eurovisie Songfestival gekeken met alle pracht en praal eromheen?
Ik kan daar geen hele avond naar kijkenquote:Op vrijdag 6 december 2013 17:17 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dit is juist mooi man, je hebt toch ook het hele Eurovisie Songfestival gekeken met alle pracht en praal eromheen?
wasmachinequote:
Ah. Wacht nog een half uurtje, dan begint de echte loting.quote:
Back to you, [...] hashtag MILF.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan daar geen hele avond naar kijken
okeequote:Op vrijdag 6 december 2013 17:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb trouwens ook nog een paar gram wiet liggen, ook lekker. Hmm
combinerenquote:Op vrijdag 6 december 2013 17:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb trouwens ook nog een paar gram wiet liggen, ook lekker. Hmm
Ik heb je verzoek ingediend bij dhr. Blatter, ze proberen de loting nu eerder te starten gr grquote:
Bedankt.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:20 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik heb je verzoek ingediend bij dhr. Blatter, ze proberen de loting nu eerder te starten gr gr
ja die zitten er ook bijquote:
nee die heb ik toch nietquote:
ja ga ik geen geld aan uit gevenquote:
moet toch ergens beginnenquote:Op vrijdag 6 december 2013 17:22 schreef JanCees het volgende:
sowieso squats met gewicht anders wordt het niet beter
Normaal betaal je het meeste zelf als je 18 bent geworden.quote:
Natuurlijk, maar de sportschool ga ik echt niet zelf betalen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Normaal betaal je het meeste zelf als je 18 bent geworden.
Zo gek is dat niet hoor.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:24 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar de sportschool ga ik echt niet zelf betalen.
ik betaal ALLES zelf.quote:
nee avond eten krijg ik welquote:
quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:29 schreef Fok-it het volgende:
Ze laten de landen op alfabetische volgorde zien en we beginnen met Brazilië gevolgd door Argentinië
Brazilie gaat altijd voor.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:29 schreef Fok-it het volgende:
Ze laten de landen op alfabetische volgorde zien en we beginnen met Brazilië gevolgd door Argentinië
quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:29 schreef Fok-it het volgende:
jij kent het alfabet gewoon nietquote:Op vrijdag 6 december 2013 17:29 schreef Fok-it het volgende:
Het Braziliaanse alfabet.quote:
Oke.quote:
Rooney blijft wel een baas. Welke andere spits kan er op hem na als middenvelder terugzakken om perfecte crosspasses te versturen.quote:
Kwalitatief niet veel verschil met Engeland.quote:
Rel? Waar?quote:
Nederland is beter.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kwalitatief niet veel verschil met Engeland.
Dat wel ja.quote:
HUP HOLLAND HUPquote:
Ze zijn afhankelijk van Robben en van Persie. Spelen zij niet, dan liggen we er in de poulefase al uit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |